Heb tegenwoordig een boudygard bij me.....quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
condooms..gaat ze wel nodig hebben met dat rokje
die schoenen heb ik ookquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:13 schreef LoggedIn het volgende:
ff crossposten
Resultaat (qua kleding) van een dagje naar de stad:
Tommy Hilfiger poloshirt
[knip] niet onnodig quoten svp [/knip]
Bruine kleding is sexy.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:32 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
beetje rare foto
simpel bruin truitje met roze bandjes
Van Orsay zo te zien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:40 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[afbeelding]
Die is leuk!! Waarvan?
Leuk hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:32 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
beetje rare foto
Nachtkleding van de HEMA?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:32 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
beetje rare foto
Zo een zoek ik er ook nogquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:07 schreef hydrah het volgende:
De zon brak door waardoor ik in een zomerse extase kwam en ben toen meteen gaan shoppen voor een zomer broek voor even snel erbij.
het is deze geworden.
[afbeelding]
Lekker licht en flodderig prima voor over de slippers of om mee te slenteren.
Hij is van Armani Jeans en hij is 280 euro, hij is gewoon algemeen verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zo een zoek ik er ook nog. Heb je wat meer info?
180 euro neem ik aan, anders ben je flink geflashed.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:02 schreef hydrah het volgende:
[..]
Hij is van Armani Jeans en hij is 280 euro, hij is gewoon algemeen verkrijgbaar.
Truitje klinkt gewoon leuk. Topje is..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar waarom noem je dat in godsnaam een 'truitje'. Het is toch gewoon een topje? Dit valt me al een hele tijd op dat vrouwen bijna alle bovenkleding een 'truitje' noemen. Wel grappig dat je in de bestandsnaam van die foto het een shirtje noemt, en dat die van de hema komt.
Hmm, die vind ik eigenlijk niet zo leukquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:22 schreef miss.cutie4you het volgende:
Heb nog snel effe gewisseld voor oufit Defqon!!![]()
[afbeelding]
Ok.....dat kan!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, die vind ik eigenlijk niet zo leuk
Dan vond ik je eerste outfit leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |