Mja, ze zijn onderdeel van Patta, en die hebben wel hun connecties bij Nike volgens mij. T-shirts van merken die ze bij Ben G verkopen haal ik altijd goedkoper uit de States.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:18 schreef floydvisser het volgende:
misschien krijgen ze sb's omdat ze vroeger de werknemers waren van subliminal..
bennie en gilberto..
ben G...
inderdaad septemberquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:25 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Mja, ze zijn onderdeel van Patta, en die hebben wel hun connecties bij Nike volgens mij. T-shirts van merken die ze bij Ben G verkopen haal ik altijd goedkoper uit de States.
Trouwens Floyd, weet jij of deze Tre's nog steeds voor September op de lijst staan?
1 ogemblik... ps je hebt mailquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:53 schreef wes55 het volgende:
floyd met die release list september doet het niet.. ligt dat aan mij of aan de site?
over 3 weken bestel ik 2 paar schoenen bij je.. die wiegers en die zoom tre easters!ghehe
Andere link dus, deze. Misschien was er nog een Floyd aanwezig?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:23 schreef floydvisser het volgende:
ja..onderaan nog een stukkie
Neuh, niks mis met (geupdate) klassiekers.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:25 schreef Schum1 het volgende:
Is niemand onderhand eens uitgekeken op die dunks en modellen die er eigenlijk allemaal wel op lijken?
Goede site.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:40 schreef floydvisser het volgende:
voor de liefhebbers ze hebben trouwens de huf airmax 90 (QS) bij purchaze.com
quote:Max (MSN)
22:19
yo
Erik | Live vanachter zijn MacBook (MSN)
22:19
ho
Max (MSN)
22:20
vanaf zaterdag gaat left nike sb verkopen
lol!
hoezo dat?
Max (MSN)
omdat ze $$ willen
22:21
waarom anders?
hehe true true
maar ze waren toch zo lekker anti nike?
o.. ja mail.. zal f'kes checken..quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef thaWarhead het volgende:
Floyd, je hebt belangrijke mail!
Ach ja iedereen jat van elkaar tegenwoordig... Maar vaag dat Hardcore het niet doet aangezien Kr3w wel onder hun vlag zit.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:07 schreef floydvisser het volgende:
zag bij de antilope supras staan maar niet die...hardcore doet de distributie dus waarschijnlijk niet..
ik kijk het wel eerst een half jaartje aan met die supras... k zie een hele hoop bekende modellen in hun line up..![]()
Hoe blijven die slippers helemaal rechts onderaan aan je voeten zitten?quote:
Niet elke skateshop verkoopt DC.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:10 schreef wes55 het volgende:
elke standaard skateshop zal ze vast wel hebben.
ik heb ze wel gezien in andere kleuren, maar ik wil persee deze kleuren.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:10 schreef wes55 het volgende:
elke standaard skateshop zal ze vast wel hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |