ik ook!quote:
Idemquote:
siliconen mensen ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:34 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik me afvraag bij zulke hemdjes is of er ook mensen zijn bij wie die horizontale lijn wél goed valt (net onder de borsten dus).
hij valt ook nog net op mn borsten, maar ik zou verder niet weten dat die anders zou moeten vallen. ;oquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:54 schreef Claudia_x het volgende:
Bij jou staat het hemdje prachtig. Het is niet helemaal goed te zien hoe de lijn valt vanwege je houding, maar het lijkt alsof-ie net iets te hoog zit. Ik heb het idee (maar dat kan een verkeerd idee zijn) dat hij ter hoogte van je beha-beugel moet vallen, net onder je borsten dus. Bij mij valt die lijn meestal ergens halverwege en zulke grote borsten heb ik nu ook weer niet.
Denk dat je te lage tieten hebt danquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:01 schreef Claudia_x het volgende:
Het is momenteel een van mijn grootste kledingfrustraties.![]()
me tooquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:13 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Denk dat je te lage tieten hebt danIk heb te hoge, die lijnen zitten altijd wel goed of ruim er onder maar de bandjes zijn vaak te lang.......
Hoe hoog moeten je borsten in vredesnaam zitten om zo'n hemdje te passen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:13 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Denk dat je te lage tieten hebt danIk heb te hoge, die lijnen zitten altijd wel goed of ruim er onder maar de bandjes zijn vaak te lang.......
uhh ja gewoon iets hogerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe hoog moeten je borsten in vredesnaam zitten om zo'n hemdje te passen?![]()
Bij jurkjes zie je vaak dat het vooral in de grootte van de borsten zit. Die jurkjes hebben iets minder stof boven die lijn en je borsten moeten daar net in kunnen vallen. En dat lukt dus niet als die lijn ook niet goed zit.
Mischien even pics posten?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:38 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
uhh ja gewoon iets hoger& ook niet enorm.
Sterker nog, ze maken je borsten kleiner. Als je een lichaamsdeel 'halveert' door een lijn, dan lijkt dat deel kleiner. Wie een dikke kont heeft doet er bijvoorbeeld goed aan een jasje te dragen dat halverwege de billen valt (vermits diegene zijn of haar kont wíl camoufleren natuurlijk).quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:49 schreef CJV-Timo het volgende:
Zorgen die horizontale strepen er niet gewoon voor dat je borsten beter uitkomen wet het niet hoor maar dat lijkt me het meest logisch.. Viva mag zolang het over het juiste onderwerp gaat
waar aangeschaft?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:02 schreef Setambre het volgende:
Een polotje van Original Penguin
[afbeelding]
Heerlijk retro
Original Penguin heeft maar een exclusief aantal verkooppunten.quote:
Leuke kleding! Vooral dat jasjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:27 schreef Syytön het volgende:
Kleding gekocht in Barcelona![]()
[afbeelding]
Zara
[afbeelding]
Mango (mijn zusje heeft deze in NL gekocht voor 85 euro, ik voor 31,95 in de uitverkoop)
Dat knoopje is trouwens niet eraf, die zit gewoon niet vastgeknoopt.
[afbeelding]
Mango
[afbeelding]
Zara
[afbeelding]
Mango
[afbeelding]
[afbeelding]
Mango
[afbeelding]
Mango
[afbeelding]
Mango
Hmm, alles zwart of wit en alles van de Mango of Zara.. maarja, het zijn dan ook Spaanse winkels.Oja ik heb 1 felgroen topje gekocht maar die kan ik even niet vinden.
![]()
Ik heb trouwens geen zin om te strijken of alles aan te trekken want m'n rug is verbrand.![]()
Die is echt superleuk, is dat van de nieuwe collectie? Ik heb 'm nog niet gezien, en dat terwijl ik zowat elke week bij de Mango in Zwolle kom.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:29 schreef Little_Angel het volgende:
En daar was ik weer.
[afbeelding]
Tubetop, Mango.
Ehm, nee, van een klein tijdje terug. Overal in NL uitverkochtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:08 schreef Syytön het volgende:
[..]
Die is echt superleuk, is dat van de nieuwe collectie? Ik heb 'm nog niet gezien, en dat terwijl ik zowat elke week bij de Mango in Zwolle kom.![]()
Bij de echte grote zara's in spanje die ik ken hebben ze een hele grote pasruimte met daar allemaal banken enzo..quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:44 schreef joriszss het volgende:
Zara.... wat een r*k winkel! Ze hebben daar echt geen rekening gehouden met de mannelijke bezoekers die mee MOETEN. Heb een keer met 2 vrienden en 1 vriendin 2 uur doorgebracht in de Zara te Barcelona. Die vriendin vond het machtig mooi en moest elk stukje van de winkel na pluizen, en vervolgens n uur lang bij de pashokjes rondhangen (wachten+passen). En wij... wij moesten hangen op een van die rekken, een vriend van mij is maar op de grond gaan zitten. Wanneer houden die winkels nu eens rekening met de man die wil zitten.....
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[afbeelding]
Een stratocaster op een slipper is nooit verkeerd.
Meh, dat shirt is echt té vet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:03 schreef Setambre het volgende:
[..]
Original Penguin heeft maar een exclusief aantal verkooppunten.
In Leiden zit er eentje Glow.
Leuk rokjequote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
De rok ziet er wel anders (leuker) uit, in het echt. De stippies en zo zijn iets meer tegen het groen aan.
Op de site staan ze bij Women en dan bij It's divine, in dat uitschuif menu'tje.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:58 schreef Marloes het volgende:
[..]
Leuk rokje
Waar gekocht?
Ik kan 't rokje op de site niet vinden, en 't shirtje ook niet![]()
Toch niet 1 van de 2 Zara's bij Plaça Catalunya?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:44 schreef joriszss het volgende:
Heb een keer met 2 vrienden en 1 vriendin 2 uur doorgebracht in de Zara te Barcelona.
Geen idee meer waar het precies was, volgens mij zat het op een hoek en was er vlak in de buurt (of er tegenover) een Levis store (Diesel kan ook). Maarja, ik heb t nu over 3 jaar geleden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:03 schreef Syytön het volgende:
[..]
Toch niet 1 van de 2 Zara's bij Plaça Catalunya?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |