Ehm, wat dacht je van hier: Sneakers enzo #8 ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik dat echt denk?
Aangezien ik deze schoenen 'vroeger' ook gehad heb, wilde ik ze graag weer hebben. Deze lijken aardig dus ik vind het okay. Ik ga de reissues straks ook zeker weer halen iig.
echte vind *ik* nog altijd geen fakes of retro's, maar de originele.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:43 schreef wetmax het volgende:
[..]
Ehm, wat dacht je van hier: Sneakers enzo #8 ?
Dat zijn nike tiffany's toch? Zeldzaam en ontbetaalbaar, en als ze betaalbaar zijn, zijn ze nep.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:00 schreef Ztar het volgende:
Ik ben op zoek naar deze kleurencombi dunks!!! heeft iemand die heel toevallig ergens gespot? en dan ook nog in mijn maatje 37 :S long shot ik weet het maar ik zou ze dolgraag hebben!
[afbeelding]
Inderdaad.. ah well. ..quote:Op zondag 30 juli 2006 12:06 schreef wetmax het volgende:
Die van PYS zijn echte retro's....en als je naar de prijs kijkt weet je genoeg....kwaliteit en afwerking scheelt ook een hele hoop....
ah, verkeerd gelezen..quote:Op zondag 30 juli 2006 16:57 schreef fretclick het volgende:
ik had het niet tegen jou robzilla, maar tegen degene die tiffany's wilde
richtprijs 125$quote:Op zondag 30 juli 2006 14:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Inderdaad.. ah well. ..
Gelukkig brengt Nike ze straks opnieuw uit (zijn de prijzen al bekend)?
Sjaquote:Op zondag 30 juli 2006 18:36 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
richtprijs 125$![]()
En dan te denken aan al die collectors die tweedehands jordan v hebben aangeschaft voor 250 -
1000 $![]()
Van die winkel heb ik een flyerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:30 schreef Marty26 het volgende:
Dat zuigt! ik ga 19 20 21 22 naar barcelona. Ook ff sneakers kijken uiteraard
[afbeelding]
Website: http://www.24-kts.com
Erg nice hebben ook vet veel andere toffe shit om te zien.
Daar was ik toevallig vorige week. Deluxe heet die winkel en zit in een zijstraat van de grote winkelstraat. Tussen de etos en free record shop zit dat straatje, ik stond echt verbaasd te kijken. Stabs, reebok ventilators, vette adidas sneakers in middelburg of all places.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:00 schreef fretclick het volgende:
in middelburg (zeeland) zit toch ook een aardige sneakerstore? iemand een adresje daarvan? thanks
bij puurr zijn ze in de aanbieding....quote:Op zondag 30 juli 2006 23:35 schreef fretclick het volgende:
ik ben benieuwd, morgen ff checken.. ik wil wel een paar air stabs eigenlijk
Is goed ik zal je wel ff belletje geven andersquote:Op maandag 31 juli 2006 13:37 schreef floydvisser het volgende:
veel plezier in roermond laat ff weten wat ze allemaal voor kleurtjes hebben!
![]()
Sale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |