Hallo, ik heb een Nederlands paspoort! Ik ga hier slechts weg als ik het elders beter kan hebben, het Nederlands elftal is zo goed als de enige binding die ik heb met Nederland.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:21 schreef LXIV
Ik weet het beter gemaakt: Geef ons (het Westen) de Joden maar terug. Daar hebben wij enkel profijt van. Dan kunnen jullie Israel (Palestina) terugkrijgen.
Ja, met mensen als Maurice de Hond en Jerry Seinfeld til je Nederland naar een hoger plan.quote:In plaats van terroristische, niets-presterende probleemjongeren een stel goede hersenen.
18:44 One Israeli injured by Katyusha rocket in northern town of Ma`alot (Haaretz)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:50 schreef -scorpione- het volgende:
Nog nieuws?
we hebben het hiet niet over dat nederland in verval is, open maar een topic overquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, met mensen als Maurice de Hond en Jerry Seinfeld til je Nederland naar een hoger plan.![]()
²
Handig, wandelende nieuwskioskquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:52 schreef Boomstam het volgende:
[..]
18:44 One Israeli injured by Katyusha rocket in northern town of Ma`alot (Haaretz)
18:43 Italy says it is exerting diplomatic pressure on Syria for dialogue to end fighting (AP)
18:25 Cost of damages caused by Hezbollah rockets estimated at NIS 150 million (Haaretz)
18:23 IDF says it has dropped leaflets in south Lebanon warning residents to flee (AP)
18:17 Downing Street says no plans for PM Blair to travel to the Middle East (Sky News)
Nou dan kan je in princiepe wel weg toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:51 schreef BansheeBoy het volgende:
het Nederlands elftal is zo goed als de enige binding die ik heb met Nederland.
De vraag die dan rest is toch: had het anders gekunt en zo ja hoe dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:53 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik snap niet dat Libanon niet als partij wordt gezien. Ze hebben letterlijk gezegd "dat het niet onder hun verantwoordelijkheid viel om de zuidgrens met Israël te bewaken". Dat is iets heel anders dan het gemiep nu van "ja maar, dat kunnen we eigenlijk ook niet". Ik kan dus best begrijpen dat Israël zelf -in die zône zelf- opruiming gaat houden. Alleen de manier waarop is compleet overtrokken en ten nadele van elke partij die er maar is.
Tuurlijk zegt Libanon dat, ze willen ook geen gezichtsverlies lijden t.o.v de wereldgemeenschap. Immers het land heeft al heel wat problemen achter de rug. Bovendien was het net zo rustig (voor de Libanezen) waardoor de economie ook aantrok en mensen weer durfden te investeren. Als je een oorlogsverklaring aan de deur van Hezbollah doet, kan je dat wel allemaal vergeten. Naja, nu is alsnog alles kapot gegaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:53 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik snap niet dat Libanon niet als partij wordt gezien. Ze hebben letterlijk gezegd "dat het niet onder hun verantwoordelijkheid viel om de zuidgrens met Israël te bewaken". Dat is iets heel anders dan het gemiep nu van "ja maar, dat kunnen we eigenlijk ook niet". Ik kan dus best begrijpen dat Israël zelf -in die zône zelf- opruiming gaat houden. Alleen de manier waarop is compleet overtrokken en ten nadele van elke partij die er maar is.
Idd. En ja, dat had zeker anders gekund. Ik zie bijvoorbeeld het nut niet in van de luchthaven lamleggen en burgers uit busjes blazen enzo, of de burgerbevolking bevelen om het gebied te verlaten, waarna elke uitgangsweg plat wordt gebombardeerd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:54 schreef Boomstam het volgende:
[..]
De vraag die dan rest is toch: had het anders gekunt en zo ja hoe dan?
Wat raad je aan dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:53 schreef Mwanatabu het volgende:
Het is oorlog, dat hoort bij een oorlog?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. En ja, dat had zeker anders gekund. Ik zie bijvoorbeeld het nut niet in van de luchthaven lamleggen en burgers uit busjes blazen enzo, of de burgerbevolking bevelen om het gebied te verlaten, waarna elke uitgangsweg plat wordt gebombardeerd.
Inderdaad. Waneer de libanese regering toch had besloten na de syrische terugtrekking (of misschien na de israëlische terugtrekking) de zuidgrens weer onder controle te krijgen, had hezbollah dat vast beschouwd als een oorlogsverklaring.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk zegt Libanon dat, ze willen ook geen gezichtsverlies lijden t.o.v de wereldgemeenschap. Immers het land heeft al heel wat problemen achter de rug. Bovendien was het net zo rustig (voor de Libanezen) waardoor de economie ook aantrok en mensen weer durfden te investeren. Als je een oorlogsverklaring aan de deur van Hezbollah doet, kan je dat wel allemaal vergeten. Naja, nu is alsnog alles kapot gegaan.
Snap ik helemaal. En de Israëlische regering wist dat ook best. Er waren een hoop diplomatieke mogelijkheden om het probleem gezamenlijk aan te pakken, met het initiatief van Israël om die verlichte status die het zichzelf zo graag toedicht recht te doen. In plaats daarvan is het spierballetje rollen geworden. Dom, erg dom. Helaas ook de enige taal die idioten als Hezbollah verstaan...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk zegt Libanon dat, ze willen ook geen gezichtsverlies lijden t.o.v de wereldgemeenschap. Immers het land heeft al heel wat problemen achter de rug. Bovendien was het net zo rustig (voor de Libanezen) waardoor de economie ook aantrok en mensen weer durfden te investeren. Als je een oorlogsverklaring aan de deur van Hezbollah doet, kan je dat wel allemaal vergeten. Naja, nu is alsnog alles kapot gegaan.
troepen verplaatsing tegenhoudenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. En ja, dat had zeker anders gekund. Ik zie bijvoorbeeld het nut niet in van de luchthaven lamleggen en burgers uit busjes blazen enzo, of de burgerbevolking bevelen om het gebied te verlaten, waarna elke uitgangsweg plat wordt gebombardeerd.
Praten werkt blijkbaar niet, en blijven praten met mensen waarmee je niet kan praten ook niet. Geweld is echt, sirieus, de enige oplossing.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Snap ik helemaal. En de Israëlische regering wist dat ook best. Er waren een hoop diplomatieke mogelijkheden om het probleem gezamenlijk aan te pakken, met het initiatief van Israël om die verlichte status die het zichzelf zo graag toedicht recht te doen. In plaats daarvan is het spierballetje rollen geworden. Dom, erg dom. Helaas ook de enige taal die idioten als Hezbollah verstaan...
Vertel, welke Diplomatie is succesvol geweest met Hezbolla, Hamas, Syrie en Iran versus Israel?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Er waren een hoop diplomatieke mogelijkheden om het probleem gezamenlijk aan te pakken,
Ondertussen vermeld je niet de mogenlijkheden op te sommen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Snap ik helemaal. En de Israëlische regering wist dat ook best. Er waren een hoop diplomatieke mogelijkheden om het probleem gezamenlijk aan te pakken, met het initiatief van Israël om die verlichte status die het zichzelf zo graag toedicht recht te doen. In plaats daarvan is het spierballetje rollen geworden. Dom, erg dom. Helaas ook de enige taal die idioten als Hezbollah verstaan...
Volgens mij moet je ook niet met terroristische organisaties praten. Hooguit een bestand laten opstellen door een derde partij die vervolgens nageleefd moet worden door de strijdende partijen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Praten werkt blijkbaar niet, en blijven praten met mensen waarmee je niet kan praten ook niet. Geweld is echt, sirieus, de enige oplossing.
Het grappige is dus dat je in jordanie en egypte geen hamas en hezbollah hebt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef Mutant01 het volgende:
Diplomatie heeft vrede gesticht tussen Egypte en Israel, tussen Jordanie en Israel enz. Wie had ooit gedacht dat dat via diplomatie kon? Met Hezbollah is het nu onmogelijk om redelijk te praten, maar met Iran en Syrie is het denk ik niet onmogelijk.
Der is wel een verschil in egypte als land en hezbollah als terreur org.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef Mutant01 het volgende:
Diplomatie heeft vrede gesticht tussen Egypte en Israel, tussen Jordanie en Israel enz. Wie had ooit gedacht dat dat via diplomatie kon?
En Egypte is zo'n land dat de staat Israël wel erkend.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het grappige is dus dat je in jordanie en egypte geen hamas en hezbollah hebt.
Jordanie en Egypte werden tot diplomatie gedwongen door de militaire macht van Israel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het grappige is dus dat je in jordanie en egypte geen hamas en hezbollah hebt.
Ik had het niet over praten met die vier die jij noemt, maar over een lijntje dat Israël met Libanon had kunnen oppikkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel, welke Diplomatie is succesvol geweest met Hezbolla, Hamas, Syrie en Iran versus Israel?
daarnet werdt gesteld dat de macht van hezbollah te groot is in libanon en dat libanon geen invloed kon uitoefenen op hezbollah.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik had het niet over praten met die vier die jij noemt, maar over een lijntje dat Israël met Libanon had kunnen oppikken
Die zin snap ik niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Ondertussen vermeld je niet de mogenlijkheden op te sommen.
kansloze post dus
Dat is niet via diplomatie gegaan, dat is gebeurd nadat ze de oorlog begonnen te verliezen van Israel nadat ze met z'n allen op Jom Kipoer aangevallen hadden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef Mutant01 het volgende:
Diplomatie heeft vrede gesticht tussen Egypte en Israel, tussen Jordanie en Israel enz. Wie had ooit gedacht dat dat via diplomatie kon? Met Hezbollah is het nu onmogelijk om redelijk te praten, maar met Iran en Syrie is het denk ik niet onmogelijk.
De Libanese regering had geen werkelijke macht, in waarheid runde Syrie het land grotendeels.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik had het niet over praten met die vier die jij noemt, maar over een lijntje dat Israël met Libanon had kunnen oppikken
Dus Hezbollah heeft gelijk of is geweld allleen ok als het van Israel komt ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Praten werkt blijkbaar niet, en blijven praten met mensen waarmee je niet kan praten ook niet. Geweld is echt, sirieus, de enige oplossing.
Oh, ik had het ook niet over via de Libanese regering vriendelijk vragen of ze eens lief willen doen daar bij die grens. Een tweezijdig gecoördineerde militaire actie zou het probleem van Libanon ook op kunnen lossen, niet?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:15 schreef Boomstam het volgende:
[..]
daarnet werdt gesteld dat de macht van hezbollah te groot is in libanon en dat libanon geen invloed kon uitoefenen op hezbollah.
Nee, Hezbollah is niet Libanon. Gelukkig niet.quote:wiskundig gezien zou je zeggen hezbollah=libanon, hezbollah zit daar ook in de regering
Nah, daar hebben ze niet zulke goede ervaringen mee in die buurt. Sabra en Shatila enzo. Ik denk niet dat christenen zich daaraan willen branden en een nieuwe burgeroorlog willen riskeren.quote:Overgens had ik liever wel gezien dat israel dit samen deed met soenieten en christenen in libanon
als je die zin niet snapte zou je niet zo'n antwoord gevenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die zin snap ik niet.
En er zijn echt een hoop andere oplossingen te bedenken dan wat er nu gebeurd is. Er had bijvoorbeeld beperkter actie ondernomen kunnen worden, overlegd kunnen worden met Libanon over het probleem dat Hezbollah vormt, ook voor de Libanese regering (hiermee zet je Hezbollah buitenspel of je dwingt ze tot praten, win-win), er had onderhandeld kunnen worden met Hezbollah achter de schermen -er zijn immers tientallen uitwisselingen geweest tussen krijgsgevangenen. Er is een hoop meer in de wereld dan zo goed en hard mogelijk pief-paf-poef doen, zelfs in die regio.
Lachen? Nou, eigenlijk geeft het gewoon aan hoe sommige moslims hun eigen geloof kennen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet moet erg lachen om Meki die het verschil niet weet tussen
http://en.wikipedia.org/wiki/Shi'ite en http://en.wikipedia.org/wiki/Sunnite
Hezbollah krijgt nu waarom het gevraagd heeft. Moet het ook niet gaan janken als de Israelisch het karwei af maken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:20 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Dus Hezbollah heeft gelijk of is geweld allleen ok als het van Israel komt ?
je spreekt jezelf nu tegen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh, ik had het ook niet over via de Libanese regering vriendelijk vragen of ze eens lief willen doen daar bij die grens. Een tweezijdig gecoördineerde militaire actie zou het probleem van Libanon ook op kunnen lossen, niet?
Nah, daar hebben ze niet zulke goede ervaringen mee in die buurt. Sabra en Shatila enzo. Ik denk niet dat christenen zich daaraan willen branden en een nieuwe burgeroorlog willen riskeren.
Welk karwei zou dat zijn?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:25 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Hezbollah krijgt nu waarom het gevraagd heeft. Moet het ook niet gaan janken als de Israelisch het karwei af maken.
En dan vallen er geen burgerslachtoffers???quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:58 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie liever een grondoffensief van de Israeliers dan zoiets onnauwkeurigs als dit.
Hij is goedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:25 schreef -scorpione- het volgende:
Nou ja, the empty can rattles the most zeggen ze toch![]()
Ik denk dat er een wezenlijk verschil is dan om dingen besrpeekbaar te maken met de Libanese regering en het mobiliseren van aparte bevolkingsgroepen tegen elkaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:26 schreef Boomstam het volgende:
[..]
je spreekt jezelf nu tegen?
anyways, dingen die ik liever anders zie zijn meestal niet uitvoerbaar
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Bij meki heb ik trouwens meer het gevoel van The lights are on, but there is no one home...
je had het over een 2zijdige militaire actie tegen hezbollahquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk dat er een wezenlijk verschil is dan om dingen besrpeekbaar te maken met de Libanese regering en het mobiliseren van aparte bevolkingsgroepen tegen elkaar.
daar voor moet je tegenwoordig toch ook nederlands spreken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:32 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
Dit wordt zowaar nog een leuk topic. Het is nu wachten tot Meki terugkomt van vakken vullen.
Idd. En jij had het over een voorkeur voor een samenwerking met christenen en soennieten. Da's iets anders dan "Libanon".quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:32 schreef Boomstam het volgende:
[..]
je had het over een 2zijdige militaire actie tegen hezbollah
dat zou dan israel en libanon zijn vermoed ik.
Ik ben nu eenmaal een wereldburgerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:33 schreef Boomstam het volgende:
[..]
daar voor moet je tegenwoordig toch ook nederlands spreken?
dan mag je de verhoudingen even terug lezen vriend.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. En jij had het over een voorkeur voor een samenwerking met christenen en soennieten. Da's iets anders dan "Libanon".
OMG zeg dat nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:32 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
Dit wordt zowaar nog een leuk topic. Het is nu wachten tot Meki terugkomt van vakken vullen.
Enkele dagen geleden zei op CNN de voormalig woordvoerder van de Libanesequote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:39 schreef Boomstam het volgende:
[..]
dan mag je de verhoudingen even terug lezen vriend.
gezegt is dat sjieiten nooit tegen de hezbollah zullen strijden
blijven christenen en soenieten over
als die nou in samenweking met israel hezbollah aanpakte....
niet dat het mogenlijk is...
Ik heb ze niet horen janken hoor (wel loze dreigementen uiten )quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:25 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Hezbollah krijgt nu waarom het gevraagd heeft. Moet het ook niet gaan janken als de Israelisch het karwei af maken.
Ik zie anders het nut ook niet van willekeurig burgers van Israël met bommen bestoken. Dat Hezbollah tussen de arme bevolking gaat zitten die ze zogenaamd willen helpen volg ik ook niet. Ja, volg het wel. Ze willen alleen macht. Het is de Hezbollah helemaal niet te doen om de bevolking...Bewijzen leveren ze op die manier. Dat Israël al jaren wordt bestookt door hezbollah vergeten we maar gauw hè?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Egypte heeft zes jaar na de Jim Kippoer-oorlog vrede gesloten met Israël.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:18 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat is niet via diplomatie gegaan, dat is gebeurd nadat ze de oorlog begonnen te verliezen van Israel nadat ze met z'n allen op Jom Kipoer aangevallen hadden.
Ik niet hoor. Ik zeg al 25 topics lang dat het smeerlapperij van 2 (quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:55 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ik zie anders het nut ook niet van willekeurig burgers van Israël met bommen bestoken. Dat Hezbollah tussen de arme bevolking gaat zitten die ze zogenaamd willen helpen volg ik ook niet. Ja, volg het wel. Ze willen alleen macht. Het is de Hezbollah helemaal niet te doen om de bevolking...Bewijzen leveren ze op die manier. Dat Israël al jaren wordt bestookt door hezbollah vergeten we maar gauw hè?![]()
Libanon kan weinig maar een groot deel wil wel anders.quote:Wanneer de Libanese regering achter hezbollah staat (kan me anders niet voorstellen waarom er nooit iemand is gearresteerd)
Nee, dat hadden we dan ook niet.quote:kun je deze aanvallen van Israël verwachten. wanneer wij hier een groep hadden die Duitsland op deze manier jaar in jaar uit zou terroriseren en onze regering er geen bal aan deed, denk je dan echt dat wij hie nog rust hadden?![]()
Ja, sorryquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik zeg al 25 topics lang dat het smeerlapperij van 2 () kanten is.
[..]
Libanon kan weinig maar een groot deel wil wel anders.
[..]
Nee, dat hadden we dan ook niet.
Ik eigenlijk wel!!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:02 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Hoop niet dat je verwacht dat ik ze alle vijfentwintig ga lezen
onderwater steunen ze echt nog wel anti israelische groeperingen hoor!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Egypte heeft zes jaar na de Jim Kippoer-oorlog vrede gesloten met Israël.
Op onschuldige burgers ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:55 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ik zie anders het nut ook niet van willekeurig burgers van Israël met bommen bestoken. Dat Hezbollah tussen de arme bevolking gaat zitten die ze zogenaamd willen helpen volg ik ook niet. Ja, volg het wel.
Goezo ze schieten toch niet op hun eigen bevolking ?quote:Ze willen alleen macht. Het is de Hezbollah helemaal niet te doen om de bevolking...
quote:Bewijzen leveren ze op die manier. Dat Israël al jaren wordt bestookt door hezbollah vergeten we maar gauw hè?Wanneer de Libanese regering achter hezbollah staat (kan me anders niet voorstellen waarom er nooit iemand is gearresteerd) kun je deze aanvallen van Israël verwachten.
Als Duitsland ons geheel omsingelt had ...binnenviel als het hun uitkwamquote:wanneer wij hier een groep hadden die Duitsland op deze manier jaar in jaar uit zou terroriseren en onze regering er geen bal aan deed, denk je dan echt dat wij hie nog rust hadden?![]()
Hehehe, nee, daar is niet doorheen te baggeren, echtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:02 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ja, sorryHoop niet dat je verwacht dat ik ze alle vijfentwintig ga lezen
Hoop dat het blijvend is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
En toen de Sinai teruggekregen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom zou Egypte dat doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:03 schreef TheShadow het volgende:
[..]
onderwater steunen ze echt nog wel anti israelische groeperingen hoor!
Dat kinderen daar zelfmoordaanslagen plegen en Israeli`s aanvallen vergeet jij nu maar voor het gemak?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:04 schreef Limburger_noord het volgende:
Dat Israel kinderen in de gevangenis vasthoudt vergetem we toch ook ...
Of is geheugen verlies een eenzijdige 'ziekte' ?
Dan zullen bepaalde mensen weer opnieuw hun mening moeten geven, of me negerenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hehehe, nee, daar is niet doorheen te baggeren, echt
Hebben die kinderen dan al een terechtzitting gehad?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat kinderen daar zelfmoordaanslagen plegen en Israeli`s aanvallen vergeet jij nu maar voor het gemak?
Nee, toen ze hem duidelijk verloren hadden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Correct. Dus niet toen ze de oorlog begonnen te verliezen.
Nee! Niet reageren op Meki!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:09 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Dan zullen bepaalde mensen weer opnieuw hun mening moeten geven, of me negeren
Het standpunt van éne Meki is me wel duidelijk(vorige topic wel gelezen....half...) Toen ik wilde reageren was die vol
Vreemd dat ze dan nog leven he?...als ik zelfmoord wil plegen kan ik dat ook in de gevangenis doen..vreemd trouwens dat ik nergens kan vinden dat AL die kinderen veroordeeld zijn dan ...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat kinderen daar zelfmoordaanslagen plegen en Israeli`s aanvallen vergeet jij nu maar voor het gemak?
Die oorlog hadden ze een maand later al duidelijk verloren, hoor. Maar hoe dan ook, ik denk dat Hezbollah een wat andere gesprekspartner is dan Egypte indertijd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, toen ze hem duidelijk verloren hadden.
Hoe rot het ook is, maar hou de ogen open. Ben bang dat die vrede van Egypte maar tijdelijk is. Er gaan brieven rond..Zag de noodzaak er niet van in om deze op te slaan (heb ik nu spijt van) Kwam in naar voren dat ze nog steeds niet gek op Zionisten zijn. Maar hoop dat ze zolang vrede hebben, dat er een paar generaties overheen gaan. Dus de nakomelingen gaan nadenken en vrede willen houden. Aan de kant van Israël is het verlangen naar vrede en omliggende landen rust en welvaart wensen onder de jeugd wel heel erg aanwezig.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou Egypte dat doen.Dit conflict het midden-oosten totaal verdeeld, Saoedie-Arabie, Kuweit, Egypte, Bahrein, VAE allen reageerde erg fel (wat nooit gebeurd is) tegen Hezbollah.
Er gaan wel meer brieven rond.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:16 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Hoe rot het ook is, maar hou de ogen open. Ben bang dat die vrede van Egypte maar tijdelijk is. Er gaan brieven rond..Zag de noodzaak er niet van in om deze op te slaan (heb ik nu spijt van) Kwam in naar voren dat ze nog steeds niet gek op Zionisten zijn. Maar hoop dat ze zolang vrede hebben, dat er een paar generaties overheen gaan. Dus de nakomelingen gaan nadenken en vrede willen houden. Aan de kant van Israël is het verlangen naar vrede en omliggende landen rust en welvaart wensen onder de jeugd wel heel erg aanwezig.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:18 schreef Glasnosteraar het volgende:
An Interview with the Arab Media/Street
"Hey Arab media and Arab street, This is just in,"
stond gister al op debka.comquote:IDF: Hezbollah is smuggling weapons from Syria; Syria not a target for attack
19:07 IAF strikes 52 targets in Lebanon, including roads connecting to Syria (Itim)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:30 schreef Caesu het volgende:
[..]
stond gister al op debka.com
benieuwd hoelang ze nog toelaten dat Hezbollah wordt bevoorraad.
kunnen ze nu wel Hezbollah vernietigen maar zijn ze over een paar jaar weer terug.
tenzij natuurlijk het Libanese leger in staat is dat de voorkomen.
Zo jongens ik ben er weerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:09 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Dan zullen bepaalde mensen weer opnieuw hun mening moeten geven, of me negeren
Het standpunt van éne Meki is me wel duidelijk(vorige topic wel gelezen....half...) Toen ik wilde reageren was die vol
Kun jij in het kort de stelling geven die Meki in dit geval profileertquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:46 schreef -scorpione- het volgende:
Israel zou nog een week of 2 nodig hebben om Hezbollah militair uit te schakelen melden ze net. Meki heeft dus nog 2 weken om onzin te verspreiden.
Ik vond ze op het rtl nieuws wel heel lief over Hezbollah trouwens. Gewoon een verzetsbeweging die Israel versloeg en nu strijd voor de bevrijding van Libanese gevangen, verder niets.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:46 schreef -scorpione- het volgende:
Israel zou nog een week of 2 nodig hebben om Hezbollah militair uit te schakelen melden ze net. Meki heeft dus nog 2 weken om onzin te verspreiden.
Ik vond ze op het rtl nieuws wel heel lief over Hezbollah trouwens. Gewoon een verzetsbeweging die Israel versloeg en nu strijd voor de bevrijding van Libanese gevangen, verder niets.
Ja iets met kinderenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo jongens ik ben er weer
is er nog nieuws
Je zou bijna denken dat Meki voor RTL nieuws werkt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:48 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Kun jij in het kort de stelling geven die Meki in dit geval profileert
quote:
quote:is er nog nieuws
Kunnen ze beter die gekidnapte kinderen instoppen he meki! dan weet je zeker dat kinderen veilig zijn tegen de hezbollah. zelfs dieren staan boven libaneese kinderen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:59 schreef venomsnake het volgende:
(Reuters) Haifa zoo locks lions, tigers in bomb-proof cages to prevent escapes![]()
Meki heeft wel een goed punt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:02 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Kunnen ze beter die gekidnapte kinderen instoppen he meki! dan weet je zeker dat kinderen veilig zijn tegen de hezbollah. zelfs dieren staan boven libaneese kinderen!
volgens debka.com worden de raketten het noord-oosten van Libanon binnengesmokkeld.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:31 schreef Boomstam het volgende:
[..]
19:07 IAF strikes 52 targets in Lebanon, including roads connecting to Syria (Itim)
nu even niet dus
ik snap nog niet zo goed waar de hezbollah op wachtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:07 schreef Caesu het volgende:
[..]
volgens debka.com worden de raketten het noord-oosten van Libanon binnengesmokkeld.
lastig om ze naar Z-Libanon te krijgen.
maar de lange afstandsraketten kunnen ook vanuit het noorden en midden van Libanon nog steden in Israël treffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |