Ja daar was ik dus gister, dacht ik ga ze wel even halenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:45 schreef wes55 het volgende:
bij Rollin in Alkmaar hebben ze wel dames DC's
joh...quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:16 schreef thaWarhead het volgende:
Dat zijn de zooltjes...
En wat komt er binnen dan? want ikke kom mischien wel ff jou kant opquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:21 schreef floydvisser het volgende:
google funkiehouse?
![]()
hmmmm morgen weer nieuwe schoenen!!!!!
Mischien bij the oldman daar hebben ze veel DC's ook voor de damesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:52 schreef birdydontfly het volgende:
ze verkopen niet eens dc bij funkie house
puf n stufquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:52 schreef Marty26 het volgende:
[..]
En wat komt er binnen dan? want ikke kom mischien wel ff jou kant op
ben je zondag ook open trouwens?
Thanx. De laatste expres met flits om ff de reflecterende tong te laten zien.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:13 schreef hydraulix het volgende:
Leuke schoenen en de foto's vind ik op de één of andere manier wel tof
Die met die tijgerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:56 schreef floydvisser het volgende:
wow geen dc meer bij fukkie house...? eindelijk!
old man zou idd ook wel het een en ander hebben... dames dc's blijft moeilijk in nl
deze zijn binnengekomen:
[afbeelding]
zitten erg lekker die wiegers!!!
ik mischienquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:05 schreef floydvisser het volgende:
vond ze ook wel vet...
iemand in den haag morgen? k host de game of skate... op t spui... en doe mee.
Staat idd op hun site. Ik ga eens kijken straks, dank.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:47 schreef Maxxieh het volgende:
Funkie House?
Was erg gezellig...! super veel skaters dus moesten met 5 banen werken..quote:Op maandag 17 juli 2006 08:21 schreef Marty26 het volgende:
Was het skate gebeuren nog tof in delft?
ik was te brak van de nachten er voor dus kon het niet halen..... Heb ik nog wat gemist?
Leuk verslag jammer dat ik het gemist heb. Nog mensen van fok ontmoet ook dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:45 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Was erg gezellig...! super veel skaters dus moesten met 5 banen werken..
was in den haag trouwens..op het spui..
hahah ja avatars ben blij dat ik geen pop benquote:Op maandag 17 juli 2006 13:08 schreef floydvisser het volgende:
die ene gast was dus wel een beetje fok(ked)... maar echte fokkers.. nie gezien..
ken alleen maar avatars![]()
helaas ziet men er in het echt niet zo uit... wel f'kes ,et de europese soletech dude kunnen babbelen..
Ik heb ze besteld. Mijn 3e paar New balance 576. Foto's volgen zodra ik ze binnen heb.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Goede site.
Ik twijfel nu erg om deze te kopen.
[afbeelding]
Maar 60 euro.
edit: shit de verzendkosten zijn pas gratis bij een bestelling boven de 100 euro. Als er iemand wat wil bestellen laat het me dan ff weten.
tja idd erg warm... moet vanmiddag ook nog eens met een teamrider naar everland.. oefenen voor de amsterdamn am....quote:Op maandag 17 juli 2006 14:02 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahah ja avatars ben blij dat ik geen pop ben
Pffffff het is hier een partij warm zeg.... Word je niet echt gemotiveerd van zegmaar....
Ja man dat is afzien nu met dit weer. De wel bekende wiegersquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:15 schreef floydvisser het volgende:
[..]
tja idd erg warm... moet vanmiddag ook nog eens met een teamrider naar everland.. oefenen voor de amsterdamn am....
zal daar wel errug warm zijn zo vlak onder het dak...
[afbeelding]
![]()
bedoel je die azuur blauwe? of die waar je nu alleen de hiel van ziet?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Die is best dope. Beetje simpel maar wel dope.
Is die ene helemaal rechts deze:Die kleuren van die ene rechts worden het helemaal
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |