mooi spulquote:
voor 1000 euro extra kan ik ook schijven van paar milimeter groter kwijt maar dat vind ik net overdrevenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:33 schreef M5 het volgende:
[..]
mooi spul
* ook zo iets hebben wil![]()
'k kan nog wel een paar maatjes groter kwijt dan die onderzettertjes die er nu in hangen
Zie het zwaar inquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is fijn
Je denkt wel dat je de 19e gaat redden dus...?
verderderder jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, momenteel is het EXTREEM ver weg
iddquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
verderderder ja
Ik ga mn vriendje eens ff flink knuffen.![]()
jij hebt standaard 284 mm voor en 240 achter, mijn auto met veel hoger gewicht heeft 288 voor en 245 achter.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor 1000 euro extra kan ik ook schijven van paar milimeter groter kwijt maar dat vind ik net overdreven![]()
scheelt geen kont, die achterschijfjes zijn echt een lachertjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:39 schreef M5 het volgende:
[..]
jij hebt standaard 284 mm voor en 240 achter, mijn auto met veel hoger gewicht heeft 288 voor en 245 achter.
2 jaar later hebben ze 312mm voor gehangen op de passat. misschien dat ik die er op laat zetten als m'n huidige schijven aan vervanging toe zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
scheelt geen kont, die achterschijfjes zijn echt een lachertje![]()
![]()
maar dan moet je ook andere klauwen toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:43 schreef M5 het volgende:
[..]
2 jaar later hebben ze 312mm voor gehangen op de passat. misschien dat ik die er op laat zetten als m'n huidige schijven aan vervanging toe zijn.
ja, die gaan dan ook maar meteen meequote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar dan moet je ook andere klauwen toch?
als de conversie niet zo duur was voor de 155 had ik het ook wel gedaanquote:
u riepquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:41 schreef lipje het volgende:
sterkte Muuk, als je wil sturen we TF erop af, met Bo's guns
setje brembo schijven kost me 500 euroquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
als de conversie niet zo duur was voor de 155 had ik het ook wel gedaan![]()
Prijs van de schijven ligt niet zo veel van elkaar.
geen brembo nemen, alleen die sets van 2000+ euro zijn goed alles eronder is commerciele meukquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:52 schreef M5 het volgende:
[..]
setje brembo schijven kost me 500 euroalleen al voor de voorkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |