Alexxxx z'n foto's hebben nu 'n opvolgend nummer, dus ff de link gepakt.. IMG_7151-border.JPG veranderd in IMG_7150-border.JPG en voila.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je voorkennis had
zegt me niks.quote:
http://www.deslegte.comquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zegt me niks.![]()
leg eens uit als je wil![]()
aahhh okquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
tjabbo is vanochtend vertrokken op vakantie geloof ik
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
misschien dat ik voor de tijd al een extra 1GB kaartje koop, ik heb aan 1GB op vakantie och niet genoeg
Waar ziijn die kaartjes het goedkoopst? En hoe weet ik of ie in mn camera past?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:17 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
kosten niet zoveel meer. Neem dan wel een CF kaartje en niet zo'n gevoelige microdrive.![]()
er gaat compact flash (CF) en Microdrive in. Maar toen ik hem had, waren er nog geen grote CF kaartjes en was de Microdrive een alternatief. Alleen dat is echt een klein hardeschijfje met bewegende delen dus is gevoeliger dan een plaatje electronica wat een CF kaart is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar ziijn die kaartjes het goedkoopst? En hoe weet ik of ie in mn camera past?
Of maakt het niet zo veel uit en ga ik gewoon met de camera om de nek naar mn eigen vakfotografa en zeg ik "doe me hier ff een kaartje voor"
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
zit ook maar 1 post tussen over heel fok gezien Bo
handschoenen gekochtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:14 schreef Alfisti het volgende:
BoJeaux!
Morgen klussen hePleisters gekocht?
quote:
ahhquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Maartje is er![]()
Doet je vader wel zijn muts op?
ben je jarig ofzo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:29 schreef ijsmeis het volgende:. Doosjes.
Maarre, 2 spellen. Oblivion en Lord of The Rings (niet dat adventure-spel, maar dat stratego-geval). Ik mag er ook nog eentje uitkiezen, geloof ik
.
Hij is niet van mijquote:
ik speel bijna alleen maar racespellenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:32 schreef ijsmeis het volgende:
En ja, die neem ik denk ik wel ja.
Heb ik gisteren nog zitten zeggen dat ik geen racespellen speel, whehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |