ja, dat ie uit een 325i te halen is snap ik ook wel, maar dan moet de rest daarvan weer verkocht worden. Ik dacht dat iemand misschien iets wist waar ik alleen het blok uit kan halen. Ze staan soms wel op marktplaats, maar ver weg en zonder foto erbij enz.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:12 schreef vwk het volgende:
[..]
Ware het niet dat de slag van een diesel nog iets langer is dan van een ETA, maar dat moet ik opzoeken.
Je laatste vraag snap ik niet, waar je een 325i blok uit kan halen
Uit een 325i?Zijn er genoeg te vinden
![]()
Mijn M20 heeft echt wel een verdelerkap!quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:50 schreef vwk het volgende:
Is nog goedkoop, voor mijn 318i (ook M40) moest ik ooit 120 of 130 euro afrekenen voor rotor + verdelerkap...
Ben daarom maar 6-cilinder gaan rijden, die hebben dat niet
Context = E36quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:52 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Mijn M20 heeft echt wel een verdelerkap!![]()
Blauwe Tourings zijn tofquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:37 schreef cosmick het volgende:
Ik heb sindskort ook een BMW trouwens. Een 320i Touring Executive.
[afbeelding]
Lekker heur
Toen ik 'm kocht stond ie als enige tussen 10 tot 15 stuks met rail. Maakt mij verder niet zoveel uit, als ik wel een rail had gehad liet ik die lekker zitten. Maar als je erop gaat letten zie je er erg weinig zonder rail.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmmm... lang niet verkeerd zo eigenlijk!
Heb jij een 150 of 170 PK versie? JIj hebt wel mooie witte knipperts zie ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:33 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Toen ik 'm kocht stond ie als enige tussen 10 tot 15 stuks met rail. Maakt mij verder niet zoveel uit, als ik wel een rail had gehad liet ik die lekker zitten. Maar als je erop gaat letten zie je er erg weinig zonder rail.
Ahquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:12 schreef Hyperdude het volgende:
Is een 330i, 231 PK. In mijn uitrustinglijst (kan je krijgen bij dealer/importeur) staat als optie 785 "WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS". Zijn denk ik dus de originele BMW "witte" knippers.
Hmm, mijn rechtervoorruit kraakt idd ook bij het omhoog en omlaag gaan. Verder heb ik een beetje last van een trillend stuur bij remmen. Heb nog garantie, dus dat moeten ze maar even oplossen. Verder rijdt ie super.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:07 schreef Hyperdude het volgende:
Hiervoor had ik een E36 325 en in het begin lijkt een 330 dan wat sneller/krachtiger, helaas wen je daar erg snel aan.Verder is het een prima bak, heb echter al wel wat akkefietjes met de garantie gehad, oa. nieuwe achterruit ivm defecte verwarming/antenne (verwarming aan=radio ontvangst slecht). Ook moet er nog eens wat gebeuren met mijn zijruiten, die kraken soms ook bij omhoog/omlaag gaan. Beide bekende problemen.
Die ruiten zijn vaker een probleem. Trillen kan schijven of draagarmen zijn (of beide), bij de E46 meestal de draagarmen. Heb je een beetje fatsoenlijke garantie? Velgen zijn Alpina Classic ("oude" versie)quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm, mijn rechtervoorruit kraakt idd ook bij het omhoog en omlaag gaan. Verder heb ik een beetje last van een trillend stuur bij remmen. Heb nog garantie, dus dat moeten ze maar even oplossen. Verder rijdt ie super.
Die velgen van jou zijn wel heul erg gaaf trouwens.. en die witte knipperlichtjes komen er ook wel binnenkort denk ik. Heb je nog meer foto's trouwens (in- en exterieur) ?
Hmmm, er zijn juist twee nieuwe draagarmen opgekomen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die ruiten zijn vaker een probleem. Trillen kan schijven of draagarmen zijn (of beide), bij de E46 meestal de draagarmen. Heb je een beetje fatsoenlijke garantie? Velgen zijn Alpina Classic ("oude" versie)
Gaaf man!quote:Paar foto's (wat een rotweer)
Leer zit er bij mij niet vanaf origineel in vermoed ik. Staat ook niet op die "uitrustingslijst" die ik al eerder noemde. Kan mij voorstellen dat ze dat vanwege BPM oid later hebben gedaan. en de armsteun niet mee hebben genomen. Zijn trouwens handbediende sportstoelen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij hebt ook een ander interieur. Bij mij is de armsteun e.d. ook van leer en heb ik een 2-tone dashboard met 'hout', doorlopend naar de deuren. Vreemdgenoeg heb ik geen el. ramen achter..
[..]
Gaaf man!
stoer zo'n lip, merk je er ook iets van? dat je iets meer druk op de voorrwielen hebt oidquote:
Mooi, thanks.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Voor veel meer verschillende interieurmogelijkheden kan je hier eens kijken:
http://www.welches-modell.de/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |