Inderdaad.. ik maak overigens hetzelfde mee bij Essent (gas/electra) en Vitens (Water). Alleen zijn ze daar wel zo netjes om het mee te delen en de oude woning niet per direct af te sluiten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:03 schreef SwordMen het volgende:
Heb precies hetzelfde meegemaakt. Je kan het pas wijzigen als degene is overleden of het moet op worden gezegd en opnieuw aanvragen. Wat een lummels daar.
Omdat wij, afgezien van deze idioot bij de helldesk, geen problemen hadden met Chello. Ik ben zelf al 'abonnee' sinds de telekabel tijd, zo'n 6-7 jaar terug. ADSL is niet echt een optie omdat we geen vaste telefoonlijn gebruiken, dus waarom zou je daarop overstappen als je tevreden bent over de geleverde diensten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:29 schreef Sirolf het volgende:
Waarom vraag je dan opnieuw een abonnement bij Chello/UPC aan? Ik zou zelf de mogelijkheid hebben gegrepen om snel over te stappen naar een betere provider.
Dat was ons idee dus ook, het zou op zich geen enkel probleem hoeven zijn...quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:38 schreef Dulk het volgende:
ik heb het gewoon overgezet hoor, ik ging het huis uit een jaartje trg ongeveer, en nu staat het abbo gewoon op de naam van me maniks geen problemen
Volgens mij hebben ze er meer dan ooit.. En zoveel klachten hoor je ook niet meer over UPC.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
Deel 1001 over UPC. Dat mensen daar nog steeds klant worden
dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:32 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze er meer dan ooit.. En zoveel klachten hoor je ook niet meer over UPC.
Kan er weinig van zeggen, maar het gaat opzich allemaal wel goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
Deel 1001 over UPC. Dat mensen daar nog steeds klant worden
vaak ligt dat aand e gebruiker.... Staan alle instelligen geod? kan je router overweg met de nieuwe snelheid? netetwerkkaart goed ingesteld (half duplex ipv auto? ) en en en....quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:57 schreef Qunix het volgende:
tvp
want mijn internet is nog steeds niet verhoogd
Ik heb niets veranderd... Chello zou medio december 2005 de snelheden van Chello Classic (wat ik heb) verdubbelen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:08 schreef gateway het volgende:
Staan alle instelligen geod?
Ik heb een Drytech 2200+quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:08 schreef gateway het volgende:
kan je router overweg met de nieuwe snelheid?
Zoals eerder gezegt. Ik heb niets veranderd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:08 schreef gateway het volgende:
netetwerkkaart goed ingesteld (half duplex ipv auto? )
Nou de modem vaak gereset maar helaas...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:08 schreef gateway het volgende:
en en en....
dat je nisk verandert heb kan juist de fout zijn! ik had thusi ook nisk verandert, en met mijn wlan kewam ik ook niet aan de neiue snelheid, met de desktop met LAN ook niet, toen naar half duplex gezet en toen opeens welquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb niets veranderd... Chello zou medio december 2005 de snelheden van Chello Classic (wat ik heb) verdubbelen.
[..]
Ik heb een Drytech 2200+
En ik denk dat het wel zou moeten kunnen.
[..]
Zoals eerder gezegt. Ik heb niets veranderd.
[..]
Nou de modem vaak gereset maar helaas...
Ik ben nu een mailtje aan het typen want ben te lui om te telefoneren.
Ik doe het liever met de mail dan met de telefoon.
Hoe heb jij het opgelost?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:23 schreef gateway het volgende:
[..]
dat je nisk verandert heb kan juist de fout zijn! ik had thusi ook nisk verandert, en met mijn wlan kewam ik ook niet aan de neiue snelheid, met de desktop met LAN ook niet, toen naar half duplex gezet en toen opeens wel
1. Niet via Wlan maar LAN connecten met je inetquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoe heb jij het opgelost?
Want ik wil ookwel de nieuwe snelheden voelen enzo
Zal moelijk wordenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:13 schreef gateway het volgende:
[..]
1. Niet via Wlan maar LAN connecten met je inet
2. Instellingen van de netwerkkaart op half duplex zetten, en dus niet op AUTO
Verder niks....
Haal je dan nog de snelheid niet, verbindt je computer dan eens rechtstreeks met je modem, dus zonder router ertussen.....
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
Hoi Paladijn!
aha, ik heb thuis een thomson modem met een sweex routertje (en via de wlan komt daar nog een uhm... targa router bij)quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
mijn modem lust anders prima 100mbit full duplex![]()
aleeen die com21 stink dingen eten 10mbit / half
com21 grafbakken zijn ook uit de omloop ondertussen:? iig ze worden masaal geruilt door DOCSIS compatible rommelquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:33 schreef gateway het volgende:
[..]
aha, ik heb thuis een thomson modem met een sweex routertje (en via de wlan komt daar nog een uhm... targa router bij)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |