abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39845530
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:18 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Piepende remmen zoals rally auto's hebben is gaaf

Gewoon op gravel nog piepende remmen
ik vond het irritant en de voetgangers ook, altijd die boze blikken in de stad en mensen die hun gezicht vertrekken omdat het gepiep echt te erg was
pi_39845645
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:19 schreef BoJo het volgende:

[..]

ik vond het irritant en de voetgangers ook, altijd die boze blikken in de stad en mensen die hun gezicht vertrekken omdat het gepiep echt te erg was
Ja dat heb ik nu ook
Nouja ze horen je wel aankomen in iedergeval
pi_39845684
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:25 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ja dat heb ik nu ook
Nouja ze horen je wel aankomen in iedergeval
die Jeep was automaat dus je moest continu remmen, en vaak ook lang uitremmen... erg fijn...not


Ohja mijn airbox word maandag gemonteerd
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:27:48 #104
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_39845685
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
Sig-updeet.


Nolius is verder wel een drol.
pi_39845712
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:27 schreef BoJo het volgende:

[..]

die Jeep was automaat dus je moest continu remmen, en vaak ook lang uitremmen... erg fijn...not


Ohja mijn airbox word maandag gemonteerd
Ja dan is het wel kut idd zo bij een stoplicht heel langzaam die rem op laten komen
1 groot piepfestijn
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:30:02 #106
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39845732
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Aan de hand van die lampjes zou ik zeggen dat het modem een eigen leven aan het leiden is.

IP veranderen... hangt een beetje van chello af, meeste ISP's doen dat op MAC basis dus zou je je MAC kunnen veranderen.

Alleen bij Chello heb je de kans dat ze je MAC "vast houden" om te voorkomen dat je een router gebruikt (tenminste dat was ooit de bedoeling)
Als dat zo is mag je ze weer bellen
Reset kan wel helpen, maar dat hangt min of meer van je lease en de DHCP server af, geen id wat ze daar gebruiken..

Wat is jou richting dan? Programming?
Modem uithouden vannacht werkte blijkbaar
Ik meen dat ze een lease van een week gebruikten, mits je modem aan 24/7 aanstaat.. standby is dus best een kut-optie

En mijn richting is de applicatiehoek inderdaad, inclusief ontwerpen en de rest van het geneuzel aldaar.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_39845752
op het doosje van de blokken staat "Carbon Ceramic"

  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:31:03 #108
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39845753
tering krijg net een flyer van Mysteryland. Fucking groot ding
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39845776
ik ga ff fietsen
pi_39845791
bij m'n ovlov gaan ze woensdag m'n dashboard lampjes vervangen Zal ook wel weer wat gaan kosten

Distributieriem

en dan de rest van de grote beurt nog

Geldinzamel actie starten
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:32:42 #111
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_39845792
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:31 schreef BoJo het volgende:
ik ga ff fietsen
Anders krijg je nog wat van d'r te heuren
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:32:44 #112
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39845793
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:39 schreef RvdLinden het volgende:

[..]

waar kan ik dit downloaden?
De downloadlink staat notabene op die site
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_39845832
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:32 schreef Hugster het volgende:

[..]

Anders krijg je nog wat van d'r te heuren
Volgends mij heeft die ma een camera installed daar

Bo heb je gefiets? Ja mama, JE LIEGT BO!!!! kijk de beelden dan!!!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:35:37 #114
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39845853
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:19 schreef BoJo het volgende:

[..]

ik vond het irritant en de voetgangers ook, altijd die boze blikken in de stad en mensen die hun gezicht vertrekken omdat het gepiep echt te erg was
Dat is juist praktisch... heb het ook een tijdje bij mijn rover gehad (zat wat roest op meen ik, remmen zelf werkten nog prima en was na een kleine beurt weg ). Mensen horen je dan tenminste remmen
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:36:37 #115
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39845866
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:32 schreef BaraCuda het volgende:
bij m'n ovlov gaan ze woensdag m'n dashboard lampjes vervangen Zal ook wel weer wat gaan kosten

Distributieriem

en dan de rest van de grote beurt nog

Geldinzamel actie starten
vulva's kosten nou eenmaal geld
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_39846487
V10
pi_39846569
Zou eigenlijk geluidsopname moeten maken van die m3 gtr

Tering wat klinkt dat vet als je je geluid hard zet
pi_39846586
Zo, dat was weer een leuk (matig) evenement
pi_39846622
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:36 schreef Paladijn het volgende:

[..]

vulva's kosten nou eenmaal geld
hij is wel goed koper uit denk ik dan wanneer ik m'n distributie riem zou laten vervangen kan altijd erger
V10
pi_39846704
whehehe, foto gemaakt op 18mm, stata er een hele hoge rechte toren op de achtergrond, maar ide is dus scheef getrokken
pi_39846784
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:32 schreef Hugster het volgende:

[..]

Anders krijg je nog wat van d'r te heuren
mjah
pi_39846823
Bo, je moet eens een dagje hier komen, dan kun je ECHT fietsen.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:23:35 #123
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39846846
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:12 schreef M5 het volgende:

[..]

hij is wel goed koper uit denk ik dan wanneer ik m'n distributie riem zou laten vervangen kan altijd erger
Ik bedoelde het dubbelzinnig

Ik neem aan dat jouw motorcompartiment dan nogal vol zit? Het materiaal zal niet zoveel verschillen in prijs lijkt me
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:24:08 #124
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39846861
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo, je moet eens een dagje hier komen, dan kun je ECHT fietsen.
Fryslan
wat voor gaar evenement was er trouwens?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_39846873
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:24 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Fryslan
wat voor gaar evenement was er trouwens?
stonden wat trucks op het zaailand, en wat behendigheidswedstrijden, ik spam zo wel een linkje.
pi_39846900
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:12 schreef M5 het volgende:

[..]

hij is wel goed koper uit denk ik dan wanneer ik m'n distributie riem zou laten vervangen kan altijd erger
Ben er maar trots op
pi_39846999
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo, je moet eens een dagje hier komen, dan kun je ECHT fietsen.
ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat fietsen
pi_39847007
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:25 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ben er maar trots op
bij moest het hele blok er uit
pi_39847022
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:29 schreef BoJo het volgende:

[..]

bij moest het hele blok er uit
Voor de distributieriem ja?
pi_39847068
Op H base zie ik dat alleen aan onderdelen het al 200 euro kost
Dan zit ie er helaas nog niet op
pi_39847078
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:29 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Voor de distributieriem ja?
uhu maar was niet het enige wat ik toen liet doen, misschien kan het wel zonder het blok eruit te lepelen maar het dit was makkelijker voor ze
pi_39847102
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:23 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Ik bedoelde het dubbelzinnig

Ik neem aan dat jouw motorcompartiment dan nogal vol zit? Het materiaal zal niet zoveel verschillen in prijs lijkt me
't riempje zal niet veel meer kosten, maar bij mij moet het hele front van de auto er af, (alle bumpers, frame's, grill, radiateur, etc. etc.)
V10
pi_39847191
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:29 schreef BoJo het volgende:

[..]

ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat fietsen
ok, dan gaan we een stukje ECHT autorijden in je 155
pi_39847264
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ok, dan gaan we een stukje ECHT autorijden in je 155
12 en 13 augustus ga je al met me mee de Ring over

En ik wil je eigenlijk ergens daar in een bocht neer zetten voor mooie platen van ons
pi_39847308
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:39 schreef BoJo het volgende:

[..]

12 en 13 augustus ga je al met me mee de Ring over

En ik wil je eigenlijk ergens daar in een bocht neer zetten voor mooie platen van ons
Op Friese landweggetjes kun je ook mooie foto's maken

Maar ik heb inderdaad zin an de RIng Drie keer Duitsland in 6 weken tijd dat is me tot nu toe in 23 jaar tijd nog niet eens gelukt
pi_39847328
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:39 schreef BoJo het volgende:

[..]

12 en 13 augustus ga je al met me mee de Ring over

En ik wil je eigenlijk ergens daar in een bocht neer zetten voor mooie platen van ons
En hem dan per ongeluk/expres vergeten?
pi_39847694


Nou jongens, vertel me maar welk merk en type auto dit is
pi_39847812
iets zegt me dat het geen porsj is
pi_39847916
ben weg
pi_39848047
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]

Nou jongens, vertel me maar welk merk en type auto dit is
VW T3
V10
pi_39848070
BoJo
V10
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:13:44 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39848205
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]

Nou jongens, vertel me maar welk merk en type auto dit is
VW polo uit 92 zo een groot ding is dat
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39848243
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:08 schreef M5 het volgende:

[..]

VW T3
Klopt.
pi_39848267
Whehehe, zonet een verkoper van groene stroom aan de deur

"blablabla groende stroom blablabla"
"meneer, we hebben hier al stroom."
"oh u bent al voorzien?"
en hij gaat weer weg
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:19:16 #147
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39848357
iemand enig idee waar ik een boekje kan vinden over de MX5.
Mijn pa wilt zo een handleiding boekje hebben
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39848393
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:19 schreef ook_gek het volgende:
iemand enig idee waar ik een boekje kan vinden over de MX5.
Mijn pa wilt zo een handleiding boekje hebben
De Sleghte.
pi_39848403
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:08 schreef M5 het volgende:

[..]

VW T3
Ik hoop dat je voorkennis had
pi_39848419
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:21 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik hoop dat je voorkennis had
Hij stond idd al op BB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')