abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 juli 2006 @ 10:54:09 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39933173
Joh, lekker doen en lak aan andere mensen. Iedereen heeft wel iets wat ie niet mooi vindt aan zijn/haar lichaam. Smeer je goed in en heel veel plezier!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 10:58:34 #202
43556 miss_dynastie
pi_39933278
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
Maar nu moet ik er echt aan geloven... Ik ga naar het strand..... een strand waar wel aardig wat mensen komen..... pfffffffffff *schaam* wat doe ik mezelf aan?
ik denk dat het goed zal zijn voor je ego. Natuurlijk zullen er veel mooiere mensen zijn (volgens mij heeft zelfs Angelina Jolie dat gevoel wel eens ) maar er zullen er veeeeeeeeeeel meer zijn waar je voor je gevoel gunstig bij afsteekt.
pi_39933280
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef Rewimo het volgende:
Joh, lekker doen en lak aan andere mensen. Iedereen heeft wel iets wat ie niet mooi vindt aan zijn/haar lichaam. Smeer je goed in en heel veel plezier!
Tjah ik denk nou eenmaal niet zo makkelijk..... ik ben echt al aan het stressen Ergens heb ik ook wel van: schijt hebben! Maar toch dan begin ik te lopen en dan heb ik echt het gevoel dat iedereen naar mijn blubberbenen kijk..... en dan komt de schaamte weer en dan durf ik gewoon niet....

Nou toen ik 6 jaar geleden nog 62 kilo woog.... durfde ik gewoon op het strand te liggen en schaamde ik me nergens voor, en had ik ook geen dingen die ik niet mooi vond aan mezelf.... ik was eigenlijk heel tevreden met mijn lichaam....

Weet je wat het rare is..... op vakantie heb ik wel schijt..... vaag he?
pi_39936051
Zet charmed_angelj hier net een stukje neer over naar het strand gaan, er is dus zelfs onderzoek naar gedaan hoe mensen zich voelen op het strand..

http://www.nu.nl/news/781(...)rand_wit_en_dik.html
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 juli 2006 @ 12:33:49 #205
13151 crew  Rewimo
pi_39936117
O ik ging met 150 kilo ook rustig zwemmen hoor. Kijken doen ze toch wel (ik heb ook vitiligo en dat gaat nooit meer weg).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39936126
Ik let nooit op mezelf als ik op het strand lig, het kan me echt niets schelen wat een ander denkt. Wat moet het vervelend zijn als je wel steeds aan je blubberdijen, wiebelkont en boedahbuik denkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39936161
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 12:33 schreef Rewimo het volgende:
O ik ging met 150 kilo ook rustig zwemmen hoor. Kijken doen ze toch wel (ik heb ook vitiligo en dat gaat nooit meer weg).
En er is (in mijn geval dan) altijd wel iemand dikker dan jij bent Erg hè Maar het was wel altijd zo.

Ongelofelijk dat er dan ook meisjes van 65 kg zijn die zich zo druk maken om hun figuur dat ze écht niet op het strand durven te gaan liggen...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 juli 2006 @ 12:36:08 #208
13151 crew  Rewimo
pi_39936185
Ach als je bedenkt dat minstens driekwart van de mensen om je heen dat ook van zichzelf denkt, wat maakt het dan nog uit?
pi_39936216
Gewoon genieten van de zon, het zand en de ruisende zee

Ik wil ook wel naar het strand!!
pi_39936267
ik wil wel zwemmen, maar ik denk dat ik het op het strand niet lang uit zou houden, ik vind het gewoon veels te warm....

ik ben net nog even de stad ingeweest, maar dat had ik om 12 uur ook wel bekeken, veels te warm ook daar.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 18 juli 2006 @ 12:39:15 #211
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_39936286
ik ga morgen naar het strand!!

Ik voel me ook weleens bekeken...maar kan me er aardig overheen zetten.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_39936294
Strand, en zwemmen, etc ik heb het ook nooit gedurft, normaal meer een vrouwenprobleem maarja... volgende zomer wil ik dat echt wel gaan overwinnen
pi_39936356
Tsja, je hebt geen schaduw op het strand, dat is wel een groot nadeel. We hebben hier in de buurt wel een mooie plas waar je wel lekker in de schaduw kunt liggen. En het is er altijd verbazingwekkend rustig...
  dinsdag 18 juli 2006 @ 12:48:45 #214
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39936553
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, je hebt geen schaduw op het strand, dat is wel een groot nadeel. We hebben hier in de buurt wel een mooie plas waar je wel lekker in de schaduw kunt liggen. En het is er altijd verbazingwekkend rustig...
Vroeger toen ik nog een klein Lev-je was gingen we vaak in Drenthe camperen. Heb goede herinneringen aan de ieberenplas (Schoonloo). Kleine plas, meer een ven eigenlijk, prachtig tussen de bomen en zowel strand als schaduw.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_39937051
Hier in Groningen heb je het hoornsemeer/hoornseplas, maar daar is het nu ws. gruwelijk druk, en het water is gewoon goor, ik zwem er niet graag in eerlijk gezegd...

En het andere probleem is dat ik liever niet alleen ga, en nu niemand zou weten met wie ik zou kunnen gaan...
pi_39937105
Ik ik ik!! (maar ik moet nog van alles doen vandaag ) En de Hoornse Plas is idd goor.
pi_39937156
Er stond afgelopen week in de stadskrant een verhaal van iemand die door een snoek was gebeten in de Hoornseplas... En toen wilde ik er al helemaal niet meer zwemmen...

Ik zwem wel in de Parrel nu, daar stinkt het ook, maar het water is er (hopelijk) schoner

Michel is vandaag op een vliegveld bezig punten uit te zetten.. Ik heb wel een beetje medelijden met hem zo, de hele dag in de brandende zon aan de slag...
pi_39937217
Er is bij mij in een plas wel eens een paling tussen mijn benen doorgezwommen en ik voelde hem glibberen. Brrrrr!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 juli 2006 @ 13:11:00 #219
13151 crew  Rewimo
pi_39937236
Paling, lekker!
pi_39937250
Hij was te snel om even te vangen
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:27:38 #221
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39937792
Toch jammer dat we geen strand in de buurt hebben. Alleen aan de rivier hier, maar daar kun je nu over de handdoeken heen lopen, geen zand te zien. Gelukkig kan ik altijd nog een bak water op het balkon zetten, lijkt er ook een beetje op.

Ik ging altijd dikkere mensen zoeken en dan voelde ik me vanzelf minder dik. En als je eenmaal in het water ligt, zie je toch niks meer. Alleen dat stukje van handdoek naar water is dan minder, maar dat is niet zo ver.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_39938668
Ik glibber bijna uit mijn stoel... dus hmmm zwemmen lijkt me heerlijk nu...alleen jammer dat aan plassen vaak dazerikken zitten, die beesten bijten lelijk!
Enne charmed_angel, je paste toch in maat 42, zo flubberig zal je toch niet zijn? Ik trek me het tegenwoordig ook niet meer aan, en ook toen ik 77-78 woog (ik ben even groot als jij zie ik) liep ik in bikini over het strand.
Als mensen het niet mooi zouden vinden, kijken ze maar de andere kant op. Geniet van het dagje strand en goed smeren.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:00:16 #223
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39938921
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:52 schreef Iksje het volgende:
Ik glibber bijna uit mijn stoel... dus hmmm zwemmen lijkt me heerlijk nu...alleen jammer dat aan plassen vaak dazerikken zitten, die beesten bijten lelijk!
Enne charmed_angel, je paste toch in maat 42, zo flubberig zal je toch niet zijn? Ik trek me het tegenwoordig ook niet meer aan, en ook toen ik 77-78 woog (ik ben even groot als jij zie ik) liep ik in bikini over het strand.
Als mensen het niet mooi zouden vinden, kijken ze maar de andere kant op. Geniet van het dagje strand en goed smeren.
Ik ben ongeveer even lang als jullie en ik loop met 90kg al in bikini. Vind mezelf dan al best "slank" Er zullen best mensen zijn die me lelijk vinden, tja... ze kunnen allemaal m'n rug op of de andere kant op kijken. Als ze lastig worden ga ik gewoon een kwartiertje er bovenop zitten, dán hebben ze pas iets te klagen. Er lopen trouwens altijd lelijkere mensen op het strand en zélfs dikkere! Je bent zo dik als je je voelt. of ging dat over leeftijd?
***Levi was here***
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:06:41 #224
145518 Luiaerdt
Run to the pils!
pi_39939149
koop gewoon een family pool en ga daar dobberen
I play sports...no I don't, what the fuck?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:14:49 #225
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39939450
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:06 schreef Luiaerdt het volgende:
koop gewoon een family pool en ga daar dobberen
Lever je er ook een tuin bij waar dat ding in past?
***Levi was here***
pi_39939902
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:52 schreef Iksje het volgende:
Ik heb enorme blubberbenen. De rest van me lichaam valt echt mee... maar die benen.... vverschrikkelijk. Dat is ook het enige waar ik mij voor schaam En ieder lichaam is andes. Me nichtje is even zwaar even lang, maar die is anders dik en heeft geen blubberbenen

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2006 14:29:24 ]
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:40:42 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_39940233
Het zal me dus echt worst wezen wat anderen van me denken. Ik ga rustig met mijn badpak aan ergens liggen, jaren gedaan ook. Alsof het je omgeving kan schelen dat je 200 kilo of 50 kilo weegt?

Ow, en ik kan toch het beste bommetje van allemaal
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:41:26 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_39940257
Voor mijn ijzer mag ik waarschijnlijk aan de epo

En ik ben doorgestuurd naar een speciaal soort arts die voor me gaat kijken hoe ik het beste zink en vitamines enzo kan krijgen.

Is epo trouwens pillen of is dat spuiten of drinken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 juli 2006 @ 14:53:25 #229
13151 crew  Rewimo
pi_39940628
Epo zijn volgens mij spuiten, mijn vader kreeg ze ook.
pi_39940973
Zover ik weet is erytropoetine alleen in spuiten te verkrijgem, Troel.

Hier is de tekst en ik zie alleen injectie of poeder voor injectievloeistof staan: http://www.fk.cvz.nl/Preparaatteksten/E/epoetine.asp
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:07:55 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_39941085
Ah, mooi. Zullen wel niet erg fijne spuiten zijn, maar beter dan staalpillen, want ik heb toch het gevoel dat ik daar de helft niet van opneem enzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:31:21 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_39941802
Ow, voor sommige dames (ik denk dat die wel weten welke): in hoeverre vinden jullie het een idee om met zijn allen te gaan zwemmen in De Scheg in Deventer. Dat is dus echt een SUPERZWEMBAD! en het is goed per auto en trein enzo te bereiken.

Maarja, enkel als iedereen in zwempak durft enzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39941980
lijkt mij best leuk Troel, alleen het is wel even reizen voor mij.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 juli 2006 @ 15:37:24 #234
13151 crew  Rewimo
pi_39942007
Beetje ver... Durven is geen probleem Ben laatst ergens in Utrecht in een zwembad geweest, was ook erg leuk. Ben alleen even kwijt hoe het heet.

Edit: gevonden
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:48:30 #235
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39942320
Zwemmen is leuk! Het is inderdaad ver, maar voor de boekenmarkt rijd ik het ook. En het is minder bloot dan de sauna.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_39943568
bonjour!
Ben net terug van vakantie, gruwelijk te goed gedaan aan rose en kaas, maar het was errug lekker. Zelfs ietsje koeler als hier, en dan vond ik helemaal niet erg!
Hoe gaat het met iedereen?
pi_39943926
Zwemmen is altijd leuk

En iemand die het hier wel lekker koel vindt Alles is prima, Ieneminie
  dinsdag 18 juli 2006 @ 17:16:47 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_39945276
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:36 schreef teigan het volgende:
lijkt mij best leuk Troel, alleen het is wel even reizen voor mij.....
Ik weet niet of het echt verder reizen is. Je kan in Zwolle de trein nemen richting Deventer, en dan de stoptrein, over het algemeen is dat een goede aansluiting (nouja, dat was het jaren geleden wel iig).

Maar het was maar een idee, het kan best zijn dat er veel meer van zulke mooie baden zijn, die beter te bereiken zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39946209
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 17:16 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik weet niet of het echt verder reizen is. Je kan in Zwolle de trein nemen richting Deventer, en dan de stoptrein, over het algemeen is dat een goede aansluiting (nouja, dat was het jaren geleden wel iig).

Maar het was maar een idee, het kan best zijn dat er veel meer van zulke mooie baden zijn, die beter te bereiken zijn.
Ik heb even gekeken, en het is ongeveer 1,5 uur met de trein. Valt me mee!
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 18:00:16 #240
43556 miss_dynastie
pi_39946386
Ik heb een witte broek gekocht
  dinsdag 18 juli 2006 @ 18:01:25 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_39946415
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een witte broek gekocht
doe die niet, ik herhaal NIET aan als je ongesteld bent
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 18:13:00 #242
43556 miss_dynastie
pi_39946693
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:01 schreef Troel het volgende:

[..]

doe die niet, ik herhaal NIET aan als je ongesteld bent
oh, ik dacht dat je ging zeggen dat ik hem sowieso niet aan moet doen als ik naar buiten ga.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 18:14:24 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_39946735
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

oh, ik dacht dat je ging zeggen dat ik hem sowieso niet aan moet doen als ik naar buiten ga.
Owja, als je niet wilt dat ie vies wordt, doe hem NIET, ik herhaal NIET aan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39946902
ik heb sinds kort ook 2 witte broeken. Daaronder trouwens wel altijd een huidkleurige damesboxer, dan lijken mijn billetjes mooi glad en zie je geen string, randjes of putjes.

en ik ben vandaag jarig, dus ik ga even iets lekkers verzinnen om te eten
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 18:27:15 #245
43556 miss_dynastie
pi_39947039
Gefeliciteerd octo !!!

Ik heb alleen strings, geen boxers . Nou ja, gaat vast wel goedkomen, denk ik.
pi_39947138
gefeliciteerd octopussy!

Ik kreeg net een telefoontje van mijn vader dat hij WEER een andere baan heeft... Hij blijft lijkt het wel nooit langer dan 1,5 jaar bij dezelfde baan sinds hij gestopt is als boer.... En ergens is het wel raar, hij is gewoon al in de 50 en vind zonder moeite elke keer een nieuwe baan....
Ik ben dus ook wel benieuwd hoe lang hij het hier uit gaat houden...

[ Bericht 66% gewijzigd door teigan op 18-07-2006 18:43:26 ]
pi_39947506
Gefeliciteerd octo met je verjaardag!

Oei, een witte broek . Euhm, koop meteen een grote doos met vanish
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 19:18:12 #248
43556 miss_dynastie
pi_39948070
Vanish hebben we hier al standaard in huis. Smeerlappen

M&S (heeft hier sowieso leuke kleding, vaak hoor ik uit andere plaatsen minder positieve verhalen) had dus uitverkoop. Een broek voor 10 euro, twee voor 20 euro en een heel leuk wit/aubergine shirtje voor 8 euro.
Uiteraard uitverkoop, want het wordt nu alweer tijd voor herfstkleding natuurlijk Ik zit er dus niet mee, dat begrijpen jullie, maar maf is het wel
pi_39948384
Ik heb een zwart jurkje gekocht
En hij is zo leuk dat Maartens huisgenote hem meteen óók is gaan halen toen ze hem zag
Verder trek ik me even weinig aan van lijnen, trekt mijn lijn zich daar weinig van aan (ik verander niet echt) en heb ik eindelijk vakantie
Het is lekker warm, ik picknick een boel en ga morgen toch maar naar de Hoornse Plas (ammehoela vies water, ik douche wel als ik thuis ben).
pi_39948599
wat is het toch warm puf puf en morgen 36 graden zal ook wel weer puf puf worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')