quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben de afgelopen anderhalve maand veeeeel te veel wezen shoppen, dus ik laat alleen even de laatste week zien:
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:14 schreef ijsmeis het volgende:
Zwart broekje en panty en ketting is voor sensation blackEn het truitje zomaar.
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:24 schreef Avani het volgende:
Truitje en rokje. En dat gekocht met 30 graden. DIe hard winkelen hoor.![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:37 schreef JanNL het volgende:
[..]
netjes avani.. classy (or is it getting old ? haha) en toch stylish
mijn aankopen..
@ DefQOn 1, 2006
deze al eventjes terug maargoed
en nog een andere maar die komt nog
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:58 schreef sombogywogy het volgende:
Mijn laatste aankopen![]()
Nieuwe spijkerbroek van Indian Rags
Gewoon leuk zomershirtje(had ik ook aan op DefQon.1 Festval (helemaal Top feestje was t))
Nieuwe Japan Rags jeans
En mijn nieuwe trui
verder nog n nieuw shirtje van Jack&Jones, en n nieuwe horloge.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:56 schreef _SnoepHond het volgende:
Een shirt gekocht:
en binnenstebuiten:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:02 schreef Melusine het volgende:
Nieuw jurkje
Verder heb ik zo veel gekocht dat ik me doodschaam, dus geen foto's
Als jij dit kan, ga ik met je mee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:01 schreef birdydontfly het volgende:
Ja man voor 180 euro kan ik heel Amsterdam leegshoppen :|
De H&M misschienquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:01 schreef birdydontfly het volgende:
Ja man voor 180 euro kan ik heel Amsterdam leegshoppen :|
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:04 schreef Kindervriend het volgende:
Over welk shirt gaat het nou?
Alleen wel jammer dat ze zo van de braderie hadden kunnen komenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:05 schreef Avani het volgende:
Maar hij heeft nu toch ook soort van 2 shirtjes voor de prijs van 190 per shirt, dat is een koopje.
![]()
Valt nog wel mee. No offence, maar dat vind ik van dit shirt van jou meer:quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat ze zo van de braderie hadden kunnen komen.
Precies!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:04 schreef FunkY-FrankY het volgende:
laatste offtopic post.. ze koopt voor 180 een geweer en overvalt alle winkels misschien?
Echt hè. Wat een pauperding.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:23 schreef Avani het volgende:
[..]
Valt nog wel mee. No offence, maar dat vind ik van dit shirt van jou meer:
[afbeelding]
Die is dan ook puur voor het trainen (de D&G Beachwear lijn) en kostte me lang geen 180 ¤quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:23 schreef Avani het volgende:
[..]
Valt nog wel mee. No offence, maar dat vind ik van dit shirt van jou meer:
[afbeelding]
Merk. Niet meer niet minder. Ik geef ook met gemak 180e (iets meer zelfs) uit aan een overhemd, maar dat is dan tenminste wel in Napoli handgemaakt, op maat, en van topkwaliteit katoen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat maakt dat Shirt in hemelsnaam ¤ 180?
Dan was je verkeerd.... die polo's van mijn blijven echt prima...quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:52 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Die je één keer wast waarbij de kleur eruit gaat en hij drie maten kleiner wordt.
Ik vind 20 al veel voor een t-shirt maar dat ben ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:01 schreef Jerommeke.nl het volgende:
mooie kleren allen
alleen 180 euro voor een shirt... holy moly. ik begin al te sputteren bij 60 euro.
Oh dat sterretjes shirtje! Leukk!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:44 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hier wat ik gekocht heb... kan zijn dat ik sommige dingen al heb laten zien weet niet precies meer.. is van mei&juni
kan pas weer in juli winkelen want het proefwerkweekJaa ik verveel me want leren is
dus maar ff foto's wezen maken
!
blablabla
thxquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:18 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Oh dat sterretjes shirtje! Leukk!!
Je hebt smaak!
(+ ik vind 20 ook al duur voor een shirt.)
Ja oke, voor sommige t-shirts. Maar als het een mooi t-shirt is, aparte kleur, echt stijlvol, wil ik wel wat verder gaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:06 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik vind 20 al veel voor een t-shirt maar dat ben ik!!!
Hmm hmm.. Ik twijfel al tijden over een semi zijden blousje van de Zara.. heel mooi maar wel 25 euroquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:41 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ja oke, voor sommige t-shirts. Maar als het een mooi t-shirt is, aparte kleur, echt stijlvol, wil ik wel wat verder gaan.
OMG, puut. Zoek een bijbaan en koop dat ding.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:53 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Hmm hmm.. Ik twijfel al tijden over een semi zijden blousje van de Zara.. heel mooi maar wel 25 euro
tegen mijn principes!
Is in allemaal pastelkleurtjes: [afbeelding]
tghooow... ik HEB het geld wel (of had zie m'n aankoopjes van mei/juni)quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:56 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
OMG, puut. Zoek een bijbaan en koop dat ding.
Jammer als je principes ervoor zorgen dat je alleen massa geproduceerde weggooi kleren kan kopen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:58 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
tghooow... ik HEB het geld wel (of had zie m'n aankoopjes van mei/juni)
maar ik vind het gewoon debiel om zoveel voor een t-shirt te betalen![]()
Ja uh.. ik wacht wel op de uitverkoopquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:14 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Jammer als je principes ervoor zorgen dat je alleen massa geproduceerde weggooi kleren kan kopen.![]()
![]()
Ben jij dat?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:53 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Hmm hmm.. Ik twijfel al tijden over een semi zijden blousje van de Zara.. heel mooi maar wel 25 euro
tegen mijn principes!
Is in allemaal pastelkleurtjes: [afbeelding]
Ik ook. Jammer dat ik daar meer geld voor nodig heb dan jij. Ik zou best graag ook goedkopere kleding kopen, maar dat zit er helaas niet in.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:19 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ja uh.. ik wacht wel op de uitverkoop
Heb trouwens nog 2 shirtjes gezien die ik moet
Hihi
Ik moet nog heel veel
Hmm hmmquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:28 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer dat ik daar meer geld voor nodig heb dan jij. Ik zou best graag ook goedkopere kleding kopen, maar dat zit er helaas niet in.![]()
![]()
Ja, ik beschouw het ook als hobby. Dan mag het.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:37 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Hmm hmm
als je er geld voor hebt mag je zelf weten wat je er mee doet lijkt mij
Bij de H&M 19,90 maar als je 5 stempels hebt is hij 9,95 nog maar (hebben ook heren hoodies)quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:11 schreef Stansfield het volgende:
Moet ook nog even een grijze hoodie kopen voor erbij. Altijd makkelijk en kan overal op.
Uhm... als je eerst 50 euro aan zooi heb gekochtquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:36 schreef sombogywogy het volgende:
btw hoe werkt dat met stempels?? waar kan je zo'n stempelkaart krijgen dan?
Adolf Hitler.quote:
ik woon net over de grens dus dan kan dat! ze hadden ook shirtjes van beckenbauer, maar die kent niemand meer uit zijn jonge jarenquote:
betaal jij? dan wil ik best gaan... zal een foto voor je maken als ik m bij de leeuwen aan hebquote:
v&dquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:25 schreef _SnoepHond het volgende:
muzas, die zijn echt heel tof! Welk merk is dat?
Mooie jeansquote:Op zondag 25 juni 2006 21:33 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[afbeelding]
Deze overnieuw
&
[afbeelding]
Deze vanmiddag gehaald, gouden flatjes met klein hakje & rood met zwart stippen shirt![]()
Nee klopt, hij is overal bijna uitverkochtquote:Op zondag 25 juni 2006 22:14 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
DIe i love shoes wil ik ookmaar bij mij hebben ze die niet (meer)
Nee, deze komt als het goed is van de Zara en kost zo rond de 50 euro dacht ik?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:05 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
die is toch van victoria beckham? waar is die te koop?
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:07 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Nee, deze komt als het goed is van de Zara en kost zo rond de 50 euro dacht ik?
De echte kun je op asos.com bestellen en wellicht op Ebay oid.
Is dat inclusief model?quote:
Bij de Zara in de uitverkoop voor 29,90 (Normaal 49,90)quote:Op zondag 25 juni 2006 23:05 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
die is toch van victoria beckham? waar is die te koop?
ik ben dol op kroontjesquote:Op maandag 26 juni 2006 00:27 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Bij de Zara in de uitverkoop voor 29,90 (Normaal 49,90)
De echte kan je wel op ebay halen voor 100 nog wat....
Thanks!quote:
Lang leve Ebay!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:45 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[afbeelding]
Die pet is vet ! Waarvandaan ?
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:45 schreef amokjeeh het volgende:
Aantal dingetjes van de laatste weken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar heb je dit gehaald ?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:45 schreef amokjeeh het volgende:
Aantal dingetjes van de laatste weken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, allesquote:Op maandag 26 juni 2006 13:53 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Alleen die pet toch?
Goede opdrachtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:27 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Draai je om en buk.
En ja, dit is een bevel.
Oh, in welke stad?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:44 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Dit is van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
sterretjes streepjes shirt (h&m)me luv
Typisch een opmerking voor een vrouw.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:43 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die niet tussen de tshirtjes hing?
Typisch een opmerking voor een man.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:19 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Typisch een opmerking voor een vrouw.
Typisch een opmerking voor een man.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:35 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Typisch een opmerking voor een man.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:45 schreef Avani het volgende:
Fijn dat we dat ook weer weten. Overigens heeft Neuroscience wel gelijk.
Ik zou het zelf niet kopen, omdat het m'n stijl niet is (te hetero). Het is wel een hele mooie foto en je hebt ook goedgevulde spekbenen voor zoiets.
Maar goed zoiets kan je alleen dragen als je weet dat je de rest van de dag nergens hoeft te gaan zitten oidquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:45 schreef Avani het volgende:
Fijn dat we dat ook weer weten. Overigens heeft Neuroscience wel gelijk.
Ik zou het zelf niet kopen, omdat het m'n stijl niet is (te retro). Het is wel een hele mooie foto en je hebt ook goede benen voor zoiets, dus ik vind het leuk.
Wooowquote:
Stimmt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:07 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Maar goed zoiets kan je alleen dragen als je weet dat je de rest van de dag nergens hoeft te gaan zitten oid![]()
Haha, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:35 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Typisch een opmerking voor een man.
Nice.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:34 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs302.xs.to/xs302/06262/60627001.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
zegt u het maar
Dat bedoelde ik dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:07 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Maar goed zoiets kan je alleen dragen als je weet dat je de rest van de dag nergens hoeft te gaan zitten oid![]()
ziet er vet uitquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:27 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
G-star vest gekocht. Grijs past bijna bij alle kleuren en is ideaal al veredelde zomerjas te gebruiken. En in de winter natuurlijk gewoon als trui.
De kleurtjes hadden wel wat zomerser gekund, niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:44 schreef Sanne het volgende:
Lang leve de uitverkoop
[afbeelding]
Mango en Esprit.
Die's vet! Mag ik vragen waarvandaan?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:43 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Mooie jeans
[afbeelding]
Lang shirtje, shirtje met polkadots (blauw-wit). Liggen er ms wat vormloos bij haha.
[afbeelding]
Nog een shirtje
Tubetop
[afbeelding]
Lief shirtje, waar een wit topje onder gaat
[afbeelding]
Detaiil
[afbeelding]
Zwarte shorts
[afbeelding]
Oorbellen
[afbeelding]
Kettingen
[afbeelding]
Zonnebril :p
En nog rode flatjes, die nog moeten binnenkomen
zitten er 2 in kalverstraat/nieuwedijk in amsterdam.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:26 schreef booo het volgende:
[..]
Oh, zit dat ook in nederland?![]()
Ik ben het alleen wel eens tegen gekomen in spanje![]()
Ohh tof, dankjequote:Op woensdag 28 juni 2006 15:10 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
zitten er 2 in kalverstraat/nieuwedijk in amsterdam.
It's a bloody shame dat je het nooit hebt gedragen. Maar kindervriend, zeg eens, kan je niet dansen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:47 schreef Kindervriend het volgende:
Niet echt nieuw, maar eigenlijk nog nooit echt gedragen.
Maar Kindervriend, godverdomme, wat zie je er netjes uit!
Toch maar eens vaker aan doen.
[afbeelding]
Noem je dat netjes?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:47 schreef Kindervriend het volgende:
[afbeelding]
Rustig Pat, wees blij dat hij geen mooier visitekaartje heeft...quote:
Als je nu ook nog ff wat body creërt a la 50 CT (Die geile anabolennegerquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:47 schreef Kindervriend het volgende:
[afbeelding]
Leuk!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
De rok ziet er wel anders (leuker) uit, in het echt. De stippies en zo zijn iets meer tegen het groen aan.
leukk!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
De rok ziet er wel anders (leuker) uit, in het echt. De stippies en zo zijn iets meer tegen het groen aan.
Niet leuk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
echt leuk!!!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Laten we het hopen iddquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:36 schreef seto het volgende:
Denk niet dat hij het in die combinatie gaat dragen, alleen om te showen.
Tenminste, dat hoop ik
jaa zijn allebei nieuw daaromquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:31 schreef Ikiskoel het volgende:
Nee, broeken in combinatie met zo'n shirt moeten verboden worden....
Dat is geen reden om ze samen te dragen........het is werkelijk AFSCHUWELIJK!quote:
Maar dan hoefde hij maar 1 foto te makenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:00 schreef The_Mich het volgende:
[..]
Dat is geen reden om ze samen te dragen........het is werkelijk AFSCHUWELIJK!
Dat vind ik dus echt 10 keer niks. Ik zou me echt goedkoop voelen, maar goed dat ben ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:02 schreef Suuz_ het volgende:
leuke shirtjes trinity! vooral die laatste is erg funny!
En ik..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:09 schreef Avani het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt 10 keer niks. Ik zou me echt goedkoop voelen, maar goed dat ben ik.![]()
ik ook!quote:
Idemquote:
siliconen mensen ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:34 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik me afvraag bij zulke hemdjes is of er ook mensen zijn bij wie die horizontale lijn wél goed valt (net onder de borsten dus).
hij valt ook nog net op mn borsten, maar ik zou verder niet weten dat die anders zou moeten vallen. ;oquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:54 schreef Claudia_x het volgende:
Bij jou staat het hemdje prachtig. Het is niet helemaal goed te zien hoe de lijn valt vanwege je houding, maar het lijkt alsof-ie net iets te hoog zit. Ik heb het idee (maar dat kan een verkeerd idee zijn) dat hij ter hoogte van je beha-beugel moet vallen, net onder je borsten dus. Bij mij valt die lijn meestal ergens halverwege en zulke grote borsten heb ik nu ook weer niet.
Denk dat je te lage tieten hebt danquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:01 schreef Claudia_x het volgende:
Het is momenteel een van mijn grootste kledingfrustraties.![]()
me tooquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:13 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Denk dat je te lage tieten hebt danIk heb te hoge, die lijnen zitten altijd wel goed of ruim er onder maar de bandjes zijn vaak te lang.......
Hoe hoog moeten je borsten in vredesnaam zitten om zo'n hemdje te passen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:13 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Denk dat je te lage tieten hebt danIk heb te hoge, die lijnen zitten altijd wel goed of ruim er onder maar de bandjes zijn vaak te lang.......
uhh ja gewoon iets hogerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe hoog moeten je borsten in vredesnaam zitten om zo'n hemdje te passen?![]()
Bij jurkjes zie je vaak dat het vooral in de grootte van de borsten zit. Die jurkjes hebben iets minder stof boven die lijn en je borsten moeten daar net in kunnen vallen. En dat lukt dus niet als die lijn ook niet goed zit.
Mischien even pics posten?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:38 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
uhh ja gewoon iets hoger& ook niet enorm.
Sterker nog, ze maken je borsten kleiner. Als je een lichaamsdeel 'halveert' door een lijn, dan lijkt dat deel kleiner. Wie een dikke kont heeft doet er bijvoorbeeld goed aan een jasje te dragen dat halverwege de billen valt (vermits diegene zijn of haar kont wíl camoufleren natuurlijk).quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:49 schreef CJV-Timo het volgende:
Zorgen die horizontale strepen er niet gewoon voor dat je borsten beter uitkomen wet het niet hoor maar dat lijkt me het meest logisch.. Viva mag zolang het over het juiste onderwerp gaat
waar aangeschaft?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:02 schreef Setambre het volgende:
Een polotje van Original Penguin
[afbeelding]
Heerlijk retro
Original Penguin heeft maar een exclusief aantal verkooppunten.quote:
Leuke kleding! Vooral dat jasjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:27 schreef Syytön het volgende:
Kleding gekocht in Barcelona![]()
[afbeelding]
Zara
[afbeelding]
Mango (mijn zusje heeft deze in NL gekocht voor 85 euro, ik voor 31,95 in de uitverkoop)
Dat knoopje is trouwens niet eraf, die zit gewoon niet vastgeknoopt.
[afbeelding]
Mango
[afbeelding]
Zara
[afbeelding]
Mango
[afbeelding]
[afbeelding]
Mango
[afbeelding]
Mango
[afbeelding]
Mango
Hmm, alles zwart of wit en alles van de Mango of Zara.. maarja, het zijn dan ook Spaanse winkels.Oja ik heb 1 felgroen topje gekocht maar die kan ik even niet vinden.
![]()
Ik heb trouwens geen zin om te strijken of alles aan te trekken want m'n rug is verbrand.![]()
Die is echt superleuk, is dat van de nieuwe collectie? Ik heb 'm nog niet gezien, en dat terwijl ik zowat elke week bij de Mango in Zwolle kom.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:29 schreef Little_Angel het volgende:
En daar was ik weer.
[afbeelding]
Tubetop, Mango.
Ehm, nee, van een klein tijdje terug. Overal in NL uitverkochtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:08 schreef Syytön het volgende:
[..]
Die is echt superleuk, is dat van de nieuwe collectie? Ik heb 'm nog niet gezien, en dat terwijl ik zowat elke week bij de Mango in Zwolle kom.![]()
Bij de echte grote zara's in spanje die ik ken hebben ze een hele grote pasruimte met daar allemaal banken enzo..quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:44 schreef joriszss het volgende:
Zara.... wat een r*k winkel! Ze hebben daar echt geen rekening gehouden met de mannelijke bezoekers die mee MOETEN. Heb een keer met 2 vrienden en 1 vriendin 2 uur doorgebracht in de Zara te Barcelona. Die vriendin vond het machtig mooi en moest elk stukje van de winkel na pluizen, en vervolgens n uur lang bij de pashokjes rondhangen (wachten+passen). En wij... wij moesten hangen op een van die rekken, een vriend van mij is maar op de grond gaan zitten. Wanneer houden die winkels nu eens rekening met de man die wil zitten.....
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[afbeelding]
Een stratocaster op een slipper is nooit verkeerd.
Meh, dat shirt is echt té vet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:03 schreef Setambre het volgende:
[..]
Original Penguin heeft maar een exclusief aantal verkooppunten.
In Leiden zit er eentje Glow.
Leuk rokjequote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Op de site staan ze bij Women en dan bij It's divine, in dat uitschuif menu'tje.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:58 schreef Marloes het volgende:
[..]
Leuk rokje
Waar gekocht?
Ik kan 't rokje op de site niet vinden, en 't shirtje ook niet![]()
Toch niet 1 van de 2 Zara's bij Plaça Catalunya?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:44 schreef joriszss het volgende:
Heb een keer met 2 vrienden en 1 vriendin 2 uur doorgebracht in de Zara te Barcelona.
Geen idee meer waar het precies was, volgens mij zat het op een hoek en was er vlak in de buurt (of er tegenover) een Levis store (Diesel kan ook). Maarja, ik heb t nu over 3 jaar geleden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:03 schreef Syytön het volgende:
[..]
Toch niet 1 van de 2 Zara's bij Plaça Catalunya?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |