quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:57 schreef Rewimo het volgende:
Zijn hier nog mensen die mijn hiermee kunnen helpen?
Was je weg danquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:18 schreef daeri het volgende:
ben er weer..!
Probeer pagina 1 eensquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx voor openen, ik zocht naar de OP, maar kon 'm niet vinden.
quote:
Ik zal hem binnenkort wel even maken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar doorgaans bij reeksen is er een wiki-pagina waar je zo de OP kan knippen en plakken, maar die zag ik niet.
Ik ben toch bang dat het testament wel boven water komtquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:47 schreef Rewimo het volgende:
Dank je wel, kaputwiehund. Het is me inmiddels duidelijk dat dit een heel vervelend probleem kan wordenIk duim maar stiekem dat het testament niet meer te vinden is
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:55 schreef Troel het volgende:
Sjeen gefeliciteerd!
Ja, dat is dus het punt. Ze hebben misschien wel gewoon een stel papieren onder zijn neus geduwd en hem van alles laten tekenen, waaronder dit. Of hem simpelweg verteld dat dit gebruikelijk was (meest waarschijnlijk denk ik). En aangezien hij toen 21 was, het net na de oorlog was en hij vermoedelijk geen stuiver bezat, zal hij er op dat moment geen probleem mee hebben gehad. Het zou ook nog zomaar kunnen dat het een soort "betaling" was voor de onderwijzersopleiding die hij kreeg.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:53 schreef Levitation het volgende:
Helaas weet ik niet zo veel af van erfrecht, Rewimo. Ik wil je wel even sterkte wensen!
Wat ik me wel afvraag... Misschien weet Kaputwiehund dat: hoe gaat men om met testamenten die mogelijk onder dwang of dwalig zijn getekend? Een "normaal" contract is vernietigbaar in zo'n geval, geldt zoiets ook voor testamenten? Kan me voorstellen namelijk dat hij "beïnvloed" is door de broederorde... (maarja, hoe bewijs je zoiets...)
Red je het allemaal nog een beetje... las in je topic over het terugkeren dat het best zwaar valt. Lijkt me ook echt een vervelende situatie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:37 schreef poohy het volgende:
Ondanks alles hebben we toch nu een weegschaal in huisWe moeten namelijk onze bagage wegen voordat we weggaan
![]()
Ik denk dat ik morgen maar eens er op ga staanIk ben zeer benieuwd
![]()
pas je dan ook je regeltje aanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan het gewoon niet laten om elke dag op de weegschaal te gaan staan.... hihi
Vanochtend dus weer gewogen en weeg nu 82,7! Whoehoe! Dat is al 2,1 kilo in 4 dagen..... ja ik weet het veel vocht.... en dat merk ik ook wel, ik voel me minder opgeblazenMaar toch.... het is wel al 2,1 kilo!
Ik kan niet wahcten totdat ik onder de 80 weeg![]()
En jah zo is lijnen leuk jahAls je echt resultaat zie
![]()
Naar de fysio dus. Het is niet ongewoon dat je blessures krijgt nu je zo afgevallen bent (aldus spreekt het lichtend voorbeeldquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:53 schreef Troel het volgende:
Ik heb de laatste tijd regelmatig last van mijn rechterbovenarm. Het is een (ik denk) spier die van tijd tot tijd flink opspeelt zodat het zelfs lastig is om te sturen in een auto, maar ook om te douchen, omdat ik mijn arm niet "zelfstandig" omhoog kan krijgen.
Flink kut
Ja, of is het simpelweg RSI van het werk?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Naar de fysio dus. Het is niet ongewoon dat je blessures krijgt nu je zo afgevallen bent (aldus spreekt het lichtend voorbeeld). Je gaat je hele lichaam anders belasten en daardoor krijgen je spieren en gewrichten het zwaar te verduren
Dat kan ook natuurlijk. Of een combinatie van die twee... Niet mee doorlopen in elk geval.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:18 schreef Troel het volgende:
Ja, of is het simpelweg RSI van het werk?
Nee, dat vond ik zelf eigenlijk ook wel, maarja, ik moet nou binnenkort toch voor die ijzer naar de huisartsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk. Of een combinatie van die twee... Niet mee doorlopen in elk geval.
Dan mag je aan de bruistablettenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:22 schreef Troel het volgende:
ik moet nou binnenkort toch voor die ijzer naar de huisarts
Bedanktquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Red je het allemaal nog een beetje... las in je topic over het terugkeren dat het best zwaar valt. Lijkt me ook echt een vervelende situatie.![]()
Knuffeltje voor Poohy!![]()
Weet je trouwens zeker dat je niet gewoon alleen je bagage wilt wegen, ipv ook jezelf?![]()
Stuur even een mailtje naar Troel, dan krijg je van haar (als je lief bentquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:52 schreef caitlynn het volgende:
Ik zie hier in de openings post regeltjes staan, van hoeveel de mensen al afgevallen zijn.
Mag ik hier ook tussen? Of moet je dan lid worden, of al een bepaalde tijd hier posten?
Ok bedankt. Ik zal Troel een mailtje sturen (adres staat bij profiel toch?)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:03 schreef octopussy het volgende:
[..]
Stuur even een mailtje naar Troel, dan krijg je van haar (als je lief bent) een account waarmee je je gegevens zelf kan invoeren en updaten.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Volgende keer gaat Atrimar ook mee. Het is reteduur, maar je moet toch een jaar van te voren reserveren. Daarbij kan je in de keuken ook precies zien waarom het zo duur is. Ik wil trouwens niet in het restaurant zitten...alleen in de keuken. Het restaurant is een tikkeltje kakkerig, de keuken absoluut niet.
Haha, dat laatstequote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:20 schreef Isabeau het volgende:Betekent dat dat je meegaat
Of betekent dat "daaaag, veel te duur!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kwijt en ik had geen wijn."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nouja, ik ga in ieder geval een afspraak bij de huisarts maken, en ik hoop dat er ook iets van injecties zijn, dat heb ik liever dan staalpillen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Roosvicee Ferro
Bij elke maaltijd iets nemen met veel vitamine C bevordert de opname van ijzer en ijzer zit veel in vlees, vis, kip, zwarte bonen, tofu, kikkererwten, groene groente enaardbeien
Ook hebben veel ontbijtgranen extra ijzer (die je er soms met een magneet kan uithalen als je het spul fijnmaalt
)
En zwarte poep bij veel ijzerinname is niet gek![]()
je kan toch alweer in het lijstje?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:27 schreef ymme het volgende:
Uh Troel mag ik nog in het lijstje![]()
Of zal ik maar weer weggaan. ?
Dit krijg ik te zien, als ik inlog met mijn naam en wachtwoord wat in de mail staat.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:28 schreef Troel het volgende:
[..]
je kan toch alweer in het lijstje?
Tja, en weggaan moet je zelf weten
Toen ik hem in de tuin zette in zijn doosje en hem goede nacht wenste, kreeg ik een kadootje van hem.... een wit drupje op mijn hand .quote:
Ja, maar appelstroop is dus echt gewoon compleet suikerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:04 schreef Rewimo het volgende:
Troel, appelstroop is ook een lekkere ijzerbron. IJzer niet combineren met melk- of calciuminname. Moet een uur of twee tussen zitten.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik was gisteren ook ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kwijt en ik had geen wijn.![]()
Dat moet dan wel heeeeeeeeeel lekker zijn![]()
Nee hoor, ik houd het wel bij de bazar.
Ik heb ooit eens een merelkuiken gevonden onder een boom en toen maar meegenomen naar huis, vlakbij, en toen werd ik toch mooi aangevallen door moeder merel!Sanity is (not) statistical
Ja, dat klopt. Maar een keer een boterham met appelstroop is toch geen ramp. Je moet er niet gelijk potten vol van eten natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:29 schreef Troel het volgende:
Ja, maar appelstroop is dus echt gewoon compleet suiker![]()
De hoedjeskerk schijnt dus oorspronkelijk tot deze kerk behoord te hebben, maar zijn hun eigen weg gegaan. Je merkt ook wel de verschillen, er zaten wel mensen met korte broek en hempje, en de psalmen waren tenminste ook nog ritmisch, maar toch is het echt niet wat ik zoek.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Jee, Troel, je had al verteld over de hoedjeskerk, maar dat er nóg zo'n kerk in IJsselstein staat...maar ik weet zeker dat er heus wél een fijne gemeente in IJsselstein is. Ik kan me niet voorstellen dat het allemaal 100 jaar in de tijd is blijven steken. Is er geen christelijke jongerenorganisatie die je aan informatie kan helpen?
Ja, maar in je eentje is ook maar zo alleen hequote:Op zondag 16 juli 2006 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is de Evangelische gemeente wel redelijk conservatief voor een Evangelische kerkEn je eigen gemeente oprichten is ook leuk
![]()
![]()
Dat 'gevolg' zou ik niet constateren hoor. Hoe kan je nou van 2 plakjes leverworst 2 ons aankomen. Lijkt me eerder dat je iets meer water hebt gedronken of iets meer vocht vast houdt of weet ik wat.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
maar jah dat mocht ik niet en daar kwam ik pas zondag achter.... gevolg.... 200 gram zwaarderMaar zoveel had ik niet op.. 2 plakkies.
Inderdaad... en 200 gr is echt gemier in de marge hoor! Dat is een keer leuk naar het toilet en je bent het kwijtquote:Op maandag 17 juli 2006 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat 'gevolg' zou ik niet constateren hoor. Hoe kan je nou van 2 plakjes leverworst 2 ons aankomen. Lijkt me eerder dat je iets meer water hebt gedronken of iets meer vocht vast houdt of weet ik wat.
Yup.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad... en 200 gr is echt gemier in de marge hoor! Dat is een keer leuk naar het toilet en je bent het kwijt.
Als je bij 200 gram zo reageert ben je wellicht wat obsessief bezigquote:Op maandag 17 juli 2006 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
Zo de eerste week zit erop.
Zaterdagavond wel gezondigd..... ik at leverworst..... maar jah dat mocht ik niet en daar kwam ik pas zondag achter.... gevolg.... 200 gram zwaarderMaar zoveel had ik niet op.. 2 plakkies.
Gisteravond..... weer. Mams maakte rijst kip kerrie..... mijn lievelingsgerecht.... ben ik echt megadol op. Dus toch genomen. Gelukkig had ik vanochtend weer het zelfde gewicht als zaterdagochtend 82,3 kilo.
Dus zo erg was het niet die rijst
Ben in 1 week dus 2,5 kilo kwijt, en daar ben ik echt mega tevreden mee.......
Tjah als je over 1,5 maand gaat trouwen.... dan reageer je idd zoquote:Op maandag 17 juli 2006 10:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je bij 200 gram zo reageert ben je wellicht wat obsessief bezig
Gaat je jurk niet dicht?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
Tjah als je over 1,5 maand gaat trouwen.... dan reageer je idd zo![]()
die moet ik nog kopen..... we hebben niet zo heel veel geld, dus ik ga voor een tweedehands.... En de leukste zijn allemaal maat 40quote:
Dat is ook mijn bedoeling. Maar de eerste week valt iedereen toch 2 tot 4 kilo af? Nou ja iedereen die ik ken dan. Ik wil nog 7 kilo afvallen... en dan ben ik voorlopig tevreden.... en dan zit ik gewoon aan die 1 kilo per weekquote:Op maandag 17 juli 2006 10:54 schreef teigan het volgende:
die 2 ons helpt je niet bij een rits hoor.........
en het beste is om MAXIMAAL 1 kg per week af te vallen, sneller is eigenlijk helemaal niet goed voor je...
Een beetje lullige reactie, maar je hebt vast niet gisteren besloten om te gaan trouwen, dus je had eerder kunnen beginnenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tjah als je over 1,5 maand gaat trouwen.... dan reageer je idd zo![]()
Ik was bezig maar het zat me allemaal niet mee..... 4 naaste familieleden achter elkaar gestorven..... 2 Zag je het wel van aan komen, 2 (waarvan 1 n.b. getuige zo zijn van mij) plotseling, zomaarquote:Op maandag 17 juli 2006 10:54 schreef teigan het volgende:
die 2 ons helpt je niet bij een rits hoor.........
en het beste is om MAXIMAAL 1 kg per week af te vallen, sneller is eigenlijk helemaal niet goed voor je...
Lees mijn berichtje over wat er gebeurd is en je snapt waarom ik vorige week weer opnieuw ben begonnen.....quote:Op maandag 17 juli 2006 11:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Een beetje lullige reactie, maar je hebt vast niet gisteren besloten om te gaan trouwen, dus je had eerder kunnen beginnen
Nee, tuurlijk wil je het liefst in een mooie jurk, maar 200 gram, come on!
Het heeft geen zin om te gaan zitten kniezen "had ik dit, had ik dat", niet op het gebied van afvallen, maar ook niet op tal van andere gebieden.
Zonder afbreuk te willen doen aan het enorme verdriet dat je hebt (gehad), denk ik wel dat je op die manier toch een enorm risico bent. 200% of niets ontaardt bij veel mensen in het welbekende jojo-effect. Wellicht ben jij de uitzondering, maar lijkt me wel goed daar even stil bij te staan (al snap ik wel dat je nu snel in die jurk wil, maar voor als je daarna door wil lijnen, zeg maar).quote:Op maandag 17 juli 2006 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
En gelukkig is niet ieder persoon hetzelfde.... ik ben nou eenmaal zo....Als ik ergen voor ga, dan wil ik er ook 200% voor gaan... en dat is nu afvallen
![]()
Maar 7 kilo eraf is haalbaar...... :-) dat is 1 kilo in de week... dus dat is toch verantwoord afvallen? En me jurk kan op het laatste moment nog ingenomen worden door mijn oma....... En ik ga over 7 weken en 5 dagen trouwenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zonder afbreuk te willen doen aan het enorme verdriet dat je hebt (gehad), denk ik wel dat je op die manier toch een enorm risico bent. 200% of niets ontaardt bij veel mensen in het welbekende jojo-effect. Wellicht ben jij de uitzondering, maar lijkt me wel goed daar even stil bij te staan (al snap ik wel dat je nu snel in die jurk wil, maar voor als je daarna door wil lijnen, zeg maar).
Ja, maar het lichaam is geen machine die netjes in de maat loopt. Best kans dat je je een week aan alle dingen houdt en toch geen grammetje afvalt. Omdat je vocht vasthoudt. Of omdat je ongesteld bent. Etc. Je kan het niet zo wiskundig benaderen, zeg maar...quote:Op maandag 17 juli 2006 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar 7 kilo eraf is haalbaar...... :-) dat is 1 kilo in de week... dus dat is toch verantwoord afvallen?
Precies. Ik ben zelf al 3 weken bezig maar geen grám afgevallenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar het lichaam is geen machine die netjes in de maat loopt. Best kans dat je je een week aan alle dingen houdt en toch geen grammetje afvalt. Omdat je vocht vasthoudt. Of omdat je ongesteld bent. Etc. Je kan het niet zo wiskundig benaderen, zeg maar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daarnaast is het plaatsen van volledige mailtjes sowieso niet heel erg beleefd en volstaat een 'hoi, troel, heb je mijn mail gehad? Zo niet, inloggen werkt niet, dus graag even contact', dan snapt zij het ook wel.
[ Bericht 11% gewijzigd door miss_dynastie op 17-07-2006 12:24:17 ]
Sorry, ik dacht dat er verder geen vertouwelijke informatie in stond (behalve mij wachtwoord toen) Maar goed het is verwijderd. En ja hoor, wel naar je emailadres die in je profiel staatquote:Op maandag 17 juli 2006 12:22 schreef Troel het volgende:
Ymme, ik wil dat je direct die mail verwijdert.
Er is hier volgens mij een policy dat je niet zomaar mailtjes van anderen plaatst, laat staan die waar een wachtwoord in staan! Ik heb vrijdag geen mail van je gehad (je gebruikt dus niet de mail uit mijn profiel).
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ymme, als je zo vriendelijk zou willen zijn je mail te deleten? Hieruit is namelijkJa sorry. Niet nagedacht blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daarnaast is het plaatsen van volledige mailtjes sowieso niet heel erg beleefd en volstaat een 'hoi, troel, heb je mijn mail gehad? Zo niet, inloggen werkt niet, dus graag even contact', dan snapt zij het ook wel.
Geeft niks, je hebt het nu toch aangepast? Was me trouwens niet opgevallen dat troel zelf ook online was, anders had ik je er niet op aangesproken hoorquote:
Zaterdag ookal één keer aangegeven.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Dit krijg ik te zien, als ik inlog met mijn naam en wachtwoord wat in de mail staat.
Authenticatie nodig!
De server kon niet controleren of u gemachtigd bent om toegang te krijgen tot de URL "/tmpedit/". U hebt zich onvoldoende geauthenticeerd ( vb : verkeerd paswoord ), of uw browser is niet in staat de nodige authentificatiegegevens door te geven.
Indien u toch gemachtigd bent toegang te krijgen tot het document, controleer uw gebruikersnaam en paswoord en probeer opnieuw.
Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Sorry beetje oftopic![]()
Ik heb vrijdag 1 mail over de dieetclub gehad, van caitlinn. Je staat niet in mijn spamlijst, dus je mail wordt niet automatisch verwijderd en naar mijn weten zijn er geen storingen geweest. Ik heb geen mail van je, weet je zeker dat je het naar het juiste adres verstuurd hebt en niet naar het adres vanwaar het wachtwoordmailtje verstuurd is?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:27 schreef ymme het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat er verder geen vertouwelijke informatie in stond (behalve mij wachtwoord toen) Maar goed het is verwijderd. En ja hoor, wel naar je emailadres die in je profiel staat![]()
ja, en zaterdag was het wachtwoord ook al zoals het in die mail stond. Ik zal het nog wel een keer voor je aanpassen.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Zaterdag ookal één keer aangegeven.
Ja ik ben ongeduldig geborenmaar niet dik
Hij deed het straks echt nog niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:31 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, en zaterdag was het wachtwoord ook al zoals het in die mail stond. Ik zal het nog wel een keer voor je aanpassen.
Ymme, hier doet ie het gewoon met de gegevens uit het mailtje dat je net geplaatst hebt.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:34 schreef ymme het volgende:
[..]
Hij deed het straks echt nog niet.![]()
Zal het zo nog eens proberen dan.
Ja nu doet hij het weer...quote:Op maandag 17 juli 2006 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ymme, hier doet ie het gewoon met de gegevens uit het mailtje dat je net geplaatst hebt.
En nu weer verder over afvallen en zo i.p.v. afvallijstjes
Wellicht dat je een typfoutje gemaakt hebt.quote:
Dat zou kunnen ja. Maar goed, bedanktquote:Op maandag 17 juli 2006 12:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Wellicht dat je een typfoutje gemaakt hebt.
ik lees net in de libelle dat als je te weinig slaapt, de productie van leptine veranderd, en dat ervoor zorgt dat je hongergevoel toeneemt, en je stofwisseling langzamer gaat.....quote:Op maandag 17 juli 2006 13:10 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Hey mensen.
Ik heb hier een jaar terug ook een aantal berichten gepost mbt het afvallen. Ik sta al sinds november op 77kg dus ik ben nog steeds tevreden.
Ik had eigenlijk een vraagje. Nu tijdens de zomervakantie heb ik vaker dat ik een nacht doorhaal (niet slapen dus). Verder blijf ik gezond eten enzo maar ik sla dus vaker een nacht over (die ik overigens, als ik eenmaal weer slaap, dubbel en dwars inhaal). Is het zo dat als je langer opblijft, je lichaam ook meer calorien gaat verbranden om jezelf wakker te houden? Ben eigenlijk wel nieuwschierig daarna...
Veel succes voor de rest van de mensen hier die nog druk bezig zijn met het afvallen!![]()
![]()
Ik heb begrepen dat je het gebrek aan slaap kunt goedmaken door te etenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:58 schreef teigan het volgende:
ik lees net in de libelle dat als je te weinig slaapt, de productie van leptine veranderd, en dat ervoor zorgt dat je hongergevoel toeneemt, en je stofwisseling langzamer gaat.....
dus het is niet aan te raden om vaak door te halen..
Ach... het zij zo. 't Is inderdaad jammer, maar veel meer dan dat ook niet. Ben eigenlijk niet zo sentimenteel met dieren.quote:
Ik vind siliconenbandjes echt rampzalig. 't Zit voor geen meter en is inderdaad snel stuk. Slechte uitvinding voor borsten groter dan cup B.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:23 schreef Troel het volgende:
Ik heb pas bij de Wehkamp een leuke bh gekocht met van die siliconenbandjes. Beide bandjes dus nu kapot. Ga maar eens even reclameren, want ik heb hem net twee dagen aangehad. En ik maar denken wat zit er zo in mijn rug te prikken
Nou, ik heb een paar shitjes waarbij mijn gewone bh's dus echt aan alle kanten uitsteken omdat je groter dan cup E altijd van die extra brede bandjes hebt. Daarom had ik deze dus gekocht. Ik wil dus ook gewoon een nieuwe van meneer Wehkamp (en dan doe ik de bandjes meteen helemaal omlaag ofzo).quote:Op maandag 17 juli 2006 16:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind siliconenbandjes echt rampzalig. 't Zit voor geen meter en is inderdaad snel stuk. Slechte uitvinding voor borsten groter dan cup B.![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:48 schreef Troel het volgende:
Nou, ik heb een paar shitjes
Tja, en dan weet je al dat ik lieg dat ik barst, want ik heb toch een shit, dat zijn er niet een paarquote:
Nee, echt?quote:
Tja, en als je dan een keer een fout maaktquote:Op maandag 17 juli 2006 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben 5 jaar corrector geweest, die beroepsdeformatie raak je nooit meer kwijt
ja, echt waar! Of zijn het nog shirts? Neuh, zoveel stof zit er tegenwoordig niet meer aanquote:
Over poep gesproken.quote:
jammer!quote:Op maandag 17 juli 2006 18:14 schreef Cutie het volgende:
Ladies, ik kan het dieetclubtopic helaas niet vinden; vandaar dat hier de mededeling komt:
Ik kan helaas niet meer mee de 29e.
ja heel vrolijk vrijgezelquote:Op maandag 17 juli 2006 19:30 schreef Isabeau het volgende:weer een vrolijke vrijgezel dus, Riann
En hoezo was zijn kleding 10x niks? moet wel heel erg zijn wil je op kleding afknappen.
Das balen danquote:
Ja, maar het gaat toch niet enkel om klerenquote:Op maandag 17 juli 2006 19:36 schreef Riann het volgende:
[..]
ja heel vrolijk vrijgezel
echt als je zijn kleding zou zien dan zou jij er ook op afknappen.
Nog een australien broek of hoe je dat schrijft uit het jaar 0 of zo en zoiets doe je misschien aan als pyjama of als je nergens naar toe gaat maar zoiets doe je niet aan als je naar je vriendin gaat. Maar ik had zijn kleding kast gezien en daar lag niks soeps in
ik kom meestal ook met een overhemd aanzetten bij de juiste gelegenheden. Stefan zou zelf een t-shirt aantrekken naar een bruiloft ofzoquote:Op maandag 17 juli 2006 20:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat toch niet enkel om kleren
Bert baalt nog steeds dat ik een paar van zijn overhemden heb verstopt in de kast in de middelste kamer en van tijd tot tijd komen ze weer tevoorschijn
maarja, als je niet verliefd bent, tja, dan is dit de enig juiste oplossing (al zou ik toch wel proberen om hem fatsoenlijke kleren aan te meten, wat een australian kan ECHT NIET MEER!
Klinkt alsof de "klick" er niet was. Als je je binnen 1,5 week al stoort aan bepaalde dingen is uitmaken inderdaad wel zo verstandig.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:15 schreef Riann het volgende:
En hij was ook niet knap hij was nog net niet de klokkenluider van de notre damklinkt best lullig eigenlijk. Maar ja je moet er wel mee in 1 bed liggen. En hij was een beetje dom hij snapte sommige dingen gewoon niet. Terwijl het heel simpel was.
Wij zijn dus niet de enigste die deze meteen weg doen. 'oudpapier' . Via internet veel sneller en makkelijkere op te zoeken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Er is hier iemand aan het sjouwen met de nieuwe telefoongidsen.
Als dat niet goed voor de lijn is weet ik het ook niet meer
Alleen gebruiken wij die dingen al jaren niet meer, dus die gids gaat mooi de open haard in
Wij bewaren het inderdaad ook, maar ik heb in geen 5 jaar meer zo'n ding opengehad. Vraag me eerlijk gezegd ook af of ik aan de papieren-versie zou denken als internet weigert.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:26 schreef Rewimo het volgende:
Telefoonboek gaat hier in een hoekje voor het geval internet het eens een keer niet doet of zo
ik denk dat het goed zal zijn voor je ego. Natuurlijk zullen er veel mooiere mensen zijn (volgens mij heeft zelfs Angelina Jolie dat gevoel wel eensquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
Maar nu moet ik er echt aan geloven... Ik ga naar het strand..... een strand waar wel aardig wat mensen komen..... pfffffffffff *schaam* wat doe ik mezelf aan?
Tjah ik denk nou eenmaal niet zo makkelijk..... ik ben echt al aan het stressenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef Rewimo het volgende:
Joh, lekker doen en lak aan andere mensen. Iedereen heeft wel iets wat ie niet mooi vindt aan zijn/haar lichaam. Smeer je goed in en heel veel plezier!![]()
En er is (in mijn geval dan) altijd wel iemand dikker dan jij bentquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:33 schreef Rewimo het volgende:
O ik ging met 150 kilo ook rustig zwemmen hoor. Kijken doen ze toch wel (ik heb ook vitiligo en dat gaat nooit meer weg).
Vroeger toen ik nog een klein Lev-je was gingen we vaak in Drenthe camperen. Heb goede herinneringen aan de ieberenplas (Schoonloo). Kleine plas, meer een ven eigenlijk, prachtig tussen de bomen en zowel strand als schaduw.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, je hebt geen schaduw op het strand, dat is wel een groot nadeel. We hebben hier in de buurt wel een mooie plas waar je wel lekker in de schaduw kunt liggen. En het is er altijd verbazingwekkend rustig...
Ik ben ongeveer even lang als jullie en ik loop met 90kg al in bikini. Vind mezelf dan al best "slank"quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:52 schreef Iksje het volgende:
Ik glibber bijna uit mijn stoel... dus hmmm zwemmen lijkt me heerlijk nu...alleen jammer dat aan plassen vaak dazerikken zitten, die beesten bijten lelijk!
Enne charmed_angel, je paste toch in maat 42, zo flubberig zal je toch niet zijn? Ik trek me het tegenwoordig ook niet meer aan, en ook toen ik 77-78 woog (ik ben even groot als jij zie ik) liep ik in bikini over het strand.
Als mensen het niet mooi zouden vinden, kijken ze maar de andere kant op. Geniet van het dagje strand en goed smeren.
Lever je er ook een tuin bij waar dat ding in past?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:06 schreef Luiaerdt het volgende:
koop gewoon een family pool en ga daar dobberen
Ik heb enorme blubberbenen. De rest van me lichaam valt echt mee... maar die benen.... vverschrikkelijk. Dat is ook het enige waar ik mij voor schaamquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:52 schreef Iksje het volgende:
Enne charmed_angel, je paste toch in maat 42, zo flubberig zal je toch niet zijn? Ik trek me het tegenwoordig ook niet meer aan, en ook toen ik 77-78 woog (ik ben even groot als jij zie ik) liep ik in bikini over het strand.
Ik weet niet of het echt verder reizen is. Je kan in Zwolle de trein nemen richting Deventer, en dan de stoptrein, over het algemeen is dat een goede aansluiting (nouja, dat was het jaren geleden wel iig).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:36 schreef teigan het volgende:
lijkt mij best leuk Troel, alleen het is wel even reizen voor mij.....
Ik heb even gekeken, en het is ongeveer 1,5 uur met de trein. Valt me mee!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt verder reizen is. Je kan in Zwolle de trein nemen richting Deventer, en dan de stoptrein, over het algemeen is dat een goede aansluiting (nouja, dat was het jaren geleden wel iig).
Maar het was maar een idee, het kan best zijn dat er veel meer van zulke mooie baden zijn, die beter te bereiken zijn.
doe die niet, ik herhaal NIET aan als je ongesteld bentquote:
oh, ik dacht dat je ging zeggen dat ik hem sowieso niet aan moet doen als ik naar buiten ga.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:01 schreef Troel het volgende:
[..]
doe die niet, ik herhaal NIET aan als je ongesteld bent
Owja, als je niet wilt dat ie vies wordt, doe hem NIET, ik herhaal NIET aanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je ging zeggen dat ik hem sowieso niet aan moet doen als ik naar buiten ga.
UHm, ja, ik zie jou ook gewoon online en heb net op je gereageerdquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:18 schreef Rewimo het volgende:
Troel, heb je msn waar je nu zit?
Krijg je genoeg mineralen binnen? Schijnt dat als je veel water drinkt de zoutbalans in je lichaam verstoord kan raken. Misschien moet je dus wat meer zouten binnenkrijgen om dat effect een beetje te onderdrukken. Als je er erge last van hebt kun je Isotone sportdrank proberen. Of misschien een kopje bouillon ofzo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:16 schreef Troel het volgende:
Ondanks dat ik nu een stuk beter tegen de hitte kan, ben ik het nu een beetje zat. Ik slaap nauwelijks, ik heb regelmatig duizelingen en constant hoofdpijn. Zou het kunnen dan ik teveel water drink ofzo
Was vrij uitgebreid in het nieuws gisteren... zal de meeste mensen niet zijn ontgaan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:24 schreef ymme het volgende:
Was er hier niet iemand die met de Nijmeegse vierdaagse mee liep, of er gewoon heen ging
Ze hebben de vierdaagse afgelast. 2 mensen overleden. 5 mensen hebben ze moeten reanimeren. En verschillende mensen die flauwvielen gisteren. Wel jammer voor de moeite van de lopers, en de organisatie.
Heb je je bloeddruk na laten kijken bij de huisarts? Klinkt een tikkie als hoge bloeddruk (vanwege de hoofdpijn). Misschien alsnog even laten doen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:16 schreef Troel het volgende:
Ondanks dat ik nu een stuk beter tegen de hitte kan, ben ik het nu een beetje zat. Ik slaap nauwelijks, ik heb regelmatig duizelingen en constant hoofdpijn. Zou het kunnen dan ik teveel water drink ofzo
Ik heb er gisteren wel over zitten denken om het nog even te vragen, maar ik ben ook al vergeten te vragen voor mijn armquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je je bloeddruk na laten kijken bij de huisarts? Klinkt een tikkie als hoge bloeddruk (vanwege de hoofdpijn). Misschien alsnog even laten doen?
Ik las hier ergens een halve liter water per uur. Maar dat lijkt me persoonlijk alweer weinig, dat drink ik hier zonder te wandelen al makkelijk weg.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:33 schreef Levitation het volgende:
Was vrij uitgebreid in het nieuws gisteren... zal de meeste mensen niet zijn ontgaan.![]()
Wel gek dat mensen zo lang doorgaan dat ze er dood aan gaan.Ik was al veel eerder gestopt, maarja ik ben dan ook geen "bikkel". Ik hoorde gisteren ook al dat 't advies was om 2 liter water per uur te drinken, dat maal ongeveer 10 uur lopen... 20 liter per dag!
Het zou er bij mij net zo hard weer uitkomen denk ik.
![]()
Dat valt nog meequote:Op woensdag 19 juli 2006 10:23 schreef Troel het volgende:
Bij ons thuis is het ruim 28 graden.
Ik ken het fenomeen ja, maar dan nog voel ik me niet op m'n gemakquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt erg leuke ' rokjes'-achtige dingen voor op het strand, XcUZ_Me
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:11 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moeten we dan met de dieetclub eens naar het strand. Dikkere benen dan ik zul je toch niet hebben
Ik zwem een aantal keren per week (baantjes zwemmen), ben dus gewend om in mijn badpak te lopen. Scheelt een hoop. In het begin vond ik het ook moeilijk, maar ik moet dat badpak nu eenmaal aan om de overtollige kilo's te beteugelen. Als het goed is staat het badpak dus ook steeds beter.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het echt zo geweldig dat jullie allemaal jullie onzekerheden aan de kant durven te zetten en gewoon naar het strand/meer/enz gaan! Ik zou willen dat ik dat zou durven, maar mijn badkleding ligt al eeuwen stof te verzamelen, ik durf echt niet in iets rond te hobbelen wat boven de knie uitkomt, laat staan dat ik aan een strandje zou durven gaan liggen...
Dat is in ieder geval een positief vooruitzicht he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zwem een aantal keren per week (baantjes zwemmen), ben dus gewend om in mijn badpak te lopen. Scheelt een hoop. In het begin vond ik het ook moeilijk, maar ik moet dat badpak nu eenmaal aan om de overtollige kilo's te beteugelen. Als het goed is staat het badpak dus ook steeds beter.![]()
Ik ben een jaartje jonger dan jij, maar ik ga me er alleen maar drukker over maken, lijkt het welquote:Ben trouwens in de loop der jaren een beetje over die schaamte heen gegroeid. Ben nu 27 en ik maak me al veeeeel minder zorgen om wat een ander denkt dan 10 jaar geleden.![]()
Ik heb echt dikke benen hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:14 schreef teigan het volgende:
dat zal toch wel een beetje meevallen Isa?
ik zit net ff je regeltje te bekijken, maareh, dat was niet de bedoeling hè?
Had ik de afgelopen periode ook... van 92,2kg weer geklommen naar 97,5kgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |