Ik heb mijn Civic toen 4 dagen lang gepoetst. (hij was geel/groen, daarna was ie mooi wit)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:45 schreef M5 het volgende:
[..]
waarom ik? jij stoort je er aan, jij bent vrouwelijk, jij hoort te poetsen.
dan rij ik er wel langs zodat ie weer vies wordt
ik kan overal van de vloer eten als ik dat wilquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:45 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Hoezo? Schoonmaken was mijn ding zei je net? Het is nog schoon.
Je zou van de vloer kunnen eten.
en ik heb er zin in, als het goed is vandaag nieuwe schijfjes en blokjes binnen voor de voorkantquote:
4 dagen poetsenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:46 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ik heb mijn Civic toen 4 dagen lang gepoetst. (hij was geel/groen, daarna was ie mooi wit)
Maar dat doe ik NOOIT maar dan ook NOOIT meer.
Bijdehandjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:47 schreef vlad het volgende:
[..]
ik kan overal van de vloer eten als ik dat wilalleen niet overal is het even gezond
![]()
tofquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
en ik heb er zin in, als het goed is vandaag nieuwe schijfjes en blokjes binnen voor de voorkant![]()
koop een zwarte auto.. dan blijf je ook poetsen.. vanavond ga ik weer ffquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:46 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ik heb mijn Civic toen 4 dagen lang gepoetst. (hij was geel/groen, daarna was ie mooi wit)
Maar dat doe ik NOOIT maar dan ook NOOIT meer.
ja... naja ik ga kijken hoe mijn vader het doet en dan toch pik zwarte klauwen hebben na afloopquote:
je vergeet azijnpisserquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:48 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Bijdehandje. Muggenzifter
. Mierenneuker
.
Het is echt waarquote:
bojo-stylequote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja... naja ik ga kijken hoe mijn vader het doet en dan toch pik zwarte klauwen hebben na afloop![]()
Ik heb hem daarna nog maar 1x gewassenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:48 schreef M5 het volgende:
[..]
koop een zwarte auto.. dan blijf je ook poetsen.. vanavond ga ik weer ff
stickers eraf heb je speciale zooi voor +/- 2 uur. daarna met de polijstmachine erover (met grove korrels, vergelijkbaar met commandant 4, alleen dan geschikt voor machinaal gebruikt) +/- 2 uur, daarna met een zachter poetsmiddel erover om de glans op te poetsen en de poetskrassen te verwijderen +/- 1.5 uur, daarna met een poetsmachine in de was zetten +/- 30 min. vervolgens met de poetsmachine uitpoetsen +/- 30 min en vervolgens genieten van een auto dat zo glad is als een eikeltjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:49 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Het is echt waar.
Eerst alle stickers eraf gepoetst met commandant. (grove korrels, duurde anderhalve dag!)
Daarna de gehele auto met commandant. (fijne korrels, duurde een dag)
En daarna de poetsmachine zijn ding laten doen enzo. (3 keer eroverheen geweest)
En daarna afgespoeld en alles.
Nou ja, het probleem was vooral dat er 3 lagen stickers over elkaar heen zaten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:53 schreef vlad het volgende:
[..]
stickers eraf heb je speciale zooi voor +/- 2 uur. daarna met de polijstmachine erover (met grove korrels, vergelijkbaar met commandant 4, alleen dan geschikt voor machinaal gebruikt) +/- 2 uur, daarna met een zachter poetsmiddel erover om de glans op te poetsen en de poetskrassen te verwijderen +/- 1.5 uur, daarna met een poetsmachine in de was zetten +/- 30 min. vervolgens met de poetsmachine uitpoetsen +/- 30 min en vervolgens genieten van een auto dat zo glad is als een eikeltje![]()
voor de lijm hadden wij een spulletje dat je erop spoot, en dan kon je de lijmresten er zo afvegenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:56 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Nou ja, het probleem was vooral dat er 3 lagen stickers over elkaar heen zaten.
En als je ze erof trok bleef die kutlijm zitten. En dat kreeg ik er maar niet af.
In eerste instantie kreeg ik al die stickers er niet eens af, ik heb daar met een Fohn minimaal 1 dag over gedaan.
Nu weet ik weer waarom ik een tyfushekel heb aan stickers op een auto. (het is meestal ook lelijk, daar niet van)
Ik heb het ook met allerlei spul geprobeerd, maar het hielp niet echt. Dus dan maar met commandant liggen schurenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:58 schreef vlad het volgende:
[..]
voor de lijm hadden wij een spulletje dat je erop spoot, en dan kon je de lijmresten er zo afvegen![]()
quote:
liggen doe je maar in bedquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:59 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ik heb het ook met allerlei spul geprobeerd, maar het hielp niet echt. Dus dan maar met commandant liggen schuren.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:04 schreef vlad het volgende:
[..]
liggen doe je maar in bed![]()
weekend![]()
![]()
naar huis + bier![]()
toedels![]()
Ga jij nu maar van twee Peus één makenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Niet zo over Lexus hè
grot klotzakie's
Nou dat klopt natuurlijk niet helemaal, het gaat niet om de complete bodem en de auto zelf blijft grotendeels zoals deze is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga jij nu maar van twee Peus één maken
Hoe is het met je Dakarbolide?
WGR. Of vraag Pool eens. Die is kei goedquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:48 schreef Mukie het volgende:
http://mukie.livejournal.com/
lezen NU
Tips nodig direct!
In de Motor SC lopen een paar goede scherpschutters rond.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:48 schreef Mukie het volgende:
http://mukie.livejournal.com/
lezen NU
Tips nodig direct!
kunnen die ook levend aas villen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In de Motor SC lopen een paar goede scherpschutters rond.
Ik heb er absoluut geen verstand van, maar........ wat ga je nu doen om het allemaal nog proberen rond te krijgen voor de 19e? Heb je je hoop gevestigd op "V" ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:21 schreef Mukie het volgende:
Tussenpersoon vervalst hypotheekofferte, wat te doen? done
ga je daar doen dan in eindhovenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik woon binnenkort in Eindhoven, dan is het vlakbij, en ik heb een Italiaanse maat, met guns![]()
![]()
Eerst een Audi 80quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:11 schreef vlad het volgende:
[..]
koop pas zo'n ding als ik ooit het geld bij elkaar krijg voor een A3![]()
als of jij daar aan doetquote:
De pa van een vriend van me werkt ook bij de sns, die gaat ook nog kijken hoe of wat.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb er absoluut geen verstand van, maar........ wat ga je nu doen om het allemaal nog proberen rond te krijgen voor de 19e? Heb je je hoop gevestigd op "V" ?
Oe dichtbijquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik woon binnenkort in Eindhoven, dan is het vlakbij, en ik heb een Italiaanse maat, met guns![]()
![]()
Dat is fijnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
De pa van een vriend van me werkt ook bij de sns, die gaat ook nog kijken hoe of wat.
En we hebben nog wat telefoon nummers achter de hand, als dat van de sns niet doorgaat.
Dan maar een versnelde procedure...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |