Volgens mij hebben ze bij de Bijenkorf best veel S&S.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:54 schreef Mert het volgende:
Weet iemand btw waar in Nijmegen nog Scotch & Soda kleding verkocht word? Vroeger kon je nog naar de Sting maar daar is het niet meer te krijgen.
Nijmegen heeft geen Bijenkorf. In Nijmegen te verkrijgen bij: Blue Fashion, Men at Work & Paisley http://www.scotch-soda.comquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:00 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij de Bijenkorf best veel S&S.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:34 schreef Kindervriend het volgende:
Ik heb me een nieuwe broek gekocht vandaag, bij M@W.
[afbeelding]
Sexy motherfucker, niet?
[afbeelding]
Sexy motherfucker, niet?
[afbeelding]
Sexy motherfucker, niet?
Mooie foto van oe david.quote:
[afbeelding]
Sexy motherfucker, niet?
Bedoel je ondertitel of signature?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:39 schreef jna het volgende:
Trouwens, je signature klopt niet Kindervriend
Hoe groot waren jou handen als baby?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:39 schreef jna het volgende:
Trouwens, je signature klopt niet Kindervriend
Er staat toch geen babyhandquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:41 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Hoe groot waren jou handen als baby?
WHAHAH WTFFFquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:34 schreef Kindervriend het volgende:
[afbeelding]
Sexy motherfucker, niet?
Er komt een klein pinkje uit je broek.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:34 schreef Kindervriend het volgende:
[afbeelding]
Sexy motherfucker, niet?
Leg vooral de nadruk op 'klein'quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Er komt een klein pinkje uit je broek.![]()
Tis geen vleeslul neequote:Op donderdag 13 juli 2006 22:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Er komt een klein pinkje uit je broek.![]()
Wat kost Scotch & Soda dan? Ik verdiep me nooit zo in die lagere prijsklasses.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:04 schreef CJV-Timo het volgende:
mja ligt eraan wat je prijzig noemt ik geef liever iets meer uit waar dan niet de halve stad mee loopt dan dat ik 35 euro g-star shirtje heb waar wel iedereen mee loopt
Twee tientjes voor een gemiddeld sjirt, en een tientje of 5, 6 voor een broekquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:02 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat kost Scotch & Soda dan? Ik verdiep me nooit zo in die lagere prijsklasses.![]()
Maar is wel een serieuze vraag hoor ben gewoon nieuwsgierig. Zie er redelijk wat mensen in lopen dus echt massa.
Nou, dat zeg je wel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
En dan nog die combinatie met z'n username
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |