Nee sorry. Leiden is wel te doenquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:19 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Meh, dat shirt is echt té vet.
Weet je toevallig meer verkooppunten? Google geeft weinig succes en Leiden is een beetje ver vanuit Heerlen
Ik zou ze wat langer nemen in het vervolgquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:19 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Bij de Zeeman
Ging kijken voor schuursponsjes, kom thuis met een rokje
En kreeg je het een beetje schoon ermee?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:19 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Ging kijken voor schuursponsjes, kom thuis met een rokje
Mijn reply, wat doe jequote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:52 schreef Syytön het volgende:
[..]
En kreeg je het een beetje schoon ermee?
Mooiquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:18 schreef CJV-Timo het volgende:
[afbeelding]
jeuj nieuw stofje is heeel erg fijn
Waarom wel met kleren?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:37 schreef snopprinses het volgende:
ik loop thuis niet met mn schoenen aan ;o
wauwquote:Op maandag 10 juli 2006 17:18 schreef snopprinses het volgende:
stippenjurkje gekocht
ik weet niet hoe het winkeltje heet..maar ik heb het op 2 verschillende plaatsen gezien, moet je anders maar ff op het merk zoeken: Tripp NYC.quote:
Hierzo, ik vind het nog reuze meevallen.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:14 schreef CJV-Timo het volgende:
Waar blijft trouwens die foto van je over volle kast, Prinses? ben nog steeds benieuwd
ROFLDEBOFL, je heb dezelfde kast als ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het winkeltje heet..maar ik heb het op 2 verschillende plaatsen gezien, moet je anders maar ff op het merk zoeken: Tripp NYC.
[..]
Hierzo, ik vind het nog reuze meevallen.
[afbeelding]
bijna iedereen heeft die kast. En mn lingerie, bikini's en sokken zijn ook in de lades verstopt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:21 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
ROFLDEBOFL, je heb dezelfde kast als ik.
Hendig ding hè!? Alleen m'n boxershorts puilen de lades uit, die heb ik echt veuls te veul. Zal ik er jou een paar opsturen? Gewassen of ongewassen?![]()
Je wilt zeker dat hij er dan aan ruikt hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:21 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
ROFLDEBOFL, je heb dezelfde kast als ik.
Hendig ding hè!? Alleen m'n boxershorts puilen de lades uit, die heb ik echt veuls te veul. Zal ik er jou een paar opsturen? Gewassen of ongewassen?![]()
nee trinity met carnaval, en ik zei ook dat bijna iedereen die kast heeft ;pquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:29 schreef CJV-Timo het volgende:
bah ?
nou hij zit redelijk vol snop maar mij god die leren jas, mag hopen dat je Trinty was met hellloween
en niet iedereen heeft die kast van mij is heel anders en stukje groter. zal eens fototjes gaan maken denk ik maar. kben ook redelijk shirtjes freak net zoals jij zo te zien
zal wel es zoeken, is al 3 jaar geledenquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:42 schreef CJV-Timo het volgende:
hehe zat ik in de buurt toch
heb je daar nog foto's van in de film was het ook een behoorlijke strakke broek
Idd zegquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:18 schreef Molluck het volgende:
Wat een kansloos geslijm weer bij snopprinses
tis gewoon een schatjequote:
Niet te hard bukken met dat ding!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:46 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[afbeelding]
scarface riem als cadeau gekregen
opzich wel mooi maar het is zomer man, awt doe je nog met een spijkerbroek aan en een hoodie?!quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:35 schreef dialMforMonkey het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
......En hier ook maar meteen.
H&M Hoodie
Riem van Energie
Nudie SJ
Fred Perry Sneakers
s'avonds is het nog best koud hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:18 schreef CJV-Timo het volgende:
[..]
opzich wel mooi maar het is zomer man, awt doe je nog met een spijkerbroek aan en een hoodie?!
Jep, voor s' avonds. En ik draag altijd spijkerbroeken.quote:
waar koop je die en hoe duur?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[afbeelding]
http://image.rakuten.co.jp/sakaitrd/cabinet/00061999/1039b.jpg
net gekocht
ik vind hem zooooooooo mooi![]()
niet echt kleding, maar hoort er toch wel bij?![]()
![]()
Dat klopt, ik nl. ook al.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
bijna iedereen heeft die kast. En mn lingerie, bikini's en sokken zijn ook in de lades verstopt.
boxershorts van jou hoef ik niet
Serieus?quote:
toffquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[afbeelding]
http://image.rakuten.co.jp/sakaitrd/cabinet/00061999/1039b.jpg
net gekocht
ik vind hem zooooooooo mooi![]()
niet echt kleding, maar hoort er toch wel bij?![]()
![]()
gekocht bij de plaatselijke (nijmegen) juwelier SIEBEL.quote:
Emmen, er waren daar 2 van die alternatieve winkeltjes zonder naam. En daar werd het jurkje verkochtquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:14 schreef lienelien het volgende:
snopp, de site van dat merk doet het niet![]()
In welke stad was 't?![]()
Klopt ja, alleen jammer dat het redelijk prijzig is...quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:03 schreef GSbrder het volgende:
S&S is zeker mooi ja
leuk, bescheiden merk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |