Volgens mij hebben ze bij de Bijenkorf best veel S&S.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:54 schreef Mert het volgende:
Weet iemand btw waar in Nijmegen nog Scotch & Soda kleding verkocht word? Vroeger kon je nog naar de Sting maar daar is het niet meer te krijgen.
Nijmegen heeft geen Bijenkorf. In Nijmegen te verkrijgen bij: Blue Fashion, Men at Work & Paisley http://www.scotch-soda.comquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:00 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij de Bijenkorf best veel S&S.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:34 schreef Kindervriend het volgende:
Ik heb me een nieuwe broek gekocht vandaag, bij M@W.
[afbeelding]
Sexy motherfucker, niet?
[afbeelding]
Sexy motherfucker, niet?
[afbeelding]
Sexy motherfucker, niet?
Mooie foto van oe david.quote:
[afbeelding]
Sexy motherfucker, niet?
Bedoel je ondertitel of signature?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:39 schreef jna het volgende:
Trouwens, je signature klopt niet Kindervriend
Hoe groot waren jou handen als baby?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:39 schreef jna het volgende:
Trouwens, je signature klopt niet Kindervriend
Er staat toch geen babyhandquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:41 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Hoe groot waren jou handen als baby?
WHAHAH WTFFFquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:34 schreef Kindervriend het volgende:
[afbeelding]
Sexy motherfucker, niet?
Er komt een klein pinkje uit je broek.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:34 schreef Kindervriend het volgende:
[afbeelding]
Sexy motherfucker, niet?
Leg vooral de nadruk op 'klein'quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Er komt een klein pinkje uit je broek.![]()
Tis geen vleeslul neequote:Op donderdag 13 juli 2006 22:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Er komt een klein pinkje uit je broek.![]()
Wat kost Scotch & Soda dan? Ik verdiep me nooit zo in die lagere prijsklasses.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:04 schreef CJV-Timo het volgende:
mja ligt eraan wat je prijzig noemt ik geef liever iets meer uit waar dan niet de halve stad mee loopt dan dat ik 35 euro g-star shirtje heb waar wel iedereen mee loopt
Twee tientjes voor een gemiddeld sjirt, en een tientje of 5, 6 voor een broekquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:02 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat kost Scotch & Soda dan? Ik verdiep me nooit zo in die lagere prijsklasses.![]()
Maar is wel een serieuze vraag hoor ben gewoon nieuwsgierig. Zie er redelijk wat mensen in lopen dus echt massa.
Nou, dat zeg je wel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
En dan nog die combinatie met z'n username
[afbeelding]
Sexy motherfucker, niet?
Duur merk roepen sommige hier dan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Twee tientjes voor een gemiddeld sjirt, en een tientje of 5, 6 voor een broek![]()
Slappe piem0ls zijn over het algemeen altijd kleinquote:
Je hebt wel lef maar ja je kop staat er niet op he. Maar wel een klein lulletje idd of lijkt dat zo door die foto?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:13 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Maar toch... als jij 'm in je reet krijgt piep je wel anders.
S&S duurquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:13 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Duur merk roepen sommige hier dan.Vraag me soms echt af waar sommige fokkers hun kleding halen als 2 tientjes voor een shirt al duur is.
![]()
Heb jij al een fotoboek?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:13 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Je hebt wel lef maar ja je kop staat er niet op he. Maar wel een klein lulletje idd of lijkt dat zo door die foto?![]()
Ik doe het niet graag met groentequote:Op donderdag 13 juli 2006 23:13 schreef Kindervriend het volgende:
Maar toch... als jij 'm in je reet krijgt piep je wel anders.
Niet voor het eerst, maar ik zie ze niet zo vaakquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:13 schreef Biogarde het volgende:
Slappe piem0ls zijn over het algemeen altijd klein![]()
Of is dit een verkapte oh-ik-zie-eigenlijk-voor-het-eerst-een-piem0l![]()
Zal ik 'm eens stijf maken en dan poseren met m'n nieuwe jeans? Dan hou je je mondje wel dicht, boef!quote:
Ik denk niet dat dat ding haar echt boeit, vriend. Ze is namelijk al twee jaar getrouwd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:16 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Zal ik 'm eens stijf maken en dan poseren met m'n nieuwe jeans? Dan hou je je mondje wel dicht, boef!
Pics, tape'squote:Op donderdag 13 juli 2006 23:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat ding haar echt boeit, vriend. Ze is namelijk al twee jaar getrouwd.
Met een vrouw..
geef jij 's het goede voorbeeld danquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:19 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
fucking hell als je dan toch met je leuter op fok gaat staan doe het dan niet met zon kleintje
Welja, doe eens gek; ik was toch nog niet van plan om naar bed te gaanquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:16 schreef Kindervriend het volgende:
Zal ik 'm eens stijf maken en dan poseren met m'n nieuwe jeans? Dan hou je je mondje wel dicht, boef!
Maar zelfs ondanks dat nog steeds wel in voor een goeie grap. Dus laat 'm maar komen met z'n nieuwe spijkerbroekiequote:Op donderdag 13 juli 2006 23:18 schreef MUUS het volgende:
Ik denk niet dat dat ding haar echt boeit, vriend. Ze is namelijk al twee jaar getrouwd.
Met een vrouw..
Leedvermaak. Foei, Lies.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar zelfs ondanks dat nog steeds wel in voor een goeie grap. Dus laat 'm maar komen met z'n nieuwe spijkerbroekie
zou je wel willen hequote:Op donderdag 13 juli 2006 23:21 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
geef jij 's het goede voorbeeld dan
Ja nou, ik bedoel hé; zelfs als je niets gewend bent moet je hier nog om lachen. Tochquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:24 schreef MUUS het volgende:
Leedvermaak. Foei, Lies.
Met uitgeknipte billen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja nou, ik bedoel hé; zelfs als je niets gewend bent moet je hier nog om lachen. Toch
Zal ik eens een foto posten van mijn nieuwe broek
[afbeelding]
Sexy motherfucker, niet?
Geen tuinbroek?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |