Die witte broek vind ik idd zoals je al had voorspeld spuuglelijk, die legerbroek vind ik niets voor jou en de rest okequote:Op zondag 11 juni 2006 10:23 schreef kastanova het volgende:
foto's
Hey, ik vind dat 'Osaka" shirtje wel erg mooi, waar heb je die vandaan? En hoeveel kostte hij?quote:
Om een buik te showen hoeft er toch niet eerst een bikini worden gekocht? Enne....je zit in het verkeerde topic....quote:Op maandag 12 juni 2006 18:28 schreef One_conundrum het volgende:
ga jij es snel een bikini kopen en showen! mooie buik!![]()
Dank je, maar bikini foto's komen er niet.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:28 schreef One_conundrum het volgende:
ga jij es snel een bikini kopen en showen! mooie buik!![]()
http://www.premiumtees.nlquote:Op maandag 12 juni 2006 14:39 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Hey, ik vind dat 'Osaka" shirtje wel erg mooi, waar heb je die vandaan? En hoeveel kostte hij?
Alvast bedankt!
ja lekker gecombineerdquote:Op maandag 12 juni 2006 17:39 schreef CJV-Timo het volgende:
broekje van scotch en soda altijd leuke kleding.
Heel klein gaatje zag ik aan de voorkant scheelde me toch weer 15 euro, was nu 45..
[afbeelding]
[afbeelding]
was te lui om slippers aan te trekken en maar ff snel een shirtje aan de kast gepakt wat dus een oude is want liep in blote barst rond d0h
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:45 schreef Avani het volgende:
[..]
Dank je, maar bikini foto's komen er niet.![]()
das wel erg goedkoop voor dat merk..quote:Op maandag 12 juni 2006 19:10 schreef CJV-Timo het volgende:
zwembroek is van scotch en soda was aanbieding bij ons in de stad, Deventer uhmm 18 eurotjes maar![]()
kakkerrrquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:13 schreef LoggedIn het volgende:
ff crossposten
Resultaat (qua kleding) van een dagje naar de stad:
[knip] niet onnodig quoten svp [/knip]
True thatquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:21 schreef CJV-Timo het volgende:
lacoste is opzich wel mooi maar 80 e voor polotje is lomp man..
bird niet iedereen kan een home made beren hoodie hebben
hij was 60, niet 70quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:44 schreef JaWi het volgende:
Wel mooi die shirts, maar ik zag ze voor de zelfde prijs als de 'normale' polo's en dan koop ik voor die ¤ 70 toch liever een polo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |