Aan de hand van die lampjes zou ik zeggen dat het modem een eigen leven aan het leiden is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
192.168.100.2
Dat had ik ook na mijn adreswijziging, zoals beschreven in UPC/Chello medewerkers, deel zoveel
De webinterface, die ik toen heb ontdekt, deed het dus niet... en zoals je al aangeeft hoort zo'n apparaat duidelijk aan te geven dat ie op standby staat. Als ik de standby knop indruk gaat mijn online lampje uit en gaan mijn send/receive lampjes knipperen, maar dat weet ik dus nu voor de volgende keer.
Kun je me overigens vertellen hoe ik mijn IP reset? Ik kom irc.fok.nl nl. niet meer op omdat ik met mijn nieuwe dynamische IP op de sorbs open proxy lijst sta (en mezelf daaraf halen werkt niet echt door problemen aldaar - krijg geen retest key gemailed) Ik zet vannacht mijn modem wel uit in de hoop dat ik morgen een nieuw IP krijg, maar weet zo niet zeker of dat helpt..
Overigens is dit soort kennis meer TI werk, niet echt mijn richting
Jazeker, maar ze gebruiken nogsteeds die lock op je MAC die dus ooit bestemd was voor het tegengaan van routers.. geen id waarom dat anders zou moeten zijn namelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
Bij Chello mag je tegenwoordig wel een router gebruiken
Ga jij eens naar America ofzoquote:
Ja, jij zag dat achter de schermen tochquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Mogge
En ik had je eerer terug verwacht ijsmeis
Straks naar een chauffeurs evenement in Leeuwarden
ik lees altijd mee in FC KLB ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, jij zag dat achter de schermen toch?
waar kan ik dit downloaden?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:50 schreef Hugsterr het volgende:
BaraCuda wist hemStunts!
[afbeelding]
http://www.kalpen.de/stunts/allabout.htm
Hij vindt me leukquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en jij begint spontaan weer te gillen
Gillen is okayquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind je ook leuk, maar dat is voor mij geen reden om te gillen
Hysterische fans ook altijdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind je ook leuk, maar dat is voor mij geen reden om te gillen
nee moet nog wat meuk halen, morgen gaan we ze monteren. Maar je tip van gisteren schiet me ineens te binnen, weet jij waar we dat kopervet moeten smeren zodat het niet gaat piepen? Want toen we de schijven bij m'n Jeep gewisselt hadden, had ik ook piepende remmenquote:
Even kijken of ik dat erges kan vinden....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee moet nog wat meuk halen, morgen gaan we ze monteren. Maar je tip van gisteren schiet me ineens te binnen, weet jij waar we dat kopervet moeten smeren zodat het niet gaat piepen? Want toen we de schijven bij m'n Jeep gewisselt hadden, had ik ook piepende remmen![]()
Terwijl we wel op verschillende plekken dat vet erop gesmeerd hadden![]()
Wel tweequote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
je sig![]()
dan had je wel een NSX kunnen kopen volgens mij![]()
mjah ik dacht dat we dat de vorige keer ook gedaan hadden... naja we zien welquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:12 schreef BaraCuda het volgende:
Vergeet overigens niet de achterzijde van de blokken en de schuivende delen van de klauw (de zuiger niet) in te vetten met een beetje kopervet.
Dus gewoon zorgen dat je blokken goed in het vet zitten op de punten waar hij de remklauw raakt.
Is genoeg over te vinden
Piepende remmen zoals rally auto's hebben is gaafquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah ik dacht dat we dat de vorige keer ook gedaan hadden... naja we zien wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |