abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39828472
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:32 schreef Mukie het volgende:

[..]

Oe dichtbij
Mja, momenteel is het EXTREEM ver weg
pi_39828483
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:31 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

mooi spul

* ook zo iets hebben wil 'k kan nog wel een paar maatjes groter kwijt dan die onderzettertjes die er nu in hangen
V10
pi_39828513
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:33 schreef M5 het volgende:

[..]

mooi spul

* ook zo iets hebben wil 'k kan nog wel een paar maatjes groter kwijt dan die onderzettertjes die er nu in hangen
voor 1000 euro extra kan ik ook schijven van paar milimeter groter kwijt maar dat vind ik net overdreven
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:36:35 #254
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39828542
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:32 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dat is fijn

Je denkt wel dat je de 19e gaat redden dus...?
Zie het zwaar in
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:37:06 #255
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39828552
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:33 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Mja, momenteel is het EXTREEM ver weg
verderderder ja
Ik ga mn vriendje eens ff flink knuffen.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_39828555
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:36 schreef Mukie het volgende:

[..]

Zie het zwaar in


Wat ongekend gaar zeg Wanneer moet je je huidige huis uit....?
pi_39828561
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:37 schreef Mukie het volgende:

[..]

verderderder ja
Ik ga mn vriendje eens ff flink knuffen.
idd

En verstandig
pi_39828615
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:34 schreef BoJo het volgende:

[..]

voor 1000 euro extra kan ik ook schijven van paar milimeter groter kwijt maar dat vind ik net overdreven
jij hebt standaard 284 mm voor en 240 achter, mijn auto met veel hoger gewicht heeft 288 voor en 245 achter.
V10
pi_39828632
Cijfertjes
pi_39828657
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:39 schreef M5 het volgende:

[..]

jij hebt standaard 284 mm voor en 240 achter, mijn auto met veel hoger gewicht heeft 288 voor en 245 achter.
scheelt geen kont, die achterschijfjes zijn echt een lachertje
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:41:22 #261
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39828659
sterkte Muuk, als je wil sturen we TF erop af, met Bo's guns
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:42:25 #262
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39828683
als ik die 1000 euro extra investeer voor GTA klauwen en brackets dan past er 305 mm onder aan de voorkant
maar again... ik vind het wat overdreven
pi_39828698
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:41 schreef BoJo het volgende:

[..]

scheelt geen kont, die achterschijfjes zijn echt een lachertje
2 jaar later hebben ze 312mm voor gehangen op de passat. misschien dat ik die er op laat zetten als m'n huidige schijven aan vervanging toe zijn.
V10
pi_39828703
quote:
Net als vroeger op Curaçao
pi_39828730
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:43 schreef M5 het volgende:

[..]

2 jaar later hebben ze 312mm voor gehangen op de passat. misschien dat ik die er op laat zetten als m'n huidige schijven aan vervanging toe zijn.
maar dan moet je ook andere klauwen toch?
pi_39828763
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:44 schreef BoJo het volgende:

[..]

maar dan moet je ook andere klauwen toch?
ja, die gaan dan ook maar meteen mee
V10
pi_39828818
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:45 schreef M5 het volgende:

[..]

ja, die gaan dan ook maar meteen mee
als de conversie niet zo duur was voor de 155 had ik het ook wel gedaan
Prijs van de schijven ligt niet zo veel van elkaar.
pi_39828840
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:41 schreef lipje het volgende:
sterkte Muuk, als je wil sturen we TF erop af, met Bo's guns
u riep
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_39828930
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:47 schreef BoJo het volgende:

[..]

als de conversie niet zo duur was voor de 155 had ik het ook wel gedaan
Prijs van de schijven ligt niet zo veel van elkaar.
setje brembo schijven kost me 500 euro alleen al voor de voorkant.
V10
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:54:53 #271
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_39828989
quote:
waar regel ik mezelf zo'n Poolse verblijfsvergunning?
pi_39829012
pi_39829117
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:52 schreef M5 het volgende:

[..]

setje brembo schijven kost me 500 euro alleen al voor de voorkant.
geen brembo nemen, alleen die sets van 2000+ euro zijn goed alles eronder is commerciele meuk

Sandtler schijven zijn ook aan te raden
http://www.dutchpowertrading.nl
pi_39829139
nette schrijven bo
pi_39829189
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
nette schrijven bo
thanks... die remblokken meuren vaag man... meurt naar stierenpis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')