abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:54:10 #51
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39837524
maar je hebt m wel vermaakt
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_39837773
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:54 schreef lipje het volgende:
maar je hebt m wel vermaakt
Volgens mij had ie het wel naar zijn zin ja .
pi_39837886
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:51 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hugo heb ik niet klaargepijpt.
Niet?
pi_39837910
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:32 schreef Paladijn het volgende:

[..]

192.168.100.2
Dat had ik ook na mijn adreswijziging, zoals beschreven in UPC/Chello medewerkers, deel zoveel
De webinterface, die ik toen heb ontdekt, deed het dus niet... en zoals je al aangeeft hoort zo'n apparaat duidelijk aan te geven dat ie op standby staat. Als ik de standby knop indruk gaat mijn online lampje uit en gaan mijn send/receive lampjes knipperen, maar dat weet ik dus nu voor de volgende keer.

Kun je me overigens vertellen hoe ik mijn IP reset? Ik kom irc.fok.nl nl. niet meer op omdat ik met mijn nieuwe dynamische IP op de sorbs open proxy lijst sta (en mezelf daaraf halen werkt niet echt door problemen aldaar - krijg geen retest key gemailed ) Ik zet vannacht mijn modem wel uit in de hoop dat ik morgen een nieuw IP krijg, maar weet zo niet zeker of dat helpt..

Overigens is dit soort kennis meer TI werk, niet echt mijn richting
Aan de hand van die lampjes zou ik zeggen dat het modem een eigen leven aan het leiden is.

IP veranderen... hangt een beetje van chello af, meeste ISP's doen dat op MAC basis dus zou je je MAC kunnen veranderen.

Alleen bij Chello heb je de kans dat ze je MAC "vast houden" om te voorkomen dat je een router gebruikt (tenminste dat was ooit de bedoeling)
Als dat zo is mag je ze weer bellen
Reset kan wel helpen, maar dat hangt min of meer van je lease en de DHCP server af, geen id wat ze daar gebruiken..

Wat is jou richting dan? Programming?
pi_39837982
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:04 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Niet?
Jij wel?
pi_39837985
Bij Chello mag je tegenwoordig wel een router gebruiken
pi_39837997
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Jij wel?


Ik ben naar de kroeg
pi_39838026
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef hermandeperman het volgende:

[..]



Ik ben naar de kroeg
Veel plebier .
pi_39838063
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
Bij Chello mag je tegenwoordig wel een router gebruiken
Jazeker, maar ze gebruiken nogsteeds die lock op je MAC die dus ooit bestemd was voor het tegengaan van routers.. geen id waarom dat anders zou moeten zijn namelijk.
Ik vind het iig erg kut en gelukkig heeft mijn provider zoiets niet.
Ik had het laatst nog bij een klant, maar goed MAC kloon en je bent klaar
  zaterdag 15 juli 2006 @ 00:32:37 #60
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39838636
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 15 juli 2006 @ 05:17:39 #61
77352 Hugster
Mandarijntje
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:29:03 #62
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39843400
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 05:17 schreef Hugster het volgende:
Ga jij eens naar America ofzo

Mogguh
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_39843706
Mogge

En ik had je eerer terug verwacht ijsmeis

Straks naar een chauffeurs evenement in Leeuwarden
pi_39843729
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Mogge

En ik had je eerer terug verwacht ijsmeis

Straks naar een chauffeurs evenement in Leeuwarden
Ja, jij zag dat achter de schermen toch ?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:28:43 #65
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_39843739
IJsmeis is weer terug
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_39843745
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:27 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ja, jij zag dat achter de schermen toch ?
ik lees altijd mee in FC KLB ja.
pi_39843748
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:28 schreef Klonk het volgende:
IJsmeis is weer terug
Hey Klonk
pi_39843751
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:29 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ik lees altijd mee in FC KLB ja.
Ziejewel.
pi_39843824
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:50 schreef Hugsterr het volgende:
BaraCuda wist hem Stunts!

[afbeelding]


http://www.kalpen.de/stunts/allabout.htm
waar kan ik dit downloaden?
Vrijwilliger
pi_39843839
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:39 schreef RvdLinden het volgende:

[..]

waar kan ik dit downloaden?
Klik

De volgende keer zoeken op abandonware en Stunts .
pi_39844190
IJSMEIS IS TERUUUGG
pi_39844256
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:11 schreef BaraCuda het volgende:
IJSMEIS IS TERUUUGG
en jij begint spontaan weer te gillen
pi_39844258
WOOOHOOO.

HALLO BARACUDA. GOEIEMORGEN BARACUDA. DOEI BARACUDA .
pi_39844270
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:15 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

en jij begint spontaan weer te gillen
Hij vindt me leuk
pi_39844277
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:15 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hij vindt me leuk
Ik vind je ook leuk, maar dat is voor mij geen reden om te gillen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')