Ga jij nu maar van twee Peus één makenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Niet zo over Lexus hè
grot klotzakie's
Nou dat klopt natuurlijk niet helemaal, het gaat niet om de complete bodem en de auto zelf blijft grotendeels zoals deze is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga jij nu maar van twee Peus één maken
Hoe is het met je Dakarbolide?
WGR. Of vraag Pool eens. Die is kei goedquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:48 schreef Mukie het volgende:
http://mukie.livejournal.com/
lezen NU
Tips nodig direct!
In de Motor SC lopen een paar goede scherpschutters rond.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:48 schreef Mukie het volgende:
http://mukie.livejournal.com/
lezen NU
Tips nodig direct!
kunnen die ook levend aas villen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In de Motor SC lopen een paar goede scherpschutters rond.
Ik heb er absoluut geen verstand van, maar........ wat ga je nu doen om het allemaal nog proberen rond te krijgen voor de 19e? Heb je je hoop gevestigd op "V" ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:21 schreef Mukie het volgende:
Tussenpersoon vervalst hypotheekofferte, wat te doen? done
ga je daar doen dan in eindhovenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik woon binnenkort in Eindhoven, dan is het vlakbij, en ik heb een Italiaanse maat, met guns![]()
![]()
Eerst een Audi 80quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:11 schreef vlad het volgende:
[..]
koop pas zo'n ding als ik ooit het geld bij elkaar krijg voor een A3![]()
als of jij daar aan doetquote:
De pa van een vriend van me werkt ook bij de sns, die gaat ook nog kijken hoe of wat.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb er absoluut geen verstand van, maar........ wat ga je nu doen om het allemaal nog proberen rond te krijgen voor de 19e? Heb je je hoop gevestigd op "V" ?
Oe dichtbijquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik woon binnenkort in Eindhoven, dan is het vlakbij, en ik heb een Italiaanse maat, met guns![]()
![]()
Dat is fijnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
De pa van een vriend van me werkt ook bij de sns, die gaat ook nog kijken hoe of wat.
En we hebben nog wat telefoon nummers achter de hand, als dat van de sns niet doorgaat.
Dan maar een versnelde procedure...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |