eet smakelijk alvastquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:38 schreef Hugsterr het volgende:
En nu ga ik naar de visboer, want ik heb HONGER.
Toedels!
viswijf ben jequote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:38 schreef Hugsterr het volgende:
En nu ga ik naar de visboer, want ik heb HONGER.
Toedels!
hoezo dat?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:45 schreef M5 het volgende:
eindelijk weekend.kan geen ford meer zien voorlopig
ik rij hele dagen fords rond op een auto terminal. na 5 dagen en ruw weg 350 - 400 fords heb je ze wel weer ff gezien. dan is zelfs een jaguar x-type een welkome afwisselingquote:
dan hou je het nog lang volquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:52 schreef M5 het volgende:
[..]
ik rij hele dagen fords rond op een auto terminal. na 5 dagen en ruw weg 350 - 400 fords heb je ze wel weer ff gezien. dan is zelfs een jaguar x-type een welkome afwisselingook al is het een afschuwelijk ding
in de tijd dat ik daar werk zit ik in totaal al dik over de 5000quote:
klinkt als een baan voor mijquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:58 schreef M5 het volgende:
[..]
in de tijd dat ik daar werk zit ik in totaal al dik over de 5000Reden dat ik er nog zit is dat ik nog nooit ergens zo makkelijk m'n centen heb gekregen
mja, het lijkt mij geestdodend werkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:58 schreef M5 het volgende:
[..]
in de tijd dat ik daar werk zit ik in totaal al dik over de 5000Reden dat ik er nog zit is dat ik nog nooit ergens zo makkelijk m'n centen heb gekregen
Boh gek wat zal je starlet blinken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:04 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, het lijkt mij geestdodend werkiedere keer hetzelfde stuk rijden met dezelfde auto's
![]()
ik ben jaren poetser geweest, dat vond ik toen helemaal geweldig. Mooie auto's mooi makenen ik heb er nog wat aan als ik straks een polijstmachine heb
![]()
dat geestdodende valt eigenlijk wel mee vind ik. je moet soms zo donders goed opletten dat je geen tijd hebt om je te vervelen... en je blijft hoofdzakelijk je bijzondere-verichtingen-vaardigheden verbeteren. daar heb je gewoon in de stad al veel profijt van. en er zit kwa auto's genoeg afwisseling tussen, handbakjes (half-)automaatjes, benzine, diesel en dan in alle soorten en maten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:04 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, het lijkt mij geestdodend werkiedere keer hetzelfde stuk rijden met dezelfde auto's
![]()
ik ben jaren poetser geweest, dat vond ik toen helemaal geweldig. Mooie auto's mooi makenen ik heb er nog wat aan als ik straks een polijstmachine heb
![]()
z'n A3 1.8 Tquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Boh gek wat zal je starlet blinken.
koop pas zo'n ding als ik ooit het geld bij elkaar krijg voor een A3quote:
Een dure Golf.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:11 schreef vlad het volgende:
[..]
koop pas zo'n ding als ik ooit het geld bij elkaar krijg voor een A3![]()
bespeur ik daar afgunst?quote:
Nee hoor, de Golf V bevalt mij uitstekendquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:15 schreef vlad het volgende:
[..]
bespeur ik daar afgunst?![]()
een golf is altijd duur, maar sjonnie.
A3 niet![]()
van jou kan ik het hebbenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, de Golf V bevalt mij uitstekend(Sorry Bo) Ik plaag je maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |