Een spelletje!!quote:
Met 116pk in een echte auto over CPZ > 1000pk over Monza in GTR.quote:
Ja dat snap ik je bent een vrouw...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:40 schreef Hugsterr het volgende:
Ik heb toen voor mijn rijbewijs ook in een simulator moeten rijden.
Ik had de slechtste score die je maar kon hebben.
Niks met vrouwzijnde te makenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat snap ik je bent een vrouw...
maare, je moet er gevoel voor hebbenmeeste mensen die ik een rondje laat rijden komen de bocht nog niet door
terwijl ik net lekker met 1000pk aan het driften was
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:40 schreef Hugsterr het volgende:
Ik heb toen voor mijn rijbewijs ook in een simulator moeten rijden.
Ik had de slechtste score die je maar kon hebben.
Nee, 't interesseert me niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]Dat zou ik ook hebben als carmageddon veteraan,
3d rij simulator nooit geprobeerd?
[afbeelding]
quote:
Test drive? Dat had je vroeger naast need for speed... Lekker rondraggen in exotische bakkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:45 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Nee, 't interesseert me niet.
Het enige 'racespel' wat me altijd heeft kunnen boeien is Need for Speed geweest.
Enne.. hoe heet ie ook alweer. Speed? Van vroegah?.
Nee, die bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Test drive? Dat had je vroeger naast need for speed... Lekker rondraggen in exotische bakken
3d rij simulator is overigens erg slecht.. je zakt al als je met 100 een kruispunt overveegt. En dan moet je opnieuw
Dat is dus Test Drive 1, dat heb ik nog vele uurtjes gespeeld op een antieke pcquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:48 schreef Hugsterr het volgende:
Deze screenie lijkt er wel een beetje op, maar is 'm niet.
[afbeelding]
Ook met dat gebroken glas enzo.
Die's leukquote:
Nee, ik speel geen racespellenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die's leuk
Maar van vind je dat trackmania nations spel vast ook wel leuk :x
wtf.quote:
Heb je m net als Hugo verwend ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |