Ehm, wat dacht je van hier: Sneakers enzo #8 ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik dat echt denk?
Aangezien ik deze schoenen 'vroeger' ook gehad heb, wilde ik ze graag weer hebben. Deze lijken aardig dus ik vind het okay. Ik ga de reissues straks ook zeker weer halen iig.
echte vind *ik* nog altijd geen fakes of retro's, maar de originele.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:43 schreef wetmax het volgende:
[..]
Ehm, wat dacht je van hier: Sneakers enzo #8 ?
Dat zijn nike tiffany's toch? Zeldzaam en ontbetaalbaar, en als ze betaalbaar zijn, zijn ze nep.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:00 schreef Ztar het volgende:
Ik ben op zoek naar deze kleurencombi dunks!!! heeft iemand die heel toevallig ergens gespot? en dan ook nog in mijn maatje 37 :S long shot ik weet het maar ik zou ze dolgraag hebben!
[afbeelding]
Inderdaad.. ah well. ..quote:Op zondag 30 juli 2006 12:06 schreef wetmax het volgende:
Die van PYS zijn echte retro's....en als je naar de prijs kijkt weet je genoeg....kwaliteit en afwerking scheelt ook een hele hoop....
ah, verkeerd gelezen..quote:Op zondag 30 juli 2006 16:57 schreef fretclick het volgende:
ik had het niet tegen jou robzilla, maar tegen degene die tiffany's wilde
richtprijs 125$quote:Op zondag 30 juli 2006 14:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Inderdaad.. ah well. ..
Gelukkig brengt Nike ze straks opnieuw uit (zijn de prijzen al bekend)?
Sjaquote:Op zondag 30 juli 2006 18:36 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
richtprijs 125$![]()
En dan te denken aan al die collectors die tweedehands jordan v hebben aangeschaft voor 250 -
1000 $![]()
Van die winkel heb ik een flyerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:30 schreef Marty26 het volgende:
Dat zuigt! ik ga 19 20 21 22 naar barcelona. Ook ff sneakers kijken uiteraard
[afbeelding]
Website: http://www.24-kts.com
Erg nice hebben ook vet veel andere toffe shit om te zien.
Daar was ik toevallig vorige week. Deluxe heet die winkel en zit in een zijstraat van de grote winkelstraat. Tussen de etos en free record shop zit dat straatje, ik stond echt verbaasd te kijken. Stabs, reebok ventilators, vette adidas sneakers in middelburg of all places.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:00 schreef fretclick het volgende:
in middelburg (zeeland) zit toch ook een aardige sneakerstore? iemand een adresje daarvan? thanks
bij puurr zijn ze in de aanbieding....quote:Op zondag 30 juli 2006 23:35 schreef fretclick het volgende:
ik ben benieuwd, morgen ff checken.. ik wil wel een paar air stabs eigenlijk
Is goed ik zal je wel ff belletje geven andersquote:Op maandag 31 juli 2006 13:37 schreef floydvisser het volgende:
veel plezier in roermond laat ff weten wat ze allemaal voor kleurtjes hebben!
![]()
Sale
Ja echt wel balenquote:Op zondag 30 juli 2006 14:02 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Dat zijn nike tiffany's toch? Zeldzaam en ontbetaalbaar, en als ze betaalbaar zijn, zijn ze nep.![]()
tja hij is hoog dus nog wat meer paardehaar... gelukkig wel minder kleurrijk..gelukkig beetje beige...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:03 schreef thaWarhead het volgende:
Is die hoge beter? Ik vind dit toch echt iets te ver gaan.
Daar zag ik gisteravond iemand mee lopen, zien er in het echt ook wel vet uit.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef fretclick het volgende:
[afbeelding]
pick-up in middelburg. kleuren zijn een beetje wazig, dat wel. en de veters ga ik gauw wisselen naar een andere kleur
de sbtg dunk low, asia only!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:48 schreef Erasmusch het volgende:
Die Nikes uit Singapore (Dunk sng oid) komen die hier nog voor n normale prijs in de winkel te liggen?
Nevermind:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:31 schreef thaWarhead het volgende:
Maar jammer genoeg heb jij niet wat sneaky pics gemaakt?
OK, zo bijzonder vond ik ze nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:26 schreef floydvisser het volgende:
[..]
de sbtg dunk low, asia only!
dezetoch?
denk 3-400 $$$
teddybeer=knuffelsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:07 schreef Marty26 het volgende:
Shit joh lijkt wel een teddybeer aan je voet
Vind het niks sorry...
Hong Kong heeft 3 kleuren taxi's, rood voor het centrum, groen voor de buitenwijken en blauw rijdt op het Latanau eiland en Tung Chung, een stad net buiten Hong Kong.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:57 schreef floydvisser het volgende:
nee niets over gehoord... da's die hele aqua blauwe ding toch? raar!k zie net dat hong kong rode taxi's heeft
Bij deze, de Vans lente 2007 custom serie:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:57 schreef floydvisser het volgende:
die vans die je gepost heb op nikesb.org zijn misschien ook wel iets voor de mensen hier!
![]()
fresh, nice, bad (meaning good)quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:39 schreef thaWarhead het volgende:
Vind persoonlijk de zwart-rode Zoo Yorks veel vetter.
Edit: Over die V's, deze komen deze maand uit:
[afbeelding]
Deze maand?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:39 schreef thaWarhead het volgende:
Vind persoonlijk de zwart-rode Zoo Yorks veel vetter.
Edit: Over die V's, deze komen deze maand uit:
[afbeelding]
WTF moeten ze kosten?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:41 schreef floydvisser het volgende:
[afbeelding]
net binnen en weer bijna op!
Dope schoen goeie kleurenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:42 schreef snkr-xxx het volgende:
Heb al een tijdje geen schoenen meer gekocht, maar dit is het laatst verkregen paar:
[afbeelding]
Heb ze vandaag maar weer 's aan, zitten heerlijk.
Oooh ja dat moet ik nog doen inderdaadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:02 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Marty, post jij eens een keer een foto van jouw berg met sneakers. Ben benieuwd.
yo fretclick,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:24 schreef fretclick het volgende:
ik zoek ook nog veters, rood en/of appelgroen
kont niet vinden...denk ergens tussen de 50 en 80 eu...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:12 schreef thaWarhead het volgende:
Hoeveel gaat de bijpassende trackjacket eigenlijk kosten? Ik ben dol op oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |