wie keken er allemaal met je mee?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik klik op alles
veel te nieuwsgierig zijn heeft soms zijn nadelen![]()
Hij staat hier niet zo heel lang ehquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:36 schreef BoJo het volgende:
maar als je PGR3 neemt kom ik wel eventjes een avondje gamen![]()
![]()
als je deze week nou PGR3 haalt dan kom ik volgend weekendquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij staat hier niet zo heel lang eh. Hij heeft het zelf over 3 weekjes.
Dat is dan 5 euro.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je deze week nou PGR3 haalt dan kom ik volgend weekend![]()
![]()
toen ik klikte zag ik het in een flits onderaanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ook gewoon niet kijken waar de link naar toe gaat
incl. massage en drank?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is dan 5 euro..
Sponsoring voor mijn eigen XboxIk ben trouwens jaloers
![]()
Ik heb al gezegd dat het maar een kutding is uit jaloezie
![]()
.
"moet ik de 25 euro bij u afrekenen?"quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:13 schreef ijsmeis het volgende:
Whehehe. BoJo aan mijn voordeur "Hallo, ik kom een spelletje doen op uw dochters kamer".
ik heb zin in morgen (autocross, in volgedne week (bouwmachineforummeet in een mijn in zuid duitsland) en in vakantie (eind augustus)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:16 schreef BoJo het volgende:
ik heb zin in de Nordschleife meet, nog 4 weekjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |