abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39856127
quote:
hahahahha er steekt een wortel uit zn gulp


pi_39856160
wel een tof shirt btw
pi_39856170
Halleux
pi_39856200
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:08 schreef Alfisti het volgende:
Halleux
Alfristi
pi_39856304
BoJeaux!

Morgen klussen he Pleisters gekocht?

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2006 18:15:23 ]
pi_39856330
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:14 schreef Alfisti het volgende:
BoJeaux!

Morgen klussen he Pleisters gekocht?
handschoenen gekocht

kom je kijken ?
pi_39856355
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:15 schreef BoJo het volgende:

[..]

kom je kijken helpen ?


Maartje is er

Doet je vader wel zijn muts op?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2006 18:17:20 ]
pi_39856386
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:17 schreef Alfisti het volgende:

[..]



Maartje is er

Doet je vader wel zijn muts op?
ahh

laten we dat maar niet doen met dit weer
pi_39856533
Er staat een Xbox 360 op mijn kamer .
pi_39856549
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:24 schreef ijsmeis het volgende:
Er staat een Xbox 360 op mijn kamer .
waarom niet er in?
pi_39856605
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

waarom niet er in?
Reageer eens inhoudelijk . Met "cool " ofzo . Potverdriedubbeltjes .
pi_39856620
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:24 schreef ijsmeis het volgende:
Er staat een Xbox 360 op mijn kamer .
gaaaaaffff welke spellen ?
pi_39856623
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:24 schreef ijsmeis het volgende:
Er staat een Xbox 360 op mijn kamer .
Cool!
pi_39856631
heb je ook een webcam op je xbox?
pi_39856654
. Doosjes.

Maarre, 2 spellen. Oblivion en Lord of The Rings (niet dat adventure-spel, maar dat stratego-geval)

. Ik mag er ook nog eentje uitkiezen, geloof ik .
pi_39856687
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je ook een webcam op je xbox?
Nee, wel gewoon op mijn puter. Denk ik. Ergens. Of ook niet. Of ook wel. Een van die twee.
pi_39856697
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:29 schreef ijsmeis het volgende:
. Doosjes.

Maarre, 2 spellen. Oblivion en Lord of The Rings (niet dat adventure-spel, maar dat stratego-geval)

. Ik mag er ook nog eentje uitkiezen, geloof ik .
ben je jarig ofzo?

neem PGR3 gek!
pi_39856717
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:31 schreef BoJo het volgende:

[..]

ben je jarig ofzo?

neem PGR3 gek!
Hij is niet van mij . Maar ik wil er ooooohoook een!
Maar hij staat hier, omdat meneer zijn kamer een rommel is, wheheheh.
pi_39856725
En ja, die neem ik denk ik wel ja .

Heb ik gisteren nog zitten zeggen dat ik geen racespellen speel, whehehe
pi_39856816
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:32 schreef ijsmeis het volgende:
En ja, die neem ik denk ik wel ja .

Heb ik gisteren nog zitten zeggen dat ik geen racespellen speel, whehehe
ik speel bijna alleen maar racespellen
pi_39856826
maar als je PGR3 neemt kom ik wel eventjes een avondje gamen
pi_39857356
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Brechtje
pi_39857387
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:24 schreef ijsmeis het volgende:
Er staat een Xbox 360 op mijn kamer .
Mag ik je aanraken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')