abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39857428
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:00 schreef BoJo het volgende:

[..]

whehe je klikte
pi_39857476
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

whehe je klikte
ik klik op alles

veel te nieuwsgierig zijn heeft soms zijn nadelen
pi_39857482
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:05 schreef BoJo het volgende:

[..]

ik klik op alles

veel te nieuwsgierig zijn heeft soms zijn nadelen
wie keken er allemaal met je mee?
pi_39857483
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:36 schreef BoJo het volgende:
maar als je PGR3 neemt kom ik wel eventjes een avondje gamen
Hij staat hier niet zo heel lang eh . Hij heeft het zelf over 3 weekjes.
pi_39857508
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:05 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hij staat hier niet zo heel lang eh . Hij heeft het zelf over 3 weekjes.
als je deze week nou PGR3 haalt dan kom ik volgend weekend
pi_39857517
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo! Naakte wijven hier!
hufter, ik klikte weer
pi_39857533
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:

[..]

hufter, ik klikte weer
Ook gewoon niet kijken waar de link naar toe gaat
pi_39857545
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:06 schreef BoJo het volgende:

[..]

als je deze week nou PGR3 haalt dan kom ik volgend weekend
Dat is dan 5 euro.

.

Sponsoring voor mijn eigen Xbox Ik ben trouwens jaloers Ik heb al gezegd dat het maar een kutding is uit jaloezie .
pi_39857567
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ook gewoon niet kijken waar de link naar toe gaat
toen ik klikte zag ik het in een flits onderaan
pi_39857590
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dat is dan 5 euro.

.

Sponsoring voor mijn eigen Xbox Ik ben trouwens jaloers Ik heb al gezegd dat het maar een kutding is uit jaloezie .
incl. massage en drank?
pi_39857612
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:09 schreef BoJo het volgende:

[..]

incl. massage en drank?
Dat is 20 euro extra, BoJo.
pi_39857651
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:10 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dat is 20 euro extra, BoJo.
Koopje!
pi_39857670
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:11 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Koopje!
idd zeg, nah zet mij maar in de agenda voor volgende week zaterdag avond
pi_39857672
We hebben trouwens wel geen bier denk ik.

Alleen maar andere alcoholische versnaperingen.
pi_39857684
Kut. -wel.
pi_39857698
Whehehe. BoJo aan mijn voordeur "Hallo, ik kom een spelletje doen op uw dochters kamer".
pi_39857706
Ik zorg wel voor de pleisters.
pi_39857721
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:13 schreef ijsmeis het volgende:
Whehehe. BoJo aan mijn voordeur "Hallo, ik kom een spelletje doen op uw dochters kamer".
"moet ik de 25 euro bij u afrekenen?"
pi_39857737
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:13 schreef BoJo het volgende:

[..]

"moet ik de 25 euro bij u afrekenen?"
.
pi_39857773
ik heb zin in de Nordschleife meet, nog 4 weekjes
pi_39857955
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:16 schreef BoJo het volgende:
ik heb zin in de Nordschleife meet, nog 4 weekjes
ik heb zin in morgen (autocross, in volgedne week (bouwmachineforummeet in een mijn in zuid duitsland) en in vakantie (eind augustus)

ik hoop dat de zin in de ringmeet nog komt
pi_39857962
Ik heb zin in... eh... .
pi_39858001
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb zin in... eh... .
zal ik nu maar komen dan?
pi_39858028
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:24 schreef BoJo het volgende:

[..]

zal ik nu maar komen dan?
Ik heb 't spel nog niet én ik moet zo weg .
pi_39858051
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:25 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik heb 't spel nog niet én ik moet zo weg .
maar daar heb je dus geen zin in.
pi_39858069
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:25 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik heb 't spel nog niet én ik moet zo weg .
wat ga je doen dan?
pi_39858096
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

maar daar heb je dus geen zin in.
Niet zo nee.

Babysitten weer. Dat is verplicht voetbalspelletjes spelen op de playstation die ik meeneem.
Ik kan hem wel vergeten, maar dan willen ze weer stoeien en dat trek ik nu helemaal niet .
pi_39858158
neem pornovideo mee, geef sexuele voorlichtig. hoef je meteen nooit weer
pi_39858164
of je neemt Bo mee te babysitten en gaat ie meespelen met voetbalspelletjes
pi_39858190
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
of je neemt Bo mee te babysitten en gaat ie meespelen met voetbalspelletjes
mag ik niet mee voor de sexuele voorlichting?
pi_39858207
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
neem pornovideo mee, geef sexuele voorlichtig. hoef je meteen nooit weer
Mên, die kindjes weten meer dan je denkt.

Eergisteren zei 't meisje ineens "Hey, je hebt borsten".
Het was haar blijkbaar niet eerder opgevallen .
pi_39858230
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:31 schreef BoJo het volgende:

[..]

mag ik niet mee voor de sexuele voorlichting?
Geef jij de demonstraties ?
pi_39858235
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:31 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Mên, die kindjes weten meer dan je denkt.

Eergisteren zei 't meisje ineens "Hey, je hebt borsten".
Het was haar blijkbaar niet eerder opgevallen .
pi_39858242
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:31 schreef BoJo het volgende:

[..]

mag ik niet mee voor de sexuele voorlichting?
bwehehehe

"mama, Anne had gister een vriendje mee, en toen gingen ze ons sek.... seksu... euh... voorlichting geven!"
pi_39858244
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:32 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Geef jij de demonstraties ?
samen toch?
pi_39858259
* ijsmeis zwijgt .
pi_39858280
Ik ga denk ik maar eens die kant op. Ik zal aan je denken BoJo .
pi_39858289
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:34 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga denk ik maar eens die kant op. Ik zal aan je denken BoJo .
nou dat word wat

veel plezier
pi_39858379
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:34 schreef BoJo het volgende:

[..]

nou dat word wat
De hele bank nat straks
pi_39858395
"Ja jongens, dan gaan we jullie nu wat demonstructies geven!"
pi_39858877
pssst, M5, werk an de modwinkel
pi_39859274
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
pssst, M5, werk an de modwinkel
oh eindelijk

V10
pi_39859382
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:16 schreef M5 het volgende:

[..]

oh eindelijk

Ik HAD vandaag zweefvlegtuigejs kunnen fotograferen... maar ik had mn zoomlens er neit op
pi_39859603
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik HAD vandaag zweefvlegtuigejs kunnen fotograferen... maar ik had mn zoomlens er neit op
van zweef vliegtuigen weet ik niet veel af kwa merken enzo
V10
pi_39859642
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:30 schreef M5 het volgende:

[..]

van zweef vliegtuigen weet ik niet veel af kwa merken enzo
gelukkig hebben we Jofez444444444444 nog

maar de F16 en de A380 staan goed dus?
pi_39859675
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

gelukkig hebben we Jofez444444444444 nog

maar de F16 en de A380 staan goed dus?
ja prima airbus bij airbus, f-16 bij de andere f-16's
V10
pi_39859691
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:34 schreef M5 het volgende:

[..]

ja prima airbus bij airbus, f-16 bij de andere f-16's [afbeelding]
ik kan wel wat
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:15:55 #250
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39860591
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ok, dan gaan we een stukje ECHT autorijden in je 155
ik ben zonet nog langs je huis gereden
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')