Graag gedaanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:12 schreef Marty26 het volgende:
Goed bezig schatjeweer eens snel zoals altijd
ff off topic.... Woon jij niet in de buurt van de pijp? bekend gezicht namenlijkquote:
* schatje woont in Oud Westquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:18 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ff off topic.... Woon jij niet in de buurt van de pijp? bekend gezicht namenlijk![]()
Aaah okiedo op de 1 of andere manier heb je bekend gezicht weet dan alleen niet zo snel waar vanquote:
Welke adressen ga je dan langs; ik ga vrijdag waarschijnlijk naar A'dam.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:27 schreef Kindervriend het volgende:
Morgen even sneakertour door Amsterdam houden. Ja, bij 35 graden.
Andere dagen komt het niet uit...
Ik ga voor witte/lichte Nike SB dunk low's, maar pin me er niet op vast.
In een eerder deel van dit topic postte iemand eens een Amsterdam 'sneakertour'. Die had ik toen uitgeprint en deze zaakjes zitten er in:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:18 schreef LKEN het volgende:
[..]
Welke adressen ga je dan langs; ik ga vrijdag waarschijnlijk naar A'dam.![]()
Goede tourquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
In een eerder deel van dit topic postte iemand eens een Amsterdam 'sneakertour'. Die had ik toen uitgeprint en deze zaakjes zitten er in:
- Vanaf het station naar Nieuwezijds Voorburgwal, daar zitten Patta en Ben-G.
- Door steegje naar Spuistraat lopen, daar zit Concrete.
- Naar het Koningsplein voor SubZero.
- In de Oude Hoogstraat zitten Tom's en Seventyfive.
Dat issie, in het kort. Ik ken die zaken zelf niet hoor, ben er nog nooit geweest.
Camo's. Verder volgens mij 1 in het 3 Beren pack en een in het Goodfellas pack. En er zal vast nog wel iets anders tussenzitten, we weten nog niet veel van oktober t/m december.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:02 schreef Knuck-les het volgende:
Welke hoge (sb) dunks komen er dit jaar eigenlijk nog uit? kan maar geen goede lijst vinden.
de enige dope die ik weet is die Mork & Mindy dunk.
dan weet ik namelijk een beetje hoe ik mijn geld moet verdelen over het jaar heen![]()
Maar die is toch een stuk lastiger te bereiken. En is het de moeite waard om daar helemaal heen te gaan. Met bus enz geloof ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef fretclick het volgende:
jullie vergeten alleen nog 90sqm, dat is opzich ook wel een geinige winkel waar ze af en toe wat leuke sneakers (maar met name andere dingen) hebben
Goodfellas pack moet ik hebben!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Camo's. Verder volgens mij 1 in het 3 Beren pack en een in het Goodfellas pack. En er zal vast nog wel iets anders tussenzitten, we weten nog niet veel van oktober t/m december.
Thanksquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
In een eerder deel van dit topic postte iemand eens een Amsterdam 'sneakertour'. Die had ik toen uitgeprint en deze zaakjes zitten er in:
- Vanaf het station naar Nieuwezijds Voorburgwal, daar zitten Patta en Ben-G.
- Door steegje naar Spuistraat lopen, daar zit Concrete.
- Naar het Koningsplein voor SubZero.
- In de Oude Hoogstraat zitten Tom's en Seventyfive.
Dat issie, in het kort. Ik ken die zaken zelf niet hoor, ben er nog nooit geweest.
Breek ik mn enkels in. Die huarche's zijn inderdaad op plaatjes erg matig maar als je ze in de hand hebt zijn ze wel geniaal, helemaal omdat ik er daadwerkelijk op ga basketballenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:54 schreef Stansfield het volgende:
Tering die zijn lelijk.
[afbeelding]
Ik heb deze. Converse Dwayne Wade all star editie.
Welke zit in de buurt van de adidas-store?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:52 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Goede tourdie doe ik ook altijd en ik ken de winkels allemaal wel
Sub Zero op het koningsplein, klein stukje de leidsestraat in lopen en je ziet de adidas store aan de linkerkant.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Welke zit in de buurt van de adidas-store?
Jaloers kijken doet!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:16 schreef wes55 het volgende:
jep.. te relax.. hele dag alleen maar eten bier drinken chicks en surfen haha![]()
tnx, das te ver om te lopen vanaf CS he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Sub Zero op het koningsplein, klein stukje de leidsestraat in lopen en je ziet de adidas store aan de linkerkant.
Maak eerst eens een normaal plaatje of link!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:24 schreef MFPascal het volgende:
Hmmm, waarom in gods naam eigenlijk om de 6 pagina's een nieuw deel, is daar een speciale reden voor?
Dat gezegt, wil ik graag van jullie weten of en waar ik deze schoen kan kopen in Nederland(Exact dezelfde kleuren graag). Vind ze prachtig, enige nadeel is misschien de zool...
[afbeelding]
15min ofzo maar dan heb je ook eerst nog Patta op de weg. En nog een serie footlockers voor de uitverkoopquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
tnx, das te ver om te lopen vanaf CS he?
Nol het is een normaal plaatje, en op een normaal forum(lees op bijvoorbeeld een ander forum waar ik die pic heb gepost) werkt het gewoon met die img tagsquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Maak eerst eens een normaal plaatje of link!
Zo dat gezegd.
En uuuh heb je type nr? model nr? dan is het wat makelijker zoeken.
Ja bij de 300posts dan zit het topic vol dit om het overzichtelijk te houden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:31 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Nol het is een normaal plaatje, en op een normaal forum(lees op bijvoorbeeld een ander forum waar ik die pic heb gepost) werkt het gewoon met die img tagsMaar waarom telkens een nieuw deel? Is toch enorm onpraktisch zeker als iemand even de zoekfunctie wilt gebruiken.(Ervan uitgaande dat die hier is, sorry, kom niet heel vaak op dit forum) Het is de Reebok Ventilator SPT schoen. Kijken of ik op deze manier kan linken: https://www.karmaloop.com/products.asp?ProductID=15633&VendorCode=REE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |