Goh daar dacht ik ook meteen aan...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:41 schreef Stansfield het volgende:
die tasjes doen me altijd aan van die marrokanen denken die dan met hun nep louis vuitton of gucci tasje een beetje stoer staan te doen.
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:41 schreef Stansfield het volgende:
die tasjes doen me altijd aan van die marrokanen denken die dan met hun nep louis vuitton of gucci tasje een beetje stoer staan te doen.
Doe dan geen korte broek aan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:04 schreef Sentry het volgende:
weet je wat het is... tasje word idd vaak gedragen door dat soort figuren... Maar ik kwam er vanmiddag weer achter, met een korte broek aan, telefoon + sleutels + portomonee = zo'n tasje best handig.
Leuke laarzen, waar gehaald?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:07 schreef SsuusS het volgende:
lekkere warme winter laarzen!!![]()
k kon ze voor 20 euro echt niet laten liggen!
als je bezopen bent en niet voor je eigen daden in kunt staan ..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:39 schreef Molluck het volgende:
Die tasjes zijn in bepaalde situaties wel behoorlijk nichterig, in andere situaties moet het kunnen
leuk kado voor je vrouwelijke eega!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:48 schreef Fatality het volgende:
[..]
als je bezopen bent en niet voor je eigen daden in kunt staan ..
jezus een tasje
Idd zo iets met vakken erin voor je telefoon etc. En omdat ik nu een kentekenbewijs heb voor mijn scooter wilde ik ook zo iets omdat het kentekenbewijs niet in mijn broek paste en ik heb geen zin om elke keer een grote tas mee te nemen voor dat kentekenbewijs.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:04 schreef Sentry het volgende:
weet je wat het is... tasje word idd vaak gedragen door dat soort figuren... Maar ik kwam er vanmiddag weer achter, met een korte broek aan, telefoon + sleutels + portomonee = zo'n tasje best handig.
Neem dan een vriendin!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:04 schreef Sentry het volgende:
Wat draag je meestal voor een soort kleding? Ik heb het idee dat je veel verschillende dingen draagt..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:07 schreef SsuusS het volgende:
lekkere warme winter laarzen!!![]()
k kon ze voor 20 euro echt niet laten liggen!
[afbeelding]
bikini!![]()
[afbeelding]
en nog een hempje![]()
![]()
[afbeelding]
En wie heeft deze vette sjit voor je uitgezocht!! ....quote:Op zondag 11 juni 2006 10:23 schreef kastanova het volgende:
Simpel WK-shirtje.
[knip] niet onnodig quoten svp [/knip]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |