ik was dinsdag bij de daily rush. ze nog 2 paar staan zowiezo, maar die zijn custom made en ze hebben alleen maatje 40 geloof ik. maar ze zijn wel erg mooiquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:25 schreef H-blast het volgende:
[..]
ja die weet ik wel te vinden. ik ga even kijken bij Front Runner, Daily Rush en Britain.
Wat vinden jullie trouwens van de Sk8 Hi?

hm... hier maat 45.. ongeveer. Naja ik ga het gewoon even checken. Ik zie het wel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:52 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
ik was dinsdag bij de daily rush. ze nog 2 paar staan zowiezo, maar die zijn custom made en ze hebben alleen maatje 40 geloof ik. maar ze zijn wel erg mooi![]()
bij de britain hebben ze echt over het algemeen echt te lelijke schoenen naar mijn mening
check trouwens ook even aan de overkant bij de funkie house. daar is een actie je maat is je prijs.![]()

hmmm.. t is een sample dus hopelijk passen ze hem nog aan... of maken ze hem niet!quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:07 schreef thaWarhead het volgende:
Es/Plan B/PJ Ladd Limited Edition sample:
[afbeelding]

Ze zijn echt te lelijk vind ik persoonlijk..... Nu hou ik ook niet van donkerblauw maar dat is persoonlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:06 schreef floydvisser het volgende:
[..]
hmmm.. t is een sample dus hopelijk passen ze hem nog aan... of maken ze hem niet!
het hele model mogen ze van mij schrappen...tijd voor een nieuwe PJ![]()

Dat hebben meer mensen in nederland ja, ik vind alleen niet glimmende AF1's wel ok. Heb zelf een paartje van Lebron James. Dus het is even afwachten wat het gaat worden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:55 schreef thaWarhead het volgende:
Er zijn al aardig wat afbeeldingen van gelekt, maar ik heb echt niks met AF1's.

Damn die Bosten versie is erg geil.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:20 schreef thaWarhead het volgende:
Er zit oa een AF1 bij die erg veel lijkt op de Boston 35th Anniversary Superstar van Adidas. Gerucht gaat dat Adidas het design van Nike heeft gejat, maar dat is een gerucht.
Wat pics:
[afbeelding]

Volgend jaar voor aardig wat gok ik bij de frontrunner/subzero.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:03 schreef Setambre het volgende:
[..]
Damn die Bosten versie is erg geil.
Hoe duur en waar

Zijn wel cool.. waar zijn deze te zien ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:07 schreef thaWarhead het volgende:
Es/Plan B/PJ Ladd Limited Edition sample:
[afbeelding]

Die zijn idd erg saai.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:43 schreef berent het volgende:
Ik heb vorig weekend de Adicolor Crooked Tongues gezien, wat vielen ze tegen zeg. Echt niet wat ik er van had verwacht. Erg jammer..

En er ook gewoon op skaten ook hequote:Op maandag 24 juli 2006 09:51 schreef floydvisser het volgende:
Damn am gisteren wilde wel een betere foto maken maar bier halen was meestal belngrijker,
zag de day of the dead dunk int echt!
[afbeelding]
zagen er erg goed uit! ook de nieuwe team editions en nieuwe classic sbs reden rond!

Kicke shit wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:54 schreef floydvisser het volgende:
beetje rollen deed ie geloof ik niet echt skaten.. kijk maar z'n deck is helemaal gaaf!
o ja voor meer foto's voorlopig:nikeskateboarding.org of nikesb.org

lelijk. lijken net van die astronautendingen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:06 schreef thaWarhead het volgende:
Oude geruchten komen weer bovendrijven:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dinosaur Jr (oude indieband) Dunk SB's.

HAahah die kleur bus is echt ranzigquote:Op maandag 24 juli 2006 23:30 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Dan heb je in ieder geval niet van die standaard schoenen die idereen heeft :$.

tja msn..staat al een hele tijd niet aan... zal eens checken zo...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kicke shit wel.
Trouwens voeg me eens toe op dat geweldige msn

Goud heeft niet iedereen, en die nikes zijn lelijk. Nikes zijn sowieso lelijkquote:Op maandag 24 juli 2006 23:30 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Dan heb je in ieder geval niet van die standaard schoenen die idereen heeft :$.

ik weet wel waarom, maar kan mij dat schelenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:50 schreef seto het volgende:
[..]
Daar is een reden voor, je mag zelf bedenken welke.

Waddan? Mischien ken ik wel iemand via via. Kan wel ff vragen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef floydvisser het volgende:
meer knuffels voor die ^^^^^^ persoon!
te weinig liefde gehad!![]()
heeft iemand trouwens bekende die in mexico wonen? mail me ff dan!

Die zijn mooiquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:39 schreef Marty26 het volgende:
Nieuwe Vans Marc Jacobs.
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze 2 vond ik zelf wel tof
de rest is HIER te vinden.

Je hebt mailquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:08 schreef floydvisser het volgende:
vette adidas!
heeft er nog iemand fc's nodig heirro??? stonden in een keer weer een hoop op voorraad.
blk blk lightbone white(gino!!!) brazil fc, chilly red , dark mocha claasic green white(noodles)
warheads favorieten de rode noodles...obsidian soft grey ,light chacoal sportred...
stuur een mailtje niet alle maten maar best veel!
bij bestellingen 1 biertje meenemen voor het harde werk in deze warme dagen..

Vergeet Trust Nobody niet te bezoeken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:30 schreef Marty26 het volgende:
Dat zuigt! ik ga 19 20 21 22 naar barcelona. Ook ff sneakers kijken uiteraard
[afbeelding]
Website: http://www.24-kts.com
Erg nice hebben ook vet veel andere toffe shit om te zien.

Adress?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:30 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Vergeet Trust Nobody niet te bezoeken.

Hmm ik vertrek ook naar Barca over een paar dagen, beide shops even checkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:30 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Vergeet Trust Nobody niet te bezoeken.

jij hebt ook mail!...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:30 schreef thaWarhead het volgende:
Wat de hel Floyd, FC's! Maak me gek! Ik heb je gemaild.

Serieus? Kun je wat prijzen checken voor de URL's, Angus en E-Cue's? Dan zou je me zeer blij maken! En als je ook nog kunt checken wat ze in maat 12 hebben ben je helenmaal super.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:33 schreef wetmax het volgende:
Als je URL zoekt: Nike Outlet in Roermond ligt er vol mee...ook al die FC's die floyd noemt en ook nog Angus, Tre, E-Cue en Delta Force Lo

Wat voor al een idee?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wil nieuwe sneakers; later het topic maar eens doorlezen voor tips.

he jammer, zoek de groene...quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:56 schreef wetmax het volgende:
de rooie...

verkeerd besteld of verzonden? bagger voor je...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef cosmick het volgende:
Kreeg vandaan mijn zwarte Jordans V binnen!!!!
Helaas gdv in de verkeerde maat...![]()
![]()
![]()

GOED besteld, bij dezelfde knakker waar ik ook de witte sneakers had besteld (en goed heb ontvangen). Op de doos staat ook de goede maat, maar de schoenen zijn helaas anderhalve maat te klein. En da's uiteraard te krap.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:43 schreef floydvisser het volgende:
[..]
verkeerd besteld of verzonden? bagger voor je...

80 euri (incl. verzendkosten).quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:38 schreef wetmax het volgende:
wat heb je er voor betaald cosmick?

Die bovenste heb ik ook!! Maar dan in t groen!!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:46 schreef Mip1988 het volgende:
mijn nieuwe aanwinsten:
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06292/P1010068.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06292/P1010069.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06292/P1010071.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06292/P1010072.JPG]afbeelding][/url]
![]()

Zwarte Air Jordan V??? Zijn ze weer te koop?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef cosmick het volgende:
Kreeg vandaan mijn zwarte Jordans V binnen!!!!
Helaas gdv in de verkeerde maat...![]()
![]()
![]()

Yup. Een gast op marktplaats.nl verkoop ze ook. Dit zijn mijn eerder deze maand bestelde witte V's.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 07:56 schreef thaWarhead het volgende:
Ebay.

Waar zeg ik dat ik dat echt denk?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:19 schreef wetmax het volgende:
@ cosmick....En jij denkt dan echt dat je echte te pakken hebt?

Nieuwe adidas denk ik wel maar weer. Al wil ik ook nog steeds een paar sneakers van Onitsuka Tiger.quote:

Als jij doelt op mijn Jordans: als jij een andere manier weet om nog aan deze schoenen te komen..... Replica of retro ik heb geen idee; dit zijn iig goede.... retrica's zeg maarquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:10 schreef thaWarhead het volgende:
Marktplaats zit vol met 'replica' verkopers. Zielige shit.

Oh Men, i hate to spoil your fun, cuz your a good guy.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als jij doelt op mijn Jordans: als jij een andere manier weet om nog aan deze schoenen te komen..... Replica of retro ik heb geen idee; dit zijn iig goede.... retrica's zeg maar![]()

quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Oh Men, i hate to spoil your fun, cuz your a good guy.

Jeps same herequote:

Air Jordan V zijn wat mij betreft The Best!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:58 schreef cosmick het volgende:
[..]De retro's ga ik ook zeker halen. De VI ook denk ik. Ik hou zelf deze site in de gaten: http://urban.blogo.nl/.
Mwah, de fakes zitten bij mij niet te ruim eigenlijk, precies goed. Basketballen doe ik gelukkig niet, dus hopelijk gaan ze wat langer meeTot nu toe nog geen problemen.

Toffe kleurequote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:38 schreef mitman het volgende:
tog maar deze eff opgepikt vandaag :
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |