daar voor moet je tegenwoordig toch ook nederlands spreken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:32 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
Dit wordt zowaar nog een leuk topic. Het is nu wachten tot Meki terugkomt van vakken vullen.
Idd. En jij had het over een voorkeur voor een samenwerking met christenen en soennieten. Da's iets anders dan "Libanon".quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:32 schreef Boomstam het volgende:
[..]
je had het over een 2zijdige militaire actie tegen hezbollah
dat zou dan israel en libanon zijn vermoed ik.
Ik ben nu eenmaal een wereldburgerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:33 schreef Boomstam het volgende:
[..]
daar voor moet je tegenwoordig toch ook nederlands spreken?
dan mag je de verhoudingen even terug lezen vriend.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. En jij had het over een voorkeur voor een samenwerking met christenen en soennieten. Da's iets anders dan "Libanon".
OMG zeg dat nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:32 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
Dit wordt zowaar nog een leuk topic. Het is nu wachten tot Meki terugkomt van vakken vullen.
Enkele dagen geleden zei op CNN de voormalig woordvoerder van de Libanesequote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:39 schreef Boomstam het volgende:
[..]
dan mag je de verhoudingen even terug lezen vriend.
gezegt is dat sjieiten nooit tegen de hezbollah zullen strijden
blijven christenen en soenieten over
als die nou in samenweking met israel hezbollah aanpakte....
niet dat het mogenlijk is...
Ik heb ze niet horen janken hoor (wel loze dreigementen uiten )quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:25 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Hezbollah krijgt nu waarom het gevraagd heeft. Moet het ook niet gaan janken als de Israelisch het karwei af maken.
Ik zie anders het nut ook niet van willekeurig burgers van Israël met bommen bestoken. Dat Hezbollah tussen de arme bevolking gaat zitten die ze zogenaamd willen helpen volg ik ook niet. Ja, volg het wel. Ze willen alleen macht. Het is de Hezbollah helemaal niet te doen om de bevolking...Bewijzen leveren ze op die manier. Dat Israël al jaren wordt bestookt door hezbollah vergeten we maar gauw hè?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. En ja, dat had zeker anders gekund. Ik zie bijvoorbeeld het nut niet in van de luchthaven lamleggen en burgers uit busjes blazen enzo, of de burgerbevolking bevelen om het gebied te verlaten, waarna elke uitgangsweg plat wordt gebombardeerd.
Egypte heeft zes jaar na de Jim Kippoer-oorlog vrede gesloten met Israël.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:18 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat is niet via diplomatie gegaan, dat is gebeurd nadat ze de oorlog begonnen te verliezen van Israel nadat ze met z'n allen op Jom Kipoer aangevallen hadden.
Ik niet hoor. Ik zeg al 25 topics lang dat het smeerlapperij van 2 (quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:55 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ik zie anders het nut ook niet van willekeurig burgers van Israël met bommen bestoken. Dat Hezbollah tussen de arme bevolking gaat zitten die ze zogenaamd willen helpen volg ik ook niet. Ja, volg het wel. Ze willen alleen macht. Het is de Hezbollah helemaal niet te doen om de bevolking...Bewijzen leveren ze op die manier. Dat Israël al jaren wordt bestookt door hezbollah vergeten we maar gauw hè?![]()
Libanon kan weinig maar een groot deel wil wel anders.quote:Wanneer de Libanese regering achter hezbollah staat (kan me anders niet voorstellen waarom er nooit iemand is gearresteerd)
Nee, dat hadden we dan ook niet.quote:kun je deze aanvallen van Israël verwachten. wanneer wij hier een groep hadden die Duitsland op deze manier jaar in jaar uit zou terroriseren en onze regering er geen bal aan deed, denk je dan echt dat wij hie nog rust hadden?![]()
Ja, sorryquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik zeg al 25 topics lang dat het smeerlapperij van 2 () kanten is.
[..]
Libanon kan weinig maar een groot deel wil wel anders.
[..]
Nee, dat hadden we dan ook niet.
Ik eigenlijk wel!!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:02 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Hoop niet dat je verwacht dat ik ze alle vijfentwintig ga lezen
onderwater steunen ze echt nog wel anti israelische groeperingen hoor!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Egypte heeft zes jaar na de Jim Kippoer-oorlog vrede gesloten met Israël.
Op onschuldige burgers ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:55 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ik zie anders het nut ook niet van willekeurig burgers van Israël met bommen bestoken. Dat Hezbollah tussen de arme bevolking gaat zitten die ze zogenaamd willen helpen volg ik ook niet. Ja, volg het wel.
Goezo ze schieten toch niet op hun eigen bevolking ?quote:Ze willen alleen macht. Het is de Hezbollah helemaal niet te doen om de bevolking...
quote:Bewijzen leveren ze op die manier. Dat Israël al jaren wordt bestookt door hezbollah vergeten we maar gauw hè?Wanneer de Libanese regering achter hezbollah staat (kan me anders niet voorstellen waarom er nooit iemand is gearresteerd) kun je deze aanvallen van Israël verwachten.
Als Duitsland ons geheel omsingelt had ...binnenviel als het hun uitkwamquote:wanneer wij hier een groep hadden die Duitsland op deze manier jaar in jaar uit zou terroriseren en onze regering er geen bal aan deed, denk je dan echt dat wij hie nog rust hadden?![]()
Hehehe, nee, daar is niet doorheen te baggeren, echtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:02 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ja, sorryHoop niet dat je verwacht dat ik ze alle vijfentwintig ga lezen
Hoop dat het blijvend is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
En toen de Sinai teruggekregen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom zou Egypte dat doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:03 schreef TheShadow het volgende:
[..]
onderwater steunen ze echt nog wel anti israelische groeperingen hoor!
Dat kinderen daar zelfmoordaanslagen plegen en Israeli`s aanvallen vergeet jij nu maar voor het gemak?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:04 schreef Limburger_noord het volgende:
Dat Israel kinderen in de gevangenis vasthoudt vergetem we toch ook ...
Of is geheugen verlies een eenzijdige 'ziekte' ?
Dan zullen bepaalde mensen weer opnieuw hun mening moeten geven, of me negerenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hehehe, nee, daar is niet doorheen te baggeren, echt
Hebben die kinderen dan al een terechtzitting gehad?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat kinderen daar zelfmoordaanslagen plegen en Israeli`s aanvallen vergeet jij nu maar voor het gemak?
Nee, toen ze hem duidelijk verloren hadden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Correct. Dus niet toen ze de oorlog begonnen te verliezen.
Nee! Niet reageren op Meki!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:09 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Dan zullen bepaalde mensen weer opnieuw hun mening moeten geven, of me negeren
Het standpunt van éne Meki is me wel duidelijk(vorige topic wel gelezen....half...) Toen ik wilde reageren was die vol
Vreemd dat ze dan nog leven he?...als ik zelfmoord wil plegen kan ik dat ook in de gevangenis doen..vreemd trouwens dat ik nergens kan vinden dat AL die kinderen veroordeeld zijn dan ...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat kinderen daar zelfmoordaanslagen plegen en Israeli`s aanvallen vergeet jij nu maar voor het gemak?
Die oorlog hadden ze een maand later al duidelijk verloren, hoor. Maar hoe dan ook, ik denk dat Hezbollah een wat andere gesprekspartner is dan Egypte indertijd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, toen ze hem duidelijk verloren hadden.
Hoe rot het ook is, maar hou de ogen open. Ben bang dat die vrede van Egypte maar tijdelijk is. Er gaan brieven rond..Zag de noodzaak er niet van in om deze op te slaan (heb ik nu spijt van) Kwam in naar voren dat ze nog steeds niet gek op Zionisten zijn. Maar hoop dat ze zolang vrede hebben, dat er een paar generaties overheen gaan. Dus de nakomelingen gaan nadenken en vrede willen houden. Aan de kant van Israël is het verlangen naar vrede en omliggende landen rust en welvaart wensen onder de jeugd wel heel erg aanwezig.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou Egypte dat doen.Dit conflict het midden-oosten totaal verdeeld, Saoedie-Arabie, Kuweit, Egypte, Bahrein, VAE allen reageerde erg fel (wat nooit gebeurd is) tegen Hezbollah.
Er gaan wel meer brieven rond.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:16 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Hoe rot het ook is, maar hou de ogen open. Ben bang dat die vrede van Egypte maar tijdelijk is. Er gaan brieven rond..Zag de noodzaak er niet van in om deze op te slaan (heb ik nu spijt van) Kwam in naar voren dat ze nog steeds niet gek op Zionisten zijn. Maar hoop dat ze zolang vrede hebben, dat er een paar generaties overheen gaan. Dus de nakomelingen gaan nadenken en vrede willen houden. Aan de kant van Israël is het verlangen naar vrede en omliggende landen rust en welvaart wensen onder de jeugd wel heel erg aanwezig.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:18 schreef Glasnosteraar het volgende:
An Interview with the Arab Media/Street
"Hey Arab media and Arab street, This is just in,"
stond gister al op debka.comquote:IDF: Hezbollah is smuggling weapons from Syria; Syria not a target for attack
19:07 IAF strikes 52 targets in Lebanon, including roads connecting to Syria (Itim)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:30 schreef Caesu het volgende:
[..]
stond gister al op debka.com
benieuwd hoelang ze nog toelaten dat Hezbollah wordt bevoorraad.
kunnen ze nu wel Hezbollah vernietigen maar zijn ze over een paar jaar weer terug.
tenzij natuurlijk het Libanese leger in staat is dat de voorkomen.
Zo jongens ik ben er weerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:09 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Dan zullen bepaalde mensen weer opnieuw hun mening moeten geven, of me negeren
Het standpunt van éne Meki is me wel duidelijk(vorige topic wel gelezen....half...) Toen ik wilde reageren was die vol
Kun jij in het kort de stelling geven die Meki in dit geval profileertquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:46 schreef -scorpione- het volgende:
Israel zou nog een week of 2 nodig hebben om Hezbollah militair uit te schakelen melden ze net. Meki heeft dus nog 2 weken om onzin te verspreiden.
Ik vond ze op het rtl nieuws wel heel lief over Hezbollah trouwens. Gewoon een verzetsbeweging die Israel versloeg en nu strijd voor de bevrijding van Libanese gevangen, verder niets.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:46 schreef -scorpione- het volgende:
Israel zou nog een week of 2 nodig hebben om Hezbollah militair uit te schakelen melden ze net. Meki heeft dus nog 2 weken om onzin te verspreiden.
Ik vond ze op het rtl nieuws wel heel lief over Hezbollah trouwens. Gewoon een verzetsbeweging die Israel versloeg en nu strijd voor de bevrijding van Libanese gevangen, verder niets.
Ja iets met kinderenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo jongens ik ben er weer
is er nog nieuws
Je zou bijna denken dat Meki voor RTL nieuws werkt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:48 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Kun jij in het kort de stelling geven die Meki in dit geval profileert
quote:
quote:is er nog nieuws
Kunnen ze beter die gekidnapte kinderen instoppen he meki! dan weet je zeker dat kinderen veilig zijn tegen de hezbollah. zelfs dieren staan boven libaneese kinderen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:59 schreef venomsnake het volgende:
(Reuters) Haifa zoo locks lions, tigers in bomb-proof cages to prevent escapes![]()
Meki heeft wel een goed punt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:02 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Kunnen ze beter die gekidnapte kinderen instoppen he meki! dan weet je zeker dat kinderen veilig zijn tegen de hezbollah. zelfs dieren staan boven libaneese kinderen!
volgens debka.com worden de raketten het noord-oosten van Libanon binnengesmokkeld.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:31 schreef Boomstam het volgende:
[..]
19:07 IAF strikes 52 targets in Lebanon, including roads connecting to Syria (Itim)
nu even niet dus
ik snap nog niet zo goed waar de hezbollah op wachtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:07 schreef Caesu het volgende:
[..]
volgens debka.com worden de raketten het noord-oosten van Libanon binnengesmokkeld.
lastig om ze naar Z-Libanon te krijgen.
maar de lange afstandsraketten kunnen ook vanuit het noorden en midden van Libanon nog steden in Israël treffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |