leuk spul ja. voor 'n redelijk prijsje ook nog welquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen brembo nemen, alleen die sets van 2000+ euro zijn goed alles eronder is commerciele meuk
Sandtler schijven zijn ook aan te raden![]()
http://www.dutchpowertrading.nl
En jij weet hoe dat ruikt omdat....?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
thanks... die remblokken meuren vaag man... meurt naar stierenpis![]()
GMTAquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En jij weet hoe dat ruikt omdat....?
opa heeft een stier gehadquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En jij weet hoe dat ruikt omdat....?
1 stier? m'n oom had er een stal vol, tot al die gekke koeien en mkz crisissen enzo. spugen als lama's die beesten, schuim op de bek, etc.quote:
is al jaren geleden, hij had ook een paar koeien en andere beesten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:11 schreef M5 het volgende:
[..]
1 stier? m'n oom had er een stal vol, tot al die gekke koeien en mkz crisissen enzo. spugen als lama's die beesten, schuim op de bek, etc.
m'n oom had er genoeg om 'n heus pamplona scenario van te makenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
is al jaren geleden, hij had ook een paar koeien en andere beesten.
Maar daar zijn het geen massa boederijen maar van die kleine prive dingen hea![]()
Nou zegt. Je maakt er inderdaad wat mee.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:46 schreef Paladijn het volgende:
je maakt wat mee in leeuwarden
Meisjes tongzoenen voor drank
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
thanks... die remblokken meuren vaag man... meurt naar stierenpis![]()
Wat zullen we wel niet doen voor 5 drankjesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:46 schreef Paladijn het volgende:
je maakt wat mee in leeuwarden
Meisjes tongzoenen voor drank
quote:
quote:Wanneer we door onze neus inademen/ruiken, zullen de in de lucht aanwezige geurdeeltjes tot aan de bovenkant van de neus intreden.
Daar worden door middel van een dun slijmlaagje met geurcellen (geur detectors) de geurdeeltjes opgelost.
Eenmaal opgelost, wordt een signaaltje gezonden aan de 'olfactometrie ruimte' van de hersenen, oftewel het 'geurcentrum'.
Het geurcentrum leest de berichten en haalt vanuit je geheugen het type geur die wordt waargenomen.
Tot slot bepalen de hersenen of de waargenomen geur veilig danwel gevaarlijk is, met eventuele bijbehorende lichaamsreacties.
jezus wat ben jij een n00b danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:43 schreef Paladijn het volgende:mijn internet werkt weer
het kostte de chello medewerkster 5 minuten om erachter te komen dat mijn modem op standby stond...
Wtfquote:Stankcode
De laatste vijf jaar zijn uitsluitend waarschuwingscodes voor stank uitgegeven. Zo'n stankcode wordt gemiddeld zes keer per jaar uitgegeven en duurt gemiddeld drie dagen.
Gelukkig houden ze het hier in de gaten!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:18 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Nou zegt. Je maakt er inderdaad wat mee.![]()
.
Ik was sarcastisch, sorry.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gelukkig houden ze het hier in de gaten!
Stel je voor dat meisjes onkuische dingen doen onder invloed van drank
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Het wieltje van mn muis piept. WD40?
Wieso? ik heb die meid duidelijk uitgelegd welke lampjes branden.. als laatste stap liet ze me de modem op standby zetten. 'oh, alle 5 lampjes branden? dan is het goed! probeert u het internet eens'quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een n00b dan
ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |