abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39948732
octo, gefeliciteerd!!

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:21:06 #252
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39949532
Gefeliciteerd octo.

Ik heb ook een witte (positie)broek en die zit heerlijk. Maar daar hebben jullie niks aan natuurlijk. En hij is nog steeds niet vies.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_39949545
oeeeeeeeh taart

dank jullie wel

toen we net boodschappen wilden doen (waren bijna bij de winkel) werd stefan gebeld voor werk. hij heeft storingsdienst en er was dus een storing. Dus we moesten direct weer naar huis omdat hij daar internet heeft. Dus toen hebben we maar spare-ribs laten bezorgen

was erg lekker, maar ik durf het niet zo goed in te voeren in mijn weight watchers programmaatje
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:23:18 #254
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_39949590
Gefeliciteerd Octo!
Ik ga morgen lekker zeilen met collega's! Heb er nu al zin in!
Owja, en ik krijg een lift van een collega met een cabrio!
pi_39949876
gefeli octo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 juli 2006 @ 21:16:28 #256
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39951484
Octo, van harte meid

Ik heb vandaag twee waterijsjes op (aardbeienfestini), ik 'moest' ijs halen van de baas en we hadden er een paar te veel en je kunt ze niet laten smelten hè En vanavond zijn we samen met oma maar lekker vis gaan eten bij Waasdorp in IJmuiden. We hebben het bescheiden gehouden: met zijn drietjes een portie kibbeling en een kindermenu met visfriet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:35:21 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_39952316
octo gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 juli 2006 @ 09:15:31 #258
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39965230
Het weer voor vandaag:

Vanavond lekker naar de sportschool gelukkig hebben ze airco.
Gistermiddag na mijn werk nog een uurtje gefietst, route gepland die voor 90% door 't bos ging... maar eigenlijk was zelfs dat te heet. Toen ik van mijn fiets afstapte moest ik echt even bijkomen, werd helemaal slap en ellendig. Gelukkig moest ik nog even boodschappen doen en kon ik lekker bijkomen in de airco van de AH.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 19 juli 2006 @ 09:16:53 #259
35189 Troel
scherp en bot
pi_39965262
Ondanks dat ik nu een stuk beter tegen de hitte kan, ben ik het nu een beetje zat. Ik slaap nauwelijks, ik heb regelmatig duizelingen en constant hoofdpijn. Zou het kunnen dan ik teveel water drink ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 juli 2006 @ 09:18:10 #260
13151 crew  Rewimo
pi_39965293
Troel, heb je msn waar je nu zit?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 19 juli 2006 @ 09:19:29 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_39965324
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:18 schreef Rewimo het volgende:
Troel, heb je msn waar je nu zit?
UHm, ja, ik zie jou ook gewoon online en heb net op je gereageerd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39965427
Was er hier niet iemand die met de Nijmeegse vierdaagse mee liep, of er gewoon heen ging

Ze hebben de vierdaagse afgelast. 2 mensen overleden. 5 mensen hebben ze moeten reanimeren. En verschillende mensen die flauwvielen gisteren. Wel jammer voor de moeite van de lopers, en de organisatie.
  woensdag 19 juli 2006 @ 09:28:52 #263
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39965543
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:16 schreef Troel het volgende:
Ondanks dat ik nu een stuk beter tegen de hitte kan, ben ik het nu een beetje zat. Ik slaap nauwelijks, ik heb regelmatig duizelingen en constant hoofdpijn. Zou het kunnen dan ik teveel water drink ofzo
Krijg je genoeg mineralen binnen? Schijnt dat als je veel water drinkt de zoutbalans in je lichaam verstoord kan raken. Misschien moet je dus wat meer zouten binnenkrijgen om dat effect een beetje te onderdrukken. Als je er erge last van hebt kun je Isotone sportdrank proberen. Of misschien een kopje bouillon ofzo.

Ik merk trouwens heel duidelijk dat mijn lichaam in de afgelopen maand aan de warmte is gewend geraakt. In het begin kon ik bij een temperatuur van 25C in de slaapkamer amper slapen, nu is het 29C in de slaapkamer en ik slaap als een baby. Ben trouwens voor het eerst in tijden redelijk fit als ik wakker wordt. Heel gek hoe dat werkt...

Overdag vindt ik het buiten overigens nog wel te heet... zit op mijn werk dan ook de hele dag in de airco. Mijn collega's houden van kou en het is hier binnen 23C, terwijl het hier vanmiddag buiten waarschijnlijk 36C wordt. Eigenlijk is dat helemaal niet gezond. Maar ik mag de airco ook niet warmer zetten, dan breekt er hier opstand uit.
Ben de airco nu langzaam aan het opvoeren, ieder uur/ 2 uur een graadje erbij. Kijken hoever ik kom.

[ Bericht 6% gewijzigd door Levitation op 19-07-2006 09:34:36 ]
***Levi was here***
  woensdag 19 juli 2006 @ 09:33:39 #264
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39965640
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:24 schreef ymme het volgende:
Was er hier niet iemand die met de Nijmeegse vierdaagse mee liep, of er gewoon heen ging

Ze hebben de vierdaagse afgelast. 2 mensen overleden. 5 mensen hebben ze moeten reanimeren. En verschillende mensen die flauwvielen gisteren. Wel jammer voor de moeite van de lopers, en de organisatie.
Was vrij uitgebreid in het nieuws gisteren... zal de meeste mensen niet zijn ontgaan.

Wel gek dat mensen zo lang doorgaan dat ze er dood aan gaan. Ik was al veel eerder gestopt, maarja ik ben dan ook geen "bikkel". Ik hoorde gisteren ook al dat 't advies was om 2 liter water per uur te drinken, dat maal ongeveer 10 uur lopen... 20 liter per dag! Het zou er bij mij net zo hard weer uitkomen denk ik.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 juli 2006 @ 09:36:49 #265
13151 crew  Rewimo
pi_39965727
Sjeen was ernaar toe. En mijn collega ook, als masseur voor de bedrijfsploeg.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 juli 2006 @ 09:38:30 #266
13151 crew  Rewimo
pi_39965767
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:16 schreef Troel het volgende:
Heb je je bloeddruk na laten kijken bij de huisarts? Klinkt een tikkie als hoge bloeddruk (vanwege de hoofdpijn). Misschien alsnog even laten doen?
  woensdag 19 juli 2006 @ 09:42:09 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_39965857
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Heb je je bloeddruk na laten kijken bij de huisarts? Klinkt een tikkie als hoge bloeddruk (vanwege de hoofdpijn). Misschien alsnog even laten doen?
Ik heb er gisteren wel over zitten denken om het nog even te vragen, maar ik ben ook al vergeten te vragen voor mijn arm
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39965865
20 l per dag is niet gezond..., dat is volgens mij zelfs dodelijk... er zijn al marathonlopers gestorven die te veel hadden gedronken en zo hun mineralenbalans verstoord hadden.
Ik ken de vierdaagse alleen van op dit forum, maar ik snap best dat het afgelast is. De reactie op een site, "dat de organisatie die 45.000 mensen op pad stuurt daar maar op voorbereid moet zijn", volg ik ook niet. Dit weer is echt uitzonderlijk voor Nederland.
De trein zat vanmorgen vol mensen die naar de zee gingen. Nu moet je wat in je vakantie, maar toen ik gisteren naar het station wandelde (16.30), brandde de zon nog steeds. Ik wil niet weten hoe dat is op een strand, zonder schaduw en met de weerkaatsing van het zand, op het heetst van de dag.

Hier is er overigens geen airco, geen idee hoe warm het dan wel is want er is geen thermometer op het kantoor. Ik merk wel het verschil tussen de airco op de trein en dan naar buiten stappen.
En ik wil als sinds zondag joggen, maar ik word al duizelig van de korte fietstocht tussen het station en thuis. Ik kan echt niet tegen hitte.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 juli 2006 @ 09:51:19 #269
13151 crew  Rewimo
pi_39966074
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:33 schreef Levitation het volgende:
Was vrij uitgebreid in het nieuws gisteren... zal de meeste mensen niet zijn ontgaan.

Wel gek dat mensen zo lang doorgaan dat ze er dood aan gaan. Ik was al veel eerder gestopt, maarja ik ben dan ook geen "bikkel". Ik hoorde gisteren ook al dat 't advies was om 2 liter water per uur te drinken, dat maal ongeveer 10 uur lopen... 20 liter per dag! Het zou er bij mij net zo hard weer uitkomen denk ik.
Ik las hier ergens een halve liter water per uur. Maar dat lijkt me persoonlijk alweer weinig, dat drink ik hier zonder te wandelen al makkelijk weg.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 juli 2006 @ 09:53:24 #270
13151 crew  Rewimo
pi_39966123
Ik kan nu gelukkig ook een stuk beter tegen de hiite 47 kilo geleden droop het water al van me af als het 20 graden was en nu is dat echt stukken minder. Dat is wel erg lekker moet ik zeggen. Neemt niet weg dat ik 25 graden warm zat vind
pi_39966374
Op het strand is het nu heerlijk. Was er maandag nog en er stond een heerlijk briesje. En gister en vanochtend stond er ook redelijk wat wind en dat maakt het een stuk lekkerder op het strand.

Overigens vind ik het erg verstandig dat de vierdaagse is afgeblazen. Een echte vierdaagse loper baalt al als de route wordt ingekort en zal echt niet zomaar opgeven! Wat ben ik blij dat ik 4 jaar geleden geweldig wandelweer had (graadje of 20, redelijk zonnig en geen regen!).

Vanmiddag ga ik lekker zeilen met wat collega's. Heb er nu al zin in!
pi_39966663
ik ben net buiten geweest, even wat wegbrengen naar mijn stageplek, en het is nu alweer zo enorm warm....

En toen ik thuis kwam voelde het hier ook al niet echt lekker meer aan... Ik ben bang dat ik het huis ook niet meer koel kan houden zo....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 10:20:59 #273
43556 miss_dynastie
pi_39966755
Het is hier in huis ook niet koel
Gelukkig hou ik van warmte/ hitte/ whatever.
De mister kan er alleen wat minder goed tegen
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:23:01 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_39966807
Bij ons thuis is het ruim 28 graden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 juli 2006 @ 10:23:53 #275
13151 crew  Rewimo
pi_39966835
Ik doe 's morgens vroeg de rolluiken dicht op de slaapkamers. 's Avonds voor Christan gaat slapen gooi ik de boel een poosje tegen elkaar open en dan is het redelijk te doen boven.
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:42:58 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39967397
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 10:23 schreef Troel het volgende:
Bij ons thuis is het ruim 28 graden.
Dat valt nog mee . Bij mij in de flat was het gistermiddag 34 graden . Ben van ellende maar naar het huis van mn ouders gevlucht!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:43:13 #277
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_39967403
ik ga vandaag naar het strand....met mijn superslanke vriendinnetje die ook nog eens nooit verbrandt...niet t beste weer ervoor, maar ja, t was al afgesproken en we zien elkaar niet zo vaak...

ik heb maar iets duns met mouwtjes meegenomen, anders overleef ik t niet daar!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_39967543
Ik denk dat het hier nu ergens rond de 26 graden is, de slaapkamer is iets koeler....

Ik vind het echt niets zo, en ik zou dit weekend nog aan een skate twee daagse mee gaan doen...
Ik moet nog maar even goed kijken hoe ik dat dan aan zou moeten pakken qua drinken en alles..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39967864
Och, hier in huis is het ook niet koel
Een zolderkamertje van drie bij vier, met z'n tweeën onder een dekbed in een éénpersoons bed.
Ik vind het heerlijk weer, straks lekker bij de Hoornse Plas met een diepvriestas vol drinken in de schaduw liggen
Nu alleen Maarten nog overtuigen dat hij mee gaat, hij lijkt daadwerkelijk van plan de hele dag op het zolderkamertje te blijven zitten.
Het is hier nu nog wel uit te houden, maar halverwege de middag komt alle hitte van het hele huis omhoog én we zitten hier onder een schuin dak. 's avonds is het echt over de 30 graden hier
En toch kan ik er niet mee zitten
Lang Leve de ZOMER
Ijsje iemand?
pi_39967998
Ja lekker, een ijsje gaat er altijd wel in...

Ik wil eigenlijk nog even gaan zwemmen straks, maar ik moet nog even kijken wanneer het zwembad open is... Het is woensdag, dus het zal wel weer anders zijn...
pi_39968570
In de trein (zonder airco) was het gisteren dus 38°c echt verschrikkelijk.

Trouwens veel mensen hebben bij dit warme weer weinig behoefte aan eten, en verliezen de kilo's makkelijk, wel bij mij is het dus net andersom, ik vind het verdomd moeilijk om nu gezond te eten zoals ik hiervoor altijd deed
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 juli 2006 @ 11:24:41 #282
13151 crew  Rewimo
pi_39968605
Ik val ook niet af momenteel
  woensdag 19 juli 2006 @ 11:26:24 #283
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39968659
Ik ben vergeten thuis de gordijnen van de woonkamer dicht te doen. Vrees dat het straks boven de 30C is thuis. Raam en gordijnen van de slaapkamer zijn nu gelukkig wel potdicht, rond een uur of 9/10 vanavond gaat de boel weer open. Vannacht stond alles tegen elkaar open en het was "maar" 25.9C in de slaapkamer vanmorgen, dat was best lekker.
***Levi was here***
pi_39968730
wij doen ook 's avonds de boel open, en dan een ventilator in het raamkozijn, om de iets koelere lucht naar binnen te laten komen....

Ik ben echt blij dat onze slaapkamer op de noordkant ligt, en dat hier voor het huis nog een boom staat. Dat scheelt echt!
  woensdag 19 juli 2006 @ 11:30:48 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_39968811
[TK] Nissan Sunny uit 1990

Iemand nog interesse?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39969408
Wij zijn wel aan het rondkijken naar een autootje, maar mijn vriend wil niet zo'n oude, omdat hij bang is dat het ding vaker in de garage staat, dan dat hij rijdt...
  woensdag 19 juli 2006 @ 11:55:20 #287
35189 Troel
scherp en bot
pi_39969582
Aan de ene kant snap ik het, maar aan de andere kant is zo'n oude redelijk goedkoop
Je koopt zo'n oude in de hoop dat ie een jaar meegaat en dat je hem dan, met wat extra spaargeld kan inruilen voor een nieuwere. Zo gaat dat tenminste een beetje in zijn werk.
Je moet alleen wel uitkijken waar je een auto haalt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39969735
Dat is ook een beetje mijn standpunt Troel, maar ik kan me dat van vriendje ook wel voorstellen..
Ik kan het iig even aan hem voorleggen...
pi_39969872
Ik hoorde in het ziekenhuis dat er al 3 mensen zijn overleden in Nijmegen. En dan nog zijn er gekken die roepen dat de 4-daagse gewoon moet doorgaan Je kan er niets aan doen als je bezwijkt. Niets! Ik ken een verhaal van een marathonloopster, 26 jaar, die in de Grand Canyon is bezweken door de hitte en ze hadden 20 liter water mee. Ook dood. Op een gegeven moment raakt je lichaam oververhit door de combinatie hitte + steeds maar in beweging zijn. Dan ontstaan er stollingsstoornissen, eiwitten gaan denatureren en het ene na het andere orgaansysteem gaat falen en valt uit. Dus ik vind het niet meer dan normaal dat de organisatie de 4-daagse heeft afgelast.

freecell, heel veel plezier met zwemmen (teigan ook ) en ik ben ook dol op dit weer. Ik baal gewoon dat ik nu in het ziekenhuis moet werken Ik was graag meegegaan!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:09:03 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39970025
Ik vind het echt zo geweldig dat jullie allemaal jullie onzekerheden aan de kant durven te zetten en gewoon naar het strand/meer/enz gaan! Ik zou willen dat ik dat zou durven, maar mijn badkleding ligt al eeuwen stof te verzamelen, ik durf echt niet in iets rond te hobbelen wat boven de knie uitkomt , laat staan dat ik aan een strandje zou durven gaan liggen...
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39970057
Je hebt erg leuke ' rokjes'-achtige dingen voor op het strand, XcUZ_Me
pi_39970077
XcUZ_Me, ik heb toen ik zwaarder was een tijd meegezwommen op een speciaal uurtje voor islamitische vrouwen en vrouwen met overgewicht... Toen ben ik wel over mijn schaamte heengestapt... En nu sta ik er niet meer zo bij stil in een zwembad, maar aan een plas/meer zie je mij ook nog niet in badpak, dat vind ik toch ook nog te eng...
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:10:38 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39970083
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt erg leuke ' rokjes'-achtige dingen voor op het strand, XcUZ_Me
Ik ken het fenomeen ja, maar dan nog voel ik me niet op m'n gemak .
pi_39970113
Misschien moeten we dan met de dieetclub eens naar het strand. Dikkere benen dan ik zul je toch niet hebben
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:13:22 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39970177
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:11 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moeten we dan met de dieetclub eens naar het strand. Dikkere benen dan ik zul je toch niet hebben

Gezellig, allemaal dames met zomerkleding-complexen bij elkaar .
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:13:34 #296
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39970188
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het echt zo geweldig dat jullie allemaal jullie onzekerheden aan de kant durven te zetten en gewoon naar het strand/meer/enz gaan! Ik zou willen dat ik dat zou durven, maar mijn badkleding ligt al eeuwen stof te verzamelen, ik durf echt niet in iets rond te hobbelen wat boven de knie uitkomt , laat staan dat ik aan een strandje zou durven gaan liggen...
Ik zwem een aantal keren per week (baantjes zwemmen), ben dus gewend om in mijn badpak te lopen. Scheelt een hoop. In het begin vond ik het ook moeilijk, maar ik moet dat badpak nu eenmaal aan om de overtollige kilo's te beteugelen. Als het goed is staat het badpak dus ook steeds beter.

Ben trouwens in de loop der jaren een beetje over die schaamte heen gegroeid. Ben nu 27 en ik maak me al veeeeel minder zorgen om wat een ander denkt dan 10 jaar geleden.
***Levi was here***
pi_39970197
dat zal toch wel een beetje meevallen Isa?

ik zit net ff je regeltje te bekijken, maareh, dat was niet de bedoeling hè?
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:16:14 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39970265
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:13 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik zwem een aantal keren per week (baantjes zwemmen), ben dus gewend om in mijn badpak te lopen. Scheelt een hoop. In het begin vond ik het ook moeilijk, maar ik moet dat badpak nu eenmaal aan om de overtollige kilo's te beteugelen. Als het goed is staat het badpak dus ook steeds beter.
Dat is in ieder geval een positief vooruitzicht he? .
quote:
Ben trouwens in de loop der jaren een beetje over die schaamte heen gegroeid. Ben nu 27 en ik maak me al veeeeel minder zorgen om wat een ander denkt dan 10 jaar geleden.
Ik ben een jaartje jonger dan jij, maar ik ga me er alleen maar drukker over maken, lijkt het wel .
pi_39970312
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:14 schreef teigan het volgende:
dat zal toch wel een beetje meevallen Isa?

ik zit net ff je regeltje te bekijken, maareh, dat was niet de bedoeling hè?
Ik heb echt dikke benen hoor

En eh, nee maar het gebeurt gewoon.
pi_39970438
Zou je je naam niet veranderen in Isajojo?

zonde eigenlijk, je was zo goed bezig, en dan gaat het weer zo... Maar hopelijk gaat het nu beter nu je weer meer beweegt?

Ik denk trouwens dat ik de komende jaren maar 's zomers ga afvallen en 's winters ga proberen het gewicht te stabiliseren, ik doe nu gewoon veel meer aan beweging enzo..

En degene die zich eerder altijd het drukste maakte over mijn gewicht is mijn vader... Maar die houdt zich nu ook best rustig....
Ik ben de laatste tijd eigenlijk alleen maar stomverbaasd wat er met mijn lijf gebeurd, er verschijnen rondingen, er verdwijnt een buik, het is heel raar....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')