UHm, ja, ik zie jou ook gewoon online en heb net op je gereageerdquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:18 schreef Rewimo het volgende:
Troel, heb je msn waar je nu zit?
Krijg je genoeg mineralen binnen? Schijnt dat als je veel water drinkt de zoutbalans in je lichaam verstoord kan raken. Misschien moet je dus wat meer zouten binnenkrijgen om dat effect een beetje te onderdrukken. Als je er erge last van hebt kun je Isotone sportdrank proberen. Of misschien een kopje bouillon ofzo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:16 schreef Troel het volgende:
Ondanks dat ik nu een stuk beter tegen de hitte kan, ben ik het nu een beetje zat. Ik slaap nauwelijks, ik heb regelmatig duizelingen en constant hoofdpijn. Zou het kunnen dan ik teveel water drink ofzo
Was vrij uitgebreid in het nieuws gisteren... zal de meeste mensen niet zijn ontgaan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:24 schreef ymme het volgende:
Was er hier niet iemand die met de Nijmeegse vierdaagse mee liep, of er gewoon heen ging
Ze hebben de vierdaagse afgelast. 2 mensen overleden. 5 mensen hebben ze moeten reanimeren. En verschillende mensen die flauwvielen gisteren. Wel jammer voor de moeite van de lopers, en de organisatie.
Heb je je bloeddruk na laten kijken bij de huisarts? Klinkt een tikkie als hoge bloeddruk (vanwege de hoofdpijn). Misschien alsnog even laten doen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:16 schreef Troel het volgende:
Ondanks dat ik nu een stuk beter tegen de hitte kan, ben ik het nu een beetje zat. Ik slaap nauwelijks, ik heb regelmatig duizelingen en constant hoofdpijn. Zou het kunnen dan ik teveel water drink ofzo
Ik heb er gisteren wel over zitten denken om het nog even te vragen, maar ik ben ook al vergeten te vragen voor mijn armquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je je bloeddruk na laten kijken bij de huisarts? Klinkt een tikkie als hoge bloeddruk (vanwege de hoofdpijn). Misschien alsnog even laten doen?
Ik las hier ergens een halve liter water per uur. Maar dat lijkt me persoonlijk alweer weinig, dat drink ik hier zonder te wandelen al makkelijk weg.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:33 schreef Levitation het volgende:
Was vrij uitgebreid in het nieuws gisteren... zal de meeste mensen niet zijn ontgaan.![]()
Wel gek dat mensen zo lang doorgaan dat ze er dood aan gaan.Ik was al veel eerder gestopt, maarja ik ben dan ook geen "bikkel". Ik hoorde gisteren ook al dat 't advies was om 2 liter water per uur te drinken, dat maal ongeveer 10 uur lopen... 20 liter per dag!
Het zou er bij mij net zo hard weer uitkomen denk ik.
![]()
Dat valt nog meequote:Op woensdag 19 juli 2006 10:23 schreef Troel het volgende:
Bij ons thuis is het ruim 28 graden.
Ik ken het fenomeen ja, maar dan nog voel ik me niet op m'n gemakquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt erg leuke ' rokjes'-achtige dingen voor op het strand, XcUZ_Me
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:11 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moeten we dan met de dieetclub eens naar het strand. Dikkere benen dan ik zul je toch niet hebben
Ik zwem een aantal keren per week (baantjes zwemmen), ben dus gewend om in mijn badpak te lopen. Scheelt een hoop. In het begin vond ik het ook moeilijk, maar ik moet dat badpak nu eenmaal aan om de overtollige kilo's te beteugelen. Als het goed is staat het badpak dus ook steeds beter.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het echt zo geweldig dat jullie allemaal jullie onzekerheden aan de kant durven te zetten en gewoon naar het strand/meer/enz gaan! Ik zou willen dat ik dat zou durven, maar mijn badkleding ligt al eeuwen stof te verzamelen, ik durf echt niet in iets rond te hobbelen wat boven de knie uitkomt, laat staan dat ik aan een strandje zou durven gaan liggen...
Dat is in ieder geval een positief vooruitzicht he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zwem een aantal keren per week (baantjes zwemmen), ben dus gewend om in mijn badpak te lopen. Scheelt een hoop. In het begin vond ik het ook moeilijk, maar ik moet dat badpak nu eenmaal aan om de overtollige kilo's te beteugelen. Als het goed is staat het badpak dus ook steeds beter.![]()
Ik ben een jaartje jonger dan jij, maar ik ga me er alleen maar drukker over maken, lijkt het welquote:Ben trouwens in de loop der jaren een beetje over die schaamte heen gegroeid. Ben nu 27 en ik maak me al veeeeel minder zorgen om wat een ander denkt dan 10 jaar geleden.![]()
Ik heb echt dikke benen hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:14 schreef teigan het volgende:
dat zal toch wel een beetje meevallen Isa?
ik zit net ff je regeltje te bekijken, maareh, dat was niet de bedoeling hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |