quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef cosmick het volgende:
Mijn witte Jordan V's had ik na een week al in huis, en op mijn zwarte V's zat ik nog te wachten.
Maar helaas, bij de grens wordt er kennelijk onderscheid gemaakt tussen witte en zwarte schoenen
Hi there -
I'm sorry to have to tell you that the pair of shoes I sent was returned to me. Your country's customs will not accept it: they are apparently very tight. I will refund your payment via Paypal as soon as possible (within 48 hours).
Sorry again,
?? Wel zwaar kut![]()
![]()
dat zijn zeker van die zonder veters in vage pastelkleuren?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:28 schreef thaWarhead het volgende:
America Today heeft ze volgens mij op dit moment in de aanbieding, in Eindhoven zag ik er iig een sloot van liggen.
Litacsquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef PsyCha het volgende:
[..]![]()
Weet iemand toevallig waar ik deze kan kopen (in een winkel)
[afbeelding]
dus ik moet gaan bellen? of hebben ze een winkel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:53 schreef seto het volgende:
[..]
Litacs
Adres Herenstraat 28
Postcode 2271 CH
Plaats VOORBURG
Telefoon 070-387 29 01
is een Converse-retailer
Ja patta is zeker duur, maar ze hebben wel erg mooie schoenen. Maar ze kopen het ook erg duur in geloof ik in amerika en japan. Dus niet bij de merken zelf dus dan krijg je vanzelf hoge prijzen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:56 schreef thaWarhead het volgende:
Edit: Tering, Patta is wel prijzig, 250 euro voor lage Stussy Court Forces...Geen wonder dat ik er nooit kom.
Frontrunner in de Kalverstraat moet je hier eigenlijk ook bij doen, hebben zo af en toe best wat tofs, vandaag de nieuwe hemp Courtforces gespot.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
In een eerder deel van dit topic postte iemand eens een Amsterdam 'sneakertour'. Die had ik toen uitgeprint en deze zaakjes zitten er in:
- Vanaf het station naar Nieuwezijds Voorburgwal, daar zitten Patta en Ben-G.
- Door steegje naar Spuistraat lopen, daar zit Concrete.
- Naar het Koningsplein voor SubZero.
- In de Oude Hoogstraat zitten Tom's en Seventyfive.
Dat issie, in het kort. Ik ken die zaken zelf niet hoor, ben er nog nooit geweest.
Ja idd, daar hebben ze ook altijd wel leuke dingen staan en het is vlak bij de dam dus je hoeft ook niet heel erg om te lopen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:48 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Frontrunner in de Kalverstraat moet je hier eigenlijk ook bij doen, hebben zo af en toe best wat tofs, vandaag de nieuwe hemp Courtforces gespot.
ja die weet ik wel te vinden. ik ga even kijken bij Front Runner, Daily Rush en Britain.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:37 schreef fretclick het volgende:
weet je de britain te vinden in Rotterdam? In de buurt van de V&D. volgens mij hebben ze ze daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |