abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34856623
De situatie: ik ga verhuizen en mijn broertje blijft achter, dus die wil mijn chello verbinding voortzetten... Dus bel je met de UPC helldesk om een voornaam en telefoonnummer te wijzigen. Dat ging allemaal prima, wijziging was geen probleem en in iets van 3-5 minuten was het afgehandeld. Ik moest nog wel even schriftelijk het bankrekeningnummer aan laten passen.

Vervolgens ploft zo'n 10 minuten later mijn server offline en bel ik aan't eind van mijn werkdag maar eens met de helldesk of mijn verbinding soms is afgesloten. Het bleek echter erger. De clown van de helpdesk heeft per direct mijn contract verbroken en al mijn gegevens verwijderd - ik moest zelfs mijn modem serienummer/mac id etc. doorgeven omdat die niet langer bekend waren bij UPC. Vervolgens gaf een andere upc-medewerker aan dat ze er hard aan gingen werken om alles te herstellen zodat we binnen 2 dagen weer internet hebben.

Nu heb ik net de clown weer aan de lijn gehad die me vertelde dat hij ervanuit ging dat ik wel wist dat ik op moest zeggen en opnieuw aan moest vragen en daarom niets gemeld had. Het was hem niet duidelijk dat het om een overdracht ging - en dit is bij UPC volgens hem alleen mogelijk als de contracthouder dood is. Ik heb de ... dus alleen gevraagd om een voornaam, bankrekening en telefoonnummer te wijzigen en de rest hetzelfde te laten zodat mijn broertje nog gewoon internet heeft. Uiteraard is het dan zeer logisch dat mijn contract per direct ontbonden wordt en er een nieuwe aangevraagd wordt... iets wat totaal niet ter sprake is gekomen in het gesprek. "Het is aangepast meneer", is dan de afsluiting

Om een lang verhaal kort te maken, maandag krijgt mijn broertje een nieuw modem/pakket/etc. waarna hij in ieder geval weer kan internetten. De medewerker wist mij nog te verblijden met de mededeling dat ik de komende dagen in ieder geval niet hoefde te betalen! En mijn broertje krijgt de aansluitingskosten van 35 eurootjes kadeau vanwege het veroorzaakte leed! Dat ik dat onderhand wel weer verbeld heb aan die fantastische helldesk laten we dan maar even in het midden...
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_34856767
zout nou eens op met die bullshit

[ Bericht 35% gewijzigd door buzzer op 08-02-2006 10:52:59 ]
Guess who's back in the motherfucking house, with a fat dick for your motherfucking mouth!
pi_34857446
Heb precies hetzelfde meegemaakt. Je kan het pas wijzigen als degene is overleden of het moet op worden gezegd en opnieuw aanvragen. Wat een lummels daar.
pi_34857848
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:03 schreef SwordMen het volgende:
Heb precies hetzelfde meegemaakt. Je kan het pas wijzigen als degene is overleden of het moet op worden gezegd en opnieuw aanvragen. Wat een lummels daar.
Inderdaad.. ik maak overigens hetzelfde mee bij Essent (gas/electra) en Vitens (Water). Alleen zijn ze daar wel zo netjes om het mee te delen en de oude woning niet per direct af te sluiten.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:29:47 #5
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_34858164
Waarom vraag je dan opnieuw een abonnement bij Chello/UPC aan? Ik zou zelf de mogelijkheid hebben gegrepen om snel over te stappen naar een betere provider.
pi_34858451
ik heb het gewoon overgezet hoor, ik ging het huis uit een jaartje trg ongeveer, en nu staat het abbo gewoon op de naam van me ma niks geen problemen
namaste
pi_34858528
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:29 schreef Sirolf het volgende:
Waarom vraag je dan opnieuw een abonnement bij Chello/UPC aan? Ik zou zelf de mogelijkheid hebben gegrepen om snel over te stappen naar een betere provider.
Omdat wij, afgezien van deze idioot bij de helldesk, geen problemen hadden met Chello. Ik ben zelf al 'abonnee' sinds de telekabel tijd, zo'n 6-7 jaar terug. ADSL is niet echt een optie omdat we geen vaste telefoonlijn gebruiken, dus waarom zou je daarop overstappen als je tevreden bent over de geleverde diensten.

Ik heb ook geen nieuwe internetverbinding/kabeltv aangevraagd, dat heeft de helldesker voor mij, zonder mijn medeweten, gedaan. Dat hoorde ik dus pas vanmorgen toen hij mij opbelde met de mededeling dat alles verwijderd was en niet hersteld kon worden. Ik heb hem gisteren uitgelegd wat de situatie was en dat wij het abonnement gewoon voort wilden zetten onder een andere (voor)naam. Vervolgens gaf hij aan dat de gegevens aangepast waren en that's it. Het resultaat zie je in de OP.

[ Bericht 0% gewijzigd door Paladijn op 08-02-2006 13:11:47 (spelfoutje) ]
pi_34858584
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:38 schreef Dulk het volgende:
ik heb het gewoon overgezet hoor, ik ging het huis uit een jaartje trg ongeveer, en nu staat het abbo gewoon op de naam van me ma niks geen problemen
Dat was ons idee dus ook, het zou op zich geen enkel probleem hoeven zijn...
  Moderator woensdag 8 februari 2006 @ 13:06:28 #9
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_34862186
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
Deel 1001 over UPC. Dat mensen daar nog steeds klant worden
Volgens mij hebben ze er meer dan ooit.. En zoveel klachten hoor je ook niet meer over UPC.
pi_34862348
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:32 schreef Mr.Dre het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze er meer dan ooit.. En zoveel klachten hoor je ook niet meer over UPC.
dat denk ik ook ja
pi_34862479
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
Deel 1001 over UPC. Dat mensen daar nog steeds klant worden
Kan er weinig van zeggen, maar het gaat opzich allemaal wel goed . Eurodocsis geeft toch wel veel meer stabiliteit dan de oudere terayons etc.
pi_34862971
tvp

want mijn internet is nog steeds niet verhoogd
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:08:08 #14
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_34863216
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:57 schreef Qunix het volgende:
tvp

want mijn internet is nog steeds niet verhoogd
vaak ligt dat aand e gebruiker.... Staan alle instelligen geod? kan je router overweg met de nieuwe snelheid? netetwerkkaart goed ingesteld (half duplex ipv auto? ) en en en....
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:28:02 #15
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_34863879
Ik wilde eerst ook overstappen naar UPC, blij dat ik het niet gedaan heb als ik al de topics over UPS zo zie...

ik heb nog steeds KPN
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_34864419
Hoi Paladijn!
pi_34865271
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:08 schreef gateway het volgende:
Staan alle instelligen geod?
Ik heb niets veranderd... Chello zou medio december 2005 de snelheden van Chello Classic (wat ik heb) verdubbelen.
quote:
kan je router overweg met de nieuwe snelheid?
Ik heb een Drytech 2200+
En ik denk dat het wel zou moeten kunnen.
quote:
netetwerkkaart goed ingesteld (half duplex ipv auto? )
Zoals eerder gezegt. Ik heb niets veranderd.
quote:
en en en....
Nou de modem vaak gereset maar helaas...

Ik ben nu een mailtje aan het typen want ben te lui om te telefoneren.
Ik doe het liever met de mail dan met de telefoon.
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:23:54 #18
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_34868194
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:07 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ik heb niets veranderd... Chello zou medio december 2005 de snelheden van Chello Classic (wat ik heb) verdubbelen.
[..]

Ik heb een Drytech 2200+
En ik denk dat het wel zou moeten kunnen.
[..]

Zoals eerder gezegt. Ik heb niets veranderd.
[..]

Nou de modem vaak gereset maar helaas...

Ik ben nu een mailtje aan het typen want ben te lui om te telefoneren.
Ik doe het liever met de mail dan met de telefoon.
dat je nisk verandert heb kan juist de fout zijn! ik had thusi ook nisk verandert, en met mijn wlan kewam ik ook niet aan de neiue snelheid, met de desktop met LAN ook niet, toen naar half duplex gezet en toen opeens wel
pi_34875717
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:23 schreef gateway het volgende:

[..]

dat je nisk verandert heb kan juist de fout zijn! ik had thusi ook nisk verandert, en met mijn wlan kewam ik ook niet aan de neiue snelheid, met de desktop met LAN ook niet, toen naar half duplex gezet en toen opeens wel
Hoe heb jij het opgelost?

Want ik wil ookwel de nieuwe snelheden voelen enzo
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:13:56 #20
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_34881876
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 20:01 schreef Qunix het volgende:

[..]

Hoe heb jij het opgelost?

Want ik wil ookwel de nieuwe snelheden voelen enzo
1. Niet via Wlan maar LAN connecten met je inet
2. Instellingen van de netwerkkaart op half duplex zetten, en dus niet op AUTO

Verder niks....

Haal je dan nog de snelheid niet, verbindt je computer dan eens rechtstreeks met je modem, dus zonder router ertussen.....
pi_34882818
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:13 schreef gateway het volgende:

[..]

1. Niet via Wlan maar LAN connecten met je inet
2. Instellingen van de netwerkkaart op half duplex zetten, en dus niet op AUTO

Verder niks....

Haal je dan nog de snelheid niet, verbindt je computer dan eens rechtstreeks met je modem, dus zonder router ertussen.....
Zal moelijk worden

Maar ik zal even goed zoeken
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 februari 2006 @ 15:44:23 #22
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_34902638
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
Hoi Paladijn!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_34909278
mijn modem lust anders prima 100mbit full duplex

aleeen die com21 stink dingen eten 10mbit / half
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:33:10 #24
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_34918200
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
mijn modem lust anders prima 100mbit full duplex

aleeen die com21 stink dingen eten 10mbit / half
aha, ik heb thuis een thomson modem met een sweex routertje (en via de wlan komt daar nog een uhm... targa router bij)
pi_34936310
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:33 schreef gateway het volgende:

[..]

aha, ik heb thuis een thomson modem met een sweex routertje (en via de wlan komt daar nog een uhm... targa router bij)
com21 grafbakken zijn ook uit de omloop ondertussen:? iig ze worden masaal geruilt door DOCSIS compatible rommel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')