maar daar heb je dus geen zin in.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb 't spel nog niet én ik moet zo weg.
wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb 't spel nog niet én ik moet zo weg.
Niet zo nee.quote:
mag ik niet mee voor de sexuele voorlichting?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
of je neemt Bo mee te babysitten en gaat ie meespelen met voetbalspelletjes
Mên, die kindjes weten meer dan je denkt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
neem pornovideo mee, geef sexuele voorlichtig. hoef je meteen nooit weer
Geef jij de demonstratiesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
mag ik niet mee voor de sexuele voorlichting?![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mên, die kindjes weten meer dan je denkt.
Eergisteren zei 't meisje ineens "Hey, je hebt borsten".
Het was haar blijkbaar niet eerder opgevallen![]()
.
bwehehehequote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
mag ik niet mee voor de sexuele voorlichting?![]()
nou dat word watquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:34 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga denk ik maar eens die kant op. Ik zal aan je denken BoJo![]()
.
van zweef vliegtuigen weet ik niet veel af kwa merken enzoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik HAD vandaag zweefvlegtuigejs kunnen fotograferen... maar ik had mn zoomlens er neit op
gelukkig hebben we Jofez444444444444 nogquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:30 schreef M5 het volgende:
[..]
van zweef vliegtuigen weet ik niet veel af kwa merken enzo
ja prima airbus bij airbus, f-16 bij de andere f-16'squote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gelukkig hebben we Jofez444444444444 nog
maar de F16 en de A380 staan goed dus?
ik kan wel watquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:34 schreef M5 het volgende:
[..]
ja prima airbus bij airbus, f-16 bij de andere f-16's [afbeelding]
ik ben zonet nog langs je huis geredenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ok, dan gaan we een stukje ECHT autorijden in je 155
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |