abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:46:36 #201
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_39825496
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:44 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Verslaafde .
ja

03-09 ga ik waarschijnlijk weer
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:46:56 #203
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39825498
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:45 schreef M5 het volgende:

[..]

waarom ik? jij stoort je er aan, jij bent vrouwelijk, jij hoort te poetsen.

dan rij ik er wel langs zodat ie weer vies wordt
Ik heb mijn Civic toen 4 dagen lang gepoetst. (hij was geel/groen, daarna was ie mooi wit)
Maar dat doe ik NOOIT maar dan ook NOOIT meer.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39825504
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:45 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Hoezo? Schoonmaken was mijn ding zei je net? Het is nog schoon .
Je zou van de vloer kunnen eten .
ik kan overal van de vloer eten als ik dat wil alleen niet overal is het even gezond
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39825523
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:46 schreef vlad het volgende:

[..]


ja bo, over een poosje mag je weer
en ik heb er zin in, als het goed is vandaag nieuwe schijfjes en blokjes binnen voor de voorkant
pi_39825525
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:46 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Ik heb mijn Civic toen 4 dagen lang gepoetst. (hij was geel/groen, daarna was ie mooi wit)
Maar dat doe ik NOOIT maar dan ook NOOIT meer.
4 dagen poetsen
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:48:00 #207
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39825540
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:47 schreef vlad het volgende:

[..]

ik kan overal van de vloer eten als ik dat wil alleen niet overal is het even gezond
Bijdehandje . Muggenzifter . Mierenneuker .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39825555
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:47 schreef BoJo het volgende:

[..]

en ik heb er zin in, als het goed is vandaag nieuwe schijfjes en blokjes binnen voor de voorkant
tof
en je gaat ze zelf monteren?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39825590
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:46 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Ik heb mijn Civic toen 4 dagen lang gepoetst. (hij was geel/groen, daarna was ie mooi wit)
Maar dat doe ik NOOIT maar dan ook NOOIT meer.
koop een zwarte auto.. dan blijf je ook poetsen.. vanavond ga ik weer ff
V10
pi_39825601
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:48 schreef vlad het volgende:

[..]

tof
en je gaat ze zelf monteren?
ja... naja ik ga kijken hoe mijn vader het doet en dan toch pik zwarte klauwen hebben na afloop
pi_39825604
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:48 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Bijdehandje . Muggenzifter . Mierenneuker .
je vergeet azijnpisser
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:49:55 #212
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39825617
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:47 schreef vlad het volgende:

[..]

4 dagen poetsen
Het is echt waar .
Eerst alle stickers eraf gepoetst met commandant. (grove korrels, duurde anderhalve dag!)
Daarna de gehele auto met commandant. (fijne korrels, duurde een dag)
En daarna de poetsmachine zijn ding laten doen enzo. (3 keer eroverheen geweest)
En daarna afgespoeld en alles.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39825627
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:49 schreef BoJo het volgende:

[..]

ja... naja ik ga kijken hoe mijn vader het doet en dan toch pik zwarte klauwen hebben na afloop
bojo-style
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:50:39 #214
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39825653
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:48 schreef M5 het volgende:

[..]

koop een zwarte auto.. dan blijf je ook poetsen.. vanavond ga ik weer ff
Ik heb hem daarna nog maar 1x gewassen .
Het is wel te zien, maar het boeit me even geen reet meer. Het ding verdient het .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39825736
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:49 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Het is echt waar .
Eerst alle stickers eraf gepoetst met commandant. (grove korrels, duurde anderhalve dag!)
Daarna de gehele auto met commandant. (fijne korrels, duurde een dag)
En daarna de poetsmachine zijn ding laten doen enzo. (3 keer eroverheen geweest)
En daarna afgespoeld en alles.
stickers eraf heb je speciale zooi voor +/- 2 uur. daarna met de polijstmachine erover (met grove korrels, vergelijkbaar met commandant 4, alleen dan geschikt voor machinaal gebruikt) +/- 2 uur, daarna met een zachter poetsmiddel erover om de glans op te poetsen en de poetskrassen te verwijderen +/- 1.5 uur, daarna met een poetsmachine in de was zetten +/- 30 min. vervolgens met de poetsmachine uitpoetsen +/- 30 min en vervolgens genieten van een auto dat zo glad is als een eikeltje
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:56:19 #216
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39825818
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:53 schreef vlad het volgende:

[..]

stickers eraf heb je speciale zooi voor +/- 2 uur. daarna met de polijstmachine erover (met grove korrels, vergelijkbaar met commandant 4, alleen dan geschikt voor machinaal gebruikt) +/- 2 uur, daarna met een zachter poetsmiddel erover om de glans op te poetsen en de poetskrassen te verwijderen +/- 1.5 uur, daarna met een poetsmachine in de was zetten +/- 30 min. vervolgens met de poetsmachine uitpoetsen +/- 30 min en vervolgens genieten van een auto dat zo glad is als een eikeltje
Nou ja, het probleem was vooral dat er 3 lagen stickers over elkaar heen zaten.
En als je ze erof trok bleef die kutlijm zitten. En dat kreeg ik er maar niet af.

In eerste instantie kreeg ik al die stickers er niet eens af, ik heb daar met een Fohn minimaal 1 dag over gedaan .
Nu weet ik weer waarom ik een tyfushekel heb aan stickers op een auto. (het is meestal ook lelijk, daar niet van)
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39825868
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:56 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Nou ja, het probleem was vooral dat er 3 lagen stickers over elkaar heen zaten.
En als je ze erof trok bleef die kutlijm zitten. En dat kreeg ik er maar niet af.

In eerste instantie kreeg ik al die stickers er niet eens af, ik heb daar met een Fohn minimaal 1 dag over gedaan .
Nu weet ik weer waarom ik een tyfushekel heb aan stickers op een auto. (het is meestal ook lelijk, daar niet van)
voor de lijm hadden wij een spulletje dat je erop spoot, en dan kon je de lijmresten er zo afvegen
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:59:11 #218
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39825896
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:58 schreef vlad het volgende:

[..]

voor de lijm hadden wij een spulletje dat je erop spoot, en dan kon je de lijmresten er zo afvegen
Ik heb het ook met allerlei spul geprobeerd, maar het hielp niet echt. Dus dan maar met commandant liggen schuren .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39825907
ik verveel me
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:59:50 #220
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39825917
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:59 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39826044
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:59 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Ik heb het ook met allerlei spul geprobeerd, maar het hielp niet echt. Dus dan maar met commandant liggen schuren .
liggen doe je maar in bed

weekend
naar huis + bier
toedels
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:05:45 #222
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_39826085
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:59 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me
ik verveel andere mensen
pi_39826119
vlad
V10
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:08:35 #224
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39826156
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:04 schreef vlad het volgende:

[..]

liggen doe je maar in bed

weekend
naar huis + bier
toedels
Bed .

Toedels .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:09:38 #225
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39826189
Historie, Oorlog & Cultuur <- Sinds wanneer is dat?
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:09:57 #226
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39826194
Oh Jingo! C&H heet voortaan HOC! never mind dus.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39826251
Niet zo over Lexus hè
grot klotzakie's
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:13:42 #228
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_39826324
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Niet zo over Lexus hè
grot klotzakie's
Ga jij nu maar van twee Peus één maken

Hoe is het met je Dakarbolide?
pi_39826554
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ga jij nu maar van twee Peus één maken

Hoe is het met je Dakarbolide?
Nou dat klopt natuurlijk niet helemaal, het gaat niet om de complete bodem en de auto zelf blijft grotendeels zoals deze is.

Te duur.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:37:10 #230
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39827095
hoi
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:48:36 #231
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39827418
http://mukie.livejournal.com/
lezen NU
Tips nodig direct!
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:50:36 #232
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39827466
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:48 schreef Mukie het volgende:
http://mukie.livejournal.com/
lezen NU
Tips nodig direct!
WGR. Of vraag Pool eens. Die is kei goed .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:57:35 #233
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_39827645
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:48 schreef Mukie het volgende:
http://mukie.livejournal.com/
lezen NU
Tips nodig direct!
In de Motor SC lopen een paar goede scherpschutters rond.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:21:20 #234
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39828179
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:21:59 #235
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39828198
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

In de Motor SC lopen een paar goede scherpschutters rond.
kunnen die ook levend aas villen?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_39828278
je kan die vent toch niet zomaar zijn gang laten gaan
heeft hij geen baas?
pi_39828281
quote:
Ik heb er absoluut geen verstand van, maar........ wat ga je nu doen om het allemaal nog proberen rond te krijgen voor de 19e? Heb je je hoop gevestigd op "V" ?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:25:59 #238
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_39828282
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:21 schreef Mukie het volgende:

[..]

kunnen die ook levend aas villen?
Dan moet je bij youssef zijn geloof ik
pi_39828302
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:21 schreef Mukie het volgende:

[..]

kunnen die ook levend aas villen?
Ik woon binnenkort in Eindhoven, dan is het vlakbij, en ik heb een Italiaanse maat, met guns
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:28:04 #240
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39828337
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:26 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik woon binnenkort in Eindhoven, dan is het vlakbij, en ik heb een Italiaanse maat, met guns
ga je daar doen dan in eindhoven
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39828343
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ga je daar doen dan in eindhoven
Iets met studeren enzo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:29:05 #242
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39828362
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:11 schreef vlad het volgende:

[..]

koop pas zo'n ding als ik ooit het geld bij elkaar krijg voor een A3
Eerst een Audi 80
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_39828383
V10
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:30:14 #244
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39828401
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:28 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Iets met studeren enzo
als of jij daar aan doet
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39828417
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

als of jij daar aan doet
Zo heet die 11-maanden-per-jaar-vakantie iig
pi_39828426




pi_39828441
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:31 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Bremsscheiben
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:32:21 #248
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39828450
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:25 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik heb er absoluut geen verstand van, maar........ wat ga je nu doen om het allemaal nog proberen rond te krijgen voor de 19e? Heb je je hoop gevestigd op "V" ?
De pa van een vriend van me werkt ook bij de sns, die gaat ook nog kijken hoe of wat.
En we hebben nog wat telefoon nummers achter de hand, als dat van de sns niet doorgaat.
Dan maar een versnelde procedure...
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:32:45 #249
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39828459
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:26 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik woon binnenkort in Eindhoven, dan is het vlakbij, en ik heb een Italiaanse maat, met guns
Oe dichtbij
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_39828461
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:32 schreef Mukie het volgende:

[..]

De pa van een vriend van me werkt ook bij de sns, die gaat ook nog kijken hoe of wat.
En we hebben nog wat telefoon nummers achter de hand, als dat van de sns niet doorgaat.
Dan maar een versnelde procedure...
Dat is fijn

Je denkt wel dat je de 19e gaat redden dus...?
pi_39828472
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:32 schreef Mukie het volgende:

[..]

Oe dichtbij
Mja, momenteel is het EXTREEM ver weg
pi_39828483
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:31 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

mooi spul

* ook zo iets hebben wil 'k kan nog wel een paar maatjes groter kwijt dan die onderzettertjes die er nu in hangen
V10
pi_39828513
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:33 schreef M5 het volgende:

[..]

mooi spul

* ook zo iets hebben wil 'k kan nog wel een paar maatjes groter kwijt dan die onderzettertjes die er nu in hangen
voor 1000 euro extra kan ik ook schijven van paar milimeter groter kwijt maar dat vind ik net overdreven
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:36:35 #254
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39828542
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:32 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dat is fijn

Je denkt wel dat je de 19e gaat redden dus...?
Zie het zwaar in
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:37:06 #255
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39828552
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:33 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Mja, momenteel is het EXTREEM ver weg
verderderder ja
Ik ga mn vriendje eens ff flink knuffen.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_39828555
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:36 schreef Mukie het volgende:

[..]

Zie het zwaar in


Wat ongekend gaar zeg Wanneer moet je je huidige huis uit....?
pi_39828561
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:37 schreef Mukie het volgende:

[..]

verderderder ja
Ik ga mn vriendje eens ff flink knuffen.
idd

En verstandig
pi_39828615
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:34 schreef BoJo het volgende:

[..]

voor 1000 euro extra kan ik ook schijven van paar milimeter groter kwijt maar dat vind ik net overdreven
jij hebt standaard 284 mm voor en 240 achter, mijn auto met veel hoger gewicht heeft 288 voor en 245 achter.
V10
pi_39828632
Cijfertjes
pi_39828657
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:39 schreef M5 het volgende:

[..]

jij hebt standaard 284 mm voor en 240 achter, mijn auto met veel hoger gewicht heeft 288 voor en 245 achter.
scheelt geen kont, die achterschijfjes zijn echt een lachertje
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:41:22 #261
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39828659
sterkte Muuk, als je wil sturen we TF erop af, met Bo's guns
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:42:25 #262
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39828683
als ik die 1000 euro extra investeer voor GTA klauwen en brackets dan past er 305 mm onder aan de voorkant
maar again... ik vind het wat overdreven
pi_39828698
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:41 schreef BoJo het volgende:

[..]

scheelt geen kont, die achterschijfjes zijn echt een lachertje
2 jaar later hebben ze 312mm voor gehangen op de passat. misschien dat ik die er op laat zetten als m'n huidige schijven aan vervanging toe zijn.
V10
pi_39828703
quote:
Net als vroeger op Curaçao
pi_39828730
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:43 schreef M5 het volgende:

[..]

2 jaar later hebben ze 312mm voor gehangen op de passat. misschien dat ik die er op laat zetten als m'n huidige schijven aan vervanging toe zijn.
maar dan moet je ook andere klauwen toch?
pi_39828763
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:44 schreef BoJo het volgende:

[..]

maar dan moet je ook andere klauwen toch?
ja, die gaan dan ook maar meteen mee
V10
pi_39828818
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:45 schreef M5 het volgende:

[..]

ja, die gaan dan ook maar meteen mee
als de conversie niet zo duur was voor de 155 had ik het ook wel gedaan
Prijs van de schijven ligt niet zo veel van elkaar.
pi_39828840
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:41 schreef lipje het volgende:
sterkte Muuk, als je wil sturen we TF erop af, met Bo's guns
u riep
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_39828930
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:47 schreef BoJo het volgende:

[..]

als de conversie niet zo duur was voor de 155 had ik het ook wel gedaan
Prijs van de schijven ligt niet zo veel van elkaar.
setje brembo schijven kost me 500 euro alleen al voor de voorkant.
V10
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:54:53 #271
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_39828989
quote:
waar regel ik mezelf zo'n Poolse verblijfsvergunning?
pi_39829012
pi_39829117
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:52 schreef M5 het volgende:

[..]

setje brembo schijven kost me 500 euro alleen al voor de voorkant.
geen brembo nemen, alleen die sets van 2000+ euro zijn goed alles eronder is commerciele meuk

Sandtler schijven zijn ook aan te raden
http://www.dutchpowertrading.nl
pi_39829139
nette schrijven bo
pi_39829189
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
nette schrijven bo
thanks... die remblokken meuren vaag man... meurt naar stierenpis
pi_39829250
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:00 schreef BoJo het volgende:

[..]

geen brembo nemen, alleen die sets van 2000+ euro zijn goed alles eronder is commerciele meuk

Sandtler schijven zijn ook aan te raden
http://www.dutchpowertrading.nl
leuk spul ja. voor 'n redelijk prijsje ook nog wel
V10
pi_39829263
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:03 schreef BoJo het volgende:

[..]

thanks... die remblokken meuren vaag man... meurt naar stierenpis
En jij weet hoe dat ruikt omdat....?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:08:20 #278
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_39829287
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:07 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

En jij weet hoe dat ruikt omdat....?
GMTA
pi_39829293
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:07 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

En jij weet hoe dat ruikt omdat....?
opa heeft een stier gehad

eng beest
pi_39829357
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:08 schreef BoJo het volgende:

[..]

opa heeft een stier gehad

eng beest
1 stier? m'n oom had er een stal vol, tot al die gekke koeien en mkz crisissen enzo. spugen als lama's die beesten, schuim op de bek, etc.
V10
pi_39829374
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:08 schreef BoJo het volgende:

[..]

opa heeft een stier gehad

eng beest
Stadsjochie

Kicken beesten zijn dat
pi_39829423
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:11 schreef M5 het volgende:

[..]

1 stier? m'n oom had er een stal vol, tot al die gekke koeien en mkz crisissen enzo. spugen als lama's die beesten, schuim op de bek, etc.
is al jaren geleden, hij had ook een paar koeien en andere beesten.
Maar daar zijn het geen massa boederijen maar van die kleine prive dingen hea
pi_39829601
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:14 schreef BoJo het volgende:

[..]

is al jaren geleden, hij had ook een paar koeien en andere beesten.
Maar daar zijn het geen massa boederijen maar van die kleine prive dingen hea
m'n oom had er genoeg om 'n heus pamplona scenario van te maken van die vetgemeste vlees beesten. ruig spul, al hadden ze geen hoorns meer voor eigen veiligheid.
V10
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:38:20 #284
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39829994
tijd
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:43:11 #285
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39830116
mijn internet werkt weer
het kostte de chello medewerkster 5 minuten om erachter te komen dat mijn modem op standby stond...
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:46:46 #286
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39830193
je maakt wat mee in leeuwarden
Meisjes tongzoenen voor drank
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:18:46 #287
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39831160
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:46 schreef Paladijn het volgende:
je maakt wat mee in leeuwarden
Meisjes tongzoenen voor drank
Nou zegt. Je maakt er inderdaad wat mee.

.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39831194
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:03 schreef BoJo het volgende:

[..]

thanks... die remblokken meuren vaag man... meurt naar stierenpis
Hoe meurt stierenpis?

Zorg je wel dat ze kopervet op de juiste plek op de remmen smeren zodat je geen piepremmen krijgt zoals ik nu heb?
pi_39831255
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:46 schreef Paladijn het volgende:
je maakt wat mee in leeuwarden
Meisjes tongzoenen voor drank
Wat zullen we wel niet doen voor 5 drankjes
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:22:22 #290
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39831256
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Hoe meurt stierenpis?
quote:
Wanneer we door onze neus inademen/ruiken, zullen de in de lucht aanwezige geurdeeltjes tot aan de bovenkant van de neus intreden.
Daar worden door middel van een dun slijmlaagje met geurcellen (geur detectors) de geurdeeltjes opgelost.

Eenmaal opgelost, wordt een signaaltje gezonden aan de 'olfactometrie ruimte' van de hersenen, oftewel het 'geurcentrum'.

Het geurcentrum leest de berichten en haalt vanuit je geheugen het type geur die wordt waargenomen.

Tot slot bepalen de hersenen of de waargenomen geur veilig danwel gevaarlijk is, met eventuele bijbehorende lichaamsreacties.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39831287
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:22 schreef Hugsterr het volgende:

[..]


[..]
pi_39831298
Oh zo'n airco is best lekker trouwens
pi_39831313
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:43 schreef Paladijn het volgende:
mijn internet werkt weer
het kostte de chello medewerkster 5 minuten om erachter te komen dat mijn modem op standby stond...
jezus wat ben jij een n00b dan
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:24:10 #294
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39831314
quote:
Stankcode
De laatste vijf jaar zijn uitsluitend waarschuwingscodes voor stank uitgegeven. Zo'n stankcode wordt gemiddeld zes keer per jaar uitgegeven en duurt gemiddeld drie dagen.
Wtf .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:24:57 #295
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39831341
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:18 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Nou zegt. Je maakt er inderdaad wat mee.

.
Gelukkig houden ze het hier in de gaten!
Stel je voor dat meisjes onkuische dingen doen onder invloed van drank
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:25:17 #296
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_39831353
Het wieltje van mn muis piept. WD40?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:25:18 #297
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39831355
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:24 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Gelukkig houden ze het hier in de gaten!
Stel je voor dat meisjes onkuische dingen doen onder invloed van drank
Ik was sarcastisch, sorry.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39831372
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Het wieltje van mn muis piept. WD40?
Alleen niet zeuren dat er dan steeds wd40 aan je vinger zit
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:26:47 #299
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39831392
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

jezus wat ben jij een n00b dan
Wieso? ik heb die meid duidelijk uitgelegd welke lampjes branden.. als laatste stap liet ze me de modem op standby zetten. 'oh, alle 5 lampjes branden? dan is het goed! probeert u het internet eens'

Wschl. is mijn kat er tegenaan gerend ofzo... had sinds gister geen internet meer
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:27:14 #300
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39831404
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:25 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Ik was sarcastisch, sorry.
ik ook
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')