Dus dat is anusbatsenquote:
Dat is bijna net zo erg als goatses postenquote:
Ik zal binnenkort maar eens gaan oefenen in GT4quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:16 schreef BoJo het volgende:
ik heb zin in de Nordschleife meet, nog 4 weekjes![]()
provinciale weg of echt door de straat?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ik ben zonet nog langs je huis gereden
Ze liggen in bed. Laat ik het daar maar op houdenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
Slapen die rotjong al?
Neuh, er lag toevallig een handdoek.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, je was verstandig en hebt even en maandverbandje in je slipje geplakt
Ik geloof nooit dat dat genoeg was. Weet je zeker dat het geen balaken was? We hebben het hier wel over gedachtes aan BoJo he?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, er lag toevallig een handdoek.
Gewoon stroomdraadje met 230V om dat bed spannenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze liggen in bed. Laat ik het daar maar op houden.
Ja, het was een badlaken. Dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat dat genoeg was. Weet je zeker dat het geen balaken was? We hebben het hier wel over gedachtes aan BoJo he?
Jij wilt later dus geen kinderenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon stroomdraadje met 230V om dat bed spannen![]()
Zal ze leren die stinkjong
quote:
Provinciale weg, weet zo niet eens in welke van de paar straatjes aldaar je woontquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
provinciale weg of echt door de straat?
Kan niet eens, hij is met zn ballen blijven hangen achter een stroomdraadje om zn bed, als kind.quote:
De straat tussen Jelsum en Cornjum, dat is er maar 1quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Provinciale weg, weet zo niet eens in welke van de paar straatjes aldaar je woont
ff naar Holwerd, uitwaaien aan zee
Dus hij kan sexelen wat ie wil zonder vader te worden?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kan niet eens, hij is met zn ballen blijven hangen achter een stroomdraadje om zn bed, als kind.
Mja, daar heb je een punt...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kan niet eens, hij is met zn ballen blijven hangen achter een stroomdraadje om zn bed, als kind.
Eindhovûhhhhhhhhhhhhhhhh de gekstûhhh...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja brabant heEindhoven geboren, vlak bij het mooie limburg
![]()
Ik kom nog wel eens buurtenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De straat tussen Jelsum en Cornjum, dat is er maar 1
ik ga denk ik ook maar weer eens naar Holwerd, bussen op de foto zettenmet die 1 euro actie kan het er wel van af
Ik heb er alleen het 1e levensjaar van m'n leven doorgebrachtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eindhovûhhhhhhhhhhhhhhhh de gekstûhhh...
Ik ben er bijna gaan 'studeren'quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb er alleen het 1e levensjaar van m'n leven doorgebracht
Weet er gelukkig helemaal niks meer van af
Op zich best wel een leuke stad hoor, ze snappen alleen niet hoe je stoplichten moet afstellen daarzoquote:
is goedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik kom nog wel eens buurten
Morgen eerst maar's naar CPZ, moet er om 0830 al zijn
Ik twee keer zelfs.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel eens geweest ja![]()
Daar ga ik me niet minder om vervelen johquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maak die kindjes wakker en leg ze uit waar kindjes vandaan komen![]()
Het oefenen om kindjes te maken dan he?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar ga ik me niet minder om vervelen joh. Zo saai om 't uit te leggen, des te leuker om 't te doen
![]()
.
ik wil je BoJo zn nummer wel geven?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar ga ik me niet minder om vervelen joh. Zo saai om 't uit te leggen, des te leuker om 't te doen
![]()
.
Wat heb ik aan zijn nummer. Ik zoek een penis.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil je BoJo zn nummer wel geven?
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het oefenen om kindjes te maken dan he?Kindje krijgen zelf lijkt me niet zo'n geweldige ervaring
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heb ik aan zijn nummer. Ik zoek een penis.
[GEZ] lul.
Oh tofquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken![]()
. Lang leve de pil.
moeje zn lul bellenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heb ik aan zijn nummer. Ik zoek een penis.
[GEZ] lul.
nou en of!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Arcee is straks vast trots op me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |