abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 juli 2006 @ 18:33:40 #51
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39947193
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:32 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dit wordt zowaar nog een leuk topic. Het is nu wachten tot Meki terugkomt van vakken vullen.
daar voor moet je tegenwoordig toch ook nederlands spreken?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 18:36:37 #52
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39947233
19:32 South Africa slams IAF raids as `unacceptable form of collective punishment` (Reuters)
19:29 Firemen work to douse flames caused by rockets in northern Golan, Galilee (Haaretz)
pi_39947239
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:32 schreef Boomstam het volgende:

[..]

je had het over een 2zijdige militaire actie tegen hezbollah
dat zou dan israel en libanon zijn vermoed ik.
Idd. En jij had het over een voorkeur voor een samenwerking met christenen en soennieten. Da's iets anders dan "Libanon".
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39947267
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:33 schreef Boomstam het volgende:

[..]

daar voor moet je tegenwoordig toch ook nederlands spreken?
Ik ben nu eenmaal een wereldburger

Het is op dit moment even wachten tot één van de partijen de volgende stap gaat nemen. Het kan zijn dat Israel de boel gaat stabiliseren zodra ze een buffer hebben gecreeerd. Het is dan wel interessant om te zien hoe men vanaf nu met Hezbollah omgaat, of die organisatie wordt bevroren een tijdje of dat men de boel definitief gaat uitschakelen.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 18:39:45 #55
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39947302
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd. En jij had het over een voorkeur voor een samenwerking met christenen en soennieten. Da's iets anders dan "Libanon".
dan mag je de verhoudingen even terug lezen vriend.
gezegt is dat sjieiten nooit tegen de hezbollah zullen strijden
blijven christenen en soenieten over
als die nou in samenweking met israel hezbollah aanpakte....
niet dat het mogenlijk is...
  dinsdag 18 juli 2006 @ 18:42:22 #56
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39947349
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:32 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dit wordt zowaar nog een leuk topic. Het is nu wachten tot Meki terugkomt van vakken vullen.
OMG zeg dat niet
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_39947592
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:39 schreef Boomstam het volgende:

[..]

dan mag je de verhoudingen even terug lezen vriend.
gezegt is dat sjieiten nooit tegen de hezbollah zullen strijden
blijven christenen en soenieten over
als die nou in samenweking met israel hezbollah aanpakte....
niet dat het mogenlijk is...
Enkele dagen geleden zei op CNN de voormalig woordvoerder van de Libanese
regering dat ze het bevel om Zuid-Libanon binnen te trekken niet konden- en niet
kunnen geven. Simpelweg vanwege de etnische diversiteit. Een burgeroorlog
zou dan onafwendbaar zijn.
Of ze dit, wat nu gebeurd, willen lijkt me ook niet.
pi_39947604
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:25 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Hezbollah krijgt nu waarom het gevraagd heeft. Moet het ook niet gaan janken als de Israelisch het karwei af maken.
Ik heb ze niet horen janken hoor (wel loze dreigementen uiten )
Ze schieten nog wel steeds op Israel
pi_39947627
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 17:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd. En ja, dat had zeker anders gekund. Ik zie bijvoorbeeld het nut niet in van de luchthaven lamleggen en burgers uit busjes blazen enzo, of de burgerbevolking bevelen om het gebied te verlaten, waarna elke uitgangsweg plat wordt gebombardeerd.
Ik zie anders het nut ook niet van willekeurig burgers van Israël met bommen bestoken. Dat Hezbollah tussen de arme bevolking gaat zitten die ze zogenaamd willen helpen volg ik ook niet. Ja, volg het wel. Ze willen alleen macht. Het is de Hezbollah helemaal niet te doen om de bevolking...Bewijzen leveren ze op die manier. Dat Israël al jaren wordt bestookt door hezbollah vergeten we maar gauw hè? Wanneer de Libanese regering achter hezbollah staat (kan me anders niet voorstellen waarom er nooit iemand is gearresteerd) kun je deze aanvallen van Israël verwachten. wanneer wij hier een groep hadden die Duitsland op deze manier jaar in jaar uit zou terroriseren en onze regering er geen bal aan deed, denk je dan echt dat wij hie nog rust hadden?
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
pi_39947679
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:18 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Dat is niet via diplomatie gegaan, dat is gebeurd nadat ze de oorlog begonnen te verliezen van Israel nadat ze met z'n allen op Jom Kipoer aangevallen hadden.
Egypte heeft zes jaar na de Jim Kippoer-oorlog vrede gesloten met Israël.
pi_39947710
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:55 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Ik zie anders het nut ook niet van willekeurig burgers van Israël met bommen bestoken. Dat Hezbollah tussen de arme bevolking gaat zitten die ze zogenaamd willen helpen volg ik ook niet. Ja, volg het wel. Ze willen alleen macht. Het is de Hezbollah helemaal niet te doen om de bevolking...Bewijzen leveren ze op die manier. Dat Israël al jaren wordt bestookt door hezbollah vergeten we maar gauw hè?
Ik niet hoor. Ik zeg al 25 topics lang dat het smeerlapperij van 2 ( ) kanten is.
quote:
Wanneer de Libanese regering achter hezbollah staat (kan me anders niet voorstellen waarom er nooit iemand is gearresteerd)
Libanon kan weinig maar een groot deel wil wel anders.
quote:
kun je deze aanvallen van Israël verwachten. wanneer wij hier een groep hadden die Duitsland op deze manier jaar in jaar uit zou terroriseren en onze regering er geen bal aan deed, denk je dan echt dat wij hie nog rust hadden?
Nee, dat hadden we dan ook niet.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39947744
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:58 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik niet hoor. Ik zeg al 25 topics lang dat het smeerlapperij van 2 ( ) kanten is.
[..]

Libanon kan weinig maar een groot deel wil wel anders.
[..]

Nee, dat hadden we dan ook niet.
Ja, sorry Hoop niet dat je verwacht dat ik ze alle vijfentwintig ga lezen
pi_39947774
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:02 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Hoop niet dat je verwacht dat ik ze alle vijfentwintig ga lezen
Ik eigenlijk wel!!!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:03:48 #64
50888 TheShadow
ach jha ...
pi_39947782
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:57 schreef Monidique het volgende:

[..]

onderwater steunen ze echt nog wel anti israelische groeperingen hoor!
chanceless
pi_39947786
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:55 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Ik zie anders het nut ook niet van willekeurig burgers van Israël met bommen bestoken. Dat Hezbollah tussen de arme bevolking gaat zitten die ze zogenaamd willen helpen volg ik ook niet. Ja, volg het wel.
Op onschuldige burgers ?
Welnee ze schieten op militairen die in hun vrije tijd thuis (tussen de burgers) zitten
quote:
Ze willen alleen macht. Het is de Hezbollah helemaal niet te doen om de bevolking...
Goezo ze schieten toch niet op hun eigen bevolking ?
quote:
Bewijzen leveren ze op die manier. Dat Israël al jaren wordt bestookt door hezbollah vergeten we maar gauw hè? Wanneer de Libanese regering achter hezbollah staat (kan me anders niet voorstellen waarom er nooit iemand is gearresteerd) kun je deze aanvallen van Israël verwachten.

Dat Israel kinderen in de gevangenis vasthoudt vergetem we toch ook ...
Of is geheugen verlies een eenzijdige 'ziekte' ?
quote:
wanneer wij hier een groep hadden die Duitsland op deze manier jaar in jaar uit zou terroriseren en onze regering er geen bal aan deed, denk je dan echt dat wij hie nog rust hadden?
Als Duitsland ons geheel omsingelt had ...binnenviel als het hun uitkwam
Burgers zonder geldige reden (alhans in de ogen van de eigen bevolking ) in hun gevangenissen liet rotten
Dan had ik idd geen rust maar stiond ik wel achter de regering als die met alle mogelijke middelen terugvocht (en ook achter de 'ondergrondse' )

En als ik een Duitser was zou ik zeggen dat die smerige holllanders niet anders verdiende dan totale uitroeiing
pi_39947793
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:02 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Ja, sorry Hoop niet dat je verwacht dat ik ze alle vijfentwintig ga lezen
Hehehe, nee, daar is niet doorheen te baggeren, echt
pi_39947862
quote:

[..]

Hoop dat het blijvend is.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:07:46 #68
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_39947869
quote:

[..]

En toen de Sinai teruggekregen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_39947881
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:03 schreef TheShadow het volgende:

[..]

onderwater steunen ze echt nog wel anti israelische groeperingen hoor!
Waarom zou Egypte dat doen. Dit conflict het midden-oosten totaal verdeeld, Saoedie-Arabie, Kuweit, Egypte, Bahrein, VAE allen reageerde erg fel (wat nooit gebeurd is) tegen Hezbollah.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:08:53 #70
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39947895
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:04 schreef Limburger_noord het volgende:

Dat Israel kinderen in de gevangenis vasthoudt vergetem we toch ook ...
Of is geheugen verlies een eenzijdige 'ziekte' ?
Dat kinderen daar zelfmoordaanslagen plegen en Israeli`s aanvallen vergeet jij nu maar voor het gemak?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_39947913
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hehehe, nee, daar is niet doorheen te baggeren, echt
Dan zullen bepaalde mensen weer opnieuw hun mening moeten geven, of me negeren
Het standpunt van éne Meki is me wel duidelijk (vorige topic wel gelezen....half...) Toen ik wilde reageren was die vol
pi_39947925
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:08 schreef Napalm het volgende:

[..]

Dat kinderen daar zelfmoordaanslagen plegen en Israeli`s aanvallen vergeet jij nu maar voor het gemak?
Hebben die kinderen dan al een terechtzitting gehad?
Allah Al Watan Al Malik
pi_39947931
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En toen de Sinai teruggekregen.
Correct. Dus niet toen ze de oorlog begonnen te verliezen.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:11:15 #74
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_39947943
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:10 schreef Monidique het volgende:

[..]

Correct. Dus niet toen ze de oorlog begonnen te verliezen.
Nee, toen ze hem duidelijk verloren hadden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_39947959
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:09 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Het standpunt van éne Meki is me wel duidelijk (vorige topic wel gelezen....half...) Toen ik wilde reageren was die vol
Nee! Niet reageren op Meki!
pi_39947968
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:08 schreef Napalm het volgende:

[..]

Vreemd dat ze dan nog leven he?...als ik zelfmoord wil plegen kan ik dat ook in de gevangenis doen..vreemd trouwens dat ik nergens kan vinden dat AL die kinderen veroordeeld zijn dan ...
Maar dat KAN ook niet want dan moet je bv zeggen '' ze krijgen 10 jaar " en dan moeten ze na die tijd weer vrij komen he..
pi_39947971
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, toen ze hem duidelijk verloren hadden.
Die oorlog hadden ze een maand later al duidelijk verloren, hoor. Maar hoe dan ook, ik denk dat Hezbollah een wat andere gesprekspartner is dan Egypte indertijd.
pi_39948023
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom zou Egypte dat doen. Dit conflict het midden-oosten totaal verdeeld, Saoedie-Arabie, Kuweit, Egypte, Bahrein, VAE allen reageerde erg fel (wat nooit gebeurd is) tegen Hezbollah.
Hoe rot het ook is, maar hou de ogen open. Ben bang dat die vrede van Egypte maar tijdelijk is. Er gaan brieven rond..Zag de noodzaak er niet van in om deze op te slaan (heb ik nu spijt van) Kwam in naar voren dat ze nog steeds niet gek op Zionisten zijn. Maar hoop dat ze zolang vrede hebben, dat er een paar generaties overheen gaan. Dus de nakomelingen gaan nadenken en vrede willen houden. Aan de kant van Israël is het verlangen naar vrede en omliggende landen rust en welvaart wensen onder de jeugd wel heel erg aanwezig.
pi_39948056
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:16 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Hoe rot het ook is, maar hou de ogen open. Ben bang dat die vrede van Egypte maar tijdelijk is. Er gaan brieven rond..Zag de noodzaak er niet van in om deze op te slaan (heb ik nu spijt van) Kwam in naar voren dat ze nog steeds niet gek op Zionisten zijn. Maar hoop dat ze zolang vrede hebben, dat er een paar generaties overheen gaan. Dus de nakomelingen gaan nadenken en vrede willen houden. Aan de kant van Israël is het verlangen naar vrede en omliggende landen rust en welvaart wensen onder de jeugd wel heel erg aanwezig.
Er gaan wel meer brieven rond.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:18:45 #80
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39948088
An Interview with the Arab Media/Street

"Hey Arab media and Arab street, This is just in,"

A suicide car bomber detonated explosives in a crowd of laborers gathered across the street from a major Shiite shrine in southern Iraq Tuesday, killing at least 53 people and wounding 105, officials and witnesses said.

The attacker drove a minivan to where Shiite laborers gather daily to look for work in Kufa, 100 miles south of Baghdad. He offered them jobs, loaded the minivan with volunteers and then detonated the vehicle, Najaf Gov. Asaad Abu Kalal told a Shiite television station.

"And yesterday over 40 civlians were killed by gunmen."

"But wait. Was the suicide bomber American?"

"No"

"No?! Then

We don't give a

about Iraqi civilians. Don't you realize we have Lebanese civilians to care about??"

If the Americans or the Joooooooz were not involved,

gekopieerd van de blog van de Egyptenaar Big Pharaoh http://www.bigpharaoh.com/
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_39948163
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:11 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee! Niet reageren op Meki!
Och, er zit een uit knop op mijn laptop
pi_39948303
20:19 IDF: Hezbollah is smuggling weapons from Syria; Syria not a target for attack (Reuters)

Gewoon gedogen dus..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39948310
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:18 schreef Glasnosteraar het volgende:
An Interview with the Arab Media/Street

"Hey Arab media and Arab street, This is just in,"

Leuk, die moslimbroeders onder elkaar.
pi_39948391
quote:
IDF: Hezbollah is smuggling weapons from Syria; Syria not a target for attack
stond gister al op debka.com

benieuwd hoelang ze nog toelaten dat Hezbollah wordt bevoorraad.
kunnen ze nu wel Hezbollah vernietigen maar zijn ze over een paar jaar weer terug.
tenzij natuurlijk het Libanese leger in staat is dat de voorkomen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:31:57 #85
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39948435
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:30 schreef Caesu het volgende:

[..]

stond gister al op debka.com

benieuwd hoelang ze nog toelaten dat Hezbollah wordt bevoorraad.
kunnen ze nu wel Hezbollah vernietigen maar zijn ze over een paar jaar weer terug.
tenzij natuurlijk het Libanese leger in staat is dat de voorkomen.
19:07 IAF strikes 52 targets in Lebanon, including roads connecting to Syria (Itim)

nu even niet dus
pi_39948489
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:09 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Zo jongens ik ben er weer
is er nog nieuws
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39948544
Connie Mus kan Hezbollah niet uitspreken . Hisballah .
Ich bin der Führer.
pi_39948566
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:34 schreef Meki het volgende:

[..]

pi_39948597
Israel zou nog een week of 2 nodig hebben om Hezbollah militair uit te schakelen melden ze net. Meki heeft dus nog 2 weken om onzin te verspreiden.

Ik vond ze op het rtl nieuws wel heel lief over Hezbollah trouwens. Gewoon een verzetsbeweging die Israel versloeg en nu strijd voor de bevrijding van Libanese gevangen, verder niets.
pi_39948624
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:46 schreef -scorpione- het volgende:
Israel zou nog een week of 2 nodig hebben om Hezbollah militair uit te schakelen melden ze net. Meki heeft dus nog 2 weken om onzin te verspreiden.

Ik vond ze op het rtl nieuws wel heel lief over Hezbollah trouwens. Gewoon een verzetsbeweging die Israel versloeg en nu strijd voor de bevrijding van Libanese gevangen, verder niets.
Kun jij in het kort de stelling geven die Meki in dit geval profileert
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:50:55 #91
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39948667
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:46 schreef -scorpione- het volgende:

2 weken meki
en
RTL
ik vind het best erg als ik je zo hoor
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:53:01 #92
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39948721
20:49 Bush says Assad not doing enough to stabilize situation in Mideast (Reuters)
nee bush wel dan

20:45 Venezuela, Colombia lead effort to evacuate S. American nationals from Lebanon (AP)
20:42 Qassam rocket lands near Kibbutz Barur Cheyl, causes outbreak of fire (Haaretz)
20:40 Qassam rocket lands near national park in Ashkelon; no injuries reported (Haaretz)
pi_39948757
quote:

[..]

is er nog nieuws
Ja iets met kinderen
We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
pi_39948761
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:48 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Kun jij in het kort de stelling geven die Meki in dit geval profileert
Je zou bijna denken dat Meki voor RTL nieuws werkt.
pi_39948900
quote:

[..]

quote:
is er nog nieuws

(Reuters) Haifa zoo locks lions, tigers in bomb-proof cages to prevent escapes
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:02:09 #96
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39948962
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:59 schreef venomsnake het volgende:
(Reuters) Haifa zoo locks lions, tigers in bomb-proof cages to prevent escapes
Kunnen ze beter die gekidnapte kinderen instoppen he meki! dan weet je zeker dat kinderen veilig zijn tegen de hezbollah. zelfs dieren staan boven libaneese kinderen!
pi_39949029
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:02 schreef Boomstam het volgende:

[..]

Kunnen ze beter die gekidnapte kinderen instoppen he meki! dan weet je zeker dat kinderen veilig zijn tegen de hezbollah. zelfs dieren staan boven libaneese kinderen!
Meki heeft wel een goed punt.
Dat hij het blijft herhalen is minder leuk.
pi_39949128
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:31 schreef Boomstam het volgende:

[..]

19:07 IAF strikes 52 targets in Lebanon, including roads connecting to Syria (Itim)

nu even niet dus
volgens debka.com worden de raketten het noord-oosten van Libanon binnengesmokkeld.
lastig om ze naar Z-Libanon te krijgen.
maar de lange afstandsraketten kunnen ook vanuit het noorden en midden van Libanon nog steden in Israël treffen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:10:00 #99
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39949191
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:07 schreef Caesu het volgende:

[..]

volgens debka.com worden de raketten het noord-oosten van Libanon binnengesmokkeld.
lastig om ze naar Z-Libanon te krijgen.
maar de lange afstandsraketten kunnen ook vanuit het noorden en midden van Libanon nog steden in Israël treffen.
ik snap nog niet zo goed waar de hezbollah op wacht
als ik iets zou moeten afdwingen, zoals wat de hezbollah wil, dan schiet je er toch gelijk 10.000 af zodat de ramp overweldigend wordt
pi_39949247
Gebeurt er alweer wat of kan ik nog effe chillen?
Beiroet: de gekste!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')