[Slijm-mode]quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ben ik hoor.
Foto doet de kleding geen eer aan, dit is echt een leuk ding als je hem aan hebt!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:22 schreef miss.cutie4you het volgende:
Heb nog snel effe gewisseld voor oufit Defqon!!![]()
[afbeelding]
I know!!quote:Op zondag 18 juni 2006 17:31 schreef CJV-Timo het volgende:
haha ik al zoeken op defqon naar persoon die bij dat mooie rokje maar ja niet gezien ook wel logisch achteraf..
top feestje dat wel. Waarom zo'n outfit.. veels te warm en lang niet zo uhmmm sexy .. ?
Absoluut!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:01 schreef knuffeldees het volgende:
Foto doet de kleding geen eer aan, dit is echt een leuk ding als je hem aan hebt!![]()
Leuk haar, maar dat onderste shirt vind ik niks...een beetje TE...retroquote:Op maandag 19 juni 2006 19:37 schreef JanNL het volgende:
[..]
netjes avani.. classy (or is it getting old ? haha) en toch stylish
mijn aankopen..
[afbeelding]
@ DefQOn 1, 2006
[afbeelding]
deze al eventjes terug maargoed
en nog een andere maar die komt nog
In je fotoboek heb je een veel leuker koppie...je bent toch niet aan het liegen hè?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ben ik hoor.
wtf? 60 euro voor een zwembroek?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:01 schreef Ciscus het volgende:
[..]
In je fotoboek heb je een veel leuker koppie...je bent toch niet aan het liegen hè?
ontopic, deze zwembroek:
[afbeelding]
Wel duur voor een zwembroek, maar m'n ex zei dan altijd 'wat denk je dat lingerie kost?'. In ieder geval 60 eurootjes...
Ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:01 schreef Ciscus het volgende:
[..]
In je fotoboek heb je een veel leuker koppie...je bent toch niet aan het liegen hè?
Maar m'n lichaam komt er zo goed mee uit! Nee echt, ik wilde deze heel graag, en als ik echt ga zwemmen, dan trek ik snel een andere aan. Komkom, ik ben vrijgezel hoor! Ik ga een wilde vakantie tegemoet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:10 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wtf? 60 euro voor een zwembroek?zo toch maar ff checken of mn oude nog niet gewoon past
je kijkt niet eens blijquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:02 schreef Melusine het volgende:
Nieuw jurkje
[afbeelding]
Verder heb ik zo veel gekocht dat ik me doodschaam, dus geen foto's
Dat shirt is vet, mag ik vragen hoe duur hij was en waar je hem gekocht hebt? Ik zoek ook zo'n shirt maar ik kan ze niet vinden in NLquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:56 schreef _SnoepHond het volgende:
Een shirt gekocht:
[afbeelding]
en binnenstebuiten:
[afbeelding]
Leuke jurk, maar dat gezicht erbij.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:02 schreef Melusine het volgende:
Nieuw jurkje
[afbeelding]
Rustig maar hoor, niet boos worden, ik gaf ook gewoon een compliment over die jurk, niet alleen een reactie op je gezicht.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:07 schreef Melusine het volgende:
Jaha, ik zeg toch dat ik gewoon niet fotogeniek ben.![]()
![]()
Jullie zijn allemaal fotomodellen zeker? Het gaat om die jurk en niet om mijn hoofd, dus waarschijnlijk had ik dat er beter af kunnen knippen, maar dat vind ik weer zo flauw.
Leuke jurk! Is die van de WE? Zo ja dan heb ik hem ook zien hangen, en ik wou hem passen maar ik had geen tijd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:02 schreef Melusine het volgende:
Nieuw jurkje
[afbeelding]
Gekocht bij solebox.de, 180 euroquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:36 schreef Buitenwesten het volgende:
[..]
Dat shirt is vet, mag ik vragen hoe duur hij was en waar je hem gekocht hebt? Ik zoek ook zo'n shirt maar ik kan ze niet vinden in NLEn bij bbcicecream.com sturen ze alleen naar Amerika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |