Kenteken geef ik liever niet, ik zal je wel de gegevens van RDW posten:quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:07 schreef BYM het volgende:
Kenteken ?
Tja, je kan ook gewoon een bod doen wat onder de vraagprijs ligtquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:19 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz, nog net ff te duur voor m'n meissie...
Succes met de verkoop!
Tsja, maar wij zoeken echt een very low budget autootje, tot max. ¤ 250,=quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, je kan ook gewoon een bod doen wat onder de vraagprijs ligt
Ik vind dat persoonlijk geen belediging. Ik heb zelf geen flauw benul hoeveel zo'n autootje waard is. Er moet binnenkort een nieuwe APK op, die is tenslotte niet lang meer geldig. Daar zal ie echt wel doorheenkomen, hij heeft (voor zover ik weet) geen dingen die echt een probleem zouden moeten opleveren, op een klein sterretje in de voorruit na, wat er ook al tijden zit en waarmee hij probleemloos door de APK is gekomen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, maar wij zoeken echt een very low budget autootje, tot max. ¤ 250,=
En met zo'n bod wilde ik je niet beledigen, ik zit hier niet op Marktplaats toch
XY jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:39 schreef Honda_Crx_V-tec het volgende:
kenteken begint vast met XY of niet mijne wel in ieder geval en is ook van 5 jan 1990
Als jij hem nou ff door de APK fietst wil ik hem wel hebben voor ¤ 250,=quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk geen belediging. Ik heb zelf geen flauw benul hoeveel zo'n autootje waard is. Er moet binnenkort een nieuwe APK op, die is tenslotte niet lang meer geldig. Daar zal ie echt wel doorheenkomen, hij heeft (voor zover ik weet) geen dingen die echt een probleem zouden moeten opleveren, op een klein sterretje in de voorruit na, wat er ook al tijden zit en waarmee hij probleemloos door de APK is gekomen.
Ik weet dus niet in hoeverre het reeel is om 450 euro te vragen, wellicht kan 250 euro ook al aan de hoge kant zijn. Wat bij betreft mag je dus best zo'n bod doen. Ik kan mijn auto wel bij de garage afleveren, maar daar krijg ik er niets voor terug, alles wat ik er dus voor terugkrijg is mooi meegenomen.
Ik hoor het wel
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:31 schreef SnowBite het volgende:
XY-19-PP toch?
Op het moment dat er een nieuwe APK opzit is de auto ook meer waard. Het is een Japanner, dus met die drie ton zal het echt wel meevallen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als jij hem nou ff door de APK fietst wil ik hem wel hebben voor ¤ 250,=
Kijk, 't ding heeft ten slotte inderdaad al wel 3 ton gelopen, dus heel lang zal die nou ook weer niet meegaan..
Over betrouwbaar gesproken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Op het moment dat er een nieuwe APK opzit is de auto ook meer waard. Het is een Japanner, dus met die drie ton zal het echt wel meevallen.
Motorisch zal hij het sowieso heus nog wel even uithouden, daar is het een Nissan voor (heb er jaren gewerkt, dus ik ken ze wel)quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Op het moment dat er een nieuwe APK opzit is de auto ook meer waard. Het is een Japanner, dus met die drie ton zal het echt wel meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |