Dus dat is anusbatsenquote:
Dat is bijna net zo erg als goatses postenquote:
Ik zal binnenkort maar eens gaan oefenen in GT4quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:16 schreef BoJo het volgende:
ik heb zin in de Nordschleife meet, nog 4 weekjes![]()
provinciale weg of echt door de straat?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ik ben zonet nog langs je huis gereden
Ze liggen in bed. Laat ik het daar maar op houdenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
Slapen die rotjong al?
Neuh, er lag toevallig een handdoek.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, je was verstandig en hebt even en maandverbandje in je slipje geplakt
Ik geloof nooit dat dat genoeg was. Weet je zeker dat het geen balaken was? We hebben het hier wel over gedachtes aan BoJo he?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, er lag toevallig een handdoek.
Gewoon stroomdraadje met 230V om dat bed spannenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze liggen in bed. Laat ik het daar maar op houden.
Ja, het was een badlaken. Dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat dat genoeg was. Weet je zeker dat het geen balaken was? We hebben het hier wel over gedachtes aan BoJo he?
Jij wilt later dus geen kinderenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon stroomdraadje met 230V om dat bed spannen![]()
Zal ze leren die stinkjong
quote:
Provinciale weg, weet zo niet eens in welke van de paar straatjes aldaar je woontquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
provinciale weg of echt door de straat?
Kan niet eens, hij is met zn ballen blijven hangen achter een stroomdraadje om zn bed, als kind.quote:
De straat tussen Jelsum en Cornjum, dat is er maar 1quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Provinciale weg, weet zo niet eens in welke van de paar straatjes aldaar je woont
ff naar Holwerd, uitwaaien aan zee
Dus hij kan sexelen wat ie wil zonder vader te worden?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kan niet eens, hij is met zn ballen blijven hangen achter een stroomdraadje om zn bed, als kind.
Mja, daar heb je een punt...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kan niet eens, hij is met zn ballen blijven hangen achter een stroomdraadje om zn bed, als kind.
Eindhovûhhhhhhhhhhhhhhhh de gekstûhhh...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja brabant heEindhoven geboren, vlak bij het mooie limburg
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |