Oh, in welke stad?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:44 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Dit is van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
sterretjes streepjes shirt (h&m)me luv
Typisch een opmerking voor een vrouw.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:43 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die niet tussen de tshirtjes hing?
Typisch een opmerking voor een man.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:19 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Typisch een opmerking voor een vrouw.
Typisch een opmerking voor een man.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:35 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Typisch een opmerking voor een man.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:45 schreef Avani het volgende:
Fijn dat we dat ook weer weten. Overigens heeft Neuroscience wel gelijk.
Ik zou het zelf niet kopen, omdat het m'n stijl niet is (te hetero). Het is wel een hele mooie foto en je hebt ook goedgevulde spekbenen voor zoiets.
Maar goed zoiets kan je alleen dragen als je weet dat je de rest van de dag nergens hoeft te gaan zitten oidquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:45 schreef Avani het volgende:
Fijn dat we dat ook weer weten. Overigens heeft Neuroscience wel gelijk.
Ik zou het zelf niet kopen, omdat het m'n stijl niet is (te retro). Het is wel een hele mooie foto en je hebt ook goede benen voor zoiets, dus ik vind het leuk.
Wooowquote:
Stimmt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:07 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Maar goed zoiets kan je alleen dragen als je weet dat je de rest van de dag nergens hoeft te gaan zitten oid![]()
Haha, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:35 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Typisch een opmerking voor een man.
Nice.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:34 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs302.xs.to/xs302/06262/60627001.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
zegt u het maar
Dat bedoelde ik dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:07 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Maar goed zoiets kan je alleen dragen als je weet dat je de rest van de dag nergens hoeft te gaan zitten oid![]()
ziet er vet uitquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:27 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
G-star vest gekocht. Grijs past bijna bij alle kleuren en is ideaal al veredelde zomerjas te gebruiken. En in de winter natuurlijk gewoon als trui.
De kleurtjes hadden wel wat zomerser gekund, niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:44 schreef Sanne het volgende:
Lang leve de uitverkoop
[afbeelding]
Mango en Esprit.
Die's vet! Mag ik vragen waarvandaan?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:43 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Mooie jeans
[afbeelding]
Lang shirtje, shirtje met polkadots (blauw-wit). Liggen er ms wat vormloos bij haha.
[afbeelding]
Nog een shirtje
Tubetop
[afbeelding]
Lief shirtje, waar een wit topje onder gaat
[afbeelding]
Detaiil
[afbeelding]
Zwarte shorts
[afbeelding]
Oorbellen
[afbeelding]
Kettingen
[afbeelding]
Zonnebril :p
En nog rode flatjes, die nog moeten binnenkomen
zitten er 2 in kalverstraat/nieuwedijk in amsterdam.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:26 schreef booo het volgende:
[..]
Oh, zit dat ook in nederland?![]()
Ik ben het alleen wel eens tegen gekomen in spanje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |