abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39857428
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:00 schreef BoJo het volgende:

[..]

whehe je klikte
pi_39857476
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

whehe je klikte
ik klik op alles

veel te nieuwsgierig zijn heeft soms zijn nadelen
pi_39857482
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:05 schreef BoJo het volgende:

[..]

ik klik op alles

veel te nieuwsgierig zijn heeft soms zijn nadelen
wie keken er allemaal met je mee?
pi_39857483
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:36 schreef BoJo het volgende:
maar als je PGR3 neemt kom ik wel eventjes een avondje gamen
Hij staat hier niet zo heel lang eh . Hij heeft het zelf over 3 weekjes.
pi_39857508
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:05 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hij staat hier niet zo heel lang eh . Hij heeft het zelf over 3 weekjes.
als je deze week nou PGR3 haalt dan kom ik volgend weekend
pi_39857517
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo! Naakte wijven hier!
hufter, ik klikte weer
pi_39857533
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:

[..]

hufter, ik klikte weer
Ook gewoon niet kijken waar de link naar toe gaat
pi_39857545
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:06 schreef BoJo het volgende:

[..]

als je deze week nou PGR3 haalt dan kom ik volgend weekend
Dat is dan 5 euro.

.

Sponsoring voor mijn eigen Xbox Ik ben trouwens jaloers Ik heb al gezegd dat het maar een kutding is uit jaloezie .
pi_39857567
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ook gewoon niet kijken waar de link naar toe gaat
toen ik klikte zag ik het in een flits onderaan
pi_39857590
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dat is dan 5 euro.

.

Sponsoring voor mijn eigen Xbox Ik ben trouwens jaloers Ik heb al gezegd dat het maar een kutding is uit jaloezie .
incl. massage en drank?
pi_39857612
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:09 schreef BoJo het volgende:

[..]

incl. massage en drank?
Dat is 20 euro extra, BoJo.
pi_39857651
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:10 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dat is 20 euro extra, BoJo.
Koopje!
pi_39857670
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:11 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Koopje!
idd zeg, nah zet mij maar in de agenda voor volgende week zaterdag avond
pi_39857672
We hebben trouwens wel geen bier denk ik.

Alleen maar andere alcoholische versnaperingen.
pi_39857684
Kut. -wel.
pi_39857698
Whehehe. BoJo aan mijn voordeur "Hallo, ik kom een spelletje doen op uw dochters kamer".
pi_39857706
Ik zorg wel voor de pleisters.
pi_39857721
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:13 schreef ijsmeis het volgende:
Whehehe. BoJo aan mijn voordeur "Hallo, ik kom een spelletje doen op uw dochters kamer".
"moet ik de 25 euro bij u afrekenen?"
pi_39857737
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:13 schreef BoJo het volgende:

[..]

"moet ik de 25 euro bij u afrekenen?"
.
pi_39857773
ik heb zin in de Nordschleife meet, nog 4 weekjes
pi_39857955
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:16 schreef BoJo het volgende:
ik heb zin in de Nordschleife meet, nog 4 weekjes
ik heb zin in morgen (autocross, in volgedne week (bouwmachineforummeet in een mijn in zuid duitsland) en in vakantie (eind augustus)

ik hoop dat de zin in de ringmeet nog komt
pi_39857962
Ik heb zin in... eh... .
pi_39858001
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb zin in... eh... .
zal ik nu maar komen dan?
pi_39858028
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:24 schreef BoJo het volgende:

[..]

zal ik nu maar komen dan?
Ik heb 't spel nog niet én ik moet zo weg .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')