Meestal betekent dit dat er geen DNS name server gevonden kan worden. Deze wordt gebruikt om een www adres om te zetten naar een IP adres. Kijk even op de site van je provider, die zal wellicht een eigen DNS server hebben. Stel het ip adres van de DNS server anders handmatig in.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:45 schreef Evel-in het volgende:
Zou iemand mij kunnen uitleggen wat ik precies kan doen met een dns-foutmelding?? heb nog geen duidelijk antwoord kunnen vinden, maar misschien heb ik wel niet goed genoeg gekeken.
Alvast bedankt!!
wat is dat dan ?quote:
Welke LocoRoco is jouw favoriet? Ik merkte bij mezelf dat, nadat ik weer een nieuwe kleur tegenkwam, ik vrij snel terugschakelde naar de gele.quote:
Het doel is om de Moja te verjagen van je thuisplaneet, en dat bereik je door het einde van elk level te halen. Daarnaast is het de kunst om een level te voltooien met behoud van zoveel mogelijk LocoRoco en items.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:45 schreef renz0r het volgende:
Hoelang speel je over LocoRoco en wat is nou het doel? Of opzet van het spel?
Ook geelquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:44 schreef chibibo het volgende:
Welke LocoRoco is jouw favoriet? Ik merkte bij mezelf dat, nadat ik weer een nieuwe kleur tegenkwam, ik vrij snel terugschakelde naar de gele.
Geel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
Welke LocoRoco is jouw favoriet? Ik merkte bij mezelf dat, nadat ik weer een nieuwe kleur tegenkwam, ik vrij snel terugschakelde naar de gele.
thxquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:02 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Meestal betekent dit dat er geen DNS name server gevonden kan worden. Deze wordt gebruikt om een www adres om te zetten naar een IP adres. Kijk even op de site van je provider, die zal wellicht een eigen DNS server hebben. Stel het ip adres van de DNS server anders handmatig in.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |