abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39848428
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:21 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik hoop dat je voorkennis had
Alexxxx z'n foto's hebben nu 'n opvolgend nummer, dus ff de link gepakt.. IMG_7151-border.JPG veranderd in IMG_7150-border.JPG en voila.
V10
pi_39848430
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Hij stond idd al op BB
Dat bedoelde ik ja.
pi_39848520
Ik ben naar de boot
pi_39848561
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben naar de boot
zuip ze
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:28:51 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39848563
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

De Sleghte.
zegt me niks.


leg eens uit als je wil
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39848596
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

zegt me niks.


leg eens uit als je wil
http://www.deslegte.com

zitten ook in die hoofdwinkelstraat van Den Haag. En in de PIet Heinstraat is ook een boekwinkeltje, heelmaal aan het eind (andere kant als christine el duc) die hebben achterin een gigantische afdeling autoboeken. grootse voorraad die ik ooit heb gezien qua autoboeken.
pi_39850864
en ik ben weer terug, ff de meuk gekocht voor morgen. Denk dat ik ook de binnenkant van de velgen eventjes op ga poetsen
pi_39850905
morgen dus
pi_39851070
ik heb trouwens helemaal niks meer gehoord van dat hotel of van de reservering... of was die bevestigingsmail er na voldoende

misschien toch ff bellen van de week.

Iemand nog van Tjabbo gehoord of die nog mee wou?
pi_39851174
tjabbo is vanochtend vertrokken op vakantie geloof ik
pi_39851239
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
tjabbo is vanochtend vertrokken op vakantie geloof ik
aahhh ok

Naja word ook wel gezellig met z'n 4 of 5en. Als TF nou ook mee gaat het hotel in dan kan Lipje zijn collega meenemen en reserveren we nog een kamer.
pi_39853061
misschien dat ik voor de tijd al een extra 1GB kaartje koop, ik heb aan 1GB op vakantie och niet genoeg
pi_39853240
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
misschien dat ik voor de tijd al een extra 1GB kaartje koop, ik heb aan 1GB op vakantie och niet genoeg

kosten niet zoveel meer. Neem dan wel een CF kaartje en niet zo'n gevoelige microdrive.
pi_39853299
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:17 schreef BoJo het volgende:

[..]


kosten niet zoveel meer. Neem dan wel een CF kaartje en niet zo'n gevoelige microdrive.
Waar ziijn die kaartjes het goedkoopst? En hoe weet ik of ie in mn camera past?

Of maakt het niet zo veel uit en ga ik gewoon met de camera om de nek naar mn eigen vakfotografa en zeg ik "doe me hier ff een kaartje voor"
pi_39853430
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Waar ziijn die kaartjes het goedkoopst? En hoe weet ik of ie in mn camera past?

Of maakt het niet zo veel uit en ga ik gewoon met de camera om de nek naar mn eigen vakfotografa en zeg ik "doe me hier ff een kaartje voor"
er gaat compact flash (CF) en Microdrive in. Maar toen ik hem had, waren er nog geen grote CF kaartjes en was de Microdrive een alternatief. Alleen dat is echt een klein hardeschijfje met bewegende delen dus is gevoeliger dan een plaatje electronica wat een CF kaart is.

en die kaartjes zou ik via internet eerst checken of het niet veel goedkoper is.. kan weinig fout mee gaan http://tweakers.net/pricewatch/cat/300
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:36:08 #168
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39855265
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39855293
We gaan niet BBQ-en .
pi_39855360
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
We gaan niet BBQ-en .
wij ook niet
pi_39855362
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
We gaan niet BBQ-en .
wij ook niet.
pi_39855371
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:39 schreef BoJo het volgende:

[..]

wij ook niet
pi_39855381
zit ook maar 1 post tussen over heel fok gezien Bo
pi_39855919
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
zit ook maar 1 post tussen over heel fok gezien Bo
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:00:15 #175
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39855928
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')