Oh, in welke stad?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:44 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Dit is van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
sterretjes streepjes shirt (h&m)me luv
Typisch een opmerking voor een vrouw.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:43 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die niet tussen de tshirtjes hing?
Typisch een opmerking voor een man.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:19 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Typisch een opmerking voor een vrouw.
Typisch een opmerking voor een man.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:35 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Typisch een opmerking voor een man.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:45 schreef Avani het volgende:
Fijn dat we dat ook weer weten. Overigens heeft Neuroscience wel gelijk.
Ik zou het zelf niet kopen, omdat het m'n stijl niet is (te hetero). Het is wel een hele mooie foto en je hebt ook goedgevulde spekbenen voor zoiets.
Maar goed zoiets kan je alleen dragen als je weet dat je de rest van de dag nergens hoeft te gaan zitten oidquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:45 schreef Avani het volgende:
Fijn dat we dat ook weer weten. Overigens heeft Neuroscience wel gelijk.
Ik zou het zelf niet kopen, omdat het m'n stijl niet is (te retro). Het is wel een hele mooie foto en je hebt ook goede benen voor zoiets, dus ik vind het leuk.
Wooowquote:
Stimmt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:07 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Maar goed zoiets kan je alleen dragen als je weet dat je de rest van de dag nergens hoeft te gaan zitten oid![]()
Haha, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:35 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Typisch een opmerking voor een man.
Nice.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:34 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs302.xs.to/xs302/06262/60627001.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
zegt u het maar
Dat bedoelde ik dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:07 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Maar goed zoiets kan je alleen dragen als je weet dat je de rest van de dag nergens hoeft te gaan zitten oid![]()
ziet er vet uitquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:27 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
G-star vest gekocht. Grijs past bijna bij alle kleuren en is ideaal al veredelde zomerjas te gebruiken. En in de winter natuurlijk gewoon als trui.
De kleurtjes hadden wel wat zomerser gekund, niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:44 schreef Sanne het volgende:
Lang leve de uitverkoop
[afbeelding]
Mango en Esprit.
Die's vet! Mag ik vragen waarvandaan?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:43 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Mooie jeans
[afbeelding]
Lang shirtje, shirtje met polkadots (blauw-wit). Liggen er ms wat vormloos bij haha.
[afbeelding]
Nog een shirtje
Tubetop
[afbeelding]
Lief shirtje, waar een wit topje onder gaat
[afbeelding]
Detaiil
[afbeelding]
Zwarte shorts
[afbeelding]
Oorbellen
[afbeelding]
Kettingen
[afbeelding]
Zonnebril :p
En nog rode flatjes, die nog moeten binnenkomen
zitten er 2 in kalverstraat/nieuwedijk in amsterdam.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:26 schreef booo het volgende:
[..]
Oh, zit dat ook in nederland?![]()
Ik ben het alleen wel eens tegen gekomen in spanje![]()
Ohh tof, dankjequote:Op woensdag 28 juni 2006 15:10 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
zitten er 2 in kalverstraat/nieuwedijk in amsterdam.
It's a bloody shame dat je het nooit hebt gedragen. Maar kindervriend, zeg eens, kan je niet dansen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:47 schreef Kindervriend het volgende:
Niet echt nieuw, maar eigenlijk nog nooit echt gedragen.
Maar Kindervriend, godverdomme, wat zie je er netjes uit!
Toch maar eens vaker aan doen.
[afbeelding]
Noem je dat netjes?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:47 schreef Kindervriend het volgende:
[afbeelding]
Rustig Pat, wees blij dat hij geen mooier visitekaartje heeft...quote:
Als je nu ook nog ff wat body creërt a la 50 CT (Die geile anabolennegerquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:47 schreef Kindervriend het volgende:
[afbeelding]
Leuk!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
De rok ziet er wel anders (leuker) uit, in het echt. De stippies en zo zijn iets meer tegen het groen aan.
leukk!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
De rok ziet er wel anders (leuker) uit, in het echt. De stippies en zo zijn iets meer tegen het groen aan.
Niet leuk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
echt leuk!!!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Laten we het hopen iddquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:36 schreef seto het volgende:
Denk niet dat hij het in die combinatie gaat dragen, alleen om te showen.
Tenminste, dat hoop ik
jaa zijn allebei nieuw daaromquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:31 schreef Ikiskoel het volgende:
Nee, broeken in combinatie met zo'n shirt moeten verboden worden....
Dat is geen reden om ze samen te dragen........het is werkelijk AFSCHUWELIJK!quote:
Maar dan hoefde hij maar 1 foto te makenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:00 schreef The_Mich het volgende:
[..]
Dat is geen reden om ze samen te dragen........het is werkelijk AFSCHUWELIJK!
Dat vind ik dus echt 10 keer niks. Ik zou me echt goedkoop voelen, maar goed dat ben ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:02 schreef Suuz_ het volgende:
leuke shirtjes trinity! vooral die laatste is erg funny!
En ik..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:09 schreef Avani het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt 10 keer niks. Ik zou me echt goedkoop voelen, maar goed dat ben ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |