abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:36:57 #151
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39821567
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:35 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Wie ben je eigenlijk ?
kennis van walter (googolplexian)
mijn echte naam is Erik
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:37:55 #152
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39821601
Okay, hallo Erik.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39821606
V10
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:38:20 #154
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39821609
En nu ga ik naar de visboer, want ik heb HONGER.
Toedels!
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:38:32 #155
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39821617
hallo allemaal
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:38:58 #156
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39821632
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:38 schreef Hugsterr het volgende:
En nu ga ik naar de visboer, want ik heb HONGER.
Toedels!
eet smakelijk alvast
pi_39821797
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:38 schreef Hugsterr het volgende:
En nu ga ik naar de visboer, want ik heb HONGER.
Toedels!
viswijf ben je

hallo erik & m5
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39821834
m5
pi_39821876
eindelijk weekend .kan geen ford meer zien voorlopig
V10
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:49:46 #160
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39821977
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:45 schreef M5 het volgende:
eindelijk weekend .kan geen ford meer zien voorlopig
hoezo dat?
pi_39822030
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:49 schreef peacetaker het volgende:

[..]

hoezo dat?
ik rij hele dagen fords rond op een auto terminal. na 5 dagen en ruw weg 350 - 400 fords heb je ze wel weer ff gezien. dan is zelfs een jaguar x-type een welkome afwisseling ook al is het een afschuwelijk ding
V10
pi_39822167
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:52 schreef M5 het volgende:

[..]

ik rij hele dagen fords rond op een auto terminal. na 5 dagen en ruw weg 350 - 400 fords heb je ze wel weer ff gezien. dan is zelfs een jaguar x-type een welkome afwisseling ook al is het een afschuwelijk ding
dan hou je het nog lang vol
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39822240
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:56 schreef vlad het volgende:

[..]

dan hou je het nog lang vol
in de tijd dat ik daar werk zit ik in totaal al dik over de 5000 Reden dat ik er nog zit is dat ik nog nooit ergens zo makkelijk m'n centen heb gekregen
V10
pi_39822264
lees ik net dan dat zo'n x-type AWD heeft wist niet eens dat jaguar dat ook had.
V10
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:02:16 #165
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39822336
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:58 schreef M5 het volgende:

[..]

in de tijd dat ik daar werk zit ik in totaal al dik over de 5000 Reden dat ik er nog zit is dat ik nog nooit ergens zo makkelijk m'n centen heb gekregen
klinkt als een baan voor mij
beetje rondrijden in auto's en ervoor betaald krijgen
pi_39822389
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:58 schreef M5 het volgende:

[..]

in de tijd dat ik daar werk zit ik in totaal al dik over de 5000 Reden dat ik er nog zit is dat ik nog nooit ergens zo makkelijk m'n centen heb gekregen
mja, het lijkt mij geestdodend werk iedere keer hetzelfde stuk rijden met dezelfde auto's

ik ben jaren poetser geweest, dat vond ik toen helemaal geweldig. Mooie auto's mooi maken en ik heb er nog wat aan als ik straks een polijstmachine heb
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:05:51 #167
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_39822432
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:04 schreef vlad het volgende:

[..]

mja, het lijkt mij geestdodend werk iedere keer hetzelfde stuk rijden met dezelfde auto's

ik ben jaren poetser geweest, dat vond ik toen helemaal geweldig. Mooie auto's mooi maken en ik heb er nog wat aan als ik straks een polijstmachine heb
Boh gek wat zal je starlet blinken.
pi_39822575
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:04 schreef vlad het volgende:

[..]

mja, het lijkt mij geestdodend werk iedere keer hetzelfde stuk rijden met dezelfde auto's

ik ben jaren poetser geweest, dat vond ik toen helemaal geweldig. Mooie auto's mooi maken en ik heb er nog wat aan als ik straks een polijstmachine heb
dat geestdodende valt eigenlijk wel mee vind ik. je moet soms zo donders goed opletten dat je geen tijd hebt om je te vervelen... en je blijft hoofdzakelijk je bijzondere-verichtingen-vaardigheden verbeteren. daar heb je gewoon in de stad al veel profijt van. en er zit kwa auto's genoeg afwisseling tussen, handbakjes (half-)automaatjes, benzine, diesel en dan in alle soorten en maten. alleen kom je telkens weer dat irritante logo tegen
V10
pi_39822592
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Boh gek wat zal je starlet blinken.
z'n A3 1.8 T

V10
pi_39822619
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Boh gek wat zal je starlet blinken.
koop pas zo'n ding als ik ooit het geld bij elkaar krijg voor een A3
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:11:44 #171
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_39822637
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:11 schreef vlad het volgende:

[..]

koop pas zo'n ding als ik ooit het geld bij elkaar krijg voor een A3
Een dure Golf.
pi_39822754
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Een dure Golf.
bespeur ik daar afgunst?

een golf is altijd duur, maar sjonnie.
A3 niet
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:35:19 #173
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_39823429
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:15 schreef vlad het volgende:

[..]

bespeur ik daar afgunst?

een golf is altijd duur, maar sjonnie.
A3 niet
Nee hoor, de Golf V bevalt mij uitstekend (Sorry Bo) Ik plaag je maar
pi_39823592
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nee hoor, de Golf V bevalt mij uitstekend (Sorry Bo) Ik plaag je maar
van jou kan ik het hebben


nog een uurtje en dan weekend
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39824490
wanneer kom je mijn auto poetsen vlad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')