abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39846900
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:12 schreef M5 het volgende:

[..]

hij is wel goed koper uit denk ik dan wanneer ik m'n distributie riem zou laten vervangen kan altijd erger
Ben er maar trots op
pi_39846999
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo, je moet eens een dagje hier komen, dan kun je ECHT fietsen.
ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat fietsen
pi_39847007
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:25 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ben er maar trots op
bij moest het hele blok er uit
pi_39847022
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:29 schreef BoJo het volgende:

[..]

bij moest het hele blok er uit
Voor de distributieriem ja?
pi_39847068
Op H base zie ik dat alleen aan onderdelen het al 200 euro kost
Dan zit ie er helaas nog niet op
pi_39847078
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:29 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Voor de distributieriem ja?
uhu maar was niet het enige wat ik toen liet doen, misschien kan het wel zonder het blok eruit te lepelen maar het dit was makkelijker voor ze
pi_39847102
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:23 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Ik bedoelde het dubbelzinnig

Ik neem aan dat jouw motorcompartiment dan nogal vol zit? Het materiaal zal niet zoveel verschillen in prijs lijkt me
't riempje zal niet veel meer kosten, maar bij mij moet het hele front van de auto er af, (alle bumpers, frame's, grill, radiateur, etc. etc.)
V10
pi_39847191
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:29 schreef BoJo het volgende:

[..]

ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat fietsen
ok, dan gaan we een stukje ECHT autorijden in je 155
pi_39847264
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ok, dan gaan we een stukje ECHT autorijden in je 155
12 en 13 augustus ga je al met me mee de Ring over

En ik wil je eigenlijk ergens daar in een bocht neer zetten voor mooie platen van ons
pi_39847308
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:39 schreef BoJo het volgende:

[..]

12 en 13 augustus ga je al met me mee de Ring over

En ik wil je eigenlijk ergens daar in een bocht neer zetten voor mooie platen van ons
Op Friese landweggetjes kun je ook mooie foto's maken

Maar ik heb inderdaad zin an de RIng Drie keer Duitsland in 6 weken tijd dat is me tot nu toe in 23 jaar tijd nog niet eens gelukt
pi_39847328
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:39 schreef BoJo het volgende:

[..]

12 en 13 augustus ga je al met me mee de Ring over

En ik wil je eigenlijk ergens daar in een bocht neer zetten voor mooie platen van ons
En hem dan per ongeluk/expres vergeten?
pi_39847694


Nou jongens, vertel me maar welk merk en type auto dit is
pi_39847812
iets zegt me dat het geen porsj is
pi_39847916
ben weg
pi_39848047
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]

Nou jongens, vertel me maar welk merk en type auto dit is
VW T3
V10
pi_39848070
BoJo
V10
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:13:44 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39848205
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]

Nou jongens, vertel me maar welk merk en type auto dit is
VW polo uit 92 zo een groot ding is dat
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39848243
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:08 schreef M5 het volgende:

[..]

VW T3
Klopt.
pi_39848267
Whehehe, zonet een verkoper van groene stroom aan de deur

"blablabla groende stroom blablabla"
"meneer, we hebben hier al stroom."
"oh u bent al voorzien?"
en hij gaat weer weg
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:19:16 #147
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39848357
iemand enig idee waar ik een boekje kan vinden over de MX5.
Mijn pa wilt zo een handleiding boekje hebben
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39848393
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:19 schreef ook_gek het volgende:
iemand enig idee waar ik een boekje kan vinden over de MX5.
Mijn pa wilt zo een handleiding boekje hebben
De Sleghte.
pi_39848403
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:08 schreef M5 het volgende:

[..]

VW T3
Ik hoop dat je voorkennis had
pi_39848419
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:21 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik hoop dat je voorkennis had
Hij stond idd al op BB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')