abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39848428
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:21 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik hoop dat je voorkennis had
Alexxxx z'n foto's hebben nu 'n opvolgend nummer, dus ff de link gepakt.. IMG_7151-border.JPG veranderd in IMG_7150-border.JPG en voila.
V10
pi_39848430
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Hij stond idd al op BB
Dat bedoelde ik ja.
pi_39848520
Ik ben naar de boot
pi_39848561
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben naar de boot
zuip ze
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:28:51 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39848563
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

De Sleghte.
zegt me niks.


leg eens uit als je wil
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39848596
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

zegt me niks.


leg eens uit als je wil
http://www.deslegte.com

zitten ook in die hoofdwinkelstraat van Den Haag. En in de PIet Heinstraat is ook een boekwinkeltje, heelmaal aan het eind (andere kant als christine el duc) die hebben achterin een gigantische afdeling autoboeken. grootse voorraad die ik ooit heb gezien qua autoboeken.
pi_39850864
en ik ben weer terug, ff de meuk gekocht voor morgen. Denk dat ik ook de binnenkant van de velgen eventjes op ga poetsen
pi_39850905
morgen dus
pi_39851070
ik heb trouwens helemaal niks meer gehoord van dat hotel of van de reservering... of was die bevestigingsmail er na voldoende

misschien toch ff bellen van de week.

Iemand nog van Tjabbo gehoord of die nog mee wou?
pi_39851174
tjabbo is vanochtend vertrokken op vakantie geloof ik
pi_39851239
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
tjabbo is vanochtend vertrokken op vakantie geloof ik
aahhh ok

Naja word ook wel gezellig met z'n 4 of 5en. Als TF nou ook mee gaat het hotel in dan kan Lipje zijn collega meenemen en reserveren we nog een kamer.
pi_39853061
misschien dat ik voor de tijd al een extra 1GB kaartje koop, ik heb aan 1GB op vakantie och niet genoeg
pi_39853240
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
misschien dat ik voor de tijd al een extra 1GB kaartje koop, ik heb aan 1GB op vakantie och niet genoeg

kosten niet zoveel meer. Neem dan wel een CF kaartje en niet zo'n gevoelige microdrive.
pi_39853299
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:17 schreef BoJo het volgende:

[..]


kosten niet zoveel meer. Neem dan wel een CF kaartje en niet zo'n gevoelige microdrive.
Waar ziijn die kaartjes het goedkoopst? En hoe weet ik of ie in mn camera past?

Of maakt het niet zo veel uit en ga ik gewoon met de camera om de nek naar mn eigen vakfotografa en zeg ik "doe me hier ff een kaartje voor"
pi_39853430
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Waar ziijn die kaartjes het goedkoopst? En hoe weet ik of ie in mn camera past?

Of maakt het niet zo veel uit en ga ik gewoon met de camera om de nek naar mn eigen vakfotografa en zeg ik "doe me hier ff een kaartje voor"
er gaat compact flash (CF) en Microdrive in. Maar toen ik hem had, waren er nog geen grote CF kaartjes en was de Microdrive een alternatief. Alleen dat is echt een klein hardeschijfje met bewegende delen dus is gevoeliger dan een plaatje electronica wat een CF kaart is.

en die kaartjes zou ik via internet eerst checken of het niet veel goedkoper is.. kan weinig fout mee gaan http://tweakers.net/pricewatch/cat/300
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:36:08 #168
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39855265
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39855293
We gaan niet BBQ-en .
pi_39855360
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
We gaan niet BBQ-en .
wij ook niet
pi_39855362
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
We gaan niet BBQ-en .
wij ook niet.
pi_39855371
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:39 schreef BoJo het volgende:

[..]

wij ook niet
pi_39855381
zit ook maar 1 post tussen over heel fok gezien Bo
pi_39855919
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
zit ook maar 1 post tussen over heel fok gezien Bo
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:00:15 #175
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39855928
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39856127
quote:
hahahahha er steekt een wortel uit zn gulp


pi_39856160
wel een tof shirt btw
pi_39856170
Halleux
pi_39856200
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:08 schreef Alfisti het volgende:
Halleux
Alfristi
pi_39856304
BoJeaux!

Morgen klussen he Pleisters gekocht?

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2006 18:15:23 ]
pi_39856330
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:14 schreef Alfisti het volgende:
BoJeaux!

Morgen klussen he Pleisters gekocht?
handschoenen gekocht

kom je kijken ?
pi_39856355
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:15 schreef BoJo het volgende:

[..]

kom je kijken helpen ?


Maartje is er

Doet je vader wel zijn muts op?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2006 18:17:20 ]
pi_39856386
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:17 schreef Alfisti het volgende:

[..]



Maartje is er

Doet je vader wel zijn muts op?
ahh

laten we dat maar niet doen met dit weer
pi_39856533
Er staat een Xbox 360 op mijn kamer .
pi_39856549
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:24 schreef ijsmeis het volgende:
Er staat een Xbox 360 op mijn kamer .
waarom niet er in?
pi_39856605
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

waarom niet er in?
Reageer eens inhoudelijk . Met "cool " ofzo . Potverdriedubbeltjes .
pi_39856620
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:24 schreef ijsmeis het volgende:
Er staat een Xbox 360 op mijn kamer .
gaaaaaffff welke spellen ?
pi_39856623
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:24 schreef ijsmeis het volgende:
Er staat een Xbox 360 op mijn kamer .
Cool!
pi_39856631
heb je ook een webcam op je xbox?
pi_39856654
. Doosjes.

Maarre, 2 spellen. Oblivion en Lord of The Rings (niet dat adventure-spel, maar dat stratego-geval)

. Ik mag er ook nog eentje uitkiezen, geloof ik .
pi_39856687
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je ook een webcam op je xbox?
Nee, wel gewoon op mijn puter. Denk ik. Ergens. Of ook niet. Of ook wel. Een van die twee.
pi_39856697
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:29 schreef ijsmeis het volgende:
. Doosjes.

Maarre, 2 spellen. Oblivion en Lord of The Rings (niet dat adventure-spel, maar dat stratego-geval)

. Ik mag er ook nog eentje uitkiezen, geloof ik .
ben je jarig ofzo?

neem PGR3 gek!
pi_39856717
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:31 schreef BoJo het volgende:

[..]

ben je jarig ofzo?

neem PGR3 gek!
Hij is niet van mij . Maar ik wil er ooooohoook een!
Maar hij staat hier, omdat meneer zijn kamer een rommel is, wheheheh.
pi_39856725
En ja, die neem ik denk ik wel ja .

Heb ik gisteren nog zitten zeggen dat ik geen racespellen speel, whehehe
pi_39856816
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:32 schreef ijsmeis het volgende:
En ja, die neem ik denk ik wel ja .

Heb ik gisteren nog zitten zeggen dat ik geen racespellen speel, whehehe
ik speel bijna alleen maar racespellen
pi_39856826
maar als je PGR3 neemt kom ik wel eventjes een avondje gamen
pi_39857356
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Brechtje
pi_39857387
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:24 schreef ijsmeis het volgende:
Er staat een Xbox 360 op mijn kamer .
Mag ik je aanraken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')