ik vond het irritant en de voetgangers ook, altijd die boze blikken in de stad en mensen die hun gezicht vertrekken omdat het gepiep echt te erg wasquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Piepende remmen zoals rally auto's hebben is gaaf
Gewoon op gravel nog piepende remmen![]()
Ja dat heb ik nu ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vond het irritant en de voetgangers ook, altijd die boze blikken in de stad en mensen die hun gezicht vertrekken omdat het gepiep echt te erg was![]()
die Jeep was automaat dus je moest continu remmen, en vaak ook lang uitremmen... erg fijn...notquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu ook
Nouja ze horen je wel aankomen in iedergeval
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
Sig-updeet.
Ja dan is het wel kut iddquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
die Jeep was automaat dus je moest continu remmen, en vaak ook lang uitremmen... erg fijn...not![]()
Ohja mijn airbox word maandag gemonteerd![]()
Modem uithouden vannacht werkte blijkbaarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Aan de hand van die lampjes zou ik zeggen dat het modem een eigen leven aan het leiden is.
IP veranderen... hangt een beetje van chello af, meeste ISP's doen dat op MAC basis dus zou je je MAC kunnen veranderen.
Alleen bij Chello heb je de kans dat ze je MAC "vast houden" om te voorkomen dat je een router gebruikt(tenminste dat was ooit de bedoeling)
Als dat zo is mag je ze weer bellen
Reset kan wel helpen, maar dat hangt min of meer van je lease en de DHCP server af, geen id wat ze daar gebruiken..
Wat is jou richting dan? Programming?
De downloadlink staat notabene op die sitequote:
Volgends mij heeft die ma een camera installed daarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Anders krijg je nog wat van d'r te heuren
Dat is juist praktisch... heb het ook een tijdje bij mijn rover gehad (zat wat roest op meen ik, remmen zelf werkten nog prima en was na een kleine beurt wegquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vond het irritant en de voetgangers ook, altijd die boze blikken in de stad en mensen die hun gezicht vertrekken omdat het gepiep echt te erg was![]()
vulva's kosten nou eenmaal geldquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:32 schreef BaraCuda het volgende:
bij m'n ovlov gaan ze woensdag m'n dashboard lampjes vervangenZal ook wel weer wat gaan kosten
Distributieriem![]()
en dan de rest van de grote beurt nog
Geldinzamel actie starten
hij is wel goed koper uit denk ik dan wanneer ik m'n distributie riem zou laten vervangenquote:
mjahquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Anders krijg je nog wat van d'r te heuren
Ik bedoelde het dubbelzinnigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:12 schreef M5 het volgende:
[..]
hij is wel goed koper uit denk ik dan wanneer ik m'n distributie riem zou laten vervangenkan altijd erger
Fryslanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo, je moet eens een dagje hier komen, dan kun je ECHT fietsen.
stonden wat trucks op het zaailand, en wat behendigheidswedstrijden, ik spam zo wel een linkje.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Fryslan
wat voor gaar evenement was er trouwens?
Ben er maar trots opquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:12 schreef M5 het volgende:
[..]
hij is wel goed koper uit denk ik dan wanneer ik m'n distributie riem zou laten vervangenkan altijd erger
ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat fietsenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo, je moet eens een dagje hier komen, dan kun je ECHT fietsen.
uhu maar was niet het enige wat ik toen liet doen, misschien kan het wel zonder het blok eruit te lepelen maar het dit was makkelijker voor zequote:
't riempje zal niet veel meer kosten, maar bij mij moet het hele front van de auto er af, (alle bumpers, frame's, grill, radiateur, etc. etc.)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik bedoelde het dubbelzinnig
Ik neem aan dat jouw motorcompartiment dan nogal vol zit? Het materiaal zal niet zoveel verschillen in prijs lijkt me
12 en 13 augustus ga je al met me mee de Ring overquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ok, dan gaan we een stukje ECHT autorijden in je 155
Op Friese landweggetjes kun je ook mooie foto's makenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
12 en 13 augustus ga je al met me mee de Ring over![]()
En ik wil je eigenlijk ergens daar in een bocht neer zetten voor mooie platen van ons![]()
En hem dan per ongeluk/expres vergeten?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
12 en 13 augustus ga je al met me mee de Ring over![]()
En ik wil je eigenlijk ergens daar in een bocht neer zetten voor mooie platen van ons![]()
VW T3quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Nou jongens, vertel me maar welk merk en type auto dit is
VW polo uit 92 zo een groot ding is datquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Nou jongens, vertel me maar welk merk en type auto dit is
De Sleghte.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:19 schreef ook_gek het volgende:
iemand enig idee waar ik een boekje kan vinden over de MX5.
Mijn pa wilt zo een handleiding boekje hebben![]()
Hij stond idd al op BBquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je voorkennis had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |