Ben er maar trots opquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:12 schreef M5 het volgende:
[..]
hij is wel goed koper uit denk ik dan wanneer ik m'n distributie riem zou laten vervangenkan altijd erger
ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat fietsenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo, je moet eens een dagje hier komen, dan kun je ECHT fietsen.
uhu maar was niet het enige wat ik toen liet doen, misschien kan het wel zonder het blok eruit te lepelen maar het dit was makkelijker voor zequote:
't riempje zal niet veel meer kosten, maar bij mij moet het hele front van de auto er af, (alle bumpers, frame's, grill, radiateur, etc. etc.)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik bedoelde het dubbelzinnig
Ik neem aan dat jouw motorcompartiment dan nogal vol zit? Het materiaal zal niet zoveel verschillen in prijs lijkt me
12 en 13 augustus ga je al met me mee de Ring overquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ok, dan gaan we een stukje ECHT autorijden in je 155
Op Friese landweggetjes kun je ook mooie foto's makenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
12 en 13 augustus ga je al met me mee de Ring over![]()
En ik wil je eigenlijk ergens daar in een bocht neer zetten voor mooie platen van ons![]()
En hem dan per ongeluk/expres vergeten?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
12 en 13 augustus ga je al met me mee de Ring over![]()
En ik wil je eigenlijk ergens daar in een bocht neer zetten voor mooie platen van ons![]()
VW T3quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Nou jongens, vertel me maar welk merk en type auto dit is
VW polo uit 92 zo een groot ding is datquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Nou jongens, vertel me maar welk merk en type auto dit is
De Sleghte.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:19 schreef ook_gek het volgende:
iemand enig idee waar ik een boekje kan vinden over de MX5.
Mijn pa wilt zo een handleiding boekje hebben![]()
Hij stond idd al op BBquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je voorkennis had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |