abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39845530
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:18 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Piepende remmen zoals rally auto's hebben is gaaf

Gewoon op gravel nog piepende remmen
ik vond het irritant en de voetgangers ook, altijd die boze blikken in de stad en mensen die hun gezicht vertrekken omdat het gepiep echt te erg was
pi_39845645
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:19 schreef BoJo het volgende:

[..]

ik vond het irritant en de voetgangers ook, altijd die boze blikken in de stad en mensen die hun gezicht vertrekken omdat het gepiep echt te erg was
Ja dat heb ik nu ook
Nouja ze horen je wel aankomen in iedergeval
pi_39845684
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:25 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ja dat heb ik nu ook
Nouja ze horen je wel aankomen in iedergeval
die Jeep was automaat dus je moest continu remmen, en vaak ook lang uitremmen... erg fijn...not


Ohja mijn airbox word maandag gemonteerd
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:27:48 #104
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_39845685
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
Sig-updeet.


Nolius is verder wel een drol.
pi_39845712
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:27 schreef BoJo het volgende:

[..]

die Jeep was automaat dus je moest continu remmen, en vaak ook lang uitremmen... erg fijn...not


Ohja mijn airbox word maandag gemonteerd
Ja dan is het wel kut idd zo bij een stoplicht heel langzaam die rem op laten komen
1 groot piepfestijn
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:30:02 #106
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39845732
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Aan de hand van die lampjes zou ik zeggen dat het modem een eigen leven aan het leiden is.

IP veranderen... hangt een beetje van chello af, meeste ISP's doen dat op MAC basis dus zou je je MAC kunnen veranderen.

Alleen bij Chello heb je de kans dat ze je MAC "vast houden" om te voorkomen dat je een router gebruikt (tenminste dat was ooit de bedoeling)
Als dat zo is mag je ze weer bellen
Reset kan wel helpen, maar dat hangt min of meer van je lease en de DHCP server af, geen id wat ze daar gebruiken..

Wat is jou richting dan? Programming?
Modem uithouden vannacht werkte blijkbaar
Ik meen dat ze een lease van een week gebruikten, mits je modem aan 24/7 aanstaat.. standby is dus best een kut-optie

En mijn richting is de applicatiehoek inderdaad, inclusief ontwerpen en de rest van het geneuzel aldaar.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_39845752
op het doosje van de blokken staat "Carbon Ceramic"

  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:31:03 #108
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39845753
tering krijg net een flyer van Mysteryland. Fucking groot ding
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39845776
ik ga ff fietsen
pi_39845791
bij m'n ovlov gaan ze woensdag m'n dashboard lampjes vervangen Zal ook wel weer wat gaan kosten

Distributieriem

en dan de rest van de grote beurt nog

Geldinzamel actie starten
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:32:42 #111
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_39845792
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:31 schreef BoJo het volgende:
ik ga ff fietsen
Anders krijg je nog wat van d'r te heuren
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:32:44 #112
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39845793
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:39 schreef RvdLinden het volgende:

[..]

waar kan ik dit downloaden?
De downloadlink staat notabene op die site
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_39845832
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:32 schreef Hugster het volgende:

[..]

Anders krijg je nog wat van d'r te heuren
Volgends mij heeft die ma een camera installed daar

Bo heb je gefiets? Ja mama, JE LIEGT BO!!!! kijk de beelden dan!!!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:35:37 #114
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39845853
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:19 schreef BoJo het volgende:

[..]

ik vond het irritant en de voetgangers ook, altijd die boze blikken in de stad en mensen die hun gezicht vertrekken omdat het gepiep echt te erg was
Dat is juist praktisch... heb het ook een tijdje bij mijn rover gehad (zat wat roest op meen ik, remmen zelf werkten nog prima en was na een kleine beurt weg ). Mensen horen je dan tenminste remmen
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:36:37 #115
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39845866
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:32 schreef BaraCuda het volgende:
bij m'n ovlov gaan ze woensdag m'n dashboard lampjes vervangen Zal ook wel weer wat gaan kosten

Distributieriem

en dan de rest van de grote beurt nog

Geldinzamel actie starten
vulva's kosten nou eenmaal geld
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_39846487
V10
pi_39846569
Zou eigenlijk geluidsopname moeten maken van die m3 gtr

Tering wat klinkt dat vet als je je geluid hard zet
pi_39846586
Zo, dat was weer een leuk (matig) evenement
pi_39846622
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:36 schreef Paladijn het volgende:

[..]

vulva's kosten nou eenmaal geld
hij is wel goed koper uit denk ik dan wanneer ik m'n distributie riem zou laten vervangen kan altijd erger
V10
pi_39846704
whehehe, foto gemaakt op 18mm, stata er een hele hoge rechte toren op de achtergrond, maar ide is dus scheef getrokken
pi_39846784
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:32 schreef Hugster het volgende:

[..]

Anders krijg je nog wat van d'r te heuren
mjah
pi_39846823
Bo, je moet eens een dagje hier komen, dan kun je ECHT fietsen.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:23:35 #123
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39846846
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:12 schreef M5 het volgende:

[..]

hij is wel goed koper uit denk ik dan wanneer ik m'n distributie riem zou laten vervangen kan altijd erger
Ik bedoelde het dubbelzinnig

Ik neem aan dat jouw motorcompartiment dan nogal vol zit? Het materiaal zal niet zoveel verschillen in prijs lijkt me
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:24:08 #124
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39846861
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo, je moet eens een dagje hier komen, dan kun je ECHT fietsen.
Fryslan
wat voor gaar evenement was er trouwens?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_39846873
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:24 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Fryslan
wat voor gaar evenement was er trouwens?
stonden wat trucks op het zaailand, en wat behendigheidswedstrijden, ik spam zo wel een linkje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')