Graag gedaanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:12 schreef Marty26 het volgende:
Goed bezig schatjeweer eens snel zoals altijd
ff off topic.... Woon jij niet in de buurt van de pijp? bekend gezicht namenlijkquote:
* schatje woont in Oud Westquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:18 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ff off topic.... Woon jij niet in de buurt van de pijp? bekend gezicht namenlijk![]()
Aaah okiedo op de 1 of andere manier heb je bekend gezicht weet dan alleen niet zo snel waar vanquote:
Welke adressen ga je dan langs; ik ga vrijdag waarschijnlijk naar A'dam.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:27 schreef Kindervriend het volgende:
Morgen even sneakertour door Amsterdam houden. Ja, bij 35 graden.
Andere dagen komt het niet uit...
Ik ga voor witte/lichte Nike SB dunk low's, maar pin me er niet op vast.
In een eerder deel van dit topic postte iemand eens een Amsterdam 'sneakertour'. Die had ik toen uitgeprint en deze zaakjes zitten er in:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:18 schreef LKEN het volgende:
[..]
Welke adressen ga je dan langs; ik ga vrijdag waarschijnlijk naar A'dam.![]()
Goede tourquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
In een eerder deel van dit topic postte iemand eens een Amsterdam 'sneakertour'. Die had ik toen uitgeprint en deze zaakjes zitten er in:
- Vanaf het station naar Nieuwezijds Voorburgwal, daar zitten Patta en Ben-G.
- Door steegje naar Spuistraat lopen, daar zit Concrete.
- Naar het Koningsplein voor SubZero.
- In de Oude Hoogstraat zitten Tom's en Seventyfive.
Dat issie, in het kort. Ik ken die zaken zelf niet hoor, ben er nog nooit geweest.
Camo's. Verder volgens mij 1 in het 3 Beren pack en een in het Goodfellas pack. En er zal vast nog wel iets anders tussenzitten, we weten nog niet veel van oktober t/m december.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:02 schreef Knuck-les het volgende:
Welke hoge (sb) dunks komen er dit jaar eigenlijk nog uit? kan maar geen goede lijst vinden.
de enige dope die ik weet is die Mork & Mindy dunk.
dan weet ik namelijk een beetje hoe ik mijn geld moet verdelen over het jaar heen![]()
Maar die is toch een stuk lastiger te bereiken. En is het de moeite waard om daar helemaal heen te gaan. Met bus enz geloof ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef fretclick het volgende:
jullie vergeten alleen nog 90sqm, dat is opzich ook wel een geinige winkel waar ze af en toe wat leuke sneakers (maar met name andere dingen) hebben
Goodfellas pack moet ik hebben!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Camo's. Verder volgens mij 1 in het 3 Beren pack en een in het Goodfellas pack. En er zal vast nog wel iets anders tussenzitten, we weten nog niet veel van oktober t/m december.
Thanksquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
In een eerder deel van dit topic postte iemand eens een Amsterdam 'sneakertour'. Die had ik toen uitgeprint en deze zaakjes zitten er in:
Dat issie, in het kort. Ik ken die zaken zelf niet hoor, ben er nog nooit geweest.
Breek ik mn enkels in. Die huarche's zijn inderdaad op plaatjes erg matig maar als je ze in de hand hebt zijn ze wel geniaal, helemaal omdat ik er daadwerkelijk op ga basketballenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:54 schreef Stansfield het volgende:
Tering die zijn lelijk.
[afbeelding]
Ik heb deze. Converse Dwayne Wade all star editie.
Welke zit in de buurt van de adidas-store?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:52 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Goede tourdie doe ik ook altijd en ik ken de winkels allemaal wel
Sub Zero op het koningsplein, klein stukje de leidsestraat in lopen en je ziet de adidas store aan de linkerkant.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Welke zit in de buurt van de adidas-store?
Jaloers kijken doet!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:16 schreef wes55 het volgende:
jep.. te relax.. hele dag alleen maar eten bier drinken chicks en surfen haha![]()
tnx, das te ver om te lopen vanaf CS he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Sub Zero op het koningsplein, klein stukje de leidsestraat in lopen en je ziet de adidas store aan de linkerkant.
Maak eerst eens een normaal plaatje of link!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:24 schreef MFPascal het volgende:
Hmmm, waarom in gods naam eigenlijk om de 6 pagina's een nieuw deel, is daar een speciale reden voor?
Dat gezegt, wil ik graag van jullie weten of en waar ik deze schoen kan kopen in Nederland(Exact dezelfde kleuren graag). Vind ze prachtig, enige nadeel is misschien de zool...
[afbeelding]
15min ofzo maar dan heb je ook eerst nog Patta op de weg. En nog een serie footlockers voor de uitverkoopquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
tnx, das te ver om te lopen vanaf CS he?
Nol het is een normaal plaatje, en op een normaal forum(lees op bijvoorbeeld een ander forum waar ik die pic heb gepost) werkt het gewoon met die img tagsquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Maak eerst eens een normaal plaatje of link!
Zo dat gezegd.
En uuuh heb je type nr? model nr? dan is het wat makelijker zoeken.
Ja bij de 300posts dan zit het topic vol dit om het overzichtelijk te houden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:31 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Nol het is een normaal plaatje, en op een normaal forum(lees op bijvoorbeeld een ander forum waar ik die pic heb gepost) werkt het gewoon met die img tagsMaar waarom telkens een nieuw deel? Is toch enorm onpraktisch zeker als iemand even de zoekfunctie wilt gebruiken.(Ervan uitgaande dat die hier is, sorry, kom niet heel vaak op dit forum) Het is de Reebok Ventilator SPT schoen. Kijken of ik op deze manier kan linken: https://www.karmaloop.com/products.asp?ProductID=15633&VendorCode=REE
check ook www.teampatta.nlquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
tnx, das te ver om te lopen vanaf CS he?
quote:
Ok tnx! Ga idd denk ik maar ff contact opnemen met Patta, kijken wat ze voor me kunnen doen. Vind het hele importeren namelijk toch iets waar ik liever niet aan begin. Haal ze liever in een winkel waar ik ze kan passen en aanraken, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:37 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja bij de 300posts dan zit het topic vol dit om het overzichtelijk te houden.
En alle andere topics kun je in de OP netjes terug vinden![]()
Komt daar nog eens bij dat er hier een hoop sneakerheads rond lopen dus meestal je vraag wel redelijk beantwoord kan worden.
Is inderdaad wel een moeilijke schoen om te vinden.... .Mischien als je Patta belt dat die je kunnen helpen ik kan het zo 1 2 3 niet vinden.
Maar zal me ogen open houden voor je
Ja dat had ik in het begin ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:48 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Ok tnx! Ga idd denk ik maar ff contact opnemen met Patta, kijken wat ze voor me kunnen doen. Vind het hele importeren namelijk toch iets waar ik liever niet aan begin. Haal ze liever in een winkel waar ik ze kan passen en aanraken, als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Dat is ook een idee inderdaad. Eerst wel ff mailen naar Patta, kijken wat ze zeggen en wat het me dan gaat kosten. Als het te veel kost ga ik ze idd gewoon passen, maar dan in een ander kleurtje wat hier wel gewoon verkocht word. Heb ik iig een idee van hoe ze zitten en hoe ze er ongeveer uit komen te zien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:52 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja dat had ik in het begin ooknu inmiddels....
Maar je kunt toch ook het model ergens anders passen en gewoon proberen... Anders dump je ze daarna weer op ebaydat werkt ook altijd wel.
Hoeveel de eerste is weet ik niet maar de 2e is goed voor 20%.quote:AT checkout use REP CODE: DY757
enter rep code: NG6965
Teringmooiquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:56 schreef thaWarhead het volgende:
[afbeelding]
Speciale DVS Huf 4 Runner gemaakt voor In4mation boardshop in Hawaii (die ook een teringvette samenwerking met Etnies op de plank hebben staan). Helaas maar 100 paar en alleen in Hawaii te krijgen
Edit: Tering, Patta is wel prijzig, 250 euro voor lage Stussy Court Forces...Geen wonder dat ik er nooit kom.
Achja, het heeft geen haast opzich.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:05 schreef thaWarhead het volgende:
Of bestel ze op Karmaloop, volgens mij heb ik ergens nog wel een kortingcode voor je.
2 zelfs:
[..]
Hoeveel de eerste is weet ik niet maar de 2e is goed voor 20%.
Kan ik begrijpen, op de een of andere manier valt het mij als consument zelfs al op dat Hardcore echt vage dingen doet. Het is dat ze veel merken hebben die ik tof vind en het personeel bij de Supervet zwaar relaxed is anders zou ik Hardcore winkels zo veel mogelijk uit de weg gaan.quote:niet me fav. groothandel
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:21 schreef fretclick het volgende:
zometeen krijg ik eindelijk mijn air safari's binnen, shit heeft echt 4 weken geduurd ofzo.. niet normaal!!
quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef cosmick het volgende:
Mijn witte Jordan V's had ik na een week al in huis, en op mijn zwarte V's zat ik nog te wachten.
Maar helaas, bij de grens wordt er kennelijk onderscheid gemaakt tussen witte en zwarte schoenen
Hi there -
I'm sorry to have to tell you that the pair of shoes I sent was returned to me. Your country's customs will not accept it: they are apparently very tight. I will refund your payment via Paypal as soon as possible (within 48 hours).
Sorry again,
?? Wel zwaar kut![]()
![]()
dat zijn zeker van die zonder veters in vage pastelkleuren?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:28 schreef thaWarhead het volgende:
America Today heeft ze volgens mij op dit moment in de aanbieding, in Eindhoven zag ik er iig een sloot van liggen.
Litacsquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef PsyCha het volgende:
[..]![]()
Weet iemand toevallig waar ik deze kan kopen (in een winkel)
[afbeelding]
dus ik moet gaan bellen? of hebben ze een winkel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:53 schreef seto het volgende:
[..]
Litacs
Adres Herenstraat 28
Postcode 2271 CH
Plaats VOORBURG
Telefoon 070-387 29 01
is een Converse-retailer
Ja patta is zeker duur, maar ze hebben wel erg mooie schoenen. Maar ze kopen het ook erg duur in geloof ik in amerika en japan. Dus niet bij de merken zelf dus dan krijg je vanzelf hoge prijzen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:56 schreef thaWarhead het volgende:
Edit: Tering, Patta is wel prijzig, 250 euro voor lage Stussy Court Forces...Geen wonder dat ik er nooit kom.
Frontrunner in de Kalverstraat moet je hier eigenlijk ook bij doen, hebben zo af en toe best wat tofs, vandaag de nieuwe hemp Courtforces gespot.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ja idd, daar hebben ze ook altijd wel leuke dingen staan en het is vlak bij de dam dus je hoeft ook niet heel erg om te lopen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:48 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Frontrunner in de Kalverstraat moet je hier eigenlijk ook bij doen, hebben zo af en toe best wat tofs, vandaag de nieuwe hemp Courtforces gespot.
ja die weet ik wel te vinden. ik ga even kijken bij Front Runner, Daily Rush en Britain.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:37 schreef fretclick het volgende:
weet je de britain te vinden in Rotterdam? In de buurt van de V&D. volgens mij hebben ze ze daar.
ik was dinsdag bij de daily rush. ze nog 2 paar staan zowiezo, maar die zijn custom made en ze hebben alleen maatje 40 geloof ik. maar ze zijn wel erg mooiquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:25 schreef H-blast het volgende:
[..]
ja die weet ik wel te vinden. ik ga even kijken bij Front Runner, Daily Rush en Britain.
Wat vinden jullie trouwens van de Sk8 Hi?
hm... hier maat 45.. ongeveer. Naja ik ga het gewoon even checken. Ik zie het wel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:52 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
ik was dinsdag bij de daily rush. ze nog 2 paar staan zowiezo, maar die zijn custom made en ze hebben alleen maatje 40 geloof ik. maar ze zijn wel erg mooi![]()
bij de britain hebben ze echt over het algemeen echt te lelijke schoenen naar mijn mening
check trouwens ook even aan de overkant bij de funkie house. daar is een actie je maat is je prijs.![]()
hmmm.. t is een sample dus hopelijk passen ze hem nog aan... of maken ze hem niet!quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:07 schreef thaWarhead het volgende:
Es/Plan B/PJ Ladd Limited Edition sample:
[afbeelding]
Ze zijn echt te lelijk vind ik persoonlijk..... Nu hou ik ook niet van donkerblauw maar dat is persoonlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:06 schreef floydvisser het volgende:
[..]
hmmm.. t is een sample dus hopelijk passen ze hem nog aan... of maken ze hem niet!
het hele model mogen ze van mij schrappen...tijd voor een nieuwe PJ![]()
Dat hebben meer mensen in nederland ja, ik vind alleen niet glimmende AF1's wel ok. Heb zelf een paartje van Lebron James. Dus het is even afwachten wat het gaat worden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:55 schreef thaWarhead het volgende:
Er zijn al aardig wat afbeeldingen van gelekt, maar ik heb echt niks met AF1's.
Damn die Bosten versie is erg geil.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:20 schreef thaWarhead het volgende:
Er zit oa een AF1 bij die erg veel lijkt op de Boston 35th Anniversary Superstar van Adidas. Gerucht gaat dat Adidas het design van Nike heeft gejat, maar dat is een gerucht.
Wat pics:
[afbeelding]
Volgend jaar voor aardig wat gok ik bij de frontrunner/subzero.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:03 schreef Setambre het volgende:
[..]
Damn die Bosten versie is erg geil.
Hoe duur en waar
Zijn wel cool.. waar zijn deze te zien ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:07 schreef thaWarhead het volgende:
Es/Plan B/PJ Ladd Limited Edition sample:
[afbeelding]
Die zijn idd erg saai.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:43 schreef berent het volgende:
Ik heb vorig weekend de Adicolor Crooked Tongues gezien, wat vielen ze tegen zeg. Echt niet wat ik er van had verwacht. Erg jammer..
En er ook gewoon op skaten ook hequote:Op maandag 24 juli 2006 09:51 schreef floydvisser het volgende:
Damn am gisteren wilde wel een betere foto maken maar bier halen was meestal belngrijker,
zag de day of the dead dunk int echt!
[afbeelding]
zagen er erg goed uit! ook de nieuwe team editions en nieuwe classic sbs reden rond!
Kicke shit wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:54 schreef floydvisser het volgende:
beetje rollen deed ie geloof ik niet echt skaten.. kijk maar z'n deck is helemaal gaaf!
o ja voor meer foto's voorlopig:nikeskateboarding.org of nikesb.org
lelijk. lijken net van die astronautendingen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:06 schreef thaWarhead het volgende:
Oude geruchten komen weer bovendrijven:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dinosaur Jr (oude indieband) Dunk SB's.
HAahah die kleur bus is echt ranzigquote:Op maandag 24 juli 2006 23:30 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Dan heb je in ieder geval niet van die standaard schoenen die idereen heeft :$.
tja msn..staat al een hele tijd niet aan... zal eens checken zo...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kicke shit wel.
Trouwens voeg me eens toe op dat geweldige msn
Goud heeft niet iedereen, en die nikes zijn lelijk. Nikes zijn sowieso lelijkquote:Op maandag 24 juli 2006 23:30 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Dan heb je in ieder geval niet van die standaard schoenen die idereen heeft :$.
ik weet wel waarom, maar kan mij dat schelenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:50 schreef seto het volgende:
[..]
Daar is een reden voor, je mag zelf bedenken welke.
Waddan? Mischien ken ik wel iemand via via. Kan wel ff vragen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef floydvisser het volgende:
meer knuffels voor die ^^^^^^ persoon!
te weinig liefde gehad!![]()
heeft iemand trouwens bekende die in mexico wonen? mail me ff dan!
Die zijn mooiquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:39 schreef Marty26 het volgende:
Nieuwe Vans Marc Jacobs.
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze 2 vond ik zelf wel tof
de rest is HIER te vinden.
Je hebt mailquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:08 schreef floydvisser het volgende:
vette adidas!
heeft er nog iemand fc's nodig heirro??? stonden in een keer weer een hoop op voorraad.
blk blk lightbone white(gino!!!) brazil fc, chilly red , dark mocha claasic green white(noodles)
warheads favorieten de rode noodles...obsidian soft grey ,light chacoal sportred...
stuur een mailtje niet alle maten maar best veel!
bij bestellingen 1 biertje meenemen voor het harde werk in deze warme dagen..
Vergeet Trust Nobody niet te bezoeken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:30 schreef Marty26 het volgende:
Dat zuigt! ik ga 19 20 21 22 naar barcelona. Ook ff sneakers kijken uiteraard
[afbeelding]
Website: http://www.24-kts.com
Erg nice hebben ook vet veel andere toffe shit om te zien.
Adress?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:30 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Vergeet Trust Nobody niet te bezoeken.
Hmm ik vertrek ook naar Barca over een paar dagen, beide shops even checkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:30 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Vergeet Trust Nobody niet te bezoeken.
jij hebt ook mail!...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:30 schreef thaWarhead het volgende:
Wat de hel Floyd, FC's! Maak me gek! Ik heb je gemaild.
Serieus? Kun je wat prijzen checken voor de URL's, Angus en E-Cue's? Dan zou je me zeer blij maken! En als je ook nog kunt checken wat ze in maat 12 hebben ben je helenmaal super.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:33 schreef wetmax het volgende:
Als je URL zoekt: Nike Outlet in Roermond ligt er vol mee...ook al die FC's die floyd noemt en ook nog Angus, Tre, E-Cue en Delta Force Lo
Wat voor al een idee?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wil nieuwe sneakers; later het topic maar eens doorlezen voor tips.
he jammer, zoek de groene...quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:56 schreef wetmax het volgende:
de rooie...
verkeerd besteld of verzonden? bagger voor je...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef cosmick het volgende:
Kreeg vandaan mijn zwarte Jordans V binnen!!!!
Helaas gdv in de verkeerde maat...![]()
![]()
![]()
GOED besteld, bij dezelfde knakker waar ik ook de witte sneakers had besteld (en goed heb ontvangen). Op de doos staat ook de goede maat, maar de schoenen zijn helaas anderhalve maat te klein. En da's uiteraard te krap.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:43 schreef floydvisser het volgende:
[..]
verkeerd besteld of verzonden? bagger voor je...
80 euri (incl. verzendkosten).quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:38 schreef wetmax het volgende:
wat heb je er voor betaald cosmick?
Die bovenste heb ik ook!! Maar dan in t groen!!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:46 schreef Mip1988 het volgende:
mijn nieuwe aanwinsten:
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06292/P1010068.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06292/P1010069.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06292/P1010071.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06292/P1010072.JPG]afbeelding][/url]
![]()
Zwarte Air Jordan V??? Zijn ze weer te koop?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef cosmick het volgende:
Kreeg vandaan mijn zwarte Jordans V binnen!!!!
Helaas gdv in de verkeerde maat...![]()
![]()
![]()
Yup. Een gast op marktplaats.nl verkoop ze ook. Dit zijn mijn eerder deze maand bestelde witte V's.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 07:56 schreef thaWarhead het volgende:
Ebay.
Waar zeg ik dat ik dat echt denk?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:19 schreef wetmax het volgende:
@ cosmick....En jij denkt dan echt dat je echte te pakken hebt?
Nieuwe adidas denk ik wel maar weer. Al wil ik ook nog steeds een paar sneakers van Onitsuka Tiger.quote:
Als jij doelt op mijn Jordans: als jij een andere manier weet om nog aan deze schoenen te komen..... Replica of retro ik heb geen idee; dit zijn iig goede.... retrica's zeg maarquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:10 schreef thaWarhead het volgende:
Marktplaats zit vol met 'replica' verkopers. Zielige shit.
Oh Men, i hate to spoil your fun, cuz your a good guy.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als jij doelt op mijn Jordans: als jij een andere manier weet om nog aan deze schoenen te komen..... Replica of retro ik heb geen idee; dit zijn iig goede.... retrica's zeg maar![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Oh Men, i hate to spoil your fun, cuz your a good guy.
Jeps same herequote:
Air Jordan V zijn wat mij betreft The Best!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:58 schreef cosmick het volgende:
[..]De retro's ga ik ook zeker halen. De VI ook denk ik. Ik hou zelf deze site in de gaten: http://urban.blogo.nl/.
Mwah, de fakes zitten bij mij niet te ruim eigenlijk, precies goed. Basketballen doe ik gelukkig niet, dus hopelijk gaan ze wat langer meeTot nu toe nog geen problemen.
Toffe kleurequote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:38 schreef mitman het volgende:
tog maar deze eff opgepikt vandaag :
[afbeelding]
Ehm, wat dacht je van hier: Sneakers enzo #8 ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik dat echt denk?
Aangezien ik deze schoenen 'vroeger' ook gehad heb, wilde ik ze graag weer hebben. Deze lijken aardig dus ik vind het okay. Ik ga de reissues straks ook zeker weer halen iig.
echte vind *ik* nog altijd geen fakes of retro's, maar de originele.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:43 schreef wetmax het volgende:
[..]
Ehm, wat dacht je van hier: Sneakers enzo #8 ?
Dat zijn nike tiffany's toch? Zeldzaam en ontbetaalbaar, en als ze betaalbaar zijn, zijn ze nep.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:00 schreef Ztar het volgende:
Ik ben op zoek naar deze kleurencombi dunks!!! heeft iemand die heel toevallig ergens gespot? en dan ook nog in mijn maatje 37 :S long shot ik weet het maar ik zou ze dolgraag hebben!
[afbeelding]
Inderdaad.. ah well. ..quote:Op zondag 30 juli 2006 12:06 schreef wetmax het volgende:
Die van PYS zijn echte retro's....en als je naar de prijs kijkt weet je genoeg....kwaliteit en afwerking scheelt ook een hele hoop....
ah, verkeerd gelezen..quote:Op zondag 30 juli 2006 16:57 schreef fretclick het volgende:
ik had het niet tegen jou robzilla, maar tegen degene die tiffany's wilde
richtprijs 125$quote:Op zondag 30 juli 2006 14:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Inderdaad.. ah well. ..
Gelukkig brengt Nike ze straks opnieuw uit (zijn de prijzen al bekend)?
Sjaquote:Op zondag 30 juli 2006 18:36 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
richtprijs 125$![]()
En dan te denken aan al die collectors die tweedehands jordan v hebben aangeschaft voor 250 -
1000 $![]()
Van die winkel heb ik een flyerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:30 schreef Marty26 het volgende:
Dat zuigt! ik ga 19 20 21 22 naar barcelona. Ook ff sneakers kijken uiteraard
[afbeelding]
Website: http://www.24-kts.com
Erg nice hebben ook vet veel andere toffe shit om te zien.
Daar was ik toevallig vorige week. Deluxe heet die winkel en zit in een zijstraat van de grote winkelstraat. Tussen de etos en free record shop zit dat straatje, ik stond echt verbaasd te kijken. Stabs, reebok ventilators, vette adidas sneakers in middelburg of all places.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:00 schreef fretclick het volgende:
in middelburg (zeeland) zit toch ook een aardige sneakerstore? iemand een adresje daarvan? thanks
bij puurr zijn ze in de aanbieding....quote:Op zondag 30 juli 2006 23:35 schreef fretclick het volgende:
ik ben benieuwd, morgen ff checken.. ik wil wel een paar air stabs eigenlijk
Is goed ik zal je wel ff belletje geven andersquote:Op maandag 31 juli 2006 13:37 schreef floydvisser het volgende:
veel plezier in roermond laat ff weten wat ze allemaal voor kleurtjes hebben!
![]()
Sale
Ja echt wel balenquote:Op zondag 30 juli 2006 14:02 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Dat zijn nike tiffany's toch? Zeldzaam en ontbetaalbaar, en als ze betaalbaar zijn, zijn ze nep.![]()
tja hij is hoog dus nog wat meer paardehaar... gelukkig wel minder kleurrijk..gelukkig beetje beige...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:03 schreef thaWarhead het volgende:
Is die hoge beter? Ik vind dit toch echt iets te ver gaan.
Daar zag ik gisteravond iemand mee lopen, zien er in het echt ook wel vet uit.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef fretclick het volgende:
[afbeelding]
pick-up in middelburg. kleuren zijn een beetje wazig, dat wel. en de veters ga ik gauw wisselen naar een andere kleur
de sbtg dunk low, asia only!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:48 schreef Erasmusch het volgende:
Die Nikes uit Singapore (Dunk sng oid) komen die hier nog voor n normale prijs in de winkel te liggen?
Nevermind:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:31 schreef thaWarhead het volgende:
Maar jammer genoeg heb jij niet wat sneaky pics gemaakt?
OK, zo bijzonder vond ik ze nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:26 schreef floydvisser het volgende:
[..]
de sbtg dunk low, asia only!
dezetoch?
denk 3-400 $$$
teddybeer=knuffelsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:07 schreef Marty26 het volgende:
Shit joh lijkt wel een teddybeer aan je voet
Vind het niks sorry...
Hong Kong heeft 3 kleuren taxi's, rood voor het centrum, groen voor de buitenwijken en blauw rijdt op het Latanau eiland en Tung Chung, een stad net buiten Hong Kong.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:57 schreef floydvisser het volgende:
nee niets over gehoord... da's die hele aqua blauwe ding toch? raar!k zie net dat hong kong rode taxi's heeft
Bij deze, de Vans lente 2007 custom serie:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:57 schreef floydvisser het volgende:
die vans die je gepost heb op nikesb.org zijn misschien ook wel iets voor de mensen hier!
![]()
fresh, nice, bad (meaning good)quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:39 schreef thaWarhead het volgende:
Vind persoonlijk de zwart-rode Zoo Yorks veel vetter.
Edit: Over die V's, deze komen deze maand uit:
[afbeelding]
Deze maand?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:39 schreef thaWarhead het volgende:
Vind persoonlijk de zwart-rode Zoo Yorks veel vetter.
Edit: Over die V's, deze komen deze maand uit:
[afbeelding]
WTF moeten ze kosten?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:41 schreef floydvisser het volgende:
[afbeelding]
net binnen en weer bijna op!
Dope schoen goeie kleurenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:42 schreef snkr-xxx het volgende:
Heb al een tijdje geen schoenen meer gekocht, maar dit is het laatst verkregen paar:
[afbeelding]
Heb ze vandaag maar weer 's aan, zitten heerlijk.
Oooh ja dat moet ik nog doen inderdaadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:02 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Marty, post jij eens een keer een foto van jouw berg met sneakers. Ben benieuwd.
yo fretclick,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:24 schreef fretclick het volgende:
ik zoek ook nog veters, rood en/of appelgroen
kont niet vinden...denk ergens tussen de 50 en 80 eu...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:12 schreef thaWarhead het volgende:
Hoeveel gaat de bijpassende trackjacket eigenlijk kosten? Ik ben dol op oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |