abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:46:55 #1
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39831914

Tuesday June 21 2005
1,250 Former MG Rover Employees Back in Work After 66 Days

Sixty-six days after MG Rover’s collapse, the MG Rover Task Force today told Prime Minister Tony Blair at a high level meeting at Number 10 Downing Street that the West Midlands is fighting back from the biggest company closure in years.

Updating the Prime Minster and key Government Ministers on the progress that has been made by the Task Force since MG Rover closed on April 15th, they revealed that:

nearly 1,250 former MG Rover workers have found new jobs

1,092 former workers have started training out of 2,200 booked onto courses

3,000 ‘at risk’ jobs have been temporarily safeguarded in companies supplying MG Rover

The MG Rover Task Force is led by Advantage West Midlands and includes Jobcentre Plus, the Learning and Skills Council, Birmingham Chamber of Commerce and Business Link, Birmingham City Council and Worcestershire County Council.

Chairman of the MG Rover Task Force and Advantage West Midlands Nick Paul said: “The events of April 15th were unprecedented. Niet zo zeuren Alexxx.

“Job losses on this scale have happened before but I can’t remember a time when an announcement of this scale happened so suddenly.

“The West Midlands region had to come to terms with the massive fall out from MG Rover’s closure with 6,000 jobs lost overnight.

“But the West Midlands is fighting back. Former MG Rover workers have refused to lie down and the resilience they have shown, together with the skills they have to offer, mean that nearly a quarter of them are now back in work. And thousands more have either started training or will do so in the next few weeks. Jobcentre Plus and the Learning and Skills Council have pulled out all the stops to help former workers access job vacancies and get the training they need.

“Similarly, companies who supplied MG Rover are stretched to the limit. MG Rover’s collapse has left them with unpaid bills, major cashflow problems, and staff whose jobs were reliant on MG Rover.

“But they refuse to buckle. Many are working round the clock to keep staff on, find new markets and build for the future with the support of the team at Birmingham Chamber and Business Link who have given £3 million in emergency grants to 156 companies to safeguard – at least in the short term – nearly 3,000 jobs.

“Other achievements include agreeing with Revenue and Customs to allow companies to defer VAT payments on the debts they are owed by MG Rover. This has given 57 companies struggling with cashflow problems much needed breathing space with VAT deferments now totaling £5 million.

“The MG Rover Task Force has done everything it can to help both workers and supply chain companies. We don’t seek credit for the work we have done. But we updated the Prime Minister today on the major achievements over the last sixty-six days as our region pulled together to get itself through the first difficult weeks.

“The West Midlands fight back has started and is well underway. But there is still a long way to go and there are still real difficulties to overcome. But the MG Rover Task Force won’t rest until more MG Rover workers are back in jobs and more companies are back on track.”

bron: http://www.advantagewm.co(...)rce-tells-blair.html

vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk

De code voor de op is hier te vinden

Chat on

[ Bericht 8% gewijzigd door Paladijn op 14-07-2006 20:55:32 ]
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_39831991

De OP
Motorrijden is altijd mijn passie geweest. Ik was er het hele jaar door mee bezig en maakte jaren geleden een internetsite over mijn passie voor de BMW motoren en onze jaren vijftig hobby. Vanaf het begin ben ik elke rugoperatie en behandeling in gegaan met het doel weer op de motor te rijden. Daar deed ik het voor. De motorhobby heb ik nu moeten opgeven. Oude hobby's als kanoën, wandelen en kamperen zijn (momenteel) ook niet meer mogelijk. Destijds heb ik het fifties deel van deze site vervangen voor het hele verhaal van mijn rugklachten, de operaties en de gevolgen. Voor onze jaren vijftig hobby heb ik een nieuwe site gemaakt.

Augustus 2005, ik pas deze site nogmaals aan. Een nieuwe titel, "Rugklachten, operaties en gevolgen". De BMW R50 is verkocht. De BMW K1100LTse staat in de garage te wachten op betere tijden. Omdat mijn passie voor motoren onlosmakelijk met mij verbonden blijft besteed ik hier op deze pagina aandacht aan. Ook kun je er lezen over onze jaren '50 passie met een verwijzing naar onze fifties website. Internet en internetsites bouwen is voor mij dé mogelijkheid om met anderen in contact te komen. Van lotgenoten met rugklachten tot motorrijders en jaren vijftig verzamelaars. Via het volgende menu kun je verder lezen.

* De BMW K 1100 LT special edition met aanhanger
* De BMW R50 uit 1969 die is verkocht
* Onze Fifties en American kitchen passie en internetsite

De BMW K 1100 LT special edition met aanhanger

Mijn allergrootste passie was motorrijden. Wij gingen vroeger meerdere keren per jaar met de motor op vakantie, met onze BMW K1100LT special edition met aanhanger, mijn droom! Wij werden lid van BMW club Nederland en bezochten naast de clubavonden vele internationale treffens waaronder in Denemarken en Luxemburg. Daarnaast zaten wij in de organisatie van een internationaal treffen in den Haag. Echt een fantastische tijd. Het doet zeer veel pijn dat ik deze achter mij heb moeten laten, ik ben er nog steeds kapot van. In 1998 de grote knak in mijn rug maar dit had ik nooit verwacht. De kilometerstand is sinds mei 1998 52768 km. en tot de dag van vandaag niet meer veranderd. De motor met aanhanger staan nog steeds in de garage, een plek waar ik bijna niet meer kom. We gingen oktober 1993 naar de motorrai om een BMW K 75 RT aan te schaffen. Toen we daar de special edition van de K 1100 LT zagen waren we meteen verkocht! De volgende dag hebben we hem gekocht en de motor is 5 maart 1994 afgeleverd. Deze motor is een speciale editie vanwege het 10-jarig bestaan van de K1100LT.

Uitzicht op een vallei in de Belgische Ardennen Kamperen in eigen land
Vakantie in Noorwegen In noorwegen was het 30 graden, even rijden en je zit in de sneeuw

Hierbij de gegevens van de -voor mij- mooiste 'fiets' van de wereld:

Gegevens

* Bouwjaar: 1994
* Afleverdatum: 5 maart 1994
* Tussen 1998 en 2001 zijn er nog enkele kilometers mee gereden
* De LT heeft januari 2001 bij kilometerstand 52768 de laatste grote beurt gehad, inclusief een nieuwe achterband. Daarna is er niet meer mee gereden
* Het unieke nummer is 0852
* Er zijn er in totaal 2000 van gemaakt

Technische gegevens

* Zwevende dubbele schijfrem voor met 4 zuigerremklauwen
* Brugframe (motor met dragende functie)
* Schijfrem met vaste klauw achter
* Type: 4-cilinder 4-takt lijnmotor
* Vermogen: 74 DIN kW (100 pk)
* Transmissie: 5 versnellingen
* Cilinderinhoud: 1092 cc
* Koelsysteem: vloeistof
* Kleppen: 4 per cilinder
* Cardanaandrijving

Maten, gewichten en prestaties

* Tankinhoud: 22 liter
* Rijklaar gewicht: 290 kg
* Toelaatbaar gewicht: 500 kg
* Topsnelheid: meer dan 200 km/h.

Uitrusting

* Bergruimte met boordgereedschap en bandenreparatieset
* radio-cassette sound system PU-9203A met 4 luidsprekers
* Speciale metaliclak: Fjordgrijs
* Temperatuur- en benzinemeter
* Elektrisch verstelbare voorruit
* Speciaal instrumentenpanel
* Genummerde editie
* Sigarettenaansteker
* Twee stopcontacten
* Dubbeltonige claxon
* Kaartleeslampje
* Digitaal klokje
* Digitale aanduiding van versnelling
* ABS II

Extra accessoires

* In 1994 werd de special edition standaard met een lichtbruine buddy-seat afgeleverd. Ik heb een zwarte uitvoering besteld.
* Een Baehr MKA 01A zendinstallatie en intercom heb ik zelf ingebouwd. Het apparaat zit in het rechter opbergvak van de kuip gemonteerd. Een massaplaat onder de topkoffer zorgt voor een betere aarding en bevestiging van de antenne. De aansluitingen voor de DIN-pluggen van de helm zitten bovenin de kuip. Deze contrastekers heb ik voorzien van een afsluitbaar klepje zoals bij de 12 Volt stopcontacten is gemonteerd.
* De EZS DPL aanhanger is ook in de special edition kleur Fjordgrijs gespoten en voorzien van de 'se striping'. Gekocht bij Engbers Zijspan Service in Zelhem. De trekhaak komt daar ook vandaan. Het reservewiel zit bovenop gemonteerd en de aanhanger is van binnen bekleed en voorzien van binnenverlichting. Op de voorkant zit een steenslaghoes met drukknoop bevestiging.
* De tankhoes heb ik laten maken bij A. BRIANT, Les Beautiers Thevray 27330, La Barre-en-Ouche in Frankrijk. Zij hebben de bevestiging van de originele BMW tanktas veranderd zodat deze op de tankhoes kan worden bevestigd.
* Om de vering beter in te kunnen stellen is de motor voorzien van een WP suspension SA/CC achterschokdemper met zwarte veer. De voorvorkveren zijn vervangen door WP suspension Pro-line voorvorkveren.
* Originele BMW valbeugels.
* Het voorspatbord is voorzien van een 'externa fenda', dit is een spatbordverlenger. Hierdoor heb je minder last van steenslag aan de onderkant van de kuip.
* Het stuur is zwevend in rubbers opgehangen. Na een bepaalde tijd worden deze wat slapper waardoor het stuur minder direct aanvoelt. Ik heb twee metalen ringen tussen de rubbers geplaatst, de oplossing om wat minder 'vering' in de rubbers te krijgen.
* Met de BMW alarminstallatie die ik destijds heb laten monteren had ik veel problemen. Uiteindelijk is er een monteur van BMW uit Duitsland (!) naar mijn dealer gekomen om een speciaal alarm in te bouwen, dat werkt perfect.
* Van alle drie de koffers heb ik de bijbehorende BMW tassen gekocht. De tassen hebben exact hetzelfde model als de koffers dus dit is ideaal met inpakken.

Rijervaringen

Het rijden op deze motorfiets is een genot! Samen met volle bepakking is 195 km/h op de Duitse autobahn geen enkel probleem. Dankzij de verstelbare voorruit zit je helemaal uit de wind en is een eerste regenbui tijdens het rijden geen enkel probleem, je blijft gewoon droog. We waren destijds actief lid van BMW club Nederland waarbij we onder andere in de organisatie van het Europese BMW treffen in Den Haag zaten. Ook de treffens in Luxemburg, Denemarken en Noorwegen hebben we bezocht, fantastisch. Voor Noorwegen moesten we voor de aanhanger een ontheffing bij de Noorse ambassade aanvragen, gelukkig kwamen we met de aanhanger over de grens. Een ontheffing geeft daar namelijk nog geen zekerheid over. Met de club hebben we zelfs de BMW fabriek in Berlijn bezocht waar we een rondleiding kregen. Naar de geboortegrond van mijn fiets ;-) Verder reden we mee in ritten voor S.O.S. kinderdorpen, voorjaarsritten, najaarsritten, 11-steden tochten, de 'rit voor gelijkheid', welke rit er ook maar was. Ook het zelf organiseren van toerritten en het uitzetten hiervan deden we veel. De intercom is ideaal en als we met twee motoren rijden gebruiken we de zendinstallatie. Het bereik is niet gek groot omdat de motor weinig metaal in zich heeft, dus een probleem met 'aarde' maken. Maar, een paar kilometer is bij het zenden te overbruggen. Bij pekel heb ik nooit de LT gepakt omdat dit al het aluminium sterk aantast.

De BMW R50 uit 1969 die is verkocht

De BMW R50 is 9 juni 2004 verkocht. Met 'pijn in het hart'! Mijn chronische rugklachten en vele rugoperaties gaven geen hoop dat ik er ooit nog op zou rijden. Na bijna 6 jaar vechten was het genoeg. Elke keer weer de confrontatie dat je bepaalde dingen niet meer kunt. Helaas is alles 'voor niets' geweest. Toch nog even een stukje geschiedenis van mijn BMW R50 en een aantal foto's.

bron: http://members.chello.nl/m.v.d.sluis/Hobby's.html

vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk

De code voor de op is hier te vinden

Chat on
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:52:23 #4
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39832069
twee op's
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:52:40 #5
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39832073
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
prutser
gevindt
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_39832104
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:52 schreef Paladijn het volgende:

[..]

gevindt
t klopt nog niet
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:56:07 #7
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39832158
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

t klopt nog niet
klopt, mijn icon ontbreekt :x
pi_39832210
Ni zo zeiken stelletje zeiksnollen.
Er kijkt toch geen hond naar die kutops
pi_39832211
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:56 schreef Paladijn het volgende:

[..]

klopt, mijn icon ontbreekt :x
doe je zelf
pi_39832222
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
Ni zo zeiken stelletje zeiksnollen.
Er kijkt toch geen hond naar die kutops
nee, honden kijken liever naar de binnenkant van de achterklep van een Volvo stationwagon.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:00:38 #11
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39832269
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

nee, honden kijken liever naar de binnenkant van de achterklep van een Volvo stationwagon.
flauw
en alexxx, bedoelde meer dat mijn icon in dat .txt ontbreekt
pi_39832297
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:00 schreef Paladijn het volgende:

[..]

flauw
ja. weet ik.
pi_39832303
moet je TF ff mailen
pi_39832331
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:26 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Wieso? ik heb die meid duidelijk uitgelegd welke lampjes branden.. als laatste stap liet ze me de modem op standby zetten. 'oh, alle 5 lampjes branden? dan is het goed! probeert u het internet eens'

Wschl. is mijn kat er tegenaan gerend ofzo... had sinds gister geen internet meer
jij hebt toch een IT opleiding gedaan?
je kan aan zoveel dingen zien dat je modem op standby staat, alleen de echte n00bs bellen daarvoor een helpdesk
pi_39832427
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

je kan aan zoveel dingen zien dat je modem op standby staat, alleen de echte n00bs bellen daarvoor een helpdesk
eerste wat ik doe als inet het niet doet, ff modem aan en uit
pi_39832535
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

eerste wat ik doe als inet het niet doet, ff modem aan en uit
Dat helpt bij Motorola modem niet, die springen dan weer op standby
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:09:15 #18
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39832538
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Dat geeft mijn modem dus niet aan, zelfs na een reset bleef het modem op standby staan. Mijn send/receive ledjes knipperden, alleen mijn online led stond uit - dat heb ik ook netjes aan de mevrouw doorgegeven, maar pas na het aflopen van d'r ellenlange checklist werkte het weer. Assumpties enzo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:10:43 #19
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39832591
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
http://home.planet.nl/~schmi113/wie_zijn_wij.htm

BrauN heeft twee broers
je zult die twee maar als leraar hebben
pi_39832601
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:09 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Dat geeft mijn modem dus niet aan, zelfs na een reset bleef het modem op standby staan. Mijn send/receive ledjes knipperden, alleen mijn online led stond uit - dat heb ik ook netjes aan de mevrouw doorgegeven, maar pas na het aflopen van d'r ellenlange checklist werkte het weer. Assumpties enzo
er zijn nog tig manieren.

webinterface modem
router?
zo ja wan ip router
zo nee
ip nic
enz.

wat voor modem heb je trouwens?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:17:14 #21
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39832794
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

er zijn nog tig manieren.

webinterface modem
router?
zo ja wan ip router
zo nee
ip nic
enz.

wat voor modem heb je trouwens?
al die punten had ik dus gecontroleerd... maar heb ervaring met UPC en spontaan afsluiten van modems, dus dat was mijn volgende punt om te verifieren

Modem is een motorola meen ik, er zitten iig ook twee telefonie ledjes op.
pi_39832941
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:17 schreef Paladijn het volgende:

[..]

al die punten had ik dus gecontroleerd... maar heb ervaring met UPC en spontaan afsluiten van modems, dus dat was mijn volgende punt om te verifieren

Modem is een motorola meen ik, er zitten iig ook twee telefonie ledjes op.
vreemde zaak.
wat voor IP had je dan?
Als je modem afgesloten is dan gooien ze meestal de onderband (upstream) dicht en heeft send nooit kunnen knipperen.
Of ze moeten werken met block profielen dan knippert online meestal en ook dat kan je in de webinteface achterhalen dan houd je b.v. wel je gewone WAN IP ipv eentje van die motorla zelf.

maakt verder niet uit hoor maar bij een motorola kan je echt goed zien of dat ding op standby staat of niet
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:32:01 #23
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39833235
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

vreemde zaak.
wat voor IP had je dan?
Als je modem afgesloten is dan gooien ze meestal de onderband (upstream) dicht en heeft send nooit kunnen knipperen.
Of ze moeten werken met block profielen dan knippert online meestal en ook dat kan je in de webinteface achterhalen dan houd je b.v. wel je gewone WAN IP ipv eentje van die motorla zelf.

maakt verder niet uit hoor maar bij een motorola kan je echt goed zien of dat ding op standby staat of niet
192.168.100.2
Dat had ik ook na mijn adreswijziging, zoals beschreven in UPC/Chello medewerkers, deel zoveel
De webinterface, die ik toen heb ontdekt, deed het dus niet... en zoals je al aangeeft hoort zo'n apparaat duidelijk aan te geven dat ie op standby staat. Als ik de standby knop indruk gaat mijn online lampje uit en gaan mijn send/receive lampjes knipperen, maar dat weet ik dus nu voor de volgende keer.

Kun je me overigens vertellen hoe ik mijn IP reset? Ik kom irc.fok.nl nl. niet meer op omdat ik met mijn nieuwe dynamische IP op de sorbs open proxy lijst sta (en mezelf daaraf halen werkt niet echt door problemen aldaar - krijg geen retest key gemailed ) Ik zet vannacht mijn modem wel uit in de hoop dat ik morgen een nieuw IP krijg, maar weet zo niet zeker of dat helpt..

Overigens is dit soort kennis meer TI werk, niet echt mijn richting
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:33:41 #24
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39833285
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:00 schreef Paladijn het volgende:

[..]

flauw
Tsk Anderen moeten vinden of je er in hoort of niet.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39833313
Woooaw 1000pk patch voor GTR is uit
Wat is het toch VET om met een BMW M3 GTR met 950 pk over monza te knallen!!!

Of met ferrari 550 Turbo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:35:49 #26
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39833349
Racespelletjes?

Ik haat racespelletjes .
pi_39833389
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:35 schreef Hugsterr het volgende:
Racespelletjes?

Ik haat racespelletjes .
Tis geen spel het is een simulator
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:38:51 #28
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39833415
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Een spelletje!!

Ik vlieg altijd uit de bochten. En dan verlies ik. En dan moet je constant dezelfde race opnieuw doen.
Ja daaag .
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:39:17 #29
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39833427
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Met 116pk in een echte auto over CPZ > 1000pk over Monza in GTR.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:40:59 #30
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39833490
Ik heb toen voor mijn rijbewijs ook in een simulator moeten rijden.
Ik had de slechtste score die je maar kon hebben.
pi_39833523
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:40 schreef Hugsterr het volgende:
Ja dat snap ik je bent een vrouw...

maare, je moet er gevoel voor hebben meeste mensen die ik een rondje laat rijden komen de bocht nog niet door terwijl ik net lekker met 1000pk aan het driften was
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:43:44 #32
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39833583
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:42 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

maare, je moet er gevoel voor hebben meeste mensen die ik een rondje laat rijden komen de bocht nog niet door terwijl ik net lekker met 1000pk aan het driften was
Niks met vrouwzijnde te maken . Ik kon niet voelen wanneer ik remde. Zat ik constant naar de toerenteller en de km/h teller te kijken om te zien wat ik nou eigenlijk precies moest doen. (schakelen? remmen? gas bij? etcetera)
Hierdoor lette ik niet op de 'weg' waardoor ik alle paaltjes langs de weg heb geraakt .

Gelukkig kreeg ik nog een test, gewoon in een auto .
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:43:47 #33
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39833586
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:40 schreef Hugsterr het volgende:
Dat zou ik ook hebben als carmageddon veteraan,

3d rij simulator nooit geprobeerd?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:45:07 #34
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39833631
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:43 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Dat zou ik ook hebben als carmageddon veteraan,

3d rij simulator nooit geprobeerd?
[afbeelding]
Nee, 't interesseert me niet.

Het enige 'racespel' wat me altijd heeft kunnen boeien is Need for Speed geweest.
Enne.. hoe heet ie ook alweer. Speed? Van vroegah? .
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:45:17 #35
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39833635
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:42 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

vrijdag 14 juli 2006 @ 21:47:04 #36
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39833685
't heet volgens mij geen Speed.

Paladijn, jij als nerd weet dat vast wel. 'Racespelletje' van vroegah waarbij je over van die loops heen moet enzo. Ken je 't?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:48:30 #37
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39833734
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:45 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Nee, 't interesseert me niet.

Het enige 'racespel' wat me altijd heeft kunnen boeien is Need for Speed geweest.
Enne.. hoe heet ie ook alweer. Speed? Van vroegah? .
Test drive? Dat had je vroeger naast need for speed... Lekker rondraggen in exotische bakken

3d rij simulator is overigens erg slecht.. je zakt al als je met 100 een kruispunt overveegt. En dan moet je opnieuw
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:48:36 #38
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39833737
Deze screenie lijkt er wel een beetje op, maar is 'm niet.

Ook met dat gebroken glas enzo .
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:49:34 #39
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39833763
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:48 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Test drive? Dat had je vroeger naast need for speed... Lekker rondraggen in exotische bakken

3d rij simulator is overigens erg slecht.. je zakt al als je met 100 een kruispunt overveegt. En dan moet je opnieuw
Nee, die bedoel ik niet.

Het is op een circuit (die je volgens mij ook zelf kan maken), met loops en obstakels en weet ik veel wat nog meer.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:50:12 #40
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39833789
BaraCuda wist hem Stunts!

http://www.kalpen.de/stunts/allabout.htm
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:50:13 #41
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39833790
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:48 schreef Hugsterr het volgende:
Deze screenie lijkt er wel een beetje op, maar is 'm niet.

[afbeelding]

Ook met dat gebroken glas enzo .
Dat is dus Test Drive 1, dat heb ik nog vele uurtjes gespeeld op een antieke pc
Het was vooral cool als je een tegenligger platreed, dan zag je ze verschrikt achter het raam zitten
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:54:41 #42
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39833926
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:50 schreef Hugsterr het volgende:

[afbeelding]

Die's leuk
Maar van vind je dat trackmania nations spel vast ook wel leuk :x
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:57:02 #43
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39833994
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:54 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Die's leuk
Maar van vind je dat trackmania nations spel vast ook wel leuk :x
Nee, ik speel geen racespellen .
pi_39834069
.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 22:01:16 #45
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39834125
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
.
wtf.
banontduiking!
pi_39834142
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 22:01 schreef Paladijn het volgende:

[..]

wtf.
banontduiking!
Dagonet .
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:39:15 #47
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39837125
oi
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:40:58 #48
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39837168
die MX5 is echt leuk
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:42:38 #49
132767 lipje
pi_39837208
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 22:01 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dagonet .
Heb je m net als Hugo verwend ?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_39837430
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:42 schreef lipje het volgende:

[..]

Heb je m net als Hugo verwend ?
Hugo heb ik niet klaargepijpt.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:54:10 #51
132767 lipje
pi_39837524
maar je hebt m wel vermaakt
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_39837773
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:54 schreef lipje het volgende:
maar je hebt m wel vermaakt
Volgens mij had ie het wel naar zijn zin ja .
pi_39837886
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:51 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hugo heb ik niet klaargepijpt.
Niet?
pi_39837910
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:32 schreef Paladijn het volgende:

[..]

192.168.100.2
Dat had ik ook na mijn adreswijziging, zoals beschreven in UPC/Chello medewerkers, deel zoveel
De webinterface, die ik toen heb ontdekt, deed het dus niet... en zoals je al aangeeft hoort zo'n apparaat duidelijk aan te geven dat ie op standby staat. Als ik de standby knop indruk gaat mijn online lampje uit en gaan mijn send/receive lampjes knipperen, maar dat weet ik dus nu voor de volgende keer.

Kun je me overigens vertellen hoe ik mijn IP reset? Ik kom irc.fok.nl nl. niet meer op omdat ik met mijn nieuwe dynamische IP op de sorbs open proxy lijst sta (en mezelf daaraf halen werkt niet echt door problemen aldaar - krijg geen retest key gemailed ) Ik zet vannacht mijn modem wel uit in de hoop dat ik morgen een nieuw IP krijg, maar weet zo niet zeker of dat helpt..

Overigens is dit soort kennis meer TI werk, niet echt mijn richting
Aan de hand van die lampjes zou ik zeggen dat het modem een eigen leven aan het leiden is.

IP veranderen... hangt een beetje van chello af, meeste ISP's doen dat op MAC basis dus zou je je MAC kunnen veranderen.

Alleen bij Chello heb je de kans dat ze je MAC "vast houden" om te voorkomen dat je een router gebruikt (tenminste dat was ooit de bedoeling)
Als dat zo is mag je ze weer bellen
Reset kan wel helpen, maar dat hangt min of meer van je lease en de DHCP server af, geen id wat ze daar gebruiken..

Wat is jou richting dan? Programming?
pi_39837982
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:04 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Niet?
Jij wel?
pi_39837985
Bij Chello mag je tegenwoordig wel een router gebruiken
pi_39837997
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Jij wel?

Ik ben naar de kroeg
pi_39838026
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik ben naar de kroeg
Veel plebier .
pi_39838063
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
Bij Chello mag je tegenwoordig wel een router gebruiken
Jazeker, maar ze gebruiken nogsteeds die lock op je MAC die dus ooit bestemd was voor het tegengaan van routers.. geen id waarom dat anders zou moeten zijn namelijk.
Ik vind het iig erg kut en gelukkig heeft mijn provider zoiets niet.
Ik had het laatst nog bij een klant, maar goed MAC kloon en je bent klaar
  zaterdag 15 juli 2006 @ 00:32:37 #60
132767 lipje
pi_39838636
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 15 juli 2006 @ 05:17:39 #61
77352 Hugster
Mandarijntje
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:29:03 #62
132767 lipje
pi_39843400
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 05:17 schreef Hugster het volgende:
Ga jij eens naar America ofzo

Mogguh
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_39843706
Mogge

En ik had je eerer terug verwacht ijsmeis

Straks naar een chauffeurs evenement in Leeuwarden
pi_39843729
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Mogge

En ik had je eerer terug verwacht ijsmeis

Straks naar een chauffeurs evenement in Leeuwarden
Ja, jij zag dat achter de schermen toch ?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:28:43 #65
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_39843739
IJsmeis is weer terug
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_39843745
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:27 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ja, jij zag dat achter de schermen toch ?
ik lees altijd mee in FC KLB ja.
pi_39843748
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:28 schreef Klonk het volgende:
IJsmeis is weer terug
Hey Klonk
pi_39843751
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:29 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ik lees altijd mee in FC KLB ja.
Ziejewel.
pi_39843824
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:50 schreef Hugsterr het volgende:

[afbeelding]

http://www.kalpen.de/stunts/allabout.htm
waar kan ik dit downloaden?
Vrijwilliger
pi_39843839
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:39 schreef RvdLinden het volgende:

[..]

Klik

De volgende keer zoeken op abandonware en Stunts .
pi_39844190
IJSMEIS IS TERUUUGG
pi_39844256
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:11 schreef BaraCuda het volgende:
IJSMEIS IS TERUUUGG
en jij begint spontaan weer te gillen
pi_39844258
WOOOHOOO.

HALLO BARACUDA. GOEIEMORGEN BARACUDA. DOEI BARACUDA .
pi_39844270
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:15 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

en jij begint spontaan weer te gillen
Hij vindt me leuk
pi_39844277
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:15 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hij vindt me leuk
Ik vind je ook leuk, maar dat is voor mij geen reden om te gillen
pi_39844294
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:16 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Gillen is okay
pi_39844313
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:16 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Hysterische fans ook altijd .
pi_39844411

Nieuw speeltje voor GTR Nondeju wa is ie mooi en snel
pi_39844594
Zo, ik heb ze in Tsjechië alvast een beetje voorbereid op mn komst Nu richting Leeuwarden voor het chauffeurs evenement
pi_39844605
Veel plezier Alex!

En ziet er goed uit BaraCuda!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:42:54 #81
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_39844739
Hoi Anne

en de rest ook eh
pi_39844750
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:42 schreef Hugster het volgende:
Hoi Anne

en de rest ook eh
Hai Hugo .
pi_39845010
Hoi
pi_39845025
Hai BoJo .
pi_39845085
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
Hai BoJo .
Freggel
pi_39845106
*negeer*

.
pi_39845144
zitten die remmen er al op?
pi_39845184
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:02 schreef BaraCuda het volgende:
zitten die remmen er al op?
nee moet nog wat meuk halen, morgen gaan we ze monteren. Maar je tip van gisteren schiet me ineens te binnen, weet jij waar we dat kopervet moeten smeren zodat het niet gaat piepen? Want toen we de schijven bij m'n Jeep gewisselt hadden, had ik ook piepende remmen
Terwijl we wel op verschillende plekken dat vet erop gesmeerd hadden
pi_39845201
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:00 schreef ijsmeis het volgende:
*negeer*

.

u bent weer unbanned?
pi_39845210
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:05 schreef BoJo het volgende:

[..]

u bent weer unbanned?
.
pi_39845226
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:04 schreef BoJo het volgende:

[..]

nee moet nog wat meuk halen, morgen gaan we ze monteren. Maar je tip van gisteren schiet me ineens te binnen, weet jij waar we dat kopervet moeten smeren zodat het niet gaat piepen? Want toen we de schijven bij m'n Jeep gewisselt hadden, had ik ook piepende remmen
Terwijl we wel op verschillende plekken dat vet erop gesmeerd hadden
Even kijken of ik dat erges kan vinden....

Edit: Voordat de schijf en de blokjes geplaatst worden eerst even de delen waarover de blokjes gaan schuiven invetten met kopervet. Dat voorkomt dat ze na een tijd vast gaan zitten.

Volgends mij nog errges anders moment
pi_39845245
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:05 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

.
en nu niet meer lopen etteren he
pi_39845269
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:06 schreef BoJo het volgende:

[..]

en nu niet meer lopen etteren he
Tsk, een beetje mag wel .
pi_39845336
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:08 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Tsk, een beetje mag wel .
je sig

dan had je wel een NSX kunnen kopen volgens mij
pi_39845351
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:11 schreef BoJo het volgende:

[..]

je sig

dan had je wel een NSX kunnen kopen volgens mij
Wel twee .
pi_39845373
Vergeet overigens niet de achterzijde van de blokken en de schuivende delen van de klauw (de zuiger niet) in te vetten met een beetje kopervet.

Dus gewoon zorgen dat je blokken goed in het vet zitten op de punten waar hij de remklauw raakt.
Is genoeg over te vinden
pi_39845407
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:12 schreef BaraCuda het volgende:
Vergeet overigens niet de achterzijde van de blokken en de schuivende delen van de klauw (de zuiger niet) in te vetten met een beetje kopervet.

Dus gewoon zorgen dat je blokken goed in het vet zitten op de punten waar hij de remklauw raakt.
Is genoeg over te vinden
mjah ik dacht dat we dat de vorige keer ook gedaan hadden... naja we zien wel
pi_39845410
Sig-updeet.
pi_39845504
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:14 schreef BoJo het volgende:

[..]

mjah ik dacht dat we dat de vorige keer ook gedaan hadden... naja we zien wel
Piepende remmen zoals rally auto's hebben is gaaf

Gewoon op gravel nog piepende remmen
pi_39845506
het word wel vol zo
pi_39845530
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:18 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Piepende remmen zoals rally auto's hebben is gaaf

Gewoon op gravel nog piepende remmen
ik vond het irritant en de voetgangers ook, altijd die boze blikken in de stad en mensen die hun gezicht vertrekken omdat het gepiep echt te erg was
pi_39845645
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:19 schreef BoJo het volgende:

[..]

ik vond het irritant en de voetgangers ook, altijd die boze blikken in de stad en mensen die hun gezicht vertrekken omdat het gepiep echt te erg was
Ja dat heb ik nu ook
Nouja ze horen je wel aankomen in iedergeval
pi_39845684
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:25 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ja dat heb ik nu ook
Nouja ze horen je wel aankomen in iedergeval
die Jeep was automaat dus je moest continu remmen, en vaak ook lang uitremmen... erg fijn...not

Ohja mijn airbox word maandag gemonteerd
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:27:48 #104
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_39845685
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
Sig-updeet.

Nolius is verder wel een drol.
pi_39845712
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:27 schreef BoJo het volgende:

[..]

die Jeep was automaat dus je moest continu remmen, en vaak ook lang uitremmen... erg fijn...not

Ohja mijn airbox word maandag gemonteerd
Ja dan is het wel kut idd zo bij een stoplicht heel langzaam die rem op laten komen
1 groot piepfestijn
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:30:02 #106
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39845732
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Aan de hand van die lampjes zou ik zeggen dat het modem een eigen leven aan het leiden is.

IP veranderen... hangt een beetje van chello af, meeste ISP's doen dat op MAC basis dus zou je je MAC kunnen veranderen.

Alleen bij Chello heb je de kans dat ze je MAC "vast houden" om te voorkomen dat je een router gebruikt (tenminste dat was ooit de bedoeling)
Als dat zo is mag je ze weer bellen
Reset kan wel helpen, maar dat hangt min of meer van je lease en de DHCP server af, geen id wat ze daar gebruiken..

Wat is jou richting dan? Programming?
Modem uithouden vannacht werkte blijkbaar
Ik meen dat ze een lease van een week gebruikten, mits je modem aan 24/7 aanstaat.. standby is dus best een kut-optie

En mijn richting is de applicatiehoek inderdaad, inclusief ontwerpen en de rest van het geneuzel aldaar.
pi_39845752
op het doosje van de blokken staat "Carbon Ceramic"

zaterdag 15 juli 2006 @ 11:31:03 #108
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39845753
tering krijg net een flyer van Mysteryland. Fucking groot ding
pi_39845776
ik ga ff fietsen
pi_39845791
bij m'n ovlov gaan ze woensdag m'n dashboard lampjes vervangen Zal ook wel weer wat gaan kosten

Distributieriem

en dan de rest van de grote beurt nog

Geldinzamel actie starten
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:32:42 #111
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_39845792
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:31 schreef BoJo het volgende:
ik ga ff fietsen
Anders krijg je nog wat van d'r te heuren
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:32:44 #112
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39845793
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:39 schreef RvdLinden het volgende:

[..]

De downloadlink staat notabene op die site
pi_39845832
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:32 schreef Hugster het volgende:

[..]

Volgends mij heeft die ma een camera installed daar

Bo heb je gefiets? Ja mama, JE LIEGT BO!!!! kijk de beelden dan!!!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:35:37 #114
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39845853
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:19 schreef BoJo het volgende:

[..]

Dat is juist praktisch... heb het ook een tijdje bij mijn rover gehad (zat wat roest op meen ik, remmen zelf werkten nog prima en was na een kleine beurt weg ). Mensen horen je dan tenminste remmen
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:36:37 #115
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39845866
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:32 schreef BaraCuda het volgende:
bij m'n ovlov gaan ze woensdag m'n dashboard lampjes vervangen Zal ook wel weer wat gaan kosten

Distributieriem

en dan de rest van de grote beurt nog

Geldinzamel actie starten
vulva's kosten nou eenmaal geld
pi_39846487
V10
pi_39846569
Zou eigenlijk geluidsopname moeten maken van die m3 gtr

Tering wat klinkt dat vet als je je geluid hard zet
pi_39846586
Zo, dat was weer een leuk (matig) evenement
pi_39846622
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:36 schreef Paladijn het volgende:

[..]

vulva's kosten nou eenmaal geld
hij is wel goed koper uit denk ik dan wanneer ik m'n distributie riem zou laten vervangen kan altijd erger
V10
pi_39846704
whehehe, foto gemaakt op 18mm, stata er een hele hoge rechte toren op de achtergrond, maar ide is dus scheef getrokken
pi_39846784
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:32 schreef Hugster het volgende:

[..]

mjah
pi_39846823
Bo, je moet eens een dagje hier komen, dan kun je ECHT fietsen.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:23:35 #123
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39846846
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:12 schreef M5 het volgende:

[..]

hij is wel goed koper uit denk ik dan wanneer ik m'n distributie riem zou laten vervangen kan altijd erger
Ik bedoelde het dubbelzinnig

Ik neem aan dat jouw motorcompartiment dan nogal vol zit? Het materiaal zal niet zoveel verschillen in prijs lijkt me
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:24:08 #124
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39846861
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Fryslan
wat voor gaar evenement was er trouwens?
pi_39846873
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:24 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Fryslan
wat voor gaar evenement was er trouwens?
stonden wat trucks op het zaailand, en wat behendigheidswedstrijden, ik spam zo wel een linkje.
pi_39846900
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:12 schreef M5 het volgende:

[..]

Ben er maar trots op
pi_39846999
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat fietsen
pi_39847007
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:25 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ben er maar trots op
bij moest het hele blok er uit
pi_39847022
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:29 schreef BoJo het volgende:

[..]

bij moest het hele blok er uit
Voor de distributieriem ja?
pi_39847068
Op H base zie ik dat alleen aan onderdelen het al 200 euro kost
Dan zit ie er helaas nog niet op
pi_39847078
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:29 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Voor de distributieriem ja?
uhu maar was niet het enige wat ik toen liet doen, misschien kan het wel zonder het blok eruit te lepelen maar het dit was makkelijker voor ze
pi_39847102
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:23 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Ik bedoelde het dubbelzinnig

Ik neem aan dat jouw motorcompartiment dan nogal vol zit? Het materiaal zal niet zoveel verschillen in prijs lijkt me
't riempje zal niet veel meer kosten, maar bij mij moet het hele front van de auto er af, (alle bumpers, frame's, grill, radiateur, etc. etc.)
V10
pi_39847191
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:29 schreef BoJo het volgende:

[..]

ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat fietsen
ok, dan gaan we een stukje ECHT autorijden in je 155
pi_39847264
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

12 en 13 augustus ga je al met me mee de Ring over

En ik wil je eigenlijk ergens daar in een bocht neer zetten voor mooie platen van ons
pi_39847308
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:39 schreef BoJo het volgende:

[..]

En ik wil je eigenlijk ergens daar in een bocht neer zetten voor mooie platen van ons
Op Friese landweggetjes kun je ook mooie foto's maken

Maar ik heb inderdaad zin an de RIng Drie keer Duitsland in 6 weken tijd dat is me tot nu toe in 23 jaar tijd nog niet eens gelukt
pi_39847328
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:39 schreef BoJo het volgende:

[..]

En hem dan per ongeluk/expres vergeten?
pi_39847694

Nou jongens, vertel me maar welk merk en type auto dit is
pi_39847812
iets zegt me dat het geen porsj is
pi_39847916
ben weg
pi_39848047
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]

VW T3
V10
pi_39848070
BoJo
V10
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:13:44 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39848205
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]

VW polo uit 92 zo een groot ding is dat
pi_39848243
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:08 schreef M5 het volgende:

[..]

VW T3
Klopt.
pi_39848267
Whehehe, zonet een verkoper van groene stroom aan de deur

"blablabla groende stroom blablabla"
"meneer, we hebben hier al stroom."
"oh u bent al voorzien?"
en hij gaat weer weg
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:19:16 #147
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39848357
iemand enig idee waar ik een boekje kan vinden over de MX5.
Mijn pa wilt zo een handleiding boekje hebben
pi_39848393
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:19 schreef ook_gek het volgende:
iemand enig idee waar ik een boekje kan vinden over de MX5.
Mijn pa wilt zo een handleiding boekje hebben
De Sleghte.
pi_39848403
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:08 schreef M5 het volgende:

[..]

VW T3
Ik hoop dat je voorkennis had
pi_39848419
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:21 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Hij stond idd al op BB
pi_39848428
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:21 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Alexxxx z'n foto's hebben nu 'n opvolgend nummer, dus ff de link gepakt.. IMG_7151-border.JPG veranderd in IMG_7150-border.JPG en voila.
V10
pi_39848430
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Hij stond idd al op BB
Dat bedoelde ik ja.
pi_39848520
Ik ben naar de boot
pi_39848561
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben naar de boot
zuip ze
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:28:51 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39848563
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

De Sleghte.
zegt me niks.

leg eens uit als je wil
pi_39848596
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

zegt me niks.

leg eens uit als je wil
http://www.deslegte.com

zitten ook in die hoofdwinkelstraat van Den Haag. En in de PIet Heinstraat is ook een boekwinkeltje, heelmaal aan het eind (andere kant als christine el duc) die hebben achterin een gigantische afdeling autoboeken. grootse voorraad die ik ooit heb gezien qua autoboeken.
pi_39850864
en ik ben weer terug, ff de meuk gekocht voor morgen. Denk dat ik ook de binnenkant van de velgen eventjes op ga poetsen
pi_39850905
morgen dus
pi_39851070
ik heb trouwens helemaal niks meer gehoord van dat hotel of van de reservering... of was die bevestigingsmail er na voldoende

misschien toch ff bellen van de week.

Iemand nog van Tjabbo gehoord of die nog mee wou?
pi_39851174
tjabbo is vanochtend vertrokken op vakantie geloof ik
pi_39851239
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
tjabbo is vanochtend vertrokken op vakantie geloof ik
aahhh ok

Naja word ook wel gezellig met z'n 4 of 5en. Als TF nou ook mee gaat het hotel in dan kan Lipje zijn collega meenemen en reserveren we nog een kamer.
pi_39853061
misschien dat ik voor de tijd al een extra 1GB kaartje koop, ik heb aan 1GB op vakantie och niet genoeg
pi_39853240
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
misschien dat ik voor de tijd al een extra 1GB kaartje koop, ik heb aan 1GB op vakantie och niet genoeg

kosten niet zoveel meer. Neem dan wel een CF kaartje en niet zo'n gevoelige microdrive.
pi_39853299
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:17 schreef BoJo het volgende:

[..]

kosten niet zoveel meer. Neem dan wel een CF kaartje en niet zo'n gevoelige microdrive.
Waar ziijn die kaartjes het goedkoopst? En hoe weet ik of ie in mn camera past?

Of maakt het niet zo veel uit en ga ik gewoon met de camera om de nek naar mn eigen vakfotografa en zeg ik "doe me hier ff een kaartje voor"
pi_39853430
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Waar ziijn die kaartjes het goedkoopst? En hoe weet ik of ie in mn camera past?

Of maakt het niet zo veel uit en ga ik gewoon met de camera om de nek naar mn eigen vakfotografa en zeg ik "doe me hier ff een kaartje voor"
er gaat compact flash (CF) en Microdrive in. Maar toen ik hem had, waren er nog geen grote CF kaartjes en was de Microdrive een alternatief. Alleen dat is echt een klein hardeschijfje met bewegende delen dus is gevoeliger dan een plaatje electronica wat een CF kaart is.

en die kaartjes zou ik via internet eerst checken of het niet veel goedkoper is.. kan weinig fout mee gaan http://tweakers.net/pricewatch/cat/300
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:36:08 #168
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39855265
pi_39855293
We gaan niet BBQ-en .
pi_39855360
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
We gaan niet BBQ-en .
wij ook niet
pi_39855362
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
We gaan niet BBQ-en .
wij ook niet.
pi_39855371
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:39 schreef BoJo het volgende:

[..]

wij ook niet
pi_39855381
zit ook maar 1 post tussen over heel fok gezien Bo
pi_39855919
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
zit ook maar 1 post tussen over heel fok gezien Bo
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:00:15 #175
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39855928
pi_39856127
quote:
hahahahha er steekt een wortel uit zn gulp

pi_39856160
wel een tof shirt btw
pi_39856170
Halleux
pi_39856200
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:08 schreef Alfisti het volgende:
Halleux
Alfristi
pi_39856304
BoJeaux!

Morgen klussen he Pleisters gekocht?

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2006 18:15:23 ]
pi_39856330
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:14 schreef Alfisti het volgende:
BoJeaux!

Morgen klussen he Pleisters gekocht?
handschoenen gekocht

kom je kijken ?
pi_39856355
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:15 schreef BoJo het volgende:

[..]

kom je kijken helpen ?

Maartje is er

Doet je vader wel zijn muts op?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2006 18:17:20 ]
pi_39856386
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:17 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Maartje is er

Doet je vader wel zijn muts op?
ahh

laten we dat maar niet doen met dit weer
pi_39856533
Er staat een Xbox 360 op mijn kamer .
pi_39856549
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:24 schreef ijsmeis het volgende:
waarom niet er in?
pi_39856605
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

waarom niet er in?
Reageer eens inhoudelijk . Met "cool " ofzo . Potverdriedubbeltjes .
pi_39856620
quote:
gaaaaaffff welke spellen ?
pi_39856623
quote:
Cool!
pi_39856631
heb je ook een webcam op je xbox?
pi_39856654
. Doosjes.

Maarre, 2 spellen. Oblivion en Lord of The Rings (niet dat adventure-spel, maar dat stratego-geval)

. Ik mag er ook nog eentje uitkiezen, geloof ik .
pi_39856687
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je ook een webcam op je xbox?
Nee, wel gewoon op mijn puter. Denk ik. Ergens. Of ook niet. Of ook wel. Een van die twee.
pi_39856697
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:29 schreef ijsmeis het volgende:
. Doosjes.

Maarre, 2 spellen. Oblivion en Lord of The Rings (niet dat adventure-spel, maar dat stratego-geval)

. Ik mag er ook nog eentje uitkiezen, geloof ik .
ben je jarig ofzo?

neem PGR3 gek!
pi_39856717
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:31 schreef BoJo het volgende:

[..]

ben je jarig ofzo?

neem PGR3 gek!
Hij is niet van mij . Maar ik wil er ooooohoook een!
Maar hij staat hier, omdat meneer zijn kamer een rommel is, wheheheh.
pi_39856725
En ja, die neem ik denk ik wel ja .

Heb ik gisteren nog zitten zeggen dat ik geen racespellen speel, whehehe
pi_39856816
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:32 schreef ijsmeis het volgende:
En ja, die neem ik denk ik wel ja .

Heb ik gisteren nog zitten zeggen dat ik geen racespellen speel, whehehe
ik speel bijna alleen maar racespellen
pi_39856826
maar als je PGR3 neemt kom ik wel eventjes een avondje gamen
pi_39857356
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Brechtje
pi_39857387
quote:
Mag ik je aanraken?
pi_39857428
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:00 schreef BoJo het volgende:

[..]

whehe je klikte
pi_39857476
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

whehe je klikte
ik klik op alles

veel te nieuwsgierig zijn heeft soms zijn nadelen
pi_39857482
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:05 schreef BoJo het volgende:

[..]

ik klik op alles

veel te nieuwsgierig zijn heeft soms zijn nadelen
wie keken er allemaal met je mee?
pi_39857483
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:36 schreef BoJo het volgende:
maar als je PGR3 neemt kom ik wel eventjes een avondje gamen
Hij staat hier niet zo heel lang eh . Hij heeft het zelf over 3 weekjes.
pi_39857508
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:05 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hij staat hier niet zo heel lang eh . Hij heeft het zelf over 3 weekjes.
als je deze week nou PGR3 haalt dan kom ik volgend weekend
pi_39857517
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo! Naakte wijven hier!
hufter, ik klikte weer
pi_39857533
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:

[..]

hufter, ik klikte weer
Ook gewoon niet kijken waar de link naar toe gaat
pi_39857545
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:06 schreef BoJo het volgende:

[..]

als je deze week nou PGR3 haalt dan kom ik volgend weekend
Dat is dan 5 euro.

.

Sponsoring voor mijn eigen Xbox Ik ben trouwens jaloers Ik heb al gezegd dat het maar een kutding is uit jaloezie .
pi_39857567
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ook gewoon niet kijken waar de link naar toe gaat
toen ik klikte zag ik het in een flits onderaan
pi_39857590
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dat is dan 5 euro.

.

Sponsoring voor mijn eigen Xbox Ik ben trouwens jaloers Ik heb al gezegd dat het maar een kutding is uit jaloezie .
incl. massage en drank?
pi_39857612
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:09 schreef BoJo het volgende:

[..]

incl. massage en drank?
Dat is 20 euro extra, BoJo.
pi_39857651
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:10 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dat is 20 euro extra, BoJo.
Koopje!
pi_39857670
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:11 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Koopje!
idd zeg, nah zet mij maar in de agenda voor volgende week zaterdag avond
pi_39857672
We hebben trouwens wel geen bier denk ik.

Alleen maar andere alcoholische versnaperingen.
pi_39857684
Kut. -wel.
pi_39857698
Whehehe. BoJo aan mijn voordeur "Hallo, ik kom een spelletje doen op uw dochters kamer".
pi_39857706
Ik zorg wel voor de pleisters.
pi_39857721
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:13 schreef ijsmeis het volgende:
Whehehe. BoJo aan mijn voordeur "Hallo, ik kom een spelletje doen op uw dochters kamer".
"moet ik de 25 euro bij u afrekenen?"
pi_39857737
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:13 schreef BoJo het volgende:

[..]

"moet ik de 25 euro bij u afrekenen?"
.
pi_39857773
ik heb zin in de Nordschleife meet, nog 4 weekjes
pi_39857955
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:16 schreef BoJo het volgende:
ik heb zin in morgen (autocross, in volgedne week (bouwmachineforummeet in een mijn in zuid duitsland) en in vakantie (eind augustus)

ik hoop dat de zin in de ringmeet nog komt
pi_39857962
Ik heb zin in... eh... .
pi_39858001
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb zin in... eh... .
zal ik nu maar komen dan?
pi_39858028
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:24 schreef BoJo het volgende:

[..]

zal ik nu maar komen dan?
Ik heb 't spel nog niet én ik moet zo weg .
pi_39858051
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:25 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

maar daar heb je dus geen zin in.
pi_39858069
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:25 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

wat ga je doen dan?
pi_39858096
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

maar daar heb je dus geen zin in.
Niet zo nee.

Babysitten weer. Dat is verplicht voetbalspelletjes spelen op de playstation die ik meeneem.
Ik kan hem wel vergeten, maar dan willen ze weer stoeien en dat trek ik nu helemaal niet .
pi_39858158
neem pornovideo mee, geef sexuele voorlichtig. hoef je meteen nooit weer
pi_39858164
of je neemt Bo mee te babysitten en gaat ie meespelen met voetbalspelletjes
pi_39858190
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
of je neemt Bo mee te babysitten en gaat ie meespelen met voetbalspelletjes
mag ik niet mee voor de sexuele voorlichting?
pi_39858207
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
neem pornovideo mee, geef sexuele voorlichtig. hoef je meteen nooit weer
Mên, die kindjes weten meer dan je denkt.

Eergisteren zei 't meisje ineens "Hey, je hebt borsten".
Het was haar blijkbaar niet eerder opgevallen .
pi_39858230
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:31 schreef BoJo het volgende:

[..]

Geef jij de demonstraties ?
pi_39858235
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:31 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Mên, die kindjes weten meer dan je denkt.

Eergisteren zei 't meisje ineens "Hey, je hebt borsten".
Het was haar blijkbaar niet eerder opgevallen .
pi_39858242
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:31 schreef BoJo het volgende:

[..]

bwehehehe

"mama, Anne had gister een vriendje mee, en toen gingen ze ons sek.... seksu... euh... voorlichting geven!"
pi_39858244
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:32 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Geef jij de demonstraties ?
samen toch?
pi_39858259
* ijsmeis zwijgt .
pi_39858280
Ik ga denk ik maar eens die kant op. Ik zal aan je denken BoJo .
pi_39858289
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:34 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga denk ik maar eens die kant op. Ik zal aan je denken BoJo .
nou dat word wat

veel plezier
pi_39858379
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:34 schreef BoJo het volgende:

[..]

nou dat word wat
De hele bank nat straks
pi_39858395
"Ja jongens, dan gaan we jullie nu wat demonstructies geven!"
pi_39858877
pssst, M5, werk an de modwinkel
pi_39859274
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
pssst, M5, werk an de modwinkel
oh eindelijk

V10
pi_39859382
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:16 schreef M5 het volgende:

[..]

oh eindelijk

Ik HAD vandaag zweefvlegtuigejs kunnen fotograferen... maar ik had mn zoomlens er neit op
pi_39859603
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik HAD vandaag zweefvlegtuigejs kunnen fotograferen... maar ik had mn zoomlens er neit op
van zweef vliegtuigen weet ik niet veel af kwa merken enzo
V10
pi_39859642
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:30 schreef M5 het volgende:

[..]

van zweef vliegtuigen weet ik niet veel af kwa merken enzo
gelukkig hebben we Jofez444444444444 nog

maar de F16 en de A380 staan goed dus?
pi_39859675
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

gelukkig hebben we Jofez444444444444 nog

maar de F16 en de A380 staan goed dus?
ja prima airbus bij airbus, f-16 bij de andere f-16's
V10
pi_39859691
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:34 schreef M5 het volgende:

[..]

ja prima airbus bij airbus, f-16 bij de andere f-16's [afbeelding]
ik kan wel wat
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:15:55 #250
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39860591
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ik ben zonet nog langs je huis gereden
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:25:31 #251
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39860858
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:59 schreef BoJo het volgende:

[..]

[afbeelding]
Dus dat is anusbatsen
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:28:43 #252
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39860936
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

wie keken er allemaal met je mee?
Dat is bijna net zo erg als goatses posten
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:29:49 #253
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39860962
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:16 schreef BoJo het volgende:
Ik zal binnenkort maar eens gaan oefenen in GT4
pi_39861026
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:15 schreef Paladijn het volgende:

[..]

ik ben zonet nog langs je huis gereden
provinciale weg of echt door de straat?
pi_39861157

dat rode stipje gaan we naar toe
pi_39861339
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

De hele bank nat straks
't Viel mee!
pi_39861350
Slapen die rotjong al?
pi_39861368
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:44 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

't Viel mee!
ah, je was verstandig en hebt even en maandverbandje in je slipje geplakt
pi_39861375
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
Slapen die rotjong al?
Ze liggen in bed. Laat ik het daar maar op houden .
pi_39861387
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ah, je was verstandig en hebt even en maandverbandje in je slipje geplakt
Neuh, er lag toevallig een handdoek.
pi_39861408
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:46 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Neuh, er lag toevallig een handdoek.
Ik geloof nooit dat dat genoeg was. Weet je zeker dat het geen balaken was? We hebben het hier wel over gedachtes aan BoJo he?
pi_39861417
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:46 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ze liggen in bed. Laat ik het daar maar op houden .
Gewoon stroomdraadje met 230V om dat bed spannen
Zal ze leren die stinkjong
pi_39861421
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik geloof nooit dat dat genoeg was. Weet je zeker dat het geen balaken was? We hebben het hier wel over gedachtes aan BoJo he?
Ja, het was een badlaken. Dat bedoelde ik eigenlijk ook .
pi_39861432
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:47 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Gewoon stroomdraadje met 230V om dat bed spannen
Zal ze leren die stinkjong
Jij wilt later dus geen kinderen ?
pi_39861456
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:48 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Op dit moment moet ik er niet aan denken, maar misschien dat dat nog ooit veranderd

Maar 230V om een bedje spannen is not done ofzo?
Mag ook helemaal niks meer tegenwoordig...
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:50:03 #266
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39861459
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

provinciale weg of echt door de straat?
Provinciale weg, weet zo niet eens in welke van de paar straatjes aldaar je woont
ff naar Holwerd, uitwaaien aan zee
pi_39861464
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:48 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Kan niet eens, hij is met zn ballen blijven hangen achter een stroomdraadje om zn bed, als kind.
pi_39861488
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:50 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Provinciale weg, weet zo niet eens in welke van de paar straatjes aldaar je woont
ff naar Holwerd, uitwaaien aan zee
De straat tussen Jelsum en Cornjum, dat is er maar 1

ik ga denk ik ook maar weer eens naar Holwerd, bussen op de foto zetten met die 1 euro actie kan het er wel van af
pi_39861504
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Kan niet eens, hij is met zn ballen blijven hangen achter een stroomdraadje om zn bed, als kind.
Dus hij kan sexelen wat ie wil zonder vader te worden?

Damn .
pi_39861512
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Mja, daar heb je een punt...
Maar het heeft wel geholpen, ben keilief
pi_39861523
Hij zei kei .
pi_39861571
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:52 schreef ijsmeis het volgende:
Hij zei kei .
Tja brabant he Eindhoven geboren, vlak bij het mooie limburg
pi_39861630
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:54 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Tja brabant he Eindhoven geboren, vlak bij het mooie limburg
Eindhovûhhhhhhhhhhhhhhhh de gekstûhhh...
pi_39861641
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
oh god zachte gays
Beter dan die harde. *ril*
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:56:48 #276
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39861655
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

De straat tussen Jelsum en Cornjum, dat is er maar 1

ik ga denk ik ook maar weer eens naar Holwerd, bussen op de foto zetten met die 1 euro actie kan het er wel van af
Ik kom nog wel eens buurten
Morgen eerst maar's naar CPZ, moet er om 0830 al zijn
pi_39861666
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:56 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Eindhovûhhhhhhhhhhhhhhhh de gekstûhhh...
Ik heb er alleen het 1e levensjaar van m'n leven doorgebracht
Weet er gelukkig helemaal niks meer van af
pi_39861696
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:57 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ik heb er alleen het 1e levensjaar van m'n leven doorgebracht
Weet er gelukkig helemaal niks meer van af
Ik ben er bijna gaan 'studeren' .
pi_39861742
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:58 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik ben er bijna gaan 'studeren' .
Op zich best wel een leuke stad hoor, ze snappen alleen niet hoe je stoplichten moet afstellen daarzo
In eindhoven gaat gewoon alles tegelijk op groen en dan zoek het maar uit
pi_39861748
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:56 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Ik kom nog wel eens buurten
Morgen eerst maar's naar CPZ, moet er om 0830 al zijn
is goed

ik moet morgen om ruim voor 11 uur in Menaldum zijn
pi_39861760
Eindhoven Daf museum
pi_39861837
Ik verveel me .
pi_39861874
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Eindhoven Daf museum
Ja daar ben ik ook wel eens geweest ja
pi_39861881
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:03 schreef ijsmeis het volgende:
Ik verveel me .
Ik heb honger .
pi_39861898
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:04 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ja daar ben ik ook wel eens geweest ja
Ik twee keer zelfs.
pi_39861900
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik heb honger .
Ik ook wel . Ik zoek dadelijk de koekjestrommel maar op ofzo.
pi_39861902
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:03 schreef ijsmeis het volgende:
Ik verveel me .
Maak die kindjes wakker en leg ze uit waar kindjes vandaan komen
pi_39861924
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:04 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Maak die kindjes wakker en leg ze uit waar kindjes vandaan komen
Daar ga ik me niet minder om vervelen joh . Zo saai om 't uit te leggen, des te leuker om 't te doen .
pi_39861949
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:05 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Daar ga ik me niet minder om vervelen joh . Zo saai om 't uit te leggen, des te leuker om 't te doen .
Het oefenen om kindjes te maken dan he? Kindje krijgen zelf lijkt me niet zo'n geweldige ervaring
pi_39861958
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:05 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

ik wil je BoJo zn nummer wel geven?
pi_39861969
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ik wil je BoJo zn nummer wel geven?
Wat heb ik aan zijn nummer. Ik zoek een penis.

[GEZ] lul.
pi_39861980
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:06 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Het oefenen om kindjes te maken dan he? Kindje krijgen zelf lijkt me niet zo'n geweldige ervaring
Ik moet er niet aan denken . Lang leve de pil.
pi_39862028
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

[GEZ] lul.
pi_39862035
quote:

[..]

Ik moet er niet aan denken . Lang leve de pil.
Oh tof
pi_39862145
1093 is klaar. deze moet vol
pi_39862151
quote:

[..]

[GEZ] lul.
moeje zn lul bellen
pi_39862161
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

moeje zn lul bellen
Wat is het nummer ?
pi_39862171
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:14 schreef ijsmeis het volgende:

[..]