abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39946119

Voorgaande links
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #01
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #02
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #03
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #04
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #05
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #06
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #07
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #08
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #09
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #10
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #11
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #12
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #13
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #14
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #15
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #16
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #17
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #18
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #19
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #20
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #21
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #22
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #23
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #24

Nieuwssites
    http://ynetnews.com/
    http://english.aljazeera.net/HomePage
    http://www.haaretz.com/
    http://www.irna.ir/en/
    http://news.google.nl/
    http://edition.cnn.com/
    http://www.jpost.com/
    http://news.bbc.co.uk/
    http://www.sky.com/skynews/home
    http://www.foxnews.com/
    http://abcnews.go.com/
    http://today.reuters.com/news/home.aspx
    http://www.israelnationalnews.com/

Overige links
    Hezbollah website: www.moqawama.net - engels
    IDF website: www.idf.il - engels

Feeds
  • Ha'aretz nieuwsfeed

Picca's

Laatste nieuws:
    Haaretz nieuws ticker
  • 00:00 Barrage of Katyusha rockets strikes Hula Valley in north (Channel 10)
  • 23:54 Bush says he suspects Syria is trying to reassert its influence in Lebanon (AP)
  • 23:53 Israeli envoy to UN tells Fox News that Rice will visit region on Friday (Reuters)
  • 23:20 Bush: It is essential that government of Lebanese PM Siniora survives (Reuters)
  • 23:18 Lebanese government says it received no clear offer to end fighting (Reuters)
  • 22:38 Qassam rocket hits Sderot; no casualties (Haaretz)
  • 22:35 Magen David Adom: 68 total Israelis hurt by Katyusha rockets Tuesday (Haaretz)
  • 22:28 Olmert: Hezbollah raid, abduction was coordinated with Iran (Reuters)
  • 22:27 Olmert says it`s premature to discuss stationing int`l force in Lebanon (Reuters)
  • 22:15 PM Olmert pays surprise, secret visit to Haifa (Channel 10)

Bush & Blair
    Blair & Bush

De OP kan hier gevonden worden.
    Wiki.fok

Hou het svp on-topic!

[ Bericht 7% gewijzigd door venomsnake op 18-07-2006 23:45:13 ]
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_39946130
    Nog nieuws?
      dinsdag 18 juli 2006 @ 17:51:24 #3
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39946145
    dank u venom

18:25 Cost of damages caused by Hezbollah rockets estimated at NIS 150 million (Haaretz)

valt nog mee
      dinsdag 18 juli 2006 @ 17:51:51 #4
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_39946157
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 16:21 schreef LXIV
    Ik weet het beter gemaakt: Geef ons (het Westen) de Joden maar terug. Daar hebben wij enkel profijt van. Dan kunnen jullie Israel (Palestina) terugkrijgen.
    Hallo, ik heb een Nederlands paspoort! Ik ga hier slechts weg als ik het elders beter kan hebben, het Nederlands elftal is zo goed als de enige binding die ik heb met Nederland.
    quote:
    In plaats van terroristische, niets-presterende probleemjongeren een stel goede hersenen.
    Ja, met mensen als Maurice de Hond en Jerry Seinfeld til je Nederland naar een hoger plan.

²

[ Bericht 2% gewijzigd door BansheeBoy op 18-07-2006 17:56:58 ]
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      dinsdag 18 juli 2006 @ 17:52:05 #5
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39946163
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 17:50 schreef -scorpione- het volgende:
    Nog nieuws?
    18:44 One Israeli injured by Katyusha rocket in northern town of Ma`alot (Haaretz)
    18:43 Italy says it is exerting diplomatic pressure on Syria for dialogue to end fighting (AP)
    18:25 Cost of damages caused by Hezbollah rockets estimated at NIS 150 million (Haaretz)
    18:23 IDF says it has dropped leaflets in south Lebanon warning residents to flee (AP)
    18:17 Downing Street says no plans for PM Blair to travel to the Middle East (Sky News)
      dinsdag 18 juli 2006 @ 17:53:16 #6
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39946199
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 17:51 schreef BansheeBoy het volgende:
    Ja, met mensen als Maurice de Hond en Jerry Seinfeld til je Nederland naar een hoger plan.

²
    we hebben het hiet niet over dat nederland in verval is, open maar een topic over

maar dat joden hier heen moeten komen is natuurlijk ondenkbaar
    pi_39946211
    Ik snap niet dat Libanon niet als partij wordt gezien. Ze hebben letterlijk gezegd "dat het niet onder hun verantwoordelijkheid viel om de zuidgrens met Israël te bewaken". Dat is iets heel anders dan het gemiep nu van "ja maar, dat kunnen we eigenlijk ook niet". Ik kan dus best begrijpen dat Israël zelf -in die zône zelf- opruiming gaat houden. Alleen de manier waarop is compleet overtrokken en ten nadele van elke partij die er maar is.
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_39946216
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 17:52 schreef Boomstam het volgende:

[..]

18:44 One Israeli injured by Katyusha rocket in northern town of Ma`alot (Haaretz)
    18:43 Italy says it is exerting diplomatic pressure on Syria for dialogue to end fighting (AP)
    18:23 IDF says it has dropped leaflets in south Lebanon warning residents to flee (AP)
    18:17 Downing Street says no plans for PM Blair to travel to the Middle East (Sky News)
    Handig, wandelende nieuwskiosk
    Allah Al Watan Al Malik
      dinsdag 18 juli 2006 @ 17:54:19 #9
    71747 Woutervn
    Born free. Taxed to death.
    pi_39946226
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 17:51 schreef BansheeBoy het volgende:

het Nederlands elftal is zo goed als de enige binding die ik heb met Nederland.
    Nou dan kan je in princiepe wel weg toch?
    I didn't fight my way to the top of the foodchain to be a vegetarian!!
      dinsdag 18 juli 2006 @ 17:54:39 #10
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39946234
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 17:53 schreef Mwanatabu het volgende:
    Ik snap niet dat Libanon niet als partij wordt gezien. Ze hebben letterlijk gezegd "dat het niet onder hun verantwoordelijkheid viel om de zuidgrens met Israël te bewaken". Dat is iets heel anders dan het gemiep nu van "ja maar, dat kunnen we eigenlijk ook niet". Ik kan dus best begrijpen dat Israël zelf -in die zône zelf- opruiming gaat houden. Alleen de manier waarop is compleet overtrokken en ten nadele van elke partij die er maar is.
    De vraag die dan rest is toch: had het anders gekunt en zo ja hoe dan?
      dinsdag 18 juli 2006 @ 17:55:15 #11
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39946250
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 17:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Handig, wandelende nieuwskiosk
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/ShTickers.html

soms is die site wel down helaas
    pi_39946263
    quote:
    Tuurlijk zegt Libanon dat, ze willen ook geen gezichtsverlies lijden t.o.v de wereldgemeenschap. Immers het land heeft al heel wat problemen achter de rug. Bovendien was het net zo rustig (voor de Libanezen) waardoor de economie ook aantrok en mensen weer durfden te investeren. Als je een oorlogsverklaring aan de deur van Hezbollah doet, kan je dat wel allemaal vergeten. Naja, nu is alsnog alles kapot gegaan.
    Allah Al Watan Al Malik
      dinsdag 18 juli 2006 @ 17:56:01 #13
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_39946277
    * Pietverdriet moet erg lachen om Meki die het verschil niet weet tussen
    http://en.wikipedia.org/wiki/Shi'ite en http://en.wikipedia.org/wiki/Sunnite
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
    pi_39946290
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 17:54 schreef Boomstam het volgende:

[..]

De vraag die dan rest is toch: had het anders gekunt en zo ja hoe dan?
    Idd. En ja, dat had zeker anders gekund. Ik zie bijvoorbeeld het nut niet in van de luchthaven lamleggen en burgers uit busjes blazen enzo, of de burgerbevolking bevelen om het gebied te verlaten, waarna elke uitgangsweg plat wordt gebombardeerd.
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_39946309
    quote:
    Wat raad je aan dan?
    pi_39946323
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 17:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd. En ja, dat had zeker anders gekund. Ik zie bijvoorbeeld het nut niet in van de luchthaven lamleggen en burgers uit busjes blazen enzo, of de burgerbevolking bevelen om het gebied te verlaten, waarna elke uitgangsweg plat wordt gebombardeerd.
    Het is oorlog, dat hoort bij een oorlog?
    pi_39946339
    Ik zie liever een grondoffensief van de Israeliers dan zoiets onnauwkeurigs als dit.
    Allah Al Watan Al Malik
      dinsdag 18 juli 2006 @ 17:58:55 #18
    103962 damian5700
    Pulp Fiction
    pi_39946341
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 17:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tuurlijk zegt Libanon dat, ze willen ook geen gezichtsverlies lijden t.o.v de wereldgemeenschap. Immers het land heeft al heel wat problemen achter de rug. Bovendien was het net zo rustig (voor de Libanezen) waardoor de economie ook aantrok en mensen weer durfden te investeren. Als je een oorlogsverklaring aan de deur van Hezbollah doet, kan je dat wel allemaal vergeten. Naja, nu is alsnog alles kapot gegaan.
    Inderdaad. Waneer de libanese regering toch had besloten na de syrische terugtrekking (of misschien na de israëlische terugtrekking) de zuidgrens weer onder controle te krijgen, had hezbollah dat vast beschouwd als een oorlogsverklaring.
    De tweedracht binnen de Libanese krijgsmacht had dit overigens sowieso bemoeilijkt.
    If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
    pi_39946347
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 17:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Snap ik helemaal. En de Israëlische regering wist dat ook best. Er waren een hoop diplomatieke mogelijkheden om het probleem gezamenlijk aan te pakken, met het initiatief van Israël om die verlichte status die het zichzelf zo graag toedicht recht te doen. In plaats daarvan is het spierballetje rollen geworden. Dom, erg dom. Helaas ook de enige taal die idioten als Hezbollah verstaan...
      dinsdag 18 juli 2006 @ 17:59:56 #20
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39946374
    quote:

[..]

troepen verplaatsing tegenhouden
    vluchtwegen hezbollah top ontnemen
    toevoer raketten syrie stoppen
    burgers sparen door ze weg te bevelen, (daarna was de 1ste echte aanval)

dat er een busje weggeblazen is kan incidentieel zijn dat weet jij ook.
    Of misschien een vermoedelijke leider dat in dat busje zat. maar alle busjes worden heus niet doelgericht gepakt.
    pi_39946382
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 17:59 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Snap ik helemaal. En de Israëlische regering wist dat ook best. Er waren een hoop diplomatieke mogelijkheden om het probleem gezamenlijk aan te pakken, met het initiatief van Israël om die verlichte status die het zichzelf zo graag toedicht recht te doen. In plaats daarvan is het spierballetje rollen geworden. Dom, erg dom. Helaas ook de enige taal die idioten als Hezbollah verstaan...
    Praten werkt blijkbaar niet, en blijven praten met mensen waarmee je niet kan praten ook niet. Geweld is echt, sirieus, de enige oplossing.
      dinsdag 18 juli 2006 @ 18:01:26 #22
    45206 Pietverdriet
    pi_39946416
    quote:

Er waren een hoop diplomatieke mogelijkheden om het probleem gezamenlijk aan te pakken,
    Vertel, welke Diplomatie is succesvol geweest met Hezbolla, Hamas, Syrie en Iran versus Israel?
      dinsdag 18 juli 2006 @ 18:02:18 #23
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39946434
    quote:

[..]

Ondertussen vermeld je niet de mogenlijkheden op te sommen.
    kansloze post dus
    pi_39946444
    Diplomatie heeft vrede gesticht tussen Egypte en Israel, tussen Jordanie en Israel enz. Wie had ooit gedacht dat dat via diplomatie kon? Met Hezbollah is het nu onmogelijk om redelijk te praten, maar met Iran en Syrie is het denk ik niet onmogelijk.
    Allah Al Watan Al Malik
      dinsdag 18 juli 2006 @ 18:03:10 #25
    78780 deedeetee
    rustig doorgaan met ademhalen
    pi_39946457
    Dat gaat wel erg hard ik ben ff weg en hoppa nieuw topic
    ff inlezen
    Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
      dinsdag 18 juli 2006 @ 18:03:13 #26
    103962 damian5700
    Pulp Fiction
    pi_39946460
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

Praten werkt blijkbaar niet, en blijven praten met mensen waarmee je niet kan praten ook niet. Geweld is echt, sirieus, de enige oplossing.
    Volgens mij moet je ook niet met terroristische organisaties praten. Hooguit een bestand laten opstellen door een derde partij die vervolgens nageleefd moet worden door de strijdende partijen.
    pi_39946471
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef Mutant01 het volgende:
    Diplomatie heeft vrede gesticht tussen Egypte en Israel, tussen Jordanie en Israel enz. Wie had ooit gedacht dat dat via diplomatie kon? Met Hezbollah is het nu onmogelijk om redelijk te praten, maar met Iran en Syrie is het denk ik niet onmogelijk.
    Het grappige is dus dat je in jordanie en egypte geen hamas en hezbollah hebt.
      dinsdag 18 juli 2006 @ 18:04:26 #28
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39946491
    quote:
    Diplomatie heeft vrede gesticht tussen Egypte en Israel, tussen Jordanie en Israel enz. Wie had ooit gedacht dat dat via diplomatie kon?
    Der is wel een verschil in egypte als land en hezbollah als terreur org.
    in 2000 scheelde het toch ook niet veel tussen barrak en arafat? op 1 punt na hadden ze een over1komst. en toen kwam sharon de tempelberg oplopen
      dinsdag 18 juli 2006 @ 18:06:09 #29
    103962 damian5700
    Pulp Fiction
    pi_39946542
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

En Egypte is zo'n land dat de staat Israël wel erkend.
      dinsdag 18 juli 2006 @ 18:08:52 #30
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39946607
    18:59 82 Katyusha rockets fired at Israel on Tuesday afternoon (Haaretz)
    18:55 Russian FM dispatches deputy to attempt to mediate between Israel, Lebanon (AP)
      dinsdag 18 juli 2006 @ 18:09:46 #31
    45206 Pietverdriet
    pi_39946629
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jordanie en Egypte werden tot diplomatie gedwongen door de militaire macht van Israel.
    pi_39946690
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vertel, welke Diplomatie is succesvol geweest met Hezbolla, Hamas, Syrie en Iran versus Israel?
    Ik had het niet over praten met die vier die jij noemt, maar over een lijntje dat Israël met Libanon had kunnen oppikken
    pi_39946745
    Arme Libanezen. De buitenlanders vertrekken en de Libanezen bllijven achter en overgeleverd aan de grillen van een oorlogszuchtig barbaars land.
    De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
      dinsdag 18 juli 2006 @ 18:15:44 #34
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39946768
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:12 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik had het niet over praten met die vier die jij noemt, maar over een lijntje dat Israël met Libanon had kunnen oppikken
    daarnet werdt gesteld dat de macht van hezbollah te groot is in libanon en dat libanon geen invloed kon uitoefenen op hezbollah.
    wiskundig gezien zou je zeggen hezbollah=libanon, hezbollah zit daar ook in de regering

Overgens had ik liever wel gezien dat israel dit samen deed met soenieten en christenen in libanon
    pi_39946811
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef Boomstam het volgende:

[..]

Ondertussen vermeld je niet de mogenlijkheden op te sommen.
    kansloze post dus
    Die zin snap ik niet.
    En er zijn echt een hoop andere oplossingen te bedenken dan wat er nu gebeurd is. Er had bijvoorbeeld beperkter actie ondernomen kunnen worden, overlegd kunnen worden met Libanon over het probleem dat Hezbollah vormt, ook voor de Libanese regering (hiermee zet je Hezbollah buitenspel of je dwingt ze tot praten, win-win), er had onderhandeld kunnen worden met Hezbollah achter de schermen -er zijn immers tientallen uitwisselingen geweest tussen krijgsgevangenen. Er is een hoop meer in de wereld dan zo goed en hard mogelijk pief-paf-poef doen, zelfs in die regio.
    pi_39946840
    quote:
    Dat is niet via diplomatie gegaan, dat is gebeurd nadat ze de oorlog begonnen te verliezen van Israel nadat ze met z'n allen op Jom Kipoer aangevallen hadden.

Ik had de moslims wel eens horen bleren als de VS op het suikerfeest Irak had aangevallen
      dinsdag 18 juli 2006 @ 18:19:58 #37
    45206 Pietverdriet
    pi_39946886
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:12 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

De Libanese regering had geen werkelijke macht, in waarheid runde Syrie het land grotendeels.
    pi_39946887
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dus Hezbollah heeft gelijk of is geweld allleen ok als het van Israel komt ?
    pi_39946898
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:15 schreef Boomstam het volgende:

[..]

daarnet werdt gesteld dat de macht van hezbollah te groot is in libanon en dat libanon geen invloed kon uitoefenen op hezbollah.
    Oh, ik had het ook niet over via de Libanese regering vriendelijk vragen of ze eens lief willen doen daar bij die grens. Een tweezijdig gecoördineerde militaire actie zou het probleem van Libanon ook op kunnen lossen, niet?
    quote:
    wiskundig gezien zou je zeggen hezbollah=libanon, hezbollah zit daar ook in de regering
    Nee, Hezbollah is niet Libanon. Gelukkig niet.
    quote:
    Overgens had ik liever wel gezien dat israel dit samen deed met soenieten en christenen in libanon
    Nah, daar hebben ze niet zulke goede ervaringen mee in die buurt. Sabra en Shatila enzo. Ik denk niet dat christenen zich daaraan willen branden en een nieuwe burgeroorlog willen riskeren.
      dinsdag 18 juli 2006 @ 18:21:42 #40
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39946917
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:17 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Die zin snap ik niet.
    En er zijn echt een hoop andere oplossingen te bedenken dan wat er nu gebeurd is. Er had bijvoorbeeld beperkter actie ondernomen kunnen worden, overlegd kunnen worden met Libanon over het probleem dat Hezbollah vormt, ook voor de Libanese regering (hiermee zet je Hezbollah buitenspel of je dwingt ze tot praten, win-win), er had onderhandeld kunnen worden met Hezbollah achter de schermen -er zijn immers tientallen uitwisselingen geweest tussen krijgsgevangenen. Er is een hoop meer in de wereld dan zo goed en hard mogelijk pief-paf-poef doen, zelfs in die regio.
    als je die zin niet snapte zou je niet zo'n antwoord geven
    maar achter de schermen is er genoeg gedaan ook met de libaneese regering. Heeft niets opgeleverd. krijgsgevangen blijven vrijlaten is natuurlijk geen oplossing, dan kan je bezig blijven
    beperkter actie zou je de soldaten niet mee terug krijgen en hezbollah zou alleen maar feller worden. echte oplossingen geef je dus nog niet
    pi_39946951
    Hezbollah en Hamas zijn juist opgericht zodat er geen diplomatie hoeft te worden gevoerd.
    pi_39946989
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:
    * Pietverdriet moet erg lachen om Meki die het verschil niet weet tussen
    http://en.wikipedia.org/wiki/Shi'ite en http://en.wikipedia.org/wiki/Sunnite
    Lachen? Nou, eigenlijk geeft het gewoon aan hoe sommige moslims hun eigen geloof kennen.

Nou ja, the empty can rattles the most zeggen ze toch
    pi_39947000
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:20 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Dus Hezbollah heeft gelijk of is geweld allleen ok als het van Israel komt ?
    Hezbollah krijgt nu waarom het gevraagd heeft. Moet het ook niet gaan janken als de Israelisch het karwei af maken.
      dinsdag 18 juli 2006 @ 18:26:28 #44
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39947022
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:20 schreef Mwanatabu het volgende:

Oh, ik had het ook niet over via de Libanese regering vriendelijk vragen of ze eens lief willen doen daar bij die grens. Een tweezijdig gecoördineerde militaire actie zou het probleem van Libanon ook op kunnen lossen, niet?

Nah, daar hebben ze niet zulke goede ervaringen mee in die buurt. Sabra en Shatila enzo. Ik denk niet dat christenen zich daaraan willen branden en een nieuwe burgeroorlog willen riskeren.
    je spreekt jezelf nu tegen?

anyways, dingen die ik liever anders zie zijn meestal niet uitvoerbaar
      dinsdag 18 juli 2006 @ 18:28:35 #45
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39947076
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:25 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Hezbollah krijgt nu waarom het gevraagd heeft. Moet het ook niet gaan janken als de Israelisch het karwei af maken.
    Welk karwei zou dat zijn?
    syrie en iran? alleen hezbollas materieel? of toch ook de strijders? of anders?
    pi_39947095
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 17:58 schreef Mutant01 het volgende:
    Ik zie liever een grondoffensief van de Israeliers dan zoiets onnauwkeurigs als dit.
    En dan vallen er geen burgerslachtoffers???
    Het enige wat er dan gebeurd is dat er veel Israeliers gegood worden
    tot leedvermaak van de moslim-extremisten die dat als overwinning gaan vieren.

Na vele duizenden bombardementen is 200+ burgerslachtoffers peanuts, hoe triest
    het ook is.
      dinsdag 18 juli 2006 @ 18:30:09 #47
    45206 Pietverdriet
    pi_39947111
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:25 schreef -scorpione- het volgende:

Nou ja, the empty can rattles the most zeggen ze toch
    Hij is goed

Bij meki heb ik trouwens meer het gevoel van The lights are on, but there is no one home...
    pi_39947129
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:26 schreef Boomstam het volgende:

[..]

je spreekt jezelf nu tegen?

anyways, dingen die ik liever anders zie zijn meestal niet uitvoerbaar
    Ik denk dat er een wezenlijk verschil is dan om dingen besrpeekbaar te maken met de Libanese regering en het mobiliseren van aparte bevolkingsgroepen tegen elkaar.
    pi_39947160
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:

Bij meki heb ik trouwens meer het gevoel van The lights are on, but there is no one home...

Dit wordt zowaar nog een leuk topic. Het is nu wachten tot Meki terugkomt van vakken vullen.
      dinsdag 18 juli 2006 @ 18:32:26 #50
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39947167
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:30 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik denk dat er een wezenlijk verschil is dan om dingen besrpeekbaar te maken met de Libanese regering en het mobiliseren van aparte bevolkingsgroepen tegen elkaar.
    je had het over een 2zijdige militaire actie tegen hezbollah
    dat zou dan israel en libanon zijn vermoed ik.
      dinsdag 18 juli 2006 @ 18:33:40 #51
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39947193
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:32 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dit wordt zowaar nog een leuk topic. Het is nu wachten tot Meki terugkomt van vakken vullen.
    daar voor moet je tegenwoordig toch ook nederlands spreken?
      dinsdag 18 juli 2006 @ 18:36:37 #52
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39947233
    19:32 South Africa slams IAF raids as `unacceptable form of collective punishment` (Reuters)
    19:29 Firemen work to douse flames caused by rockets in northern Golan, Galilee (Haaretz)
    pi_39947239
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:32 schreef Boomstam het volgende:

[..]

je had het over een 2zijdige militaire actie tegen hezbollah
    dat zou dan israel en libanon zijn vermoed ik.
    Idd. En jij had het over een voorkeur voor een samenwerking met christenen en soennieten. Da's iets anders dan "Libanon".
    pi_39947267
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:33 schreef Boomstam het volgende:

[..]

daar voor moet je tegenwoordig toch ook nederlands spreken?
    Ik ben nu eenmaal een wereldburger

Het is op dit moment even wachten tot één van de partijen de volgende stap gaat nemen. Het kan zijn dat Israel de boel gaat stabiliseren zodra ze een buffer hebben gecreeerd. Het is dan wel interessant om te zien hoe men vanaf nu met Hezbollah omgaat, of die organisatie wordt bevroren een tijdje of dat men de boel definitief gaat uitschakelen.
      dinsdag 18 juli 2006 @ 18:39:45 #55
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39947302
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd. En jij had het over een voorkeur voor een samenwerking met christenen en soennieten. Da's iets anders dan "Libanon".
    dan mag je de verhoudingen even terug lezen vriend.
    gezegt is dat sjieiten nooit tegen de hezbollah zullen strijden
    blijven christenen en soenieten over
    als die nou in samenweking met israel hezbollah aanpakte....
    niet dat het mogenlijk is...
      dinsdag 18 juli 2006 @ 18:42:22 #56
    78780 deedeetee
    rustig doorgaan met ademhalen
    pi_39947349
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:32 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

OMG zeg dat niet
    Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
    pi_39947592
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:39 schreef Boomstam het volgende:

[..]

dan mag je de verhoudingen even terug lezen vriend.
    gezegt is dat sjieiten nooit tegen de hezbollah zullen strijden
    blijven christenen en soenieten over
    als die nou in samenweking met israel hezbollah aanpakte....
    niet dat het mogenlijk is...
    Enkele dagen geleden zei op CNN de voormalig woordvoerder van de Libanese
    regering dat ze het bevel om Zuid-Libanon binnen te trekken niet konden- en niet
    kunnen geven. Simpelweg vanwege de etnische diversiteit. Een burgeroorlog
    zou dan onafwendbaar zijn.
    Of ze dit, wat nu gebeurd, willen lijkt me ook niet.
    pi_39947604
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:25 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ik heb ze niet horen janken hoor (wel loze dreigementen uiten )
    Ze schieten nog wel steeds op Israel
    pi_39947627
    quote:

[..]

Ik zie anders het nut ook niet van willekeurig burgers van Israël met bommen bestoken. Dat Hezbollah tussen de arme bevolking gaat zitten die ze zogenaamd willen helpen volg ik ook niet. Ja, volg het wel. Ze willen alleen macht. Het is de Hezbollah helemaal niet te doen om de bevolking...Bewijzen leveren ze op die manier. Dat Israël al jaren wordt bestookt door hezbollah vergeten we maar gauw hè? Wanneer de Libanese regering achter hezbollah staat (kan me anders niet voorstellen waarom er nooit iemand is gearresteerd) kun je deze aanvallen van Israël verwachten. wanneer wij hier een groep hadden die Duitsland op deze manier jaar in jaar uit zou terroriseren en onze regering er geen bal aan deed, denk je dan echt dat wij hie nog rust hadden?
    Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
    pi_39947679
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:18 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Dat is niet via diplomatie gegaan, dat is gebeurd nadat ze de oorlog begonnen te verliezen van Israel nadat ze met z'n allen op Jom Kipoer aangevallen hadden.
    Egypte heeft zes jaar na de Jim Kippoer-oorlog vrede gesloten met Israël.
    pi_39947710
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:55 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Ik zie anders het nut ook niet van willekeurig burgers van Israël met bommen bestoken. Dat Hezbollah tussen de arme bevolking gaat zitten die ze zogenaamd willen helpen volg ik ook niet. Ja, volg het wel. Ze willen alleen macht. Het is de Hezbollah helemaal niet te doen om de bevolking...Bewijzen leveren ze op die manier. Dat Israël al jaren wordt bestookt door hezbollah vergeten we maar gauw hè?
    Ik niet hoor. Ik zeg al 25 topics lang dat het smeerlapperij van 2 ( ) kanten is.
    quote:
    Wanneer de Libanese regering achter hezbollah staat (kan me anders niet voorstellen waarom er nooit iemand is gearresteerd)
    Libanon kan weinig maar een groot deel wil wel anders.
    quote:
    kun je deze aanvallen van Israël verwachten. wanneer wij hier een groep hadden die Duitsland op deze manier jaar in jaar uit zou terroriseren en onze regering er geen bal aan deed, denk je dan echt dat wij hie nog rust hadden?
    Nee, dat hadden we dan ook niet.
    pi_39947744
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:58 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik niet hoor. Ik zeg al 25 topics lang dat het smeerlapperij van 2 ( ) kanten is.
    [..]

Libanon kan weinig maar een groot deel wil wel anders.
    [..]

Nee, dat hadden we dan ook niet.
    Ja, sorry Hoop niet dat je verwacht dat ik ze alle vijfentwintig ga lezen
    pi_39947774
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:02 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Hoop niet dat je verwacht dat ik ze alle vijfentwintig ga lezen
    Ik eigenlijk wel!!!!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 18 juli 2006 @ 19:03:48 #64
    50888 TheShadow
    ach jha ...
    pi_39947782
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:57 schreef Monidique het volgende:

[..]

onderwater steunen ze echt nog wel anti israelische groeperingen hoor!
    chanceless
    pi_39947786
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 18:55 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Ik zie anders het nut ook niet van willekeurig burgers van Israël met bommen bestoken. Dat Hezbollah tussen de arme bevolking gaat zitten die ze zogenaamd willen helpen volg ik ook niet. Ja, volg het wel.
    Op onschuldige burgers ?
    Welnee ze schieten op militairen die in hun vrije tijd thuis (tussen de burgers) zitten
    quote:
    Ze willen alleen macht. Het is de Hezbollah helemaal niet te doen om de bevolking...
    Goezo ze schieten toch niet op hun eigen bevolking ?
    quote:
    Bewijzen leveren ze op die manier. Dat Israël al jaren wordt bestookt door hezbollah vergeten we maar gauw hè? Wanneer de Libanese regering achter hezbollah staat (kan me anders niet voorstellen waarom er nooit iemand is gearresteerd) kun je deze aanvallen van Israël verwachten.

Dat Israel kinderen in de gevangenis vasthoudt vergetem we toch ook ...
    Of is geheugen verlies een eenzijdige 'ziekte' ?
    quote:
    wanneer wij hier een groep hadden die Duitsland op deze manier jaar in jaar uit zou terroriseren en onze regering er geen bal aan deed, denk je dan echt dat wij hie nog rust hadden?
    Als Duitsland ons geheel omsingelt had ...binnenviel als het hun uitkwam
    Burgers zonder geldige reden (alhans in de ogen van de eigen bevolking ) in hun gevangenissen liet rotten
    Dan had ik idd geen rust maar stiond ik wel achter de regering als die met alle mogelijke middelen terugvocht (en ook achter de 'ondergrondse' )

En als ik een Duitser was zou ik zeggen dat die smerige holllanders niet anders verdiende dan totale uitroeiing
    pi_39947793
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:02 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Ja, sorry Hoop niet dat je verwacht dat ik ze alle vijfentwintig ga lezen
    Hehehe, nee, daar is niet doorheen te baggeren, echt
    pi_39947862
    quote:

[..]

Hoop dat het blijvend is.
      dinsdag 18 juli 2006 @ 19:07:46 #68
    45206 Pietverdriet
    pi_39947869
    quote:

[..]

En toen de Sinai teruggekregen.
    pi_39947881
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:03 schreef TheShadow het volgende:

[..]

onderwater steunen ze echt nog wel anti israelische groeperingen hoor!
    Waarom zou Egypte dat doen. Dit conflict het midden-oosten totaal verdeeld, Saoedie-Arabie, Kuweit, Egypte, Bahrein, VAE allen reageerde erg fel (wat nooit gebeurd is) tegen Hezbollah.
    Allah Al Watan Al Malik
      dinsdag 18 juli 2006 @ 19:08:53 #70
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_39947895
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:04 schreef Limburger_noord het volgende:

Dat Israel kinderen in de gevangenis vasthoudt vergetem we toch ook ...
    Of is geheugen verlies een eenzijdige 'ziekte' ?
    Dat kinderen daar zelfmoordaanslagen plegen en Israeli`s aanvallen vergeet jij nu maar voor het gemak?
    You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
    pi_39947913
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hehehe, nee, daar is niet doorheen te baggeren, echt
    Dan zullen bepaalde mensen weer opnieuw hun mening moeten geven, of me negeren
    Het standpunt van éne Meki is me wel duidelijk (vorige topic wel gelezen....half...) Toen ik wilde reageren was die vol
    pi_39947925
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:08 schreef Napalm het volgende:

[..]

Dat kinderen daar zelfmoordaanslagen plegen en Israeli`s aanvallen vergeet jij nu maar voor het gemak?
    Hebben die kinderen dan al een terechtzitting gehad?
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_39947931
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En toen de Sinai teruggekregen.
    Correct. Dus niet toen ze de oorlog begonnen te verliezen.
      dinsdag 18 juli 2006 @ 19:11:15 #74
    45206 Pietverdriet
    pi_39947943
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:10 schreef Monidique het volgende:

[..]

Correct. Dus niet toen ze de oorlog begonnen te verliezen.
    Nee, toen ze hem duidelijk verloren hadden.
    pi_39947959
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:09 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Het standpunt van éne Meki is me wel duidelijk (vorige topic wel gelezen....half...) Toen ik wilde reageren was die vol
    Nee! Niet reageren op Meki!
    pi_39947968
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:08 schreef Napalm het volgende:

[..]

Vreemd dat ze dan nog leven he?...als ik zelfmoord wil plegen kan ik dat ook in de gevangenis doen..vreemd trouwens dat ik nergens kan vinden dat AL die kinderen veroordeeld zijn dan ...
    Maar dat KAN ook niet want dan moet je bv zeggen '' ze krijgen 10 jaar " en dan moeten ze na die tijd weer vrij komen he..
    pi_39947971
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, toen ze hem duidelijk verloren hadden.
    Die oorlog hadden ze een maand later al duidelijk verloren, hoor. Maar hoe dan ook, ik denk dat Hezbollah een wat andere gesprekspartner is dan Egypte indertijd.
    pi_39948023
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom zou Egypte dat doen. Dit conflict het midden-oosten totaal verdeeld, Saoedie-Arabie, Kuweit, Egypte, Bahrein, VAE allen reageerde erg fel (wat nooit gebeurd is) tegen Hezbollah.
    Hoe rot het ook is, maar hou de ogen open. Ben bang dat die vrede van Egypte maar tijdelijk is. Er gaan brieven rond..Zag de noodzaak er niet van in om deze op te slaan (heb ik nu spijt van) Kwam in naar voren dat ze nog steeds niet gek op Zionisten zijn. Maar hoop dat ze zolang vrede hebben, dat er een paar generaties overheen gaan. Dus de nakomelingen gaan nadenken en vrede willen houden. Aan de kant van Israël is het verlangen naar vrede en omliggende landen rust en welvaart wensen onder de jeugd wel heel erg aanwezig.
    pi_39948056
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:16 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Hoe rot het ook is, maar hou de ogen open. Ben bang dat die vrede van Egypte maar tijdelijk is. Er gaan brieven rond..Zag de noodzaak er niet van in om deze op te slaan (heb ik nu spijt van) Kwam in naar voren dat ze nog steeds niet gek op Zionisten zijn. Maar hoop dat ze zolang vrede hebben, dat er een paar generaties overheen gaan. Dus de nakomelingen gaan nadenken en vrede willen houden. Aan de kant van Israël is het verlangen naar vrede en omliggende landen rust en welvaart wensen onder de jeugd wel heel erg aanwezig.
    Er gaan wel meer brieven rond.
    Allah Al Watan Al Malik
      dinsdag 18 juli 2006 @ 19:18:45 #80
    152415 Glasnosteraar
    Openheid van zaken!
    pi_39948088
    An Interview with the Arab Media/Street

"Hey Arab media and Arab street, This is just in,"

A suicide car bomber detonated explosives in a crowd of laborers gathered across the street from a major Shiite shrine in southern Iraq Tuesday, killing at least 53 people and wounding 105, officials and witnesses said.

The attacker drove a minivan to where Shiite laborers gather daily to look for work in Kufa, 100 miles south of Baghdad. He offered them jobs, loaded the minivan with volunteers and then detonated the vehicle, Najaf Gov. Asaad Abu Kalal told a Shiite television station.

"And yesterday over 40 civlians were killed by gunmen."

"But wait. Was the suicide bomber American?"

"No"

"No?! Then

We don't give a

about Iraqi civilians. Don't you realize we have Lebanese civilians to care about??"

If the Americans or the Joooooooz were not involved,

gekopieerd van de blog van de Egyptenaar Big Pharaoh http://www.bigpharaoh.com/
    This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
    -- Bertrand Russell
    Glasnosteraar=Godslasteraar
    pi_39948163
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:11 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee! Niet reageren op Meki!
    Och, er zit een uit knop op mijn laptop
    pi_39948303
    20:19 IDF: Hezbollah is smuggling weapons from Syria; Syria not a target for attack (Reuters)

Gewoon gedogen dus..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_39948310
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:18 schreef Glasnosteraar het volgende:
    An Interview with the Arab Media/Street

"Hey Arab media and Arab street, This is just in,"

Leuk, die moslimbroeders onder elkaar.
    pi_39948391
    quote:
    IDF: Hezbollah is smuggling weapons from Syria; Syria not a target for attack
    stond gister al op debka.com

benieuwd hoelang ze nog toelaten dat Hezbollah wordt bevoorraad.
    kunnen ze nu wel Hezbollah vernietigen maar zijn ze over een paar jaar weer terug.
    tenzij natuurlijk het Libanese leger in staat is dat de voorkomen.
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
      dinsdag 18 juli 2006 @ 19:31:57 #85
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39948435
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:30 schreef Caesu het volgende:

[..]

stond gister al op debka.com

benieuwd hoelang ze nog toelaten dat Hezbollah wordt bevoorraad.
    kunnen ze nu wel Hezbollah vernietigen maar zijn ze over een paar jaar weer terug.
    tenzij natuurlijk het Libanese leger in staat is dat de voorkomen.
    19:07 IAF strikes 52 targets in Lebanon, including roads connecting to Syria (Itim)

nu even niet dus
    pi_39948489
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:09 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Zo jongens ik ben er weer
    is er nog nieuws
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
    pi_39948544
    Connie Mus kan Hezbollah niet uitspreken . Hisballah .
    Ich bin der Führer.
    pi_39948566
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:34 schreef Meki het volgende:

[..]

pi_39948597
    Israel zou nog een week of 2 nodig hebben om Hezbollah militair uit te schakelen melden ze net. Meki heeft dus nog 2 weken om onzin te verspreiden.

Ik vond ze op het rtl nieuws wel heel lief over Hezbollah trouwens. Gewoon een verzetsbeweging die Israel versloeg en nu strijd voor de bevrijding van Libanese gevangen, verder niets.
    pi_39948624
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:46 schreef -scorpione- het volgende:
    Israel zou nog een week of 2 nodig hebben om Hezbollah militair uit te schakelen melden ze net. Meki heeft dus nog 2 weken om onzin te verspreiden.

Ik vond ze op het rtl nieuws wel heel lief over Hezbollah trouwens. Gewoon een verzetsbeweging die Israel versloeg en nu strijd voor de bevrijding van Libanese gevangen, verder niets.
    Kun jij in het kort de stelling geven die Meki in dit geval profileert
      dinsdag 18 juli 2006 @ 19:50:55 #91
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39948667
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:46 schreef -scorpione- het volgende:

2 weken meki
    en
    RTL
    ik vind het best erg als ik je zo hoor
      dinsdag 18 juli 2006 @ 19:53:01 #92
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39948721
    20:49 Bush says Assad not doing enough to stabilize situation in Mideast (Reuters)
    nee bush wel dan

20:45 Venezuela, Colombia lead effort to evacuate S. American nationals from Lebanon (AP)
    20:42 Qassam rocket lands near Kibbutz Barur Cheyl, causes outbreak of fire (Haaretz)
    20:40 Qassam rocket lands near national park in Ashkelon; no injuries reported (Haaretz)
    pi_39948757
    quote:

[..]

is er nog nieuws
    Ja iets met kinderen
    We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
    pi_39948761
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:48 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Kun jij in het kort de stelling geven die Meki in dit geval profileert
    Je zou bijna denken dat Meki voor RTL nieuws werkt.
    pi_39948900
    quote:

[..]

quote:
    is er nog nieuws

(Reuters) Haifa zoo locks lions, tigers in bomb-proof cages to prevent escapes
      dinsdag 18 juli 2006 @ 20:02:09 #96
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39948962
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:59 schreef venomsnake het volgende:
    (Reuters) Haifa zoo locks lions, tigers in bomb-proof cages to prevent escapes
    Kunnen ze beter die gekidnapte kinderen instoppen he meki! dan weet je zeker dat kinderen veilig zijn tegen de hezbollah. zelfs dieren staan boven libaneese kinderen!
    pi_39949029
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 20:02 schreef Boomstam het volgende:

[..]

Kunnen ze beter die gekidnapte kinderen instoppen he meki! dan weet je zeker dat kinderen veilig zijn tegen de hezbollah. zelfs dieren staan boven libaneese kinderen!
    Meki heeft wel een goed punt.
    Dat hij het blijft herhalen is minder leuk.
    pi_39949128
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:31 schreef Boomstam het volgende:

[..]

19:07 IAF strikes 52 targets in Lebanon, including roads connecting to Syria (Itim)

nu even niet dus
    volgens debka.com worden de raketten het noord-oosten van Libanon binnengesmokkeld.
    lastig om ze naar Z-Libanon te krijgen.
    maar de lange afstandsraketten kunnen ook vanuit het noorden en midden van Libanon nog steden in Israël treffen.
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
      dinsdag 18 juli 2006 @ 20:10:00 #99
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39949191
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 20:07 schreef Caesu het volgende:

[..]

volgens debka.com worden de raketten het noord-oosten van Libanon binnengesmokkeld.
    lastig om ze naar Z-Libanon te krijgen.
    maar de lange afstandsraketten kunnen ook vanuit het noorden en midden van Libanon nog steden in Israël treffen.
    ik snap nog niet zo goed waar de hezbollah op wacht
    als ik iets zou moeten afdwingen, zoals wat de hezbollah wil, dan schiet je er toch gelijk 10.000 af zodat de ramp overweldigend wordt
    pi_39949247
    Gebeurt er alweer wat of kan ik nog effe chillen?
    Beiroet: de gekste!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')