ik denk dat het goed zal zijn voor je ego. Natuurlijk zullen er veel mooiere mensen zijn (volgens mij heeft zelfs Angelina Jolie dat gevoel wel eensquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
Maar nu moet ik er echt aan geloven... Ik ga naar het strand..... een strand waar wel aardig wat mensen komen..... pfffffffffff *schaam* wat doe ik mezelf aan?
Tjah ik denk nou eenmaal niet zo makkelijk..... ik ben echt al aan het stressenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef Rewimo het volgende:
Joh, lekker doen en lak aan andere mensen. Iedereen heeft wel iets wat ie niet mooi vindt aan zijn/haar lichaam. Smeer je goed in en heel veel plezier!![]()
En er is (in mijn geval dan) altijd wel iemand dikker dan jij bentquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:33 schreef Rewimo het volgende:
O ik ging met 150 kilo ook rustig zwemmen hoor. Kijken doen ze toch wel (ik heb ook vitiligo en dat gaat nooit meer weg).
Vroeger toen ik nog een klein Lev-je was gingen we vaak in Drenthe camperen. Heb goede herinneringen aan de ieberenplas (Schoonloo). Kleine plas, meer een ven eigenlijk, prachtig tussen de bomen en zowel strand als schaduw.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, je hebt geen schaduw op het strand, dat is wel een groot nadeel. We hebben hier in de buurt wel een mooie plas waar je wel lekker in de schaduw kunt liggen. En het is er altijd verbazingwekkend rustig...
Ik ben ongeveer even lang als jullie en ik loop met 90kg al in bikini. Vind mezelf dan al best "slank"quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:52 schreef Iksje het volgende:
Ik glibber bijna uit mijn stoel... dus hmmm zwemmen lijkt me heerlijk nu...alleen jammer dat aan plassen vaak dazerikken zitten, die beesten bijten lelijk!
Enne charmed_angel, je paste toch in maat 42, zo flubberig zal je toch niet zijn? Ik trek me het tegenwoordig ook niet meer aan, en ook toen ik 77-78 woog (ik ben even groot als jij zie ik) liep ik in bikini over het strand.
Als mensen het niet mooi zouden vinden, kijken ze maar de andere kant op. Geniet van het dagje strand en goed smeren.
Lever je er ook een tuin bij waar dat ding in past?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:06 schreef Luiaerdt het volgende:
koop gewoon een family pool en ga daar dobberen
Ik heb enorme blubberbenen. De rest van me lichaam valt echt mee... maar die benen.... vverschrikkelijk. Dat is ook het enige waar ik mij voor schaamquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:52 schreef Iksje het volgende:
Enne charmed_angel, je paste toch in maat 42, zo flubberig zal je toch niet zijn? Ik trek me het tegenwoordig ook niet meer aan, en ook toen ik 77-78 woog (ik ben even groot als jij zie ik) liep ik in bikini over het strand.
Ik weet niet of het echt verder reizen is. Je kan in Zwolle de trein nemen richting Deventer, en dan de stoptrein, over het algemeen is dat een goede aansluiting (nouja, dat was het jaren geleden wel iig).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:36 schreef teigan het volgende:
lijkt mij best leuk Troel, alleen het is wel even reizen voor mij.....
Ik heb even gekeken, en het is ongeveer 1,5 uur met de trein. Valt me mee!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt verder reizen is. Je kan in Zwolle de trein nemen richting Deventer, en dan de stoptrein, over het algemeen is dat een goede aansluiting (nouja, dat was het jaren geleden wel iig).
Maar het was maar een idee, het kan best zijn dat er veel meer van zulke mooie baden zijn, die beter te bereiken zijn.
doe die niet, ik herhaal NIET aan als je ongesteld bentquote:
oh, ik dacht dat je ging zeggen dat ik hem sowieso niet aan moet doen als ik naar buiten ga.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:01 schreef Troel het volgende:
[..]
doe die niet, ik herhaal NIET aan als je ongesteld bent
Owja, als je niet wilt dat ie vies wordt, doe hem NIET, ik herhaal NIET aanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je ging zeggen dat ik hem sowieso niet aan moet doen als ik naar buiten ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |