ik ook!quote:
Idemquote:
siliconen mensen ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:34 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik me afvraag bij zulke hemdjes is of er ook mensen zijn bij wie die horizontale lijn wél goed valt (net onder de borsten dus).
hij valt ook nog net op mn borsten, maar ik zou verder niet weten dat die anders zou moeten vallen. ;oquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:54 schreef Claudia_x het volgende:
Bij jou staat het hemdje prachtig. Het is niet helemaal goed te zien hoe de lijn valt vanwege je houding, maar het lijkt alsof-ie net iets te hoog zit. Ik heb het idee (maar dat kan een verkeerd idee zijn) dat hij ter hoogte van je beha-beugel moet vallen, net onder je borsten dus. Bij mij valt die lijn meestal ergens halverwege en zulke grote borsten heb ik nu ook weer niet.
Denk dat je te lage tieten hebt danquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:01 schreef Claudia_x het volgende:
Het is momenteel een van mijn grootste kledingfrustraties.![]()
me tooquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:13 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Denk dat je te lage tieten hebt danIk heb te hoge, die lijnen zitten altijd wel goed of ruim er onder maar de bandjes zijn vaak te lang.......
Hoe hoog moeten je borsten in vredesnaam zitten om zo'n hemdje te passen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:13 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Denk dat je te lage tieten hebt danIk heb te hoge, die lijnen zitten altijd wel goed of ruim er onder maar de bandjes zijn vaak te lang.......
uhh ja gewoon iets hogerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe hoog moeten je borsten in vredesnaam zitten om zo'n hemdje te passen?![]()
Bij jurkjes zie je vaak dat het vooral in de grootte van de borsten zit. Die jurkjes hebben iets minder stof boven die lijn en je borsten moeten daar net in kunnen vallen. En dat lukt dus niet als die lijn ook niet goed zit.
Mischien even pics posten?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:38 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
uhh ja gewoon iets hoger& ook niet enorm.
Sterker nog, ze maken je borsten kleiner. Als je een lichaamsdeel 'halveert' door een lijn, dan lijkt dat deel kleiner. Wie een dikke kont heeft doet er bijvoorbeeld goed aan een jasje te dragen dat halverwege de billen valt (vermits diegene zijn of haar kont wíl camoufleren natuurlijk).quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:49 schreef CJV-Timo het volgende:
Zorgen die horizontale strepen er niet gewoon voor dat je borsten beter uitkomen wet het niet hoor maar dat lijkt me het meest logisch.. Viva mag zolang het over het juiste onderwerp gaat
waar aangeschaft?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:02 schreef Setambre het volgende:
Een polotje van Original Penguin
[afbeelding]
Heerlijk retro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |