abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:25:31 #251
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39860858
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:59 schreef BoJo het volgende:

[..]

[afbeelding]
Dus dat is anusbatsen
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:28:43 #252
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39860936
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

wie keken er allemaal met je mee?
Dat is bijna net zo erg als goatses posten
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:29:49 #253
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39860962
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:16 schreef BoJo het volgende:
ik heb zin in de Nordschleife meet, nog 4 weekjes
Ik zal binnenkort maar eens gaan oefenen in GT4
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_39861026
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:15 schreef Paladijn het volgende:

[..]

ik ben zonet nog langs je huis gereden
provinciale weg of echt door de straat?
pi_39861157

dat rode stipje gaan we naar toe
pi_39861339
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

De hele bank nat straks
't Viel mee!
pi_39861350
Slapen die rotjong al?
pi_39861368
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:44 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

't Viel mee!
ah, je was verstandig en hebt even en maandverbandje in je slipje geplakt
pi_39861375
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
Slapen die rotjong al?
Ze liggen in bed. Laat ik het daar maar op houden .
pi_39861387
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ah, je was verstandig en hebt even en maandverbandje in je slipje geplakt
Neuh, er lag toevallig een handdoek.
pi_39861408
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:46 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Neuh, er lag toevallig een handdoek.
Ik geloof nooit dat dat genoeg was. Weet je zeker dat het geen balaken was? We hebben het hier wel over gedachtes aan BoJo he?
pi_39861417
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:46 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ze liggen in bed. Laat ik het daar maar op houden .
Gewoon stroomdraadje met 230V om dat bed spannen
Zal ze leren die stinkjong
pi_39861421
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik geloof nooit dat dat genoeg was. Weet je zeker dat het geen balaken was? We hebben het hier wel over gedachtes aan BoJo he?
Ja, het was een badlaken. Dat bedoelde ik eigenlijk ook .
pi_39861432
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:47 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Gewoon stroomdraadje met 230V om dat bed spannen
Zal ze leren die stinkjong
Jij wilt later dus geen kinderen ?
pi_39861456
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:48 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Jij wilt later dus geen kinderen ?
Op dit moment moet ik er niet aan denken, maar misschien dat dat nog ooit veranderd

Maar 230V om een bedje spannen is not done ofzo?
Mag ook helemaal niks meer tegenwoordig...
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:50:03 #266
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39861459
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

provinciale weg of echt door de straat?
Provinciale weg, weet zo niet eens in welke van de paar straatjes aldaar je woont
ff naar Holwerd, uitwaaien aan zee
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_39861464
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:48 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Jij wilt later dus geen kinderen ?
Kan niet eens, hij is met zn ballen blijven hangen achter een stroomdraadje om zn bed, als kind.
pi_39861488
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:50 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Provinciale weg, weet zo niet eens in welke van de paar straatjes aldaar je woont
ff naar Holwerd, uitwaaien aan zee
De straat tussen Jelsum en Cornjum, dat is er maar 1

ik ga denk ik ook maar weer eens naar Holwerd, bussen op de foto zetten met die 1 euro actie kan het er wel van af
pi_39861504
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Kan niet eens, hij is met zn ballen blijven hangen achter een stroomdraadje om zn bed, als kind.
Dus hij kan sexelen wat ie wil zonder vader te worden?

Damn .
pi_39861512
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Kan niet eens, hij is met zn ballen blijven hangen achter een stroomdraadje om zn bed, als kind.
Mja, daar heb je een punt...
Maar het heeft wel geholpen, ben keilief
pi_39861523
Hij zei kei .
pi_39861571
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:52 schreef ijsmeis het volgende:
Hij zei kei .
Tja brabant he Eindhoven geboren, vlak bij het mooie limburg
pi_39861630
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:54 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Tja brabant he Eindhoven geboren, vlak bij het mooie limburg
Eindhovûhhhhhhhhhhhhhhhh de gekstûhhh...
pi_39861641
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
oh god zachte gays
Beter dan die harde. *ril*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')